Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Agencja Grey obsługuje markę Idea

Agencja Grey obsługuje markę Idea

WitekT 24 Marca 2005 23:41

0 0
Agencje Grey oraz DDB będą obsługiwać markę sieci Idea.

Główną agencją reklamową odpowiedzialną za kreację marki Idea będzie nadal agencja GREY, a agencją pomocniczą - DDB Warszawa.

Do przetargu zaproszone zostały w styczniu br. trzy agencje reklamowe: Grey, NOS/BBDO, DDB/CP. W 2004 r. PTK Centertel, operator sieci Idea korzystał z obsługi reklamowej agencji Grey i Testardo Red Cell.

Domem mediowym obsługującym PTK Centertel jest nadal Initiative Media Polska, a obsługą marki Idea POP zajmuje się nadal agencja Testardo Red Cell.


Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-210-42.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.