Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Adam Glapiński nowym prezesem Polkomtela

Adam Glapiński nowym prezesem Polkomtela

sirmark 3 Lipca 2007 20:36

0 0

Rada Nadzorcza Polkomtela odwołała w dniu 3 lipca Jarosława Bauca z funkcji prezesa zarządu, dyrektora generalnego Polkomtela, powołując równocześnie na to stanowisko Adama Glapińskiego.




Adam Glapiński ukończył Szkołę Główną Handlową (dawniej SGPiS) w Warszawie. Jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych i profesorem nadzwyczajnym w SGH, z którą jest związany zawodowo od 1972. Był posłem na Sejm RP pierwszej kadencji oraz senatorem RP (1997-2001). W swej karierze zawodowej piastował urzędy: Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa oraz Ministra Współpracy Gospodarczej z Zagranicą. Zasiadał w radach nadzorczych wielu spółek.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 72
  • 0

    53. ~malenka  2007-07-04 13:34:47  host: 62.29.253.163

    nie podoba mi sie fakt iż co rząd zmienia sie zarząd Polkomtela w tym przypadku uważam to za krzywdzące ze względu na fakt iż bauc przyczynił sie do zwiększenia potencjału firmu która ma już 13 milionów ABONENTÓW plus 200tys użytkowników i-plusa. rozumiem oczywiście że polkomtel jest firmą w której większość udziałów ma nasze cudowne państwo ale bez przesady .. po co zmieniać coś co dobrze funkcjonuje ............................

  • 0

    54.  2007-07-04 13:41:25

    Najważniejsze, żeby lustrację tam przeprowadził....

  • 0

    55.  2007-07-04 14:41:06

    no wlasnie, lustracja ich, lustracja :)

  • 0

    56. ~axa  2007-07-04 15:12:42  host: host-108-002.wlan.plusgsm.pl

    malenka* te 13mln to fikcja. Pytanie czy nie bedzie chcial robic nastepnej wersji PEK. W plus nie ma juz kto pracowac kolejki w HR sa juz kilkodniowe

  • 0

    57. ~SMS BRAMKA  2007-07-04 16:30:23  host: host-81-190-99-121.gdynia.mm.pl

    nie na temat ale: -->> czy znacie adres bramki sms bezpłatnej, ale na numery międzynarodowe? Nie udało mi się znaleźć, a callwave właśnie zakończył udostępniac je bezpłatnie...

  • 0

    58. ~  2007-07-04 19:24:55  host: cmd158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawa zmiana, na szczescie nie grozi zadna destabilizacją, zreszta kazdy wie.. razem lepiej :D

  • 0

    59. ~togom  2007-07-04 20:21:10  host: gdc50.internetdsl.tpnet.pl

    hmm, skoro Bauc dobrze prowadził firme to po co było go zmieniac? tam się zaczynają dziac dziwne rzeczy.Jak nie wiadomo o co chodzi to ...

  • 0

    60. ~  2007-07-04 21:53:59  host: byr154.internetdsl.tpnet.pl

    kurwa, niech żyje kaczolandia

  • 0

    61. ~mx2  2007-07-04 21:55:30  host: nat-pr2.aster.pl

    do 60: żenujący jest ten twój komentarz. Czy jak zmieniali prezesów za SLD to pisałeś coś o tych kolesiach? Ech :-/

  • 0

    62. ~megy  2007-07-04 22:56:28  host: aciz199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaciągniete z wikipedia : "adam glapiński - Wprowadził koncesje na import paliw co spowodowało perturbacje na rynku paliwowym oraz tzw. "ustawę Glapińskiego", która w założeniach miała wspierać tanie budownictwo, w praktyce doprowadzając jednak do licznych nadużyć i wyrządziłu Skarbowi Państwa wielomiliardowe straty" I JAK MA BYC DOBRZE W POLKOMTELU

  • 0

    63. ~sympatyczny  2007-07-04 23:33:51  host: chello084010070146.chello.pl

    ale moze przynajmniej poznamy teczke Kubali ;)

  • 0

    64.  2007-07-05 08:18:24

    61 - ale to była zepsuta III RP, a teraz ma być podobno inaczej. Nie mówiąc o tym, że Bauc miał efekty.

  • 0

    65. ~Lucek  2007-07-05 12:12:12  host: anb187.internetdsl.tpnet.pl

    Moze nie w 100% w temacie ale dajmy troche czasu Adasiowi.Na Regresu 3 jest taki supel niekompetencji i trwania u zloba ze moze wreszcie ktos cos z tym zrobi?A niby dlaczego ludzie z DOK`u i innych departamentow od ubieglego roku sie zwalniaja i nie ma komu obslugiwac KLientow?Ano dlatego ze ten PlusoTwór wymaga przebudowy brutalnej od srodka.Jak sie nie zabierze za to Prezio z jajami to ta siec bedzie dolowac po trochu:(Jak firma zarzadzaja znajomi krolika ze starych ukladow ktorzy tylko patrza w cyferki statystyk to jest jak jest.Poprawcie "fachowcy" przeplyw informacji wewnatrz Firmy.Ciekawe kto z grupy "fachowcoof" byl w Call Center i widzial w jakich warunkach tam pracuja ludzie?Czy widzial "cele" wymyslane w celu demotywacji pracownikow?Jak nie byl to prosze sie ruszyc i zobaczyc.Polityka polityką (tego sie nie uniknie) ale jesli Glapiński rozpieprzy ten monolit niekompetencji i ignorancji (nie wiemy czy takie jest jego nieoficjalne zadanie) to osobiscie przyjade na Regresu 3 z kwiatami dla Niego. L.

  • 0

    66.  2007-07-06 11:57:58

    a kto właściwie powoływał Bauca?

  • 0

    67. ~  2007-07-06 14:53:21  host: p04-04.opera-mini.net

    Bauc zostal prezesem za czasow Kazimierza Marcinkiewicza glosami polskich udzialowcow Polkomtela (tymis)

  • 0

    68. ~nieglap  2007-07-06 15:13:40  host: ip-39-97.mofnet.gov.pl

    Wiekszość osób z tego forum znałoby się lepiej niz ten grubas Głapouch.

  • 0

    69.  2007-07-06 15:25:43

    Prezes Bauc był faktycznie najlepszym prezesem od czasów jak jestem w plusie.Za czasów prezesa Bauca miałem najlepsze warunki abonamentowe w sieci.Ciekawe co teraz zaproponuje mi pan prezes Glapiński,jak nic konkretnego to żegnaj Plus witaj Play:]Kwestia czasu!

  • 0

    70. ~bombonierka  2007-07-06 15:32:33  host: dkd238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziwne, że Bauca odwołali. szczególnie po kampanii wizerunkowej, która najwyraźniej wysunęła plusa na pierwsze miejsce.

  • 0

    71. ~z  2007-07-06 16:29:29  host: acmd146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a kto jest odpowiedzialny za reklame nadchodzi nowy operator? reklama ta nie promowala plusa tylko playmobile

  • 0

    72.  2007-07-06 19:53:59

    i co juz cos dziala ten nowy facio czy narazie sie organizuje dopiero albo czy juz cos zrobil bo jak narazie prawie wszyscy koncentruja sie na tym czlowieku co odszedl a on duzo zrobil co bylo raczej niefer ze strony plusa

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-56-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet