Od 12. lipca do 21. sierpnia będzie trwała letnia akcja promocyjna Idea POP pod hasłem POP Całodobowy, która odwiedzi 10 najpopularniejszych miejscowości wczasowych na polskim wybrzeżu Morza Bałtyckiego w ciągu 5 tygodni.
Akcja POP Całodobowy odbywa się w 10 miejscowościach wzdłuż polskiego wybrzeża: Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Darłówko, Łeba, Ustka, Sopot, Dębki, Jastarnia, Świnoujście, przy czym dwukrotnie odwiedzane wybrane miejscowości. Impreza trwa 2 dni w każdej z lokalizacji.
POP Całodobowy to wielopłaszczyznowa wakacyjna akcja promocyjna obejmująca m.in.:
• działania dzienne na plaży (łącznie 36) np.: łódź RIB, banan, trampolina wodna, bungee run, kula sferyczna, dmuchany zamek dla dzieci, strefa fitness, nauka tańca latino, strefa relaksu, itp,
• działania wieczorne i nocne (łącznie 36):
- pierwszy wieczór - kino na plaży (18) to zawsze o 21:30 pokazy mega-hitów na dużym ekranie: Ocean's Twlve-Dogrywka lub Lepiej późno niż później, a nastepnie o 24:00 Summer of MTV, czyli to co najfajniejsze w MTV (m.in. Dirty Sanchez, Jackass, itp.),
- drugi wieczór - to zawsze od 21:00 najlepsza na wybrzeżu dyskoteka (18) z DJami (WAWA, Novika&Lexus, Boogie Mafia-Bert&Harper, Ricardo i Marysia Sadowska, Adamus i inni),
• działania sprzedażowe: zespoły sprzedażowe firmy Linia1 będą wszędzie tam gdzie odbywa się roadshow, a ponadto 1 osoba z Linii1 zostanie oddelegowana do stoiska sprzedażowego na plaży w miasteczku POPa,
• ponadto codziennie będzie organizowany konkurs wiedzy o POP-ie, w którym będzie można wygrać telefon Nokia 2600.
Partnerem wakacyjnej akcji POP Całodobowy jest akcji jest Nokia - w miasteczku plażowym będzie stoisko Nokii (Nokia korner), gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie i zobaczyć na ekranie plazmowym lub przesłać na stronę www.lato.moblog.pl.
Wsparcie medialne akcji POP całodobowy odbywa się poprzez bannery i plakaty dedykowane do tej akcji: jeden dotyczy atrakcji dziennych, a drugi wieczornych. Będą prezentowane obok siebie w miejscowościach gdzie odbywa się akcja POP Całodobowy. Natomiast w trakcie akcji hostessy rozdawać będą ulotki. W miejscowościach, gdzie będzie odbywać się akcja POP Całodobowy będzie jeździć pick-up, z którego nagłośnienia także będzie rozpowszechniana informacja o atrakcjach akcji.
Źródło tekstu: Idea