Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Akcja zima w nju mobile, czyli można otrzymać prezenty

Akcja zima w nju mobile, czyli można otrzymać prezenty

sirmark 14 Listopada 2015 01:57

6 12
W Nju mobile ruszyła promocja, w ramach której klient do umowy na czas niekreślony może otrzymać od sieci komin Buffa. Dodatkowo można też wygrać deskę lub "boazerię".

nju mobile zima nju mobile zima

W ramach promocji "buff od nju", która trwa do 30 listopada, każdy kto złoży zamówienie i podpisze umowę, może zgłosić się (poprzez formularz) po Buffa w barwach nju. Dodatkowo odpowiadając na pytanie można wygrać narty lub deskę snowboardową, ale w tym przypadku decydować będzie już komisja konkursowa.

Zobacz: regulamin promocji - "buff od nju"
Zobacz: regulamin promocji - "zimowy odjazd"



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: buff | nju mobile

w sumie: 31
  • 1

    16. ~Wielka Awaria w T-Mobile  2015-11-14 12:11:43  host: user-94-254-145-229.play-internet.pl

    a np. sprawdzenie ilości minut (*102#) podaje komunikat "Ten numer nie należy do T-Mobile" (nie za każdym razem)

  • 0

    17. ~luke  2015-11-14 12:24:27  host: chello089173246188.chello.sk

    w temacie NJU nalezy rowniez napisac ze od 2 tygodni maja problem z wlasnym systemem. Nie dzialaja doladowania (nie twierdze ze wszystkim) elektroniczne, ze strony albo z banku. Nie dziala dodawanie zgloszen/reklamacji. I po poczatkowym balaganie odzyskalem na koncie pieniadze, ale stracilem usluge z ktorej koszystalem. :(
    Mam nadzieje ze sie szybko uporaja z tymi problemami - bo dziwnie widziec komunikat w stylu "Ten numer nie moze byc doladowany..."

  • 1

    18.  2015-11-14 13:49:30

    Co do T-Mobile, to raczej standardem są problemy z USSD i iBOA, z tym, że zazwyczaj za którymś razem, po przejściu całej palety błędów (wystąpił błąd, usługa chwilowo niedostępna, nieprawidłowa wartość, numer nie należy do Tak Tak T-Mobile i inne), USSD przechodziło - teraz z tego co widzę jest kaszanka kompletna. A iBOA z tego co się orientuję zazwyczaj działa gorzej niż USSD - rzadko kiedy udaje się załadować prawidłowo, prawie zawsze jest "chwilowo niedostępne". Ciekawe, czy Deutsche Telekom jest świadome żenującego poziomu działania usług w T-Mobile PL? :)

  • 2

    19. ~pabloki  2015-11-14 14:17:04  host: user-188-33-71-18.play-internet.pl

    w tmobile to ja tez potwierdze że numery nawet w abonamencie odwalają. sorry, taki maja system.

    to bardzo ciekawe z tymi modyfikacjami w wyświetlaniu informacji w nju. może wyłaczą to od karty zostawiając usługę w abonamencie i zachęcając klientów do przejścia na abonament , ale byłby to dziwny ruch bo jak zawrzeć umowę abonamentową z osobą poniżej lat 18.

  • 0

    20. ~12369  2015-11-14 14:17:46  host: user-94-254-133-102.play-internet.pl

    @16. Czy nie pomyliles*102# MB??? Ja mam nawet app zainstalowana i tez mi bzdury pokazuje!!! Bywalo, ze mizabrali nawet zlotowki z Konta. Jeszcze troche poczekam i powiem Bay. Bay

  • 0

    21. ~  2015-11-14 14:22:12  host: user-164-126-34-36.play-internet.pl

    at15.16 bzduru piszesz ! to prowokacja , nie czytajcie go moii mili. ten osobnik jest opłacony przez konkurencje po to by szkalować t mobile. odpowiednie kroki prawne już w poniedziałek zostana przedsięwziete wobec tego szkodliwego typa. moje dwie karty t mobile działaja normalnie i nie ma kłopotu z właczaniem pakietów. to co uprawia osobnik z nr 15. 16 to celowe i opłacone działanie na szkodę t mobile. gdzie jestes adminiatratorze ze dopuszczasz do takich prowokacji ?

  • 0

    22. ~Calm7  2015-11-14 14:46:09  host: user-164-126-34-36.play-internet.pl

    at15.16 jako uzytkownik tej sieci nie pozwole na taka jawna prowokacje.

  • 1

    23. ~  2015-11-14 14:47:45  host: user-94-254-145-229.play-internet.pl

    @21 - nawet jdTech pisze o wielkiej awarii systemów informatycznych i innych systemów w T-Mobile: http://tlp.is/85w
    Jego też konkurencja opłaca ? Jesteś śmieszny.
    @20 - kodem *102# w Tak Taku sprawdza się ilość minut do T-mobile i na stacjonarne (tzw. T-Mobile jed

    I cytaty z FB T-Mobile: "niestety na chwilę obecną nie mamy informacji o dokładnej dacie zażegnania problemu", "Paweł, przepraszamy za niedogodności. Nasi specjaliści pracują nad tym i starają się zażegnać problem"

  • 0

    25.  2015-11-14 15:40:20

    u mnie w abo timo ussd działają bez problemu. miboa za to leży i kwiczy

  • 0

    26. ~12369  2015-11-14 15:43:05  host: user-94-254-133-228.play-internet.pl

    @23 dzieki za informację co do ×102# Mam app i podawany stan róźni się od kodów. W moim rejonie sprawdzałem inne sieci przesył down/up Ta sieć TM daje przecietnie 25 Mb/s w mobile i jest nalepsza. Uzywałem specjalnej app z Google Play.

  • 1

    27. ~nie-ciołek  2015-11-14 16:01:13  host: agpl46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przestańcie się mądrzyć ciołki, że wam działa. Mi od kilku dni nie działa m.iboa.pl więc nie mogę sprawdzić ile mam kasy i GB! Co grozi zeżarciem wszystkiego, gdy przekroczę limit. Mało tego spammerzy z T-Mobile przysyłają nieczytelne sms-y, zapewne to jakaś prenumerata więc nawet nie mam jak sprawdzić czy pobierają mi już z konta czy nie, wyłączyć też nie mogę skoro sms nie ma treści (a tam pewnie jest info jak wyłączyć). Co do kodów USSD to nie wiem, wiem że 2 tygodnie temu nie działało Strong LTE, od tego czasu żadnego kodu USSD nie próbowałem.

  • 2

    28. ~pabloki  2015-11-14 16:16:00  host: user-188-33-71-18.play-internet.pl

    a może na kartę w tmobile systemy nie działają bo zabrakło im 4gr.

  • 1

    30.  2015-11-14 17:48:11

    Nie ma żadnej awarii w T Mobile. To tylko Sawicki zaczyna wyłączać karty ze zbyt niskim ARPU. ;) Tak jak obiecał.

  • 1

    31. ~  2015-11-14 19:12:27  host: ip-5-172-247-220.free.aero2.net.pl

    U mnie w t-mobile jest taki komunikat po wpisaniu kody USSD "Zlecenie odrzucone - wystąpił błąd. Prosimy spróbować później" lub "Przepraszamy, usługa jest niedostępna. Prosimy spróbować później" i tak od 2 dni.

  • 1

    32. ~  2015-11-14 19:38:31  host: n27-02-06.opera-mini.net

    pierwsze zdanie artykułu: "w Nju mobile ruszyła". ale co ruszyła?

  • 0

    33. ~niki velkar  2015-11-14 19:55:22  host: user-164-126-34-36.play-internet.pl

    przyłaczam sie do apelu. adminie usunac wpisy czerwonego trola z nr 14. to szkodnik i pasożyt niebywały.

  • -1

    34.  2015-11-14 21:19:44

    Nowy numerek wzięty. Zgłoszenie wysłane. Czekamy, może dostanę przed świętami ;) Swoją drogą dobrze by było, bo coraz zimniejsze poranki.

  • 0

    35. ~Jajko  2015-11-15 07:46:00  host: google-proxy-66-102-9-32.google.com

    *8 dalej dostaje sie 50 zl w nju ...

  • 0

    39. ~  2015-11-15 21:29:09  host: ayu3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A dla starych klientów jak zwykle tylko rachunek.

  • 0

    40. ~pqj333  2015-11-21 15:24:21  host: dynamic-78-8-132-244.ssp.dialog.net.pl

    6: Tę opcję trzeba ręcznie aktywować. W usługach to się nazywa "im dłużej, tym lepiej". U mnie to śmiga bez problemu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet