telepolis.pl Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Abonament za 30 zł w Play i nowy cennik telefonów

Abonament za 30 zł w Play i nowy cennik telefonów

WitekT 31 Maja 2007 16:59

0 0
Od 1. czerwca Play wprowadza nowy abonament - Play Lajt za 30 zł miesięcznie.

Abonament kosztuje 30 zł i daje 40 zł do wykorzystania na połączenia i usługi. Najtańszy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące kosztuje 49 zł.

Wraz z nowym abonamentem, Play obniża ceny telefonów w ofercie, m.in. LG KU800, Motoroli RAZR V3xx, Samsunga SGH-Z400 oraz Samsunga SGH-Z630. Zmiany dotyczą w większości cen telefonów w taryfie za 50 zł.

Zobacz: cennik telefonów w sieci Play.
Zobacz: regulamin promocji Play Lajt.

Źródło: Play


Dodaj do:
w sumie: 318
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    299. ~robster  2007-06-09 19:58:18  host: apn-99-89.gprspla.plusgsm.pl

    Dodam tylko jeszcze jedną uwagę, która dla niektórych może być ciekawa: Motorole (Pleyowe oczywiście) mają świetnej jakości bardzo duże wyświetlacze, dzięki czemu używanie na nich opery mini to czysta przyjemność i pod tym względem są bezkonkurencyjne (Pomijam tu wielkość wyświetlacza nokii n73 i samsunga i600 ponieważ ze względu na cenę niewiele osób się na nie skusi). Dodatkowo na motoroli można w trybie panoramicznym oglądać filmy (i nie ma problemu z włączeniem filmu trwającego ponad godzinę, co na aparatach innych firm rzadko się udaje)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    300.  2007-06-09 20:23:21

    SAMSUNG Z400 jest zaje0fajny ae bateria....2 dni - TRAGEDIA!!!! wiem, wiem, że telefony 3G tak mają ale tylko 2 dni (na razie jeszcze się nią sporo bawię i mam nadzieję, że jak mi to minie to będzie to jakieś 4-5 dni) :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    301. ~robster  2007-06-09 21:45:35  host: apn-99-89.gprspla.plusgsm.pl

    W zasadzie wszystkie testowane telefony trzymały mi po 2dni, ale głównie dlatego, że cały czas się nimi bawiłem :) Kiedyś zdarzyło mi się nie używać prawie wcale motoroli V3xx przez kilka dni z rzędu to padła mi po 4rech dniach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    302.  2007-06-10 10:34:47

    do robster - zastanawiam sie nad 4 modelami telefonow: LG KU800, nokia 6288, samsung Z400 i samsung Z630. Obecnie mam SE K750i i chcialbym zmienic na cos lepszego. Jak bys porownal te telefony w stosunku do SE K750. Ogladajac wszystkie wyzej wymienione modele najbaardziej podobal mi sie LG KU800, najwygodniejsza klawiatura, wprawdzie dotykowa, b wrazliwa, ale ludzie pisza ze latwo sie przyzwyczaic i po min klikania w nia mysle ze nie bedzie z tym problemu. Samsung z kolei ma mnostwo klawiszu na panelu, a Z400 w dodatku jakies zaokraglone, co mi sie nie podobalo. A jesli chodzi o robienie zdjec i odtwarzacz mp3 jak to wyglada? Na obecna chwile jestem zdecydowany na LG KU 800, pomozesz mi zmienic zdanie?:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    303. ~RafalG  2007-06-10 15:11:31  host: bbw28.neoplus.adsl.tpnet.pl

    302: niedzio - używam teraz KU800, jestem zadowolony z obsługi, aparatu itp. Ale nie wiem czy to wina mojej baterii, czy te modele tak mają: telefon trzyma mi max. 10-12h, przy używaniu 2-3 SMS, 2 zdjęcia, 6 minut rozmów. Jestem załamany! Jutro idę do salonu reklamować ten telefon, bo wydaje mi się, że to jednak jest kwestia wady fabrycznej telefonu/baterii (telefon zadziwiająco nagrzewa się, nawet nieużywany). Jeśli jednak to tylko kwestia wadliwej baterii - nadal będę chciał pozostać przy KU800 i raczej nie zamierzam zamieniać na inne modele dostępne w Play.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    304. ~oko  2007-06-10 19:17:48  host: chello089079194153.chello.pl

    do RafalG --- jestes palnięty czy naprawde nie masz innych problemow jak takich ze sie zalamujesz jakims ze telefon wytrzymuje ci 12 godzin....zastrzel sie....powazna sprawa z ta bateria...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    306. ~oko  2007-06-10 20:36:30  host: chello089079194153.chello.pl

    do ~rodan wszystko rozumiem ale to chyba nie powod żeby sie zalamywac?co nie;p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    307. ~  2007-06-10 20:38:04  host: dsy15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    308. ~rodan  2007-06-10 21:42:35  host: xdsl-8064.lodz.dialog.net.pl

    oko, zgadza sie , to nie powod zeby sie zalamywac, to powod zeby oddac im telefon i poradzic zeby posmarowali go smalcem i dali psu :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    309. ~dupcikolika  2007-06-10 21:56:43  host: axy1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No tak zajmujecie sie glupotami a co z tym regulaminem ery temat ucichl ha ha znow wszystkich robia w konia!!!!!!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    310. ~SiwY  2007-06-10 23:12:21  host: klient-75-218-86.petrus.com.pl

    Kurde wzialbym sobie z630 ale droga jest :/ mam nadzieje ze obniza jej cene. Poczekam cierpliwe :) A moze jest mozliwosc targowania sie, zeby zmniejszyc cene telefonu? Wiecie cos o tym?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    311.  2007-06-10 23:45:18

    309 - tąakcją z regulaminem Era mnie tak wkur*** maxymalnie ,że w następnym miesiącu rezygnuję z TakTaka:) 59 groszy do 49 Pff:P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    312. ~RafalG  2007-06-11 11:19:24  host: client02-ciao.provider.pl

    304: oko - nie zamierzam zniżać cię do Twojego poziomu i nie będę używał epitetów odnosząc się do ciebie. "niedzio" pytał o opinie o telefonach, a ja mu opisałem swoje wrażenia z KU800. Bateria (a dokładniej: bateria w moim modelu) jest tragiczna! Koniec, kropka. Proszę ustosunkuj się do telefonów/usług tutaj opisywanych, a przestań czepiać się ludzi. Rodan - dzięki za małe wsparcie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    313. ~nikt  2007-06-13 00:16:06  host: 87-205-170-121.adsl.inetia.pl

    a jak jest z opłatą za sms specjalny?ten na jakiś konkurs czy coś... kasa jest brana z pakietu złotówek czy doliczana dodatkowo do rachunku??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    314. ~lukasz  2007-06-13 01:31:04  host: 87-205-196-78.adsl.inetia.pl

    mam pytanie, wiecie cos o fercie dla firm w play. ostatnio bylem w salonie i pani powiedziala mi ze ma sie pojawic w czerwcu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    315. ~rodan  2007-06-14 09:38:58  host: static-62-233-229-66.devs.futuro.pl

    Znalazlem jeden minus oferty Lajt - mianowicie jak przechodzi sie z prepaida Play'a to twoje srdoki na kocie sa zamieniane na minuty i super ale jak masz minuty na koncie np dzwonila do ciebie ciocia Krysia i ci nabila 2 h minut to one nie przechodza :( Pozostaje je wygadac i dopiero wtedy sie zglosic z prosba o przejscie na abonament albo kupic abonament z nowym numerem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    317. ~Lucka  2007-07-14 16:02:06  host: chello087206021200.chello.pl

    Abonament 30 zł netto, ale brutto wynosi 36zl. Płacisz36.00 PLN ,otrzymujesz 48.00 PLN - tak mam napisane na mojej pierwszej fakturze.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    318. ~pisek  2007-07-31 02:58:58  host: staticline23014.toya.net.pl

    czy ktos probowal wymienic te slabe baterie ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    319. ~oooooooooooooo  2007-09-01 00:46:28  host: nat-224-10.man.bydgoszcz.pl

    a ja mam takie pytanie czy ktos moze mi cos powiedziec o samsungu l 760?? ile trzyma bateria i takie tam... i ogolnie jak sie sprawdza?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    320. ~zbuntowanyaniol2  2008-11-03 14:36:44  host: nat1-2.elomza.pl

    mam ten tel ale bateria to tragedia trzyma mi tylko dwa dni i prawie wcale sie nim nie bawie wkurza mnie te czeste ladowanie pozdrawiam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-138-180.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Kiedy ostatni raz korzytałeś z budki telefonicznej?

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet