Motorola pochwaliła się, że udało się jej już sprzedać 70 milionów telefonów z serii Moto G. Marka z Chicago nie ma jednak zamiaru na tym poprzestać i postawiła ambitny cel przed najnowszą generacją tej serii.
Generacja Moto G6 miałaby się sprzedać w liczbie 30 milionów egzemplarzy. To może być ciężkie zadanie, jeśli uświadomimy sobie, że dotychczas na każą generację przypadało 14 milionów sprzedanych urządzeń. Motorola wydaje się jednak zdeterminowana by jak najszybciej świętować 100 milionów sprzedanych telefonów. Ma w tym pomóc prezentowanie coraz większej ilości modeli.
Lenovo oraz Motorola zamierzają kontynuować ekspansję przede wszystkim na takich rynkach jak Ameryka Południowa, czyli w regionach, gdzie modele budżetowe mają większą szansę sukcesu niż flagowce.
Zobacz: Polskie ceny smartfonów Moto G6
Zobacz: Premiera smartfonów Moto G6
Źródło tekstu: androidcentral, wł