Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Aero2 wprowadza kody captcha w BDI

Aero2 wprowadza kody captcha w BDI

sirmark 31 Marca 2014 17:32

30 15
Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI) wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.

Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie, tak aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.

Przy ponownym połączeniu system przekieruje każde połączenie internetowe z przeglądarki na stronę www z kodem captcha. Po podaniu prawidłowej odpowiedzi strona poinformuje użytkownika o przyznaniu mu 60 minut bezpłatnego dostępu do internetu.



Aero2 przygotowało także specjalną procedurę dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją wzroku. Taki użytkownik może złożyć wniosek o wyłączenie mechanizmu captcha. Wraz z wnioskiem należy przesłać jeden z dokumentów:
  • skan orzeczenia potwierdzającego znaczny stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku,
  • skan legitymacji Polskiego Związku Niewidomych - stwierdzająca znaczny stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku ,
  • skan ważnej legitymacji wydanej przez właściwy organ, dokumentująca znaczny stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku ,
Będzie sprawdzana zgodność danych w dokumencie z danymi, które użytkownik podał we wniosku Aero2 o wydanie kary SIM.

Źródło tekstu: Aero2, wł     


Dodaj do:

Tagi: captcha | bdi | aero2

w sumie: 283
  • Ten komentarz został ukryty.

    5

    1. ~hheh  2014-03-31 17:41:02  host: aaou4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zygmunt ma dość :)
    Uprzykrzy życie na maxa :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    2.  2014-03-31 17:41:48

    Mało śmieszne ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    3. ~reboot  2014-03-31 17:42:36  host: 89-70-149-10.dynamic.chello.pl

    Kto w to uwierzy?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    4.  2014-03-31 17:44:09

    Tylko współczuć. Z tego co widzę na zdjęciu nie będzie wesoło odczytać. To co mnie na niektórych stronach doprowadza do nerwicy to własnie ich rodzaj, których nie można odczytać i na dodatek są bardzo długie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    5.  2014-03-31 17:47:23

    Wszystko zgodnie z prawem. Chce odciążyć swoją sieć i znalazł na to sposób.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    6. ~rr  2014-03-31 17:47:39  host: 89-78-151-254.dynamic.chello.pl

    A miało być tak pięknie...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~Lukasz P.  2014-03-31 17:48:06  host: user-94-254-148-45.play-internet.pl

    Co jesli w danym momencie korzystamy z programow/aplikacji dzialajacych na bazie lacza internetowego? przegladarka sama sie otworzy czy co?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    8.  2014-03-31 17:48:35

    Aero2 na smartfonie to będzie klapa teraz

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    9. ~  2014-03-31 17:51:38  host: z39-14.opera-mini.net

    To AeroUser zapłacze się teraz.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    11. ~dumdum  2014-03-31 17:52:09  host: ip-93-154-193-157.free.aero2.net.pl

    prima aprilis !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13.  2014-03-31 17:54:10

    Mało smieszny żart i to w dodatku 31 marca a nie 1 kwietnia.Żenada

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~  2014-03-31 17:58:23  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    W końcu. Trochę się ludzie w końcu ogarną, szczególnie kopiujący internet, którzy eter zapychali.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~gościuuuuu  2014-03-31 17:58:58  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Taa free necik (nie patrząc na prędkość) chce każdy ale o zapychaniu łączy nikt nie wie. Pomyślcie czy nie ma w tym ciut sensu. Owszem dla normalnych uzytkowników jest to niedogodność ale są i tacy którzy kompa maja włączonego non-stop i ściągają tylko filmiki itp a inni się wk... że wolno działa lub nie mogą się zalogować bo siec przciążona. Moim zdaniem (mam necik z kablówki i może to trochę zmienia punkt widzenia) jest to dobre. Znajomek ma aero i niejednokrotnie widziałem jego kompa włączonego na ściąganie a on w tym czasie pił browca, był w robocie itp

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    17. ~  2014-03-31 18:05:52  host: user-94-254-202-179.play-internet.pl

    Skończy się wykorzystywanie kart do monitoringów i innych terminali. W końcu będzie do normalnego użytkowania. Aero złapie oddech.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    18.  2014-03-31 18:06:42

    Teraz jak szeryfowej (Streżyńskiej) nie ma to się nie boją wprowadzić. Gajowa to nawet palcem nie kiwnie. Redakcja Telepolis mogłaby wystosować jakieś oficjalne zapytanie do UKE co oni na to.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19.  2014-03-31 18:08:34

    #16 - widać ze zrzutów ekranów Aero2, że to będzie reCAPTCHA - znana dobrze z nieczytelności wersja z firmy Google.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    21. ~pabloki  2014-03-31 18:11:10  host: 46.205.90.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Najpierw wymóg dla modemów co najmniej klasy 10, potem oficjalna lista modemów na której były modemy albo nie dostępne w polsce albo rzadko wystepujące(ale użytkownicy sobie poradzili) , potem cos zmienili i jeden model modemu miał problemy , teraz narastające problemy z nawiązaniem połączeń(jeszcze bez captcha) , teraz kod captcha. Widać że tworzy sie ewidentne utrudnienia dla usługi o szerokiej dostepności i w dodatku limitowanej prędkości. A przecież Zygmunt dostał to pasmo okazyjnie w zamian za zobowiązania które ogranicza.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    22. ~  2014-03-31 18:11:17  host: n16-01-01.opera-mini.net

    TO BĘDZIE reCAPTCHA od Google

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    23.  2014-03-31 18:13:09

    Kurde, dałem się wkręcić. Choć plany z captcha były i news całkiem realny... Wklepuję adres w przeglądarkę na tablecie z Aero2 i nie wyświetla się strona. Prima aprilis jest JUTRO, więc nie róbcie żartów dzień wcześniej, tym bardziej, że captcha w BDI to niestety całkiem realne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    25. ~  2014-03-31 18:14:35  host: n16-01-01.opera-mini.net

    zajadacz bo tej captchy jeszcze nie ma i dlatego ci stronka nie działa

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    26.  2014-03-31 18:14:39

    http://www.aero2.pl/O-spolce/Aktualnosci,news_id,697

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~pabloki  2014-03-31 18:18:09  host: 46.205.90.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    a przecież ten ograniczony internet powinien działać conajmniej dobrze przez całą dobę bo nie przypominam sobie by aero podało godziny udostępniania internetu. Fakt niektórzy przginają i pobierają non stop ale w przypadku tej konkretnej usługi operator nie powinien wnikać w to ile sie sćiąga.Przecież Zyga wiedział na co sie decyduje i powinien obliczyć sobie koszty. Sam z tego nie korzystam ale bawi mnie ta komedia . Takie polskie bagienko zamiast jasne , proste , uczciwe zasady.

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    30. ~Rych  2014-03-31 18:21:15  host: 093105215009.rybnik.vectranet.pl

    jak ma to poprawić szybkość to jak najbardziej,do ściągania jest inny internet i wcale taki drogi nie jest

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31.  2014-03-31 18:22:36

    Na razie testuje Lion mobile ale widzę że próbują uprzykrzyć życie użytkownikom AERO2. Czy na pewno nie naruszają koncesji punktu "4.c.c) jakiekolwiek ograniczenia treści lub protokołów dostępnych dla użytkownika korzystającego z dostępu nieodpłatnego nie będą dalej idące niż takie same ograniczenia stosowane dla użytkownika korzystającego z usług odpłatnych". Przecież to jest jawne ograniczenie które będzie mi ograniczało korzystanie z usługi. Bezczelnie chcą zniechęcić do darmowego internetu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    32. ~hahaha  2014-03-31 18:23:15  host: 088156099165.czeladz.vectranet.pl

    TAaa, napewno.
    Ja używam w fonie i dam im fona by wpisali mi obrazek jak go skądś wytrzasną

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~pabloki  2014-03-31 18:23:16  host: 46.205.90.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @Rychu moze sie komuś przypałętało to R od Kroka lub Piotra. Bo jak ten pan sie nazywa to chyba kwestia dośc umowna. Za pewien czas może sie zmienić imię i nazwisko.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    34. ~  2014-03-31 18:24:07  host: z39-14.opera-mini.net

    Panowie, to nie jest żart! Niektórzy twierdzą, że to nieuczciwe i nie można tak robić. Może i nie powinno się ale możliwości są dwie albo zamulone aero przez zasysaczy albo działające sprawnie ale z captcha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~  2014-03-31 18:24:58  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    @32 - co się śmiejesz jak głupi do sera? To, że twój "fon", jak rozumiem telefon w gimo-mowie działa z Aero2, to nie znaczy, że spełnia wymogi regulaminowe. Oferta jest przeznaczona dla modemów, których zgodnych lista jest dostępna. To, że działa też na innych urządzeniach to "bonus".

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    36. ~  2014-03-31 18:28:53  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    @27 - ale dlaczeo zakładasz, że Aero2 nie spełnia wymogów? Pojemność sieci jest skończona. Jeżeli zarezerwowane 20% się zapełnia (tu można dyskutować na którym etapie i jak jest rozumiana sieć), to oczywiste jest, że usługa działa gorzej. Captcha ma uniemożliwić działanie progamów automatycznie wznawiających połączenia, które są powszechne. Teoretycznie (podkreślam) taki zasysacz pobierający 24h na dobę może przez Aero2 zassać ponad 150GB danych miesięcznie...

  • Ten komentarz został ukryty.

    6

    37. ~  2014-03-31 18:29:40  host: z39-14.opera-mini.net

    Polacy nie dorośli do usług lub produktów darmowych. Jeżeli ktoś rozdawałby coś za darmo nawet z krótkim terminem przydatności, to ludzie i tak braliby na zapas a później wyrzucaliby do śmieci. Podobnie z netem od aero. To nie jest do ściągania fimów usługa ale niektórzy nierozumieją tego i blokują usługę normalnie korzystającym. Taki dziwny naród i to szybko się nie zmieni.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    39. ~  2014-03-31 18:31:46  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    @37 - Aero2 NIE JEST darmowe. Captcha popieram, ale denerwuje mnie to ciągłe powtarzanie o "darmowości" BDI. Aero2 oszczędziło grube miliony na przyznanej częstotliwości - kupiło ją taniej ze zobowiązaniem świadczenia BDI na 20% pasma. Pamiętajmy o tym, wszyscy za tę usługę zapłaciliśmy mniejszym wpływem. Zgodzę się jednak, że idea BDI została wypaczona przez użytkowników.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~  2014-03-31 18:34:01  host: user-94-254-202-179.play-internet.pl

    @39 a mnie denerwuje bezpłatna tv naziemna, bezpłatny wstęp wolny do muzeum, bezpłatna autostrada, a na wszystko i tak idą pieniądze z podatków. Nie popadaj więc w absurd.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    41.  2014-03-31 18:34:27

    to bardzo dobra wiadomość dla abonentów Plusa

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    42. ~  2014-03-31 18:35:33  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    @19 - masz niestety rację jakubd (przy okazji gratulacje za prowadzenie od dawna strony poświęconej Aero2), nie dopatrzyłem się. To jedna z najmniej czytelnych Captcha niestety, no ale przynajmniej nie złamana, tzn. jest łamana ale człowiekiem - różne sposoby, czasem w jakimś serwisie użytkownik wpisuje Captcha, którą w tym samym czasie jakiś spamer wykorzystuje, no ale nie ma się co rozpisywać. Nikt tak nie będzie działał dla Aero2 :-).

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    43. ~  2014-03-31 18:37:42  host: 77-255-24-128.adsl.inetia.pl

    @31 - UKE ich poprze. Dlaczego? Bo ideą BDI były sesje po 60 minut i rozłączenie. Dzięki temu nie miała to być konkurencja dla oferty komercyjnej. Jednak ludkowie zaczęli korzystać z programów automatycznie wznawiających połączenie i ograniczenie stało się fikcyjne. Captcha sprawi, że stanie się realne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    44. ~  2014-03-31 18:38:45  host: user-94-254-202-179.play-internet.pl

    @43 UKE już ich poparło, bo inaczej by nie wprowadzili.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    45. ~vcx  2014-03-31 18:39:56  host: ip-78-30-83-196.free.aero2.net.pl

    prima aprilis

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    47.  2014-03-31 18:41:50

    @36 niech sobie zasysa. Byle przeliczył sobie koszt energii jakie zużyje urządzenie. Może się okazać że drożej wyjdzie ;) Częstotliwości dostali to niech świadczą usługę. Jak im się nie opłaca niech oddadzą częstotliwości. UKE przedłużyło terminy bo się nie wyrabiali a oni tak sobie pogrywają. Wszystko niby dlatego że sieć przeciążona i działa niestabilnie dla innych. Tylko prosił ich ktoś żeby byli adwokatami ? Może ma zostać więcej zasobów dla Plusa ? Nie wierzę w dobre intencje tego koncernu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    48. ~Adam  2014-03-31 18:43:27  host: 093105215009.rybnik.vectranet.pl

    oczywiście że dobrze zrobili bo kto ściąga tyle GB przez internet Aero2 ?? dla mnie to żałosne bo ktoś żyłuje parę groszy na internet mobilny czy stacjonarny , nie jest drogi ale Aero nie jest do tego tylko przeglądania internetu i w sam raz do smartfona

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    49. ~  2014-03-31 18:49:14  host: n08-05-02.opera-mini.net

    PRZEJADĄ SIĘ NA TYM OJ PRZEJADĄ SIĘ ! ! !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~pabloki  2014-03-31 18:49:32  host: 46.205.90.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @47 chyba coś Ci uciekł kontekst i czytanie ze zrozumieniem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    51. ~gościuuuuu  2014-03-31 18:51:41  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~46 Adam - potwierdzam - wielu ludzi ma coś za free (oczywiście z pewnymi ograniczeniami) ale narzekają że wolne, że ograniczenia itp. Neta Aero2 jest dla mniej wymagającego użytkownika którzy nie przywiązuje takiej wagi do prędkości łącza bo powiedzmy sobie szczerze czy stronka otworzy się w 0,1 sec czy w 1 sec dla normanego użytkownika netu (czyli np przeglądającego strony, poczte itp) nie ma znaczenia

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    52.  2014-03-31 18:52:20

    @31. aero user Czy na pewno nie naruszają koncesji punktu "4.c.c) jakiekolwiek ograniczenia treści lub protokołów dostępnych dla użytkownika korzystającego z dostępu nieodpłatnego nie będą dalej idące niż takie same ograniczenia stosowane dla użytkownika korzystającego z usług odpłatnych". Oczywiscie ze naryszają bo captcha nie jest stosowana w usłaugach płatnych tylko w bezplatnych. Nie ma sensu utrudniac uzytkownikom placącym. Capthca jest np. przy sciaganiu za darmo z freak share itp. W płatnych w ogóle captcha nie istnieje

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    53.  2014-03-31 18:54:34

    O sensowności wprowadzenia zabezpieczenia można się spierać, ale główny argument przytaczany przez Aero kładzie na łopatki: "Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przyczynią się do jeszcze szerszego upowszechnienia BDI (...)".

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~  2014-03-31 18:54:53  host: acsn96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podziękujmy torrentowcom za to że przez te kilka lat zapychali Aero2. Wszystkie programy internetowe które nie wykorzystują przeglądarki będą nagle dostawały przerwę w transferze.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    55. ~kanarek  2014-03-31 18:55:20  host: 178-36-44-189.adsl.inetia.pl

    Słowa uznania, myślę, że to pierwszy przypadek, gdy dostawca usług bądź treści pomyślał o klientach niepełnosprawnych wzrokowo. Mimo, że nie korzystam z Aero2 to chylę czoła.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    56.  2014-03-31 18:55:46

    Hindusi takie captcha łamią za ułamek złotówki od sztuki i dają API więc napisanie aplikacji która w tle będzie sama to wpisywała nie jest żadnym problemem a miesięcznie będzie to koszt max 1$. Wkurwienie za to będzie maksymalne dla zwykłych userów z tabletami bo chyba nikt nie będzie co godzina włączał przeglądarki by aktywować net i znowu otrzymywać powiadomienia z fb/gmaila itd?

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    57. ~gościuuuuu  2014-03-31 18:56:19  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~52 a jak myślisz ilu ludzi by płaciło za opcje logowania się co 60 min? Ja bym złocisza wtedy nie płacił kablówce ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58.  2014-03-31 19:00:16

    to jest proste jak drut. zadajcie sobie pytanie: Czy captcha istnieje w necie mobilnym Plusa na abonamencie? Nie bo po co mialoby istniec. Jakie by nie mieli intencje regulamin został złąmany.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59.  2014-03-31 19:01:07

    Żeby nie było, nie popieram torrentowcow na aero2, ale regulamin został złamany.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~gościuuuuu  2014-03-31 19:04:28  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~buba1234 - w trosce o jakość świadczenia usług... itd

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    62.  2014-03-31 19:05:58

    @50 które zdanie trzeba Ci wytłumaczyć ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~Ricki1980  2014-03-31 19:08:29  host: 5.172.252.204

    Czy o takich zmianach mogą informować z dnia na dzień? Co z osobami z mogącym wyłączyć konieczność wpisywania kodu? Przecież nim wyślą pismo i sprawa zostanie zalatwiona, to minie minimum miesiąc. Moim zdaniem skargi do UKE i kara jak nic dla Aero 2.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    64. ~gościuuuuu  2014-03-31 19:35:41  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~63 patrz na ~60 + dodaj w dobrze pojętym interesie większości klientów

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65.  2014-03-31 19:42:18

    @59. Czy regulamin został złamany to kwestia interperatacji czemu ma służyć mechanizm CAPTCHAa. Moim zdaniem to nie jest blokowanie wybranych protokołów tylko wymuszenie sprawdzenia, czy przed komputerem siedzi rzeczywisty użytkownik czy raczej połączenie automatycznie wznawia maszyna. Raczej trudno będzie UKE zarzucić łamanie regulaminu, który przecież sami założeniami przetargu częściowo ukształtowali narzucając konieczność rozłączania sesji co 60 minut w domyśle z koniecznością ponownego jej nawiązania przez użytkownika. Wiele darmowych hotspotów finansowanych ze środków publicznych korzysta z podobnego rozwiązania lub mają ograniczoną ilość stron z których można za ich pomocą korzystać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    66. ~  2014-03-31 19:42:50  host: n16-05-02.opera-mini.net

    Jak ja teraz będę pobierał pornosy w 1080p zajmujące nierzadko 2-3 GB?

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    67. ~gościuuuuu  2014-03-31 19:45:24  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~66 dla inteligentnych proponuje stałałe łącze i będziesz miał "filmiki" i po 10GB ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    68.  2014-03-31 19:46:29

    @56. To napisz taki program i sprzedawaj go po dolarze. Przy ponad 200 tysiącach użytkowników BDI potencjalne zyski mogą wynieść przynajmniej dziesiątki tysięcy dolarów. Interes życia. Powodzenia ;). Tylko nie zmarnuj sobie życia prubując obejść CAPTCHe Googla, która bazuje na słowach, których nie udało się rozpoznać automatycznym systemom OCR.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    69. ~Mario  2014-03-31 19:51:03  host: 89-73-176-58.dynamic.chello.pl

    PRIMA APRILIS!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~:)  2014-03-31 20:08:16  host: ip-93-154-206-230.free.aero2.net.pl

    Powodzenia to spowoduje ze reklamy sie pojawia przy tego typie captcha.Nie wszystkie modemy to obsluguja

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    71. ~  2014-03-31 20:28:39  host: 77-255-0-234.adsl.inetia.pl

    @65 - dokładnie. Aero2 będzie tłumaczyć Captcha jako blokadę programów do automatycznego wznawiania połączeń... Połączeń, które zresztą same UKE ograniczyło do góra 60 minut (tak jak i prędkość). Tak, jest to niewygodne, ale nie ma raczej innego rozwiązania, chyba, żeby protokoły P2P blokować, ale wtedy przecież i tak zostają strony typu ś.p. Rapidshare, więc to też półśrodek.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    72.  2014-03-31 20:30:09

    @68 ja nie pisze o programie OCR tylko o programie który wysyła captcha do Hindusów a ci przepisują ręcznie dzień i noc takie kody za śmieszne pieniądze i odsyłaja do naszego programu rozwiązanie. Wiem coś o tym bo używam tego do innych celów gdzie potrzeba przepisywać captcha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    73.  2014-03-31 20:32:08

    podaj linka do Hindusa :P ^^^^

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    74. ~piotr  2014-03-31 20:37:07  host: ip-87-204-78-117.stg.pl

    właśnie. jutro pierwszego kwietnia. najlepiej w ten dzien nie ogllądać wiadomości. kawały się zdarzają.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    75.  2014-03-31 20:37:47

    np deathbycaptcha.com 1.3$ za 1000 przepisanych captcha

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76.  2014-03-31 20:48:34

    @72. Tylko, aby wysłać kod CAPTCHA z BDI do Hindusów będziesz potrzebował drugiego łącza. Ale faktycznie taka możliwość przynajmniej teoretycznie istnieje :).

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    77. ~lol  2014-03-31 20:48:52  host: 91-192-57-160.omi.pl

    Ale jak wy chcecie żeby hindus wpisal kod jak aero2 internet odetnie? nawet nie ma jak hindusa powiadomić!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    78. ~  2014-03-31 20:50:36  host: user-94-254-202-179.play-internet.pl

    @77 list wyślą, albo wykupią net płatny i wyślą maila.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    79. ~  2014-03-31 20:51:05  host: 77-255-0-234.adsl.inetia.pl

    @75 no to teraz ptysiu wytłumacz, jak chcesz go im podesłać :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    80. ~  2014-03-31 20:52:17  host: 91-192-57-160.omi.pl

    oczywiście po wprowadzeniu capcha przestanie działac opera mini, opcja turbo i inne przyspieszaczo oszczedzacze transferu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    81.  2014-03-31 20:53:10

    Pewnie będzie można zrobić tunel po DNS/ICMP

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    82. ~  2014-03-31 21:00:34  host: 91-192-57-160.omi.pl

    zapewne to wprowadzą w najgorszej z mozliwych opcji - cały ruch IP wycięty (oprócz tego IP co wystawi capcha) aż do momentu wpisania kodu

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    83.  2014-03-31 21:06:00

    Nareszcie będzie normalnie i dla normalnych.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    85.  2014-03-31 21:09:24

    @80. Na jakiej podstawie tak uważasz? @81. Mało prawdopodobne, aby bez wprowadzenia CAPTCHA jakikolwiek pakiet mógł opuścić sieć Aero2. Prawdopodobnie przekierowanie będzie zarówno po portach jak i po adresach IP na jeden jedyny słuszny serwer i port 80-ty, ewentualnie 53 w przypadku usługi DNS.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    88. ~***  2014-03-31 21:17:33  host: sealip01.ericsson.net

    Czego to sie nie wymyśli żeby zniechęcić userów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    89.  2014-03-31 21:24:59

    Zobaczymy jak to wszystko sie potoczy. Moze zrezygnuja z kodow a moze dzieki kodom ludzie podziekuja aero2 za usluge. Jakby nie patrzec siec bedzie mniej przeciazona i dzieki temu zwykli uzytkownicy beda mogli normalnie korzystac z uslug.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    90. ~alver  2014-03-31 21:29:59  host: staticline-31-182-93-194.toya.net.pl

    Podobno wystarczy do Zygmunta wysłać zaswiadczenie o dysleksji albo dysgrafii i wtedy też będzie zwolnienie z captcha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    92. ~dobre  2014-03-31 21:30:49  host: hosted-by.snelis.com

    ad. 89 słusznie ze zwróciłeś na to uwagie trafne spostrzezenie. juz do routera nie podlacza moidemu aero2 i bardzo dobrze, jak chca miec niemilitowany net to nicech se internet z netii wezma albo nerwostrade

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    95. ~Plus User  2014-03-31 21:55:10  host: auj127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sumie to nie mam nic przeciwko, może trochę sieć będzie mniej obciążona, bo korzystanie z BDI od dłuższego czasu jest mordęgą. W sumie w koncesji mogli dać zapis, że pojedyncza karta SIM dla AERO ma limit miesięczny na 10-15 Gb. Zabezpieczyło to skromne zasoby sieciowe przed hardcorowymi użytkownikami...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    96. ~Gonzo  2014-03-31 22:01:27  host: 109241165032.warszawa.vectranet.pl

    Ciekawe co na to uke. Zakrawa na dyskryminacje niepełnosprawnych

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    97. ~szym  2014-03-31 22:03:56  host: 89-73-143-77.dynamic.chello.pl

    To musi byc prima aprilis!

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    98. ~sllave  2014-03-31 22:05:48  host: host86-181-49-231.range86-181.btcentralplus.com

    lepiej niech ZSŻ zapłaci normalną cene za koncesje zlikwidować BDi i i sieć nie będzie tak obciążona widać że net z cyprowego plusa chu......o schodzi nie ma to jak być polską firmą i mieć wszystkich głęboko w ciemnościach

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    99. ~  2014-03-31 22:15:54  host: 77-255-0-234.adsl.inetia.pl

    @96 - ty się za niepełnosprawnymi nie chowaj. Ci z udokumentowanymi problemami ze wzrokiem będą mieć po staremu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    100. ~Daniel  2014-03-31 22:17:13  host: staticline-31-182-87-166.toya.net.pl

    a w środę sytuacja wróci do normy ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    102. ~eranet  2014-03-31 22:27:42  host: 082139030027.kielce.vectranet.pl

    @84 potwierdzam strona działa. Jest tam nawet to ogłoszenie o bazie klientów UPC.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    103.  2014-03-31 22:31:01

    Szczerze? Jak dla mnie nie będzie różnicy. Korzystam z BDI rzadko, a jak już to w taki sposób, gdzie wpisanie kodu raz na godzinę nie stanowi problemu. Problem będą mieli ludzie, dla których to główne łącze internetowe - o ile to nie żart. :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    104.  2014-03-31 22:45:26

    Ja dużo nie ściągam i co to ma być za odpowiedzialność zbiorowa ? Dlaczego w ogóle mam coś wpisywać i tańczyć jak mi zagrają ? Jak Magda Travel nic z tym nie zrobi to nie głosuje na popaprańców ;( Pisiory trzeba wspomóc i niech wraca Anna ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    105. ~ola  2014-03-31 22:46:44  host: user-109-243-163-175.play-internet.pl

    BUJDA - to złamanie koncesji jaką dostali... już o tym było...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    106. ~Justice for all  2014-03-31 22:53:05  host: host-94-78-130-76.dynamic.mm.pl

    Doskonale - golasy zapychające siec będą miały trudniej. Wszak nigdzie nie jest napisane, że golas czy dziad musi mieć darmowy internet. W tej chwili oferty dostępu są w przystępnych cenach, szczególnie dla osób, którym taki poziom i jakość jak BDI wystarcza.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    107.  2014-03-31 22:56:10

    Wie ktoś jakie są zasady korzystania z BDI określone przez UKE? No bo dostęp do internetu to nie tylko przeglądarka, ale i jakieś urządzenia sieciowe.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    108.  2014-03-31 23:12:03

    IMO ta captcha jest do obalenia i jak pójdzie dużo skarg to UKE dobierze się do tyłka. Więc wszyscy pisać masowo do UKE jak wprowadzą! Bo przecież czemu korzystając z klienta poczty, Skype, apki facebooka lub innych komunikatorów mam specjalnie odpalać przeglądarkę i wpisywać captche? De facto jest to ograniczanie dostępu ponad to co jest zapisane w koncesji, bo w koncesji jest jedynie mowa o rozłączeniu po godzinie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    109. ~nick heidfield  2014-03-31 23:22:21  host: afcm137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mam wylane na to. mniej wylane a bedzie ci dane. mam neostradę i wszystko w temacie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    110. ~wawiak  2014-03-31 23:37:23  host: host-81-190-138-247.olsztyn.mm.pl

    jesli to rzeczywiscie prawda z tym BDI... to.... SUPER!!!
    od kilku miesiecy korzystanie z aero2 w centrum warszawy to meka. mozna powiedziec ze praktycznie nie dziala.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    111. ~  2014-03-31 23:54:39  host: ip-78-30-92-141.free.aero2.net.pl

    Super, wlasciwie korzystam do telefonu IP w 99% , ciekaw jestem jak wpisze captcha na siemensie ; D . Rewelacja, nie ma co.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    112. ~  2014-04-01 00:04:55  host: ip-93-154-138-122.free.aero2.net.pl

    ja w piątek od 19 do 22 na spacerze w wawie słuchałem radia internetowego i szło dość dobrze czasami urywało na kilka sekund

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    113. ~robus  2014-04-01 00:21:22  host: cra234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cze, używam BDI w smartfonie dla Yanosika - jaką teraz polecacie alternatywe. Wolny net jak najtańszy po GSM?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    114. ~  2014-04-01 00:46:21  host: apn-5-60-29-153.dynamic.gprs.plus.pl

    Ciekawe jakie będzie następne ograniczenie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    115. ~cwaniaki cebulaki  2014-04-01 02:09:06  host: n15-06-03.opera-mini.net

    Bardzo dobrze waligruchy nie będą siedzieć na p2p i obciążać sieć, za darmo dają to jak to typowy polak wyciągnąć do końca, przez kombinatorów po 3 startery w domu to wprowadzili i im podziękujcie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    117.  2014-04-01 07:59:45

    W koncu kolesie sciagajacy nielegalne filmy przejda do lamusa. Siec sie troche odepcha i bedzie mozna normalnie przegladac internet.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    119. ~foks  2014-04-01 08:30:31  host: gbj209.internetdsl.tpnet.pl

    polaczkom, ktorym nie pasuje wpisywanie kodu by uzyskac darmowy internet proponuje sie podpisanie umowy z innym operatorem lub zakup karty sim innego operatora. dziekujemy.
    nie byloby takich ograniczen, gdyby nie typowe polskie cwaniactwo, ktore trzeba ukrocic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    120. ~  2014-04-01 08:31:05  host: ip-93-154-211-20.free.aero2.net.pl

    1 kwietnia Aero2 nie prosi o żadne capta. Ściąganie pliku który ma powyżej 10MB to czysty masochizm, torrenty próbowałem 4GB w 3 dni, więc gdzie tu logika. Jako darmowy internet do sterowania czymś to się świetnie nadaje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    121. ~gonzo  2014-04-01 08:36:47  host: ip-93-154-147-81.free.aero2.net.pl

    Może nie wszyscy to rozumieją ale BDI wcale nie jest za darmo . Może ciężko to zrozumiec ale Aero i ZSŻ zarabiają na tym niezła kasę. To że nie płacimy z naszej kieszeni nie znaczy że ktoś może to utrudniać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    122. ~TW Krok  2014-04-01 08:38:37  host: n10-09-05.opera-mini.net

    A może tak bojkot usług tego niby polaka?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    123.  2014-04-01 09:44:35

    Raczej to nie żart. Taka informacja była już wczoraj na FB https://www.facebook.com/aero2bdi

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    124. ~  2014-04-01 10:07:02  host: 77-255-0-234.adsl.inetia.pl

    @116 - i co ci po niej pajacyku? Doczytał, że dane z legitymacji będą weryfikowane z tymi złożonymi we wniosku o BDI?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    125. ~  2014-04-01 10:09:21  host: 77-255-0-234.adsl.inetia.pl

    @113 - Orange Free na Kartę z Allegro, za 55 zł - 6GB (raczej nie potrzebujesz tyle) ważne rok. To chyba najkorzystniejsza oferta biorąc pod uwagę okres ważności. Ewentualnie, jeżeli ten twój cały Yanosik naprawdę niewiele potrzebuje, to Virgin Mobile i ich darmowy lejek przy rocznej wazności konta, ale tam jest prędkość chyba 2kB/s? Ja brałbym kartę Orange, jeżeli potrzebujesz.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    126. ~5219153  2014-04-01 10:33:51  host: 194.156.44.24

    W Virgin mobile jest lejek z 32kb/s

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    127. ~Hotelarz  2014-04-01 10:49:46  host: ip-84-39-167-243.free.aero2.net.pl

    Mam nadzieje naprawi to problem mulącego neta od 15 do 21 i prędkość będzie 512 kb/s gwarantowana, bo nie oszukujmy się niektórzy nadużywają łącza.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    128.  2014-04-01 11:02:34

    Daj darmowy internet i jeszcze narzekają. Zajadacz pisz sobie do UKE, głośno się z Ciebie zaśmieją.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    129. ~darmowy ?  2014-04-01 11:17:52  host: 94.42.201.114

    BDI nie jest darmowy. Każdy Polak z własnej kieszeni dołożył się do różnicy w cenie zakupu pasma. Aero 2 mogło po prostu nie przystępować do przetargu na warunkach jakie były stawiane. A teraz łamie je, bo powinno kapcia założyć także użytkownikom komercyjnym korzystającym z tego tańszego pasma. I skończy się to w sądzie, tyle że to Wolska i nawet oczywiste wyroki nie są ogłaszane.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    130.  2014-04-01 11:22:49

    darmowy: dalej możesz korzystać za darmo - captcha NIE JEST płatna, ma ograniczyć automaty, żeby inni mogli także komfortowo korzystać z bezpłatnej usługi. A wszystkim tym, sugerującym, że to złamanie zasad, to ja proponuję dłuższą chwilę namysłu po dokładnym wczytaniu się we wszystkie akty i dokumenty prawne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    131. ~darmowy ?  2014-04-01 11:36:01  host: 94.42.201.114

    Jest złamaniem zasad , ja na przykład korzystam z karty Aero 2 tylko w ramach protokołu SMTP , POP3 i IMAP. Sesje które inicjuje nie przekraczają 60 minut nawet. Wprowadzenie kapcia uniemożliwi mi korzystnie z dostępu do internetu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    132.  2014-04-01 11:39:28

    darmowy: jak wpiszesz captcha, dalej masz darmowy dostęp. Sesje sobie możesz inicjować w dowolnej ilości, ale raz na 60 minut masz udowodnić, że nie jesteś maszyną.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    133. ~darmowy ?  2014-04-01 11:42:02  host: 94.42.201.114

    Zresztą idąc tym tokiem rozumowania, to Aero 2 mogło wprowadzić konieczność każdorazowej autoryzacji kodem jednorazowym osiągalnym po wysłaniu SMS albo via telefon (nawet na bezpłatny numer). I również według takiej wykładni aktów prawnych wszystko byłoby w porządku ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    134.  2014-04-01 11:43:34

    @Witek: To jest złamanie zasad. Jest powiedziane wyraźnie w koncesji że mogę korzystać z dowolnego protokołu czy portu, a tu przymuszają mnie do każdorazowego korzystania z www. Co jak mam kartę w tablecie tylko do komunikacji przez Skype'a, fb (w formie aplikacji), e-maili i nie chcę i nie potrzebuję korzystać z przeglądarki internetowej? Operator nie jest w stanie odeprzeć takiego argumentu. Jak tylko captcha zacznie działać u mnie to będę atakował UKE, powołam się na punkty koncesji/regulaminu i na argumentację przytoczoną wyżej. Coś będą musieli mi odpisać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    135. ~hmmm  2014-04-01 11:44:01  host: 02797a79.bb.sky.com

    A CBA gdzie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    136. ~Darmowy ?  2014-04-01 11:46:29  host: 94.42.201.114

    Witek K: poproszę o paragraf przepisu , ustawy ,regulaminu przetargu czy tam Bóg wie czego gdzie jest wymóg posiadania przeglądarki http i korzystania z protokołu www w celu skorzystania z BDI. Może powinienem za każdym włączeniem modemu zadzwonić do BOK i "wydać odgłos paszczą" bo sobie tak Aero2 zażyczy ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    137.  2014-04-01 11:47:58

    darmowy: nigdzie nie ma wylistowanych protokołów (ani dozwolonych, ani wykluczonych), więc nie wiem dlaczego wymagasz ode mnie podania takiego punktu. :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    138.  2014-04-01 11:48:21

    @Zajadacz przeczytaj najpierw regulamin, by przed wysyłką pisma do UKE nie strzelić gafy :) Co do sesji wyczytałem na stronie Aero2, możesz mieć ich nawet i 100, dopiero po upływie 60 minut znów wyświetli się Captcha. Dzięki temu sieć się "odetka"

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    139. ~1234  2014-04-01 11:49:54  host: 212.160.172.85

    Niech zrobia limit 3GB na miesiac, a nie jakies captcha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    140.  2014-04-01 11:51:42

    @134 możesz korzystać z dowolnego protokołu czy portu w sensie takim, że Aero2 tego nie blokuje. Czytaj regulamin ze zrozumieniem. Poza tym protokół http jest wszech ogólnie dostępny, nawet niektóre lodówki go wspierają.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    141. ~darmowy ?  2014-04-01 12:00:55  host: 94.42.201.114

    Witek : czyli legalizujemy bezprawie, bo jak to w Wolsce potężna korporacja ma na pasku tysiąc prawników i miliony na ich wynagrodzenie plus nieruchawe sądy które skończą rozpatrywać skargę pewnie akurat wtedy gdy wygaśnie zobowiązanie koncesyjne.
    Ruchu konsumenckiego nie ma , UKE pewnie też nie będzie Tobiasowi podskakiwać ..... fajny kraj.
    Maciej M: jeśli będzie to działało tak jak piszesz (brak kapcia przy inicjalizacji pierwszej sesji i wymóg potwierdzenia po rozłączeniu po 60 minutach) to przełknę ten kruczek . Ale pod warunkiem że zainicjowanie kolejnej sesji po rozłączeniu przed upływem 60 minut nie będzie wymagało kapcia.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    142. ~darmowy ?  2014-04-01 12:03:43  host: 94.42.201.114

    MaciejM: mogę to nie znaczy muszę. Podstawy logiki prawa.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    143.  2014-04-01 12:08:27

    darmowy: captcha jest co 60 minut bez względu na to, ile w tym czasie nawiążesz sesji. Poza tym BDI nie jest usługą telekomunikacyjną, polecam Ci przyjrzeć się dobrze przypadkom darmowych hotspotów oferowanym przez gminy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    144. ~darmowy ?  2014-04-01 12:20:16  host: 94.42.201.114

    Zresztą pojadę do siedziby Aero 2 z moją 20 letnią Amigą 1200 podłączoną do Aero2 przez kartę PCMCIA Ethernet i podłączony do nie j router UMTS 900 i poproszę o umożliwienie mi na takim zestawie pracę w sieci. Wszystko zgodne z regulaminem świadczenia usług: http://aero2.pl/resources/document/Regulaminy/Aero2_Regulamin_BDI_06_04_2013.pdf
    Przeglądarka www w tym komputerze nie pociągnie captcha z google.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    145.  2014-04-01 12:29:21

    darmowy: zaraz zmienią regulamin, dodadzą zapis o captcha i minimalnych wymaganiach. Jeżeli regulamin nie będzie Ci odpowiadał, to będziesz miał prawo go wypowiedzieć, zwrócić kartę i odebrać depozyt.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    146.  2014-04-01 12:30:02

    A ja się przestałem dziwić Aero2.

    Nasi chytrzy obywatele nie pozostawiają innego wyboru. Chcecie ściągać wszystko co się da? Kupcie za całe 9,90pln Only SIM Orange z no limitem nocnym i róbta co chceta.

    Całe 9,90pln.

    A tak w dupę dostaną wszyscy!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    147. ~darmowy ?  2014-04-01 12:33:57  host: 94.42.201.114

    A właśnie miałem napisać o zmianach w regulaminie:
    http://aero2.pl/resources/document/Regulaminy/Aero2_Regulamin_BDI_06_04_2013.pdf
    "13.2
    Operator jest uprawniony do zmiany Regulaminu z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca
    przed wprowadzeniem tych zmian w życie."
    ale my som wielkie korpoludki bez żadnej odpowiedzialności i jak komuś nie pasuje to ze smyczy spuścimy ze dwie kancelarie w razie czego ....

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    148. ~  2014-04-01 12:38:31  host: 94.42.201.114

    Kryniczanin: to niech korzystają z regulaminu i odcinają ssaczy na podstawie :
    1.7.
    Operator jest uprawniony do niezwłocznego zawieszenia wykonywania przez Korzystającego prawa
    korzystania z Bezpłatnego Dostępu do Internetu, jeśli Korzystający dopuszcza się Nadużycia
    Telekomunikacyjnego, w szczególności, gdy generuje w Sieci Telekomunika
    cyjnej Operatora lub w innych Sieciach Telekomunikacyjnych sztuczny ruch. "
    a nie falandyzując regulaminy i reguły przetargu wprowadzają wszystkim ten pasztet.

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    149. ~me  2014-04-01 12:49:55  host: public-gprs84249.centertel.pl

    Jeżeli dzięki temu nieco odmuli się działanie AERO2 to jestem za.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    150. ~cezar  2014-04-01 12:54:20  host: 201.cebit.com.pl

    A jak to będzie wyglądać w smartfonie z 2 slotami na karty sim, w którym jedna karta jest operatora sieci a druga AERO2. Czy też będę musiał na małym ekraniku odczytywać captcha ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    151. ~a ja w to nie wierze  2014-04-01 12:54:30  host: cpw140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a moim zdaniem to jest taka 1 kwietniowa ściema ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    152. ~darmowy ?  2014-04-01 12:57:46  host: 94.42.201.114

    cezar: no właśnie mnie to ciekawi również, z tego co napisali to po 60 minutach sesji łącznie będzie pojawiał się kapeć. Tylko czy ten limit jest na dobę i jest zerowany czy liczony od uruchomienia kapcia bez zerowania ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    153.  2014-04-01 12:59:01

    i bardzo dobrze:) Skonczy sie to obciazanie sieci sciaganiem piratow. Gdyby nie to sciaganie to nikt by takich glupot nie wprowadzal.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    154. ~:)  2014-04-01 13:03:45  host: 84-10-104-145.static.chello.pl

    Ma byc 2 razy na dobe narazie captcha moga sie spodziwac sciagacze im to wprowadza

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    155. ~darmowy ?  2014-04-01 13:04:34  host: 94.42.201.114

    aserty: mają w regulaminie taką możliwość już teraz aby odcinać karty na których hoduje się rating dla torrentów lub inne badziewie . Tyle że wymagałoby to od nich trochę wysiłku w analizę ruchu sieciowego. Więc najłatwiej dowalić wszystkim normalnym użytkownikom.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    156. ~xxxxx  2014-04-01 13:16:57  host: bzb19.internetdsl.tpnet.pl

    @darmowy ? - ja powiem inaczej, chcesz mieć normalny internet to PŁAĆ i wtedy sie podłączaj do dyskusji, chcesz mieć coś darmowego to korzystaj na tyle ile dają i nie narzekaj. Pomysł kapcia jaknajbardziej OK ! przepyustowość się poprawi a JANUSZE ( via - DARMOWY ? ) będą teraz rok czasu płakac dalej :)
    Pomysł bardzo ok !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    157. ~xxxxxx  2014-04-01 13:19:43  host: bzb19.internetdsl.tpnet.pl

    Najlepszym komentarzem z tych wszytskich tutaj jest post DARMOWE ? @141 - gość przełknie kruczek w utrudnieniach w dostawie darmowego internetu ! ciekawe stwierdzenie :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    158. ~kaz  2014-04-01 13:21:05  host: host-62-141-202-132.swidnica.mm.pl

    To Prima Aprilis.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    159.  2014-04-01 13:31:06

    Na chwilę obecną "captcha" u mnie nie występuje - kartę używam do normalnej, beztorrentowej transmisji danych w smartfonie :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    160. ~darmowy ?  2014-04-01 13:34:44  host: 94.42.201.114

    xxxxxxx: pozwolisz że sam będę rozporządzał swoim budżetem ? Dlaczego mam płacić ? Płacę już za UPC , iPlusa i kilka innych kart SIM do voice.Już raz zapłaciłem za to że Aero2 wpłaciło do budżetu państwa mniejszą opłatę koncesyjną za pasmo LTE. W ramach tej ulgi zobowiązało się świadczyć darmową usługę na określonych warunkach. A teraz je po prostu zmienia.
    I to jest nie w porządku, ale Polacy lubią być .... bez mydła przez wszelkiej maści korporacje czy urzędy i jeszcze się z tego cieszą.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    161. ~Marek  2014-04-01 13:45:26  host: matrix.vector.katowice.pl

    Niestety kody działają mam redirect na http://bdi.free.aero2.net.pl:8080/ natomiast strona się nie chce załadować i net nie działa kod się nie wyświetla - zajebiście może serwer nie umie obsłużyć tyle kodów testowane na tablet lenovo a2107

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    163.  2014-04-01 13:53:51

    U mnie też na razie Aero działa normalnie, nie trzeba żadnego kodu wpisywać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    164.  2014-04-01 14:00:33

    U mnie captcha zaczęła działać. Najpierw wwala na stronę z linkiem do odblokowania, potem wpisujemy kod, dostajemy że odpowiedź jest prawidłowa i po tym TRZEBA SIĘ ROZŁĄCZYĆ I POŁĄCZYĆ!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    166. ~Paweł  2014-04-01 14:06:04  host: ip-84-39-162-5.free.aero2.net.pl

    164. też tak samo mam, na telefonie trzeba kliknąć ikonkę w pasku na androidzie (zasięg z ?) otworzyć przeglądarkę, przepisać, rozłączyć klikając w ikonkę z zasięgiem (x się ukarze przy ikonce), połączy - kliknąć znowu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    167. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 14:06:53  host: ip-151-248-34-51.free.aero2.net.pl

    Ale teraz net działa zaje.biście stabilna prędkość i łączy za pierwszym razem http://oi57.tinypic.com/29d78fr.jpg

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    168. ~PATA  2014-04-01 14:10:23  host: ip-151-248-35-25.free.aero2.net.pl

    Więcej kombinowania niż korzyści.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    169. ~Misiek  2014-04-01 14:11:25  host: 193.164.255.92.awist.pl

    Na Androidzie na Firefoxie przekierowanie nie działa, na stockowej przeglądarce Captcha się wyświetla, ale nic się nie wczytuje po wpisaniu, na laptopie jest to samo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    170. ~Luks  2014-04-01 14:11:40  host: ip-84-39-164-120.free.aero2.net.pl

    U mnie już niestety captcha działa... Jak wpiszesz poprawny kod musisz się rozłączyć, potem połączyć i działa.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    171.  2014-04-01 14:13:11

    Kurdę net faktycznie przyspieszył cały czas pełna prędkość. Jeśli nie będzie problemów z łączeniem plus brak zajmowania zasobów przez 24h na dobę ściągaczy to jest ok.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    172. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 14:21:49  host: ip-151-248-34-51.free.aero2.net.pl

    http://www.speedtest.net/result/3410145195.png w końcu stabilna prędkość i łączy za pierwszym razem, już wiadomo co było przyczyną, zasysacze torrentów i innych badziewi. W końcu pozstaną normalni użytkownicy, a reszta nadużywających zostanie wyeliminowana.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    173. ~AaA  2014-04-01 14:23:50  host: ip-78-30-86-14.free.aero2.net.pl

    Na smartfonie masakra. Nieczytelne kody captcha, czasem trzeba 3 razy odświeżac zanim pojawi się coś w miarę czytelnego. Ale najgorsze jest to ze w ogóle nie wczytuje się często strona z captcha, po kliknięciu linka wszystko zamiera. Jak tak dalej pójdzie to aero 2 nadawać się będzie tylko do klopa

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    174. ~przeprosie  2014-04-01 14:30:15  host: ip-93-154-228-17.free.aero2.net.pl

    @172 " ... a reszta nadużywających " , człowieku zastanów się co piszesz, bo póki co piszesz same bzdury, widać jesteś kolejnym "wykształciuchem" z wyższym wykształceniem "gimnazjalnym" , internet to nie tylko strony www, poczta - to było może dobre ale 10 lat temu, ciekawe, że korzystając u lokalnego providera 2/3 czasu z internetu, zasysając wiele GB danych - jakoś nikt mi nie mówi, że "nadużywam" internetu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    175.  2014-04-01 14:31:21

    rzadko korzystam z internetu mobilnego, a z Aero w szczególności (za wolne toto), ale sprawdziłem i potwierdzam: kapcie to nie prima aprilis, http://www.speedtest.net/my-result/3410168574

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    176. ~  2014-04-01 14:33:05  host: n07-08-02.opera-mini.net

    Ogarnijcie się, ludzie mają gorsze problemy: finansowe, zdrowotne, prawne, a wy użalacie się nad takimi bzdurami!

  • Ten komentarz został ukryty.

    -4

    177. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 14:41:46  host: ip-151-248-34-51.free.aero2.net.pl

    @174, to po co zasysasz w darmowym aero2 jak możesz mieć u lokalnego szybciej? To się nazywa bezmyślne nadużywanie, takich należy tępić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    178. ~przeprosie  2014-04-01 14:50:28  host: ip-93-154-228-17.free.aero2.net.pl

    @177 , a nie przyszło Ci do głowy, że lokalny provider może prowadzić prace konserwacyjne i chwilowo muszę skorzystać z internetu Aero2 ? gdzie napisałem, że zasysam z Aero2 ? skończ gimnazjum to porozmawiamy ... raczej takich jak ty należy tępić ... bo piszą tylko niemerytoryczne bzdury poparte słowami, których znaczenia sami nie rozumieją ...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    179. ~  2014-04-01 15:00:16  host: ip-37-209-137-128.free.aero2.net.pl

    Napisałem skargę do UKE. I wam też polecam http://www.cik.uke.gov.pl/

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    180.  2014-04-01 15:03:31

    U mnie już jest captcha. Przegięcie pały z tym restartem połączenia, muszę na tablecie wyłączać i włączać dane komórkowe po wpisaniu captchy. Zaczynam pisać skargę do UKE, bo tak się nie da normalnie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    181. ~czytelnik  2014-04-01 15:06:42  host: n14-04-01.opera-mini.net

    wpisywanie tych kodow na smartfonie jest uciążliwe!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    182. ~Laliq  2014-04-01 15:07:10  host: ip-93-154-129-145.free.aero2.net.pl

    Zamiast przerywać połączenie co godzinę, lepszym rozwiązaniem byłaby przerwa po przekroczeniu określonego transferu np. 100MB.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    183. ~N37  2014-04-01 15:07:48  host: ip-151-248-39-154.free.aero2.net.pl

    Dla mnie to jest nie fair, po pierwsze aero2 i tak nie dziala dobrze od czasu wymiany kart sim na te z plusa, co potwierdzi kazdy zuzytkownik, bo zmiana kart sim rowlana sie koncem normalnej stabilnej pracy. Po drugie polaczenia i tak sie rozlaczaly nonstop i po 30 razy trzeba bylo klikac polacz ponownie w okolicach godziny 20-tej +-.
    PO trzecie za każdym razem wpisywanie captcha jest bezsensu, bo jak ktos sciaga torrenty to mu to wisi, bedzie sobie wpisywal captche i nadal sciagal. Jak dla mnie to idealnym rozwiazaniem bylo by kompletne zablokowanie torrentow, pozostawienie tylko poczty pop3 (czy inne protokoly) oraz www bez limitu i już.

    Mamy w domu 5 kart Aero, każdy ma swoją swój modem swojego laptopa. Karty służą do ogladania www czy sprawdzenia stanu konta w banku, sprawdzenia poczty. Czemu niemoge spokojnie sobie wrzucic fotek na fejsboooka, czy pracowac nad stroną www zdalnie ? bo jakiś głąb ściąga porno .

    Postuluję za nielimitowanym transferem na poczte i www i wycieciem w pien wszystkiego innego.

    Amen

    Ale kapcia to złoooooooooooooo..... nie popieram

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    184. ~Bolo  2014-04-01 15:17:23  host: A-91-210-48-119.ap.siedlce.pl

    Na smartfonie aero działa bez problemu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    185. ~Kazik  2014-04-01 15:28:21  host: user-188-33-40-108.play-internet.pl

    Nie działa strona na którą idzie przekierowanie :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    186. ~  2014-04-01 15:34:44  host: n16-10-07.opera-mini.net

    NO TO KARTA AERO LECI DO KOSZA

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    187. ~hejter  2014-04-01 15:40:21  host: ip-93-154-136-108.free.aero2.net.pl

    Dobrze że to zrobili, w końcu stabilnie działa internet i łączy za pierwszym razem, jak się komuś nie podoba to niech sobie kupi GB z Allegro.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    188. ~Marek  2014-04-01 15:40:48  host: ip-151-248-33-71.free.aero2.net.pl

    po wygaśnięciu sesji trzeba wpisywać kod nieważne czy w tablecie czy modem w ruterze o ile nam sie załaduje strona z kodem ok 20x odwietrzałem zanim zaskoczyło. idiotyzmem jest to ze po wpisaniu kodu trzeba resetować połączenie w tablecie, a ruter z modemem trzeba albo potraktować na wyłączniku albo przez stronę resetować co znacznie utrudnia korzystanie wiec nie wystarczy tylko wpisać kod jeszcze trzeba resetować urządzenie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    189. ~przeprosie  2014-04-01 15:50:34  host: ip-93-154-225-61.free.aero2.net.pl

    Panowie i Panie, znalazłem na jednym z portali odpowiedź UKE na pytanie odnoszące się do wprowadzenia mechanizmu Captcha - krótko mówiąc jest ŹLE ! oto link :
    http://pastebin.com/raw.php?i=CzCU2Rm6

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    190. ~  2014-04-01 15:58:00  host: user-94-254-202-179.play-internet.pl

    @189 odkryłeś Amerykę. Jakby nie było to przyklepane przez UKE, to nikt by nie marnował pieniędzy na wprowadzenie tego.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    191. ~przeprosie  2014-04-01 16:00:13  host: ip-93-154-225-61.free.aero2.net.pl

    @190 jak masz pisać swoje debilne "wywody" to lepiej może nic nie pisz, podałem link z link odpowiedzią UKE i tyle ...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    192. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 16:05:45  host: ip-84-39-173-55.free.aero2.net.pl

    Popieram UKE i Aero2 weryfikacja była konieczna, bo to co się działo ostatnimi miesiącami z netem to katorga.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    193. ~  2014-04-01 16:07:47  host: ip-37-209-142-65.free.aero2.net.pl

    Z DNS kapeć się nie załaduje, wiec lepiej wykasujcie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    194. ~Paweł  2014-04-01 16:07:55  host: ip-78-30-92-242.free.aero2.net.pl

    http://bdi.free.aero2.net.pl:8080/ strona odpaliła się tylko dzisiaj raz, za kolejnym razem było bez captcha.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    195. ~  2014-04-01 16:14:07  host: ip-37-209-142-65.free.aero2.net.pl

    @194 dziś dopiero to wprowadzają, zresztą napisali na fejsie, że na razie stopniowo wprowadzają przez pierwszy tydzień.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    196.  2014-04-01 16:23:47

    Pierwsze wrażenie takie, że poza drobną niedogodnością dostałem łącze, w które łatwiej mi jest się "wdzwonić". Więc suma sumarum odbieram to jako + .

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    197. ~  2014-04-01 16:26:34  host: ip-37-209-142-65.free.aero2.net.pl

    Ja też odbieram pozytywnie kapcia, niepotrzebne tylko to rozłączanie i łączenie na nowo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    198. ~  2014-04-01 16:29:01  host: ip-37-209-128-234.free.aero2.net.pl

    trzeba oba wyrazy wpisywać czy wystarczy jeden. Wpisywałem różnie i nie wiem który zaskoczył ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    199. ~  2014-04-01 16:37:04  host: ip-37-209-142-65.free.aero2.net.pl

    @198 mniej czytelny tylko potrzebny - pofalowany taki siakiś.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    200.  2014-04-01 16:41:52

    Na siłę szukają wrogów. Tylko czy im się to będzie opłacać. Wystarczy że 10 000 ludzi złoży skuteczną prawnie reklamację i już się to czkawką odbije. Jak się z odpowiedzią nie wyrobią to pewnie UKE ruszy czterema literami. Zmiany regulaminów to powinni wysyłać pocztą ? Rozumiem że jak mnie nic nie przysłali to obowiązuje mnie ten z 2011 r. ? Może wypadałoby UKE poinformować o tym ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    201. ~  2014-04-01 16:48:05  host: ip-37-209-142-65.free.aero2.net.pl

    @260 obowiązek informowania na piśmie jest jeśli zawarłeś umowę, a takowej nie zwarłeś to raz. Dwa to nie jest zmiana regulaminu tyko zmiana mechanizmu autoryzacji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    202.  2014-04-01 17:08:47

    @189 przeczytałem to wyjaśnienie i odnoszę wrażenie że UKE działa na szkodę konsumentów. Ponoć wykluczony cyfrowo może korzystać z dostępu do wiadomości i poczty, przeglądania stron www a nie może ściągać filmów czy muzyki.

    "Jak wynika z przedstawionych przez Spółkę statystyk od stycznia 2013 r. średnio każdy korzystający z BDI generuje ponad 2,5 GB transferu miesięcznie, a 17% użytkowników ściągnęło miesięcznie więcej niż średnio komercyjny użytkownik sieci. Tak wysoki wolumen ściągania danych wynika właśnie z automatycznego wznawiania sesji co z kolei powoduje ograniczony dostęp innym potencjalnie zainteresowanym, którzy chcieliby skorzystać z ofert BDI."

    UKE to sprawdziło ? Mnie nikt nie pytał o zdanie a mnie działa stabilnie. Moim zdaniem dbają o interes korporacji która chce ciąć koszty.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    203. ~  2014-04-01 17:14:14  host: 89-65-159-68.dynamic.chello.pl

    Czyli można założyć, że 17% userów aero generuje transfer ponad 15GB. To dużo i takich powinno si blokować

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    204. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 17:15:51  host: ip-93-154-135-104.free.aero2.net.pl

    @202, internet zaczął muleć, mam jeden nadajnik i od dziś czuję różnicę w działaniu na pozytywną. Co mi po braku captchy jak net by działał jak ślimak?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    205.  2014-04-01 17:22:45

    @201 ja mam w regulaminie informację "Regulamin obowiązuje od 10 maja 2011 roku i ma zastosowanie do wszystkich Umów zawartych z Abonentami na świadczenie Usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu."

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    206. ~  2014-04-01 17:27:14  host: 91-192-57-160.omi.pl

    u mnie po wprowadzeniu capchy sie nic nie poprawiło, a nawet pogorszyło.
    Zauważalnie też widać pogorszenie jakości voip - dzisiaj praktycznie nie da się rozmawiać nawet na kodeku g729. podejrzewam, że tu celowo przez qos traktują ruch voip jako niechciany.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    207.  2014-04-01 17:28:06

    11.6 "Abonent może rozwiązać Umowę w przypadku niezaakceptowania zmian wprowadzonych w Regulaminie przez Operatora, w terminie 10 dni od daty otrzymania od Operatora powiadomienia o powyżej określonych zmianach oraz terminie ich wprowadzenia. Niezłożenie przez Abonenta oświadczenia o rozwiązaniu Umowy w powyższym terminie oznacza akceptację Abonenta co do wprowadzonych Regulaminie zmian."

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    208. ~  2014-04-01 17:31:17  host: z29-09.opera-mini.net

    Widać komu to przeszkadza najbardziej. Wiadomo, że przeciętnemu użytkownikowi to nie przeszkadza ale taki aerouser chwalił się tutaj, że ma darmowy nielimitowany internet i ściąga po kilkadziesiąt GB miesięcznie, to teraz ma cienko, bo albo zmieni operatora czym spowoduje odciążenie sieci albo będzie korzystał na nowych zasadach. Koniec z kombinatorstwem cfaniaków! Popieram i cieszę się z wprowadzenia captcha. Komu nie pasuje to niech zmienia operatora i niech tam obiąża sieć ale trzeba będzie za to płacić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    209. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 17:40:27  host: ip-84-39-171-205.free.aero2.net.pl

    @208, dokładnie, normalnie korzystający ludzie głupiej poczty nie mogą przejrzyć czy innej strony, bo taki jeden drugim zasysa gry czy inne pierdoły. Też jestem zadowolony, że captcha jest, jak komuś mało to niech płaci mi starczy do podstawowych rzeczy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    210. ~Peter  2014-04-01 17:48:12  host: 89-75-136-37.dynamic.chello.pl

    A powiedzcie mi od jakiej wady wzroku można złożyć wniosek do Aero2 o wyłączenie captcha?
    Noszę okulary -1,5 łapię się na prawo do wyłączenia captcha?
    niedługo mam wizytę u okulisty to może by mi wypisał od razu stosowny papier...

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    211.  2014-04-01 17:51:47

    Peter: nie łapiesz się, bo to nie jest znaczna dysfunkcja wzroku. Zresztą wszystko masz na stronie http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow-niedowidzacych

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    212. ~Peter  2014-04-01 18:00:48  host: 89-75-136-37.dynamic.chello.pl

    Pytam bo pamiętam jak z rok temu okulistka mi mówiła że z moją wadą łapię się na jakąś grupę inwalidzką.
    Tylko nie wiem czy grupa inwalidzka a "znaczny stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku" to to samo?

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    213.  2014-04-01 18:03:57

    @208 @209 wiecie ktoś pluje Wam w twarz a Wy mówicie że deszcz pada ;) Jeżeli pozwalacie sobą pomiatać to Wasza sprawa. AERO2 ma gwarantować każdemu chętnemu bagatela 512 kbps. Teraz zabiorą wszystkim łatwość korzystania żeby operatorowi mniej danych przez sieć przeszło. Ciekawe jakie będzie kolejne ograniczenie. Korzystam z AERO2 od 2011 r. Najpierw kartę SIM można było odebrać w jednym miejscu w Polsce tylko osobiście. Całą Polskę obsługiwały 3 osoby z czego 2 były na urlopie. Brakowało samych kart SIM i czekało się miesiącami na dostępność. Później zaczęło brakować wielokrotnie numerów IP i sporo użytkowników nie mogło się połączyć. Utrudnianie korzystania z niektórych modemów też mają za skórą. Wymiana kart SIM żeby umilić życie użytkownikom. Niewywiązywanie się z koncesji. Wierzycie że oni chcą polepszyć Wam działanie sieci ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    214. ~M1chu  2014-04-01 18:04:14  host: adhf238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mogliby zrobic captcha powyzej np 5gb miesiecznie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    215. ~  2014-04-01 18:08:33  host: 89-65-159-68.dynamic.chello.pl

    @Peter. o czym ty mówisz? Z wadą -1,5D kwalifikujesz się na grupę inwalidzką? Nie wiem co to za okulistka ale chyba pojęcia nie ma o grupach inwalidzkich albo - co bardziej prawdopodobne - źle ją zrozumiałeś. Z wadą -10D nie dostaniesz grupy inwalidzkiej.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    216. ~marek  2014-04-01 18:44:17  host: cicha8.e-siemianowice.pl

    dodam jeszcze że kody pal licho ale dlaczego nie może być od razu redirect na stronę którą wpisywaliśmy i nas wywaliło do wpisania kodu tylko trzeba resetować urządzenie cala operacja mogla by się zakończyć w moment a tak trzeba czekać na reset zalogowanie do sieci i połączenie co trochę trwa czyli można założyć ze mamy 3 utrudnienia rozłączanie co godzinę kody i resetowanie urządzeń - i co wy na to ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    217.  2014-04-01 18:59:45

    @207 problem w tym, że użytkownik Aero nie jest abonentem tylko użytkownikiem. Abonentem jest osoba która zawarła umowę, czy umowę sprzedaży jak starter prepaid z opcją doładowań czy stricte abonenci. Powołujesz się na treść, która cię nie dotyczy. Telewidzowie, którzy oglądają tv DVB-T tez nie są informowani o tym, że program został przesunięty na inny MUX na piśmie, ani że kanał SD został wyłączony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    219.  2014-04-01 19:04:58

    Opcja podawania danych i rejestracji, jest nie dlatego byś poczuł się abonentem jak w każdej innej płatnej usłudze, tylko po to by Aero nie musiało wysyłać 50 kart do jednej osoby, czy 100 mln kart ogólnie. TV naziemną możesz sobie oglądać nawet na 50 telewizorach naraz, wiec nie ma powodu aby jakieś restrykcje wprowadzać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    220. ~sin dios  2014-04-01 19:15:47  host: 87-206-210-62.dynamic.chello.pl

    Kapcia to samo zło mam nadzieje ze ktoś ich za to porządnie kopnie w dupę. Co ich obchodzi co klient robi z internetem. Może producent noża każe mi teraz dzwonić co godzinę na komisariat i meldować, że nikogo tym nożem nie zaszlachtowałem. Kolej na polska instytucja, która nie potrafi się wywiązać z umowy. aero2 to banda nieudaczników.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    221.  2014-04-01 19:20:35

    Aero2 nadal oferuje bezpłatny internet, a to było podstawowym wymogiem, osobiście nie widzę problemu jeśli ktoś korzysta do przeglądania internetu oraz od czasu do czasu słucha radia internetowego. Jak ludzie na tym ściągali pliki na tym necie to nie wiem, ale widocznie mocno to dawało w kość usługodawcy, internet mocno ograniczony do kilkuset kb/s, gdzie na karcie Plusa lata 2-4Mbit/s,

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    222. ~Calm7  2014-04-01 19:23:46  host: n10-01-02.opera-mini.net

    220). Prąd z elektrowni też masz nielimitowany? To tu, gdy darmo coś dają to się aż TAK dziwisz ograniczeniom? Nie stękaj, nie masz racji z kopaniem w d. :-p

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    223. ~jasio  2014-04-01 19:32:51  host: 77-255-61-69.adsl.inetia.pl

    "wszystko powinno być za darmo, książki teatr i płyty..." już naród marudzi, jakby to był jakiś problem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    224. ~MAXIKAZ  2014-04-01 20:21:55  host: 213.158.223.1

    Mnie martwi ograniczenie korzystania z BDI na smatfonie. Dotychczas na dwusimowym smartfonie DATA miałem na Aero2 a VOICE na drugim SIM innego operatora. Nie czyniło to ze mnie nadmiernie wykorzystującego pasmo urzytkownika. Teraz chyba będę miał problem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    225. ~NoCaptchaAero2  2014-04-01 20:52:23  host: ip-37-209-132-42.free.aero2.net.pl

    Dobrze, że mam internet na starej karcie Orange Free na kartę ;)
    Mam kilka GB jeszcze jak możnabyło robić przelewy sms. Doładowało się 100zł przelewało na POPa i miało się doładowanie na POP i 6 GB na transfer na Free ;) Potem sms START na 8002 i rok ważności zarówno środków POP jak i internetu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    226. ~von  2014-04-01 21:02:36  host: 37.31.96.220.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co za chory kraj nie może byc tak jak było tylko musi ktos wydziwiac z jakimis kapciami juz komus nie pasowało jak było dobrze?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    227.  2014-04-01 21:08:20

    @210 Heh, znam ludzi, którzy mają -5 dioptrii, kojarzę i takich, którzy mają +/-18... Powiem więcej: takich z +/-5 dioptrii jest 40-60% wszystkich noszących okulary. :) Czy to znaczy że każda z tych osób ma mieć wyeliminowane rozwiązanie, które jest walką z nadużyciami? To że ktoś ma router i chochluje 24h/dobę, 365dni/rok to należy go trochę przystopować. Internet jest dla każdego a jak jeden wisi na łączu non stop to inny się nie dostanie do łącza...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    229. ~Chłopak z wioski  2014-04-01 21:15:46  host: ip-78-30-89-230.free.aero2.net.pl

    Miałem złudne złudzenie że stabilniej net działa znów mi muli!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    230.  2014-04-01 21:21:54

    @226 Może i może... Z tym że było część użytkowników, którzy korzystali normalnie a część korzystała dla potrzeb torrentów. Dla zwykłego użytkownika utrudnienie jest znośne. Dla torrentowca to koniec świata. (bo jednak musi pilnować by co godzinę wpisywać jakieś kody)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    231. ~  2014-04-01 21:22:02  host: user-94-254-203-51.play-internet.pl

    @229 dziś nie ma captcha co godzinę, ja wpisałem tylko raz przez cały dzień.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    232. ~Romeo  2014-04-01 21:30:38  host: ip-62-69-216-211.globalconnect.pl

    To poważne ograniczenie w dostępie do internetu. Połączmy siły i przedstawmy to w UKE. Dołącz do protestu na : https://www.facebook.com/internetBDI

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    233. ~NoCaptchaAero2  2014-04-01 21:40:51  host: ip-78-30-90-9.free.aero2.net.pl

    http://www.speedtest.net/my-result/3411140877 a niedawno było Ping max. 80ms i 0,5mb / 0,25mb

    Aero - ZEPSUŁO SIĘ!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    234. ~mamycie  2014-04-01 22:54:39  host: hosted-by.snelis.com

    http://i60.tinypic.com/206ht92.jpg

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    235. ~  2014-04-01 23:26:55  host: ip-93-154-140-83.free.aero2.net.pl

    ale dno, 4-5 polaczen nie pyta o kapcia a potem po prostu rozlacza bezczelnie po 15 minutach i po polaczeniu pyta o kapcia. Dramat , dno. W sumie uzywalem tylko do programu pocztowego i prowadzenia bloga ( dodawanie artykulow ) i wiele wiecej nie bylo mi potrzebne, ale co chwile sie bawic w kapcia zeby miec poczte , to to glupota. Dotad slyszalem w glosnikach ze przyszledl mail , szedlem czytalem odp. Teraz musze latac i sprawdzac bez dzwieku czy jakis *** ekranik sie nie wyswietli. Dno. neostrada zamowiona i niech sie wala gnojki. Na pewno u was zadnego netu platnego nie wezme ( tzn u SoloZyga )

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    236. ~reboot  2014-04-01 23:50:36  host: 89-70-149-10.dynamic.chello.pl

    @198, @199 - wystarczy tylko ten wyraźny przepisać. Przynajmniej tak działa captcha na innych stronach. Czasami zamiast niewyraźnego nie trzeba nic wpisywać, czasami jakieś bzdety ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    237. ~Motyl  2014-04-02 01:15:07  host: ip-93-154-235-22.free.aero2.net.pl

    S....syny !!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    238. ~kozakkrymski  2014-04-02 07:02:02  host: 80.249.4.149

    Na jednej ze stron ktoś dał taki pomysł na aplikację na androida: "po pierwsze pobiera captchę i zamiast na stronie internetowej wyświetla ją na jakimś szybkim powiadomieniu do przepisania. Po drugie wyświetla ile czasu pozostało na obecnej sesji. Po trzecie powiadamia użytkownika o kończącej się sesji, żeby mógł szybko wpisać captchę " Podejmie się ktoś?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    239. ~Morti  2014-04-02 07:55:44  host: coq245.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz nie da się z tego normalnie korzystać, nigdy więcej niczego co związane z Z.Solorzem i jego klanem, żadnych usług w plusie, polsacie i innych przyszłych aerach !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    240.  2014-04-02 08:09:54

    Wczoraj za szybko się ucieszyłem. To udowadnianie co godzinę, że nie jestem maszyną wkurza, chociaż rozumiem intencje. Najbardziej mnie denerwuje komunikat: "zrestartuj połączenie internetowe". W przypadku routera mijają kolejne stracone minuty. Najbardziej ze zmiany sposobu nawiązywania połączenia ucieszy się... konkurencja. Mój syn, który miał w dualsimie właśnie kartę Aero, uzyskał Virgina z pakietem 1GB i normalną prędkością. A Aero2 " drażnię" w Huawei 3131 + TP Link MR 3420...Parametry połączenia nie zmieniły się.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    241.  2014-04-02 08:18:14

    slackwarrior - z tymi "ślepymi" (sorry, ale to jest jak to u mnie - kpina z tych argumentów) to jest tak, ze odczytać kod mają problem, ale już literki na stronach internetowych czy nawet "systemowe" na tym samym urządzeniu to już czytać potrafią? No weźcie mnie nie rozwalajcie... Że mają czytnik, który do nich mówi co mają napisane? No już leżę ze śmiechu...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    242. ~  2014-04-02 08:46:34  host: 159-205-183-102.adsl.inetia.pl

    240, toms, i bardzo dobrze, wspomagaj konkurencję, bo Virgin cienko przędzie. Aero sobie poradzi bez użyszkodników, którzy przez captcha odejdą do konkurencji

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    244.  2014-04-02 10:09:38

    Drodzy Państwo, ja przypominam że Aero2 to jest "internet socjalny", dla tych, których nie stać na korzystanie z Internetu komercyjnego. Celem walki z wykluczeniem cyfrowym. To NIE jest rozwiązanie dla torrentowców, by sobie ciągnęli treści za darmo.

    Każdy op ma w swoich ofertach rozwiązania mobile 2 mobile (czy machine 2 machine), z nich można sobie korzystać do woli dla potrzeb torrentów (zresztą, te rozwiązania mają również możliwość włączenia dodatkowych usług, typu zewn IP, stałe IP... wprawdzie płatne, ale zawsze) a darmowe rozwiązania dać tym, którzy tego naprawdę potrzebują.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    245.  2014-04-02 10:12:25

    Dlaczego starsi ludzie chcąc sprawdzić pocztę mają rozwiązywać angielskie rebusy sponsorowane przez firmę Aero2 ?
    Może chcieli by rozwiązywać polskie lub rosyjskie ?
    Myślę że wystarczająco dużo Polaków rozwiązuje angielskie rebusy w Londynie.

    Czy firma Aero2 nie zrobiła farmy klikaczy polub mnie ze swoich użytkowników ?

    Na te pytania UKE nam raczej nie odpowie bo pani Strężyńskiej już w nim nie ma.
    Liczę że ABW i CBA odpowie kto w UKE ma ubrudzone ręce .
    A jak liczyć umiesz to licz raczej na siebie :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    246. ~Morti  2014-04-02 11:16:37  host: coq245.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 244 I jako 'internet socjalny' powinien móc obsłużyć otrzymywanie najprostszych, chociażby krótkich emaili BEZOBSŁUGOWO (email to chyba podstawowa usługa, nie musi być nawet zdjęć czy htmla), z ustawioną opcją w telefonie np. sprawdzanie co godzinę lub i rzadziej, albo w trybie push. Jak to teraz mam zrobić ??? Się nie da !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    247. ~Max  2014-04-02 11:22:15  host: ip-151-248-35-178.free.aero2.net.pl

    ja juz 3 razy dzis podawałem, a uzywam tylko do netu (o-netu i tego typu) A i tak polowa jakich reklam tam sie nie otwiera, i teraz tez sie nie otwiera. To po co mi utrudnienei jeszcze ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    248. ~Prawdziwy Polak  2014-04-02 11:46:21  host: aqi67.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobrze że wprowadzili kody bo dzieciarnia ściągała co się da na areo i zamulali cały system teraz będzie chodzić sprawniej ten net i biedni ludzie posiadający areo na pewno się ucieszyli.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    249. ~P26  2014-04-02 11:51:11  host: tor1-exit.no6.org.uk

    Do 116. Daj możliwość z korzystania z usługi innym tak jak chcą i jest to zgodne z umową, odpal jakikolwiek serwis z naganiani np YT ładowanie filmiku zajmuje całą godzinę i tak wystarczy że zrywa połączenie i trzeba się łączyć na nowo co 60 minut tak jak jest to zawarte w umowie, napiszę ci tak jak ty napisałeś jemu, *** do płatnego internetu jak ci źle z nami wszystkimi

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    250.  2014-04-02 11:53:44

    Przekleję z drugiego wątku (sorry witek - ale to w szczytnym celu , no nie wytrzymam !!!) :A ja popieram wprowadzenie captcha ! Szkoda że nie zrobili tego od razu !! Dlaczego ? Aero2 dostało częstotliwość m.in. pod warunkiem, że udostępni darmowy internet o określonych parametrach. Z założenia - miał być to internet dla osób ubogich, starszych, krótko mówiąc dla tych, których na net nie stać. Ideą było umożliwienie dostępu do netu dla osób dotychczas wykluczonych - głównie z powodów ekonomicznych. W praktyce jednak - ogromną większość użytkowników BDI stanowi banda cwaniaczków, którzy rzucili się bo jest za darmo. Pomimo że ich stać na komercyjny net. Tą samą grupę społeczną , od której od pokoleń moja rodzina trzyma się jak najdalej, można zaobserwować rzucającą się na darmowe próbki kawy/cukierków w supermarketach by zabrać garściami ile się da. Przez myśl by mi nie przyszło, by wziąść BDI , podobnie jak nie pójdę wyjadać darmowych posiłków dla bezdomnych czy zabierać im paczki z caritasu bo niby dlaczego miałbym kupować makaron jak caritas rozdaje. A przeciętny BDI-user to niestety uosobienie najgorszych cech społeczeństwa, żerujący na darmowych i nie do niego kierowanych ofertach, uważający że mu się należy, i jeszcze drący plebejski ryj bo mu się przez captchę torrenty czy radio netowe rwą - bo przecież regulamin mówiący o sesji max 60 min to Szlachty Osiedlowej nie dotyczy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    252. ~Chłopak z wioski  2014-04-02 12:05:31  host: ip-84-39-164-180.free.aero2.net.pl

    Captcha została słusznie wprowadzona, ludzie mają płatny net i stać ich na każdy, a wykorzystują BDI nadużywając pojemność sieci, bo taki jeden z drugim włączy pobieranie, radio, czy youtube HD i reszta potrzebujących na prawdę nie może korzystać bo muli gorzej niż lejek albo nie da się połączyć z siecią pomimo zasięgu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    253.  2014-04-02 12:09:54

    Widzisz, 251, tak się składa że pracowałem i fizycznie nawet po 14h, i umysłowo, i do czegoś doszedłem, nic mi z nieba nie spadło. A nawet jak było kiepsko - to miałem swój honor. Leć do carrefoura - do 18 dają próbki kurczaka w panierce knorra, jeszcze zdążysz ! Tylko weź jakąś siatkę to zapakujesz dla całej rodziny na tydzień. Wracając do BDI - nie stać cię na net za 5 zł ? Musisz upadać tak nisko i brać coś co miało być dla osób które naprawde są biedne i dla których BDI to jedyna szansa na net ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    254.  2014-04-02 12:12:19

    I jeszcze jedno. Jestem zdecydowanym wrogiem używania BDI jako "zasysacza" video i podobnych. Równocześnie uważam, że utrudnianie pozostałym użytkownikom dostępu, poprzez durne kody to najprostsze ograniczenie kosztów transferu przez operatora. Rozróżnienie przez dostawcę BDI "zasysaczy" i pozostałych nie stanowi problemu . I tylko dla tych pierwszych wprowadzenie Captcha jest słuszne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    255.  2014-04-02 12:15:53

    Goral, nie korzystam z darmówek w marketach, bo nie ma takiej potrzeby. Równocześnie nie potępiam w czambuł tych co korzystają, bo nie mam prawa ich oceniać. A co do BDI, to korzystam z ...ciekawości, tak jak również sprawdzam kilka innych ofert komercyjnych z tego samego powodu. Jako łącznościowcowi z wykształcenia i zamiłowania wolno mi. ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    256.  2014-04-02 12:19:52

    toms no to ok - ja uważam że captcha to dobry ruch, dzięki któremu do BDI zniechęci się wszelkiej maści cwaniaków, i usługa zacznie częściej trafiać tam, gdzie powinna od początku - do ludzi naprawdę ubogich ; no może plus jeszcze do testerów takich jak Ty ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    257.  2014-04-02 12:32:35

    Fajnie, że się dogadaliśmy. ;-) Twierdzę jednak, że tłumaczenie wprowadzenia kodu, w celu ułatwienia korzystania szerszej grupie użytkowników niż do tej pory jest zwykłą bujdą na resorach i ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. Powiedzmy sobie szczerze: Aero2 istnieje tylko dlatego, że to wymóg urzędników. Solorz sam z siebie NIGDY by nie zaoferował takiej usługi, bo nie robił by sobie wewnętrznej konkurencji. Dlatego odbieram captcha wyłącznie jako próbę zniechęcenia jak najszerszej grupy osób do BDI i przejścia na płatne oferty. Wyobrażasz sobie, np. w TV wpisywanie kodu co godzinę? Czysty idiotyzm.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    258. ~sdrhg  2014-04-02 14:47:26  host: ip-78-30-108-169.free.aero2.net.pl

    kod jest nieczytelny. te powyginane litery trudno mi odczzytac...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    259. ~K.P  2014-04-02 14:47:48  host: pfsense.phys.uni.lodz.pl

    Takie Capcha tylko odstraszy tych dla których Aero2 mia rację bytu. Osoby zagrożone wykluczeniem nie będą rozumiały co to jest o o co biega. Samo capcha jeszcze jest ok, ale po co restartować połączenie danych to ja nie wiem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    260.  2014-04-02 14:55:47

    Po części na pewno wprowadzają to z powodu cfaniakuf których u nas nie brakuje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    261. ~as  2014-04-02 15:09:51  host: ip-78-30-108-169.free.aero2.net.pl

    @252 ~Chłopak z wioski; napisz mi krok po krooku jak Używać aero2 do oglądania YT w HD, Używam tej usługi od 2 lat i jeszcze mi sie nie udało obejrzec filmiku na YT w HD!!! jak to qRWA zrobić to niewiem...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    263. ~Maroman  2014-04-02 15:55:44  host: apn-95-40-101-19.dynamic.gprs.plus.pl

    jaki jest rzeczywisty powód wprowadzenia tego wynalazku? enigmatycznie wskazali kogoś, kto ściąga. łatwo wszyscy zostali zmanipulowani. to jest ściema. komu i kiedy udało się w miesiąc ściągnąć 160 GB? przeliczyłem, zakładając brak przerw 7/24/30 non stop. wyszło 158,20 GiB (gebi bajtów). to jest górna granica możliwości technologicznych. i całą tę historię, to raczej między bajki można włożyć.

    wydaje się, że następnym krokiem będzie uderzenie w limit rezerwacji łącza. nie korzystają, to po co rezerwować. ja korzystam z aero2 dosyć intensywnie i we mnie to mocno uderza. ale powodem jest tragiczna jakość sieci polkomtelowej. w godzinach wieczornych aero2 (modem usb, BS 1500 m) działa, sieć polkomtelowa nie (antena kierunkowa, 600 m do BS). a reklamacje? to w doo...żym poważaniu. Płacę - nie działa. i z miesiąca na miesiąc jest gorzej.

    pożyjemy, zobaczymy. ale lepiej nie będzie. lepiej już było.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    264. ~derh  2014-04-02 16:28:53  host: 84-10-104-145.static.chello.pl

    Mimo Captcha nadal wolny transfer mam co godzine obrazek widac ze przed czasem zostalo wprowadzone

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    265.  2014-04-02 16:38:24

    Po diabła to resetowanie połączenia. Można przecież wypracować coś lepszego. Przycisk połącz obok captcha lub coś.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    266. ~aa  2014-04-02 17:12:44  host: n07-02-03.opera-mini.net

    to da sie to jeszcze teraz w routerze uzywac czy juz ni hu hu?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    267. ~  2014-04-02 17:33:45  host: user-94-254-203-51.play-internet.pl

    @266 da się spokojnie, tylko albo musisz uruchomić panel administracyjny routera i tam się rozłączyć i połączyć, albo wyłączyć router i włączyć.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    268. ~Krzysiek  2014-04-02 18:04:27  host: 088156099165.czeladz.vectranet.pl

    To jest bardzo złe rozwiązanie. Ja korzystam sporadycznie w telefonie a teraz będę się bambolił z wpisywaniem jakichś kodów. Co nie da się znaleźć klientów ściągających 10GB danych dziennie? I wprowadzić im obostrzenia?
    Da się tylko operatorowi się po prostu nie che bo po co. Poszedł na łatwiznę zatruwając życie normalnym ludziom korzystającym NORMALNIE z internetu. Chyba odeślę im tą kartę. Jak będę chciał korzystać normalnie to kupię sobie prepaida. A chyba nie o taki internet bezpłatny wszystkim chodziło w tym UKE.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    269. ~  2014-04-02 18:16:41  host: apn-46-215-85-184.dynamic.gprs.plus.pl

    Niech dadzą 1 Mbit/s a pogodzę się z kapciem. Póki co to duże utrudnienie. Dzieciom już dziś się pojawiło, będą miały problemy z wpisywaniem tych durnowatych słówek. Angielski znają jeszcze słabo, więc słowa się nie domyślą, a i reszta łamańców słownych sprawia im problemy. Aero2 uruchomiłem tylko i wyłącznie z powodu dzieci. Mają modem, mają swoje odrębne łącze, nie zużyją moich pakietów na swoje gierki i pierdółki. A tu takie problemy... DZIĘKUJEMY CI, AERO2, ZA UTRUDNIANIE ŻYCIA WYKLUCZONYM CYFROWO!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    270. ~Safari  2014-04-02 20:12:16  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Jesteście niesamowici, wiecie? ,,Oh nie, utrudniają nam dostęp do darmochy, pozwać ich! Do UKE, UE, Papieża i Latającego Potwora Spaghetti wyślemy zażalenia!" Śmiech na sali i tyle.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    271. ~gościuuuuu  2014-04-02 20:20:59  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    śafari poczytaj co piszą na "UKE: captcha w Aero2 zgodna z rezerwacją i prawem" dopiero się pośmiejesz i jak mozesz to wspomóż bo walcze z tymi "rozumnymi" inaczej ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    272. ~gościuuuuu  2014-04-02 20:21:41  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    sorki SAFARI a nie śafari ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    273. ~początkujący  2014-04-02 20:22:33  host: 93.154.176.66

    265 Na czym polega to resetowanie ? Co trzeba zrobić na tablecie, gdy wyskpczu taki komunikat ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    277.  2014-04-03 08:26:41

    Aero2 zafundowało użytkownikom angielskie rebusy, szkoda że nie chińskie, jak już w tej chwili niektóre serwery hostujące pliki oferują polskie rebusy do rozwiązania

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    278. ~youyu  2014-04-03 09:50:02  host: ip-93-154-159-54.free.aero2.net.pl

    Co godzine captcha juz trzeba wpisywac czyli Aero2 wprowadzilo juz oficjalnie
    Jakosc gorsza niz przed brak stabilnosci i slaby transfer a mialo byc tak fajnie

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    279. ~xyz  2014-04-03 11:20:43  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Płaczecie a internet jest za darmo.. jak chcecie dobry transfer i bez odcięć to kupcie normalny internet .. masakra

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    281. ~$@$%&  2014-04-03 15:42:24  host: ip-84-39-165-78.free.aero2.net.pl

    Powinno byc losowo nie co godzine na probe wszystko w gesti Aero2

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    282. ~gościuuuuu  2014-04-03 19:54:41  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    ~275 - to morze zasponsoruj znajomemu smarta lub jakiegoś kompa (ty lub twoi znajomi mogą mieć jakiś starszy sprzęt którego nieuzywają) i dla znajomego byłby w sam raz (ps morzesz kompa poszukac na róznych forach - ktoś w okolicy się pozbywa gratis bądz za jakiąś małą kase)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    283. ~meme  2014-04-04 02:20:36  host: 031011198074.warszawa.vectranet.pl

    Niech sie ktos wypowie na nastepujacy temat: parlament europejski wlasnie przeglosowal poprawka 234:

    "Neutralność sieci oznacza zasadę, zgodnie z którą cały ruch www jest traktowany jednakowo, bez dyskryminacji, ograniczeń lub zakłóceń, niezależnie od nadawcy, odbiorcy, rodzaju, treści, urządzenia, usługi czy aplikacji."

    Czy wprowadzenie captcha przez Aero2 narusza tym samym poprawke i dyskryminuje uzytkownikow urzadzen pozbawionych graficznej przegladarki internetowej ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    285. ~  2014-04-04 11:02:07  host: user-94-254-203-51.play-internet.pl

    @283 kurka mi dyskryminuje mojego drona, którego steruję SIM i lata. OOO Koniec z podglądaniem. he

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    286.  2014-04-04 13:46:51

    @283: Czy uważasz że jest równość jak jeden przyssie się do łącza i ciągnie aż furczy a drugi nie może się dostać? No... to teraz się powołuj na Unię Europejską.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    287. ~Waldek  2014-04-04 17:37:27  host: 84-10-164-54.static.chello.pl

    co to jest te aero2, że nie widziałem choćby jednego salonu tej sieci ? to jakiś mvno, podobny do mobilkinga, virginmobile itp. ? gdzie można kupić starter tej sieci aero dwa ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    288. ~gas  2014-04-04 19:39:43  host: ip-94-42-226-172.multimo.pl

    to jest niezgodne z zapisami umownymi. masz miec rozłącznae co godzine. a tutaj operator kaze Ci sie połączyć, od razu rozlaczyć i znowu połaczyc. Nakazuje Ci przerwanie sesji przed uplywem 60 minut a to jest niezgodne!!!!!! z zapisami!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    291. ~Lisa  2014-04-04 21:29:52  host: 178.213.167.75

    Zasadniczo zamiast robić captcha mogli wyciąć cały ruch, zostawić tylko 53 dns oraz 80 http ewentualnie 443 https. Wtedy internet areo służyłby do tego do czego miał służyć w zamyśle czyli przeglądania stron oraz zdobywania informacji, które pomagałby znalesc prace i itp.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    292. ~Aero Cookie  2014-04-04 23:59:49  host: ip-93-154-156-246.free.aero2.net.pl

    @lisa znaleZC
    Wlasnie mi Ajero skasowalo wszystkie strony ktore mialem w Operze i zastapilo czyms tam. Czesc odzyskalem.
    Wypas.
    Co do sciagania to nie ma jakis zakazow. Ktos moze ogladac filmiki z Utube'a a ktos sprawdzac poczte.
    Skoro jest ograniczenie do 64kb/s to trzeba sie z tym liczyc. Jeden oglada drugi sciaga tylko poczte.
    Kazdy ma te pol Megabita i tyle. Nikt nie przekracza tego limitu. Nie bedzie szybciej. Tylko "kapcie".

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    293.  2014-04-07 14:35:10

    @291: Słyszałeś/-aś o czymś takim jak tunelowanie?
    Polak potrafi(ł) zawsze...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    296. ~okolpo  2014-04-07 20:52:28  host: ip-78-30-104-187.free.aero2.net.pl

    Awaria Aero2 brak zasiegu Krakow

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    297. ~Michał  2014-04-11 10:16:30  host: 149.156.28.133

    wpisuje tego captcha, a i tak mi nie działa, czyli zrobili darmowy brak dostępu do intermnetu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    298. ~:(  2014-04-15 22:59:23  host: ip-37-209-135-232.free.aero2.net.pl

    beznadzieja, to miał być internet dla tych, których nie stać na płatny, a jest im potrzebny np. do nauki. Wpisywanie tych kodów jest denerwujące i kłopotliwe i wybija z rytmu pracy. Szukasz sobie książek, tytułów, materiałów, czegokolwiek i co godzina trzeba przeładować stronę, człowiek poddenerwowany, pisanie magisterki idzie coraz gorzej :( niby pieniądze szczęścia nie dają, ale na pewno tez nie przeszkadzają, jak mnie będzie stać to sobie wykupię normalny internet a to aero niech się buja, niech plus płaci wysokie stawki za swoje pasma :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    299. ~allegor  2014-04-16 08:23:36  host: ip-93-154-246-3.free.aero2.net.pl

    musze przyznać że kody były bardzo łatwe do wpisania ale do dnia 16.04.2014 od kiedy to aero zrobiło się nieobsługiwalne dla starszych osób. Mam 25 lat nowy kod z chmuro resetowałem z 20 razy , wpisałem za 4, moja ciotka za 12 prawde mówiąc to czy się trafi to już jest gra losowa od dziś. Licze że szybko to zmienią

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    300. ~xxx  2014-04-16 09:23:23  host: ip-78-30-116-191.free.aero2.net.pl

    Na laptopie nie można odczytać zjebanych kodów !!!
    Przez 40 min się z tym pier_doliłem łby niech sobie sami sprawdzą czy da się odczytać
    Dla mnie to specjalnie utrudniają dostęp do netu żeby ludzie płacili

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    302. ~bodo  2014-04-16 11:14:49  host: 89-78-246-13.dynamic.chello.pl

    Kto wymyślił te kretyńskie obrazki, próbowałem 20 razy i za każdym razem był błąd. Niech już one sobie będą ale niech będą bardziej czytelne !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    303. ~xXx  2014-04-16 13:48:40  host: user-31-174-211-19.play-internet.pl

    Witam,

    Piszę w sprawie obrazków, które trzeba wpisać aby aktywować internet. Obrazki są kompletnie nieczytelne. Od godziny próbuję wpisać prawidłowy kod, niestety z negatywnym rezultatem. Jestem studentem IV roku informatyki, tażke wiem co piszę. Nie ma żadnych programów, które były by w stanie odświeżać(przepisywać) automatycznie kod z obrazka. Moje pytanie brzmi -dlaczego utrudniacie ludziom korzystanie z internetu ? Koślawe litery z czarnymi plamami na tle, są naprawdę nie na miejscu ... Proszę, abyście Państwo coś z tym zrobili... normalne proste CZYTELNE słowa naprawdę ułatwią korzystanie z Państwa darmowego internetu.

    //taką wiadomość wysłałem do spółki areo2 // kto się zgadza proszę o plusik

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    305. ~  2014-04-26 21:32:42  host: ip-78-30-81-173.free.aero2.net.pl

    Te kody to chyba zrobili po to żeby ludzie rezygnowali z Aero2 a są tak mocno nie czytelne że czasami dopiero co 20 próba się uda wprowadzić do bani z tym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    307. ~  2014-05-02 16:39:28  host: ip-78-30-112-105.free.aero2.net.pl

    w *** jes te wpisywanie tego kodu nawet nie sa czytelne trzeba sie domyslac mysle ze jak dokonca miesiaca nic z tym nie zrobia to mam to w D>>>>>> i rezygnuje ps innych tez bede namawial

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    308. ~  2014-05-02 17:55:06  host: 31-41-144-41.net.kth.pl

    @307. Ależ rezygnuj i namawiaj innych. Będzie więcej przepustowości dla ludzi, którzy tej usługi koniecznie potrzebują, czyli takich których nie stać na inne rozwiązania.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    310. ~Seba  2014-05-02 19:19:51  host: ip-78-30-80-237.free.aero2.net.pl

    Na początku kwietnia, gdy wprowadzono tylko captcha, rozszyfrowanie kodu było jeszcze łatwe do odgadnięcia. Teraz mając koślawe, mało przypominające litery, z kleksami w środku już trzeba się naprawdę nieźle napocić. Co dzień, coraz gorsze "wygibasy" dają. Na "plus", to coraz lepiej idzie mi czytanie recept od lekarza :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    311. ~HUN40  2014-05-04 22:01:50  host: ip-151-248-42-202.free.aero2.net.pl

    Wszystkich którzy rezygnują z używania Aero proszę o wysyłanie rezygnacji i żądanie zwrotu pieniędzy, w innym wypadku Solorz będzie Was wykazywał jako użytkowników.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    312. ~głupie ulepszenia tak samo jak  2014-05-06 20:35:33  host: ip-78-30-98-177.free.aero2.net.pl

    No to teraz niech zrobią soft co wpisuje za mnie te bzdety jak coś ściągam w nocy albo niech za 10pln dadzą murzyna mogę nawet stówę dopłacić byle by do lodówki mi nie zaglądał... :D ***!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    313. ~ela615  2014-05-09 20:15:16  host: 94-72-116-164.marsoft.net

    Piszę w sprawie obrazków, które trzeba wpisać aby aktywować internet. Obrazki są kompletnie nieczytelne. Od godziny próbuję wpisać prawidłowy kod, niestety z negatywnym rezultatem. Jestem studentem IV roku informatyki, tażke wiem co piszę. Nie ma żadnych programów, które były by w stanie odświeżać(przepisywać) automatycznie kod z obrazka. Moje pytanie brzmi -dlaczego utrudniacie ludziom korzystanie z internetu ? Koślawe litery z czarnymi plamami na tle, są naprawdę nie na miejscu ... Proszę, abyście Państwo coś z tym zrobili... normalne proste CZYTELNE słowa naprawdę ułatwią korzystanie z Państwa darmowego internetu.

    //taką wiadomość wysłałem do spółki areo2 // kto się zgadza proszę o plusik

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    315. ~drok  2014-05-12 19:01:58  host: user-94-254-197-105.play-internet.pl

    przpisuje te kody i nie chce to zje... areo dzialac, jak ich podac do sadu ??? w umowie obiecali darmowy dostep, jak narazie brak dostepu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    316. ~A co to, a naco ta rakietka?  2014-05-16 16:01:19  host: ip-78-30-98-131.free.aero2.net.pl

    Zasięg strony z capciem?
    Jak mi wyskakuje strona z kodem na bdi to mam pełny zasięg 5kresek.
    A po restarcie połączenia na internet, już tylko 2 kreski.
    Też tak macie, tak powinno być, czy coś ściemniają z zasięgiem?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    317. ~  2014-05-17 16:52:21  host: 109241230103.ostrowiec-sw.vectranet.pl

    od wczoraj kody wpisuje i nie chce mi udostępnić internetu mimo, że kod jest wpisany poprawnie. co jest grane?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    318. ~toom  2014-05-20 16:19:41  host: staticline-31-182-74-252.toya.net.pl

    u mnie na tablecie od 20 min. szuka kodu..... to aero to wielka ściema...i nadal szuka ciekawe ile to jeszcze potrwa... chyba zrezygnuję z tego badziewia pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    319. ~  2014-05-20 20:06:14  host: ip-37-209-140-151.free.aero2.net.pl

    Aero rozlacza internet juz nie tylo co godzine, ale zasieg znika co kilka minut i nastepuje rozlaczenie. Nie polecam, chyba ze ktos ma duzo czasu i cierpliwosci. Swoja droga to osiagneli poziom mistrzowski pt. "jak zniechecic ludzi do korzystania z uslug firmy"

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    320. ~  2014-05-21 14:40:03  host: user-94-254-141-108.play-internet.pl

    Dokładnie, nawet po wpisaniu poprawnego captcha net nie działa. Przesył danych jest tak słaby, ze nawet wujek Google sie nie ładuje, a przed tymi durnymi kodami nie byli problemu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    321. ~dfg  2014-05-30 10:34:36  host: 178235172065.elblag.vectranet.pl

    to zle wiesci

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    322. ~zmartwiona:(  2014-08-15 17:53:52  host: public-gprs515079.centertel.pl

    A ja mam problem z tym ze to captha w ogóle mi nie chce wyskoczyć i przez to nie chce mi działać internet mimo ze zasięg mam i modem mi sie połączyQ ..czy ja mogę coś z tym zrobić..?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    323. ~  2014-08-16 07:29:15  host: 31-41-144-41.net.kth.pl

    @322. Wcześniej korzystałaś z Aero2, czy jesteś nowym "klientem". Jeżeli to pierwsze to radzę skasować pliki ciasteczek w przeglądarce. W drugim przypadku polecam zainstalować inną przeglądarkę internetową.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-31-133.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz ofertę Plush Mix?

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet