Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 7 tys. punktów rejestracji numerów Virgin Mobile

7 tys. punktów rejestracji numerów Virgin Mobile

orson_dzi 4 Października 2016 15:03

6 1

Do dyspozycji klientów Virgin Mobile jest już blisko 7 tys. punktów stacjonarnych, w których można zarejestrować numer. Ich liczba rośnie z dnia na dzień. Teraz w większości punktów klienci mogą także potwierdzić dane wpisane w formularzu online.

Numer na kartę w Virgin Mobile można zarejestrować w 1785 kioskach sieci RUCH, 85 punktach Telakces, na wszystkich 190 stacjach Statoil, w 693 lokalizacjach sieci Inmedio, Relay, Virgin, 1Minute i w 4031 niezależnych punktach partnerskich. W każdym z blisko 7 tys. punktów w całej Polsce można zarejestrować karty już aktywne oraz nowe. W większości klienci mogą też potwierdzić swoje dane wprowadzone w formularzu online i tym samym dokończyć proces rejestracji rozpoczęty na stronie www. Do końca roku operator planuje zwiększenie liczby stacjonarnych punktów rejestracji do kilkunastu tysięcy.




Oprócz rejestracji stacjonarnej, klienci Virgin Mobile nadal mogą zarejestrować numer bez wychodzenia z domu. Wystarczy wypełnić formularz online i potwierdzić dane podczas wizyty bezpłatnego kuriera.

Więcej informacji na temat rejestracji numerów w sieci Virgin Mobile, formularz online znajduje się na tej stronie , z kolei aktualna mapa z punktami stacjonarnymi na na tej stronie.

Źródło tekstu: Virgin Mobile     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile

w sumie: 22
  • 0

    3. ~  2016-10-04 15:41:33  host: 159-205-36-172.adsl.inetia.pl

    Ogarneli katastrofe. Dobra akcja.

  • 2

    4.  2016-10-04 15:52:41

    Tak, tak. Przychodzi się do kiosku a Pani ekspedientka w ogóle nie ogarnia o co chodzi. Do dupy z taką rejestracją.
    Poza tym okazało się, że muszę rejestrować numer który do nich przenosiłem. Kpina?

  • 0

    5. ~  2016-10-04 16:01:45  host: 159-205-36-172.adsl.inetia.pl

    @laston Kioski i warzywniaki zostawilbym w spokoju. Ci ludzie maja najczesciej po 50-60 lat i nie naleza do zbyt bystrych.

  • -5

    6.  2016-10-04 16:03:46

    Więcej punktów rejestracji kart, niż klientów ;)

  • 1

    7. ~  2016-10-04 16:11:32  host: 218.etlink.pl

    NIe wszystkie reklamowane przez VMP punkt w rzeczywistości umożliwiają rejestrację ;-) Np tu nie idzie zarejestrować, ani - co gorsza - dokończyć rejestracji on-line: Beata Lipińska METRO DW. GDAŃSKI LOK.1012 Warszawa 02-547

  • 2

    8. ~  2016-10-04 16:31:46  host: 188.146.3.190.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4: Dziwne - ani ja, ani nikt z moich znajomych nie musiał ponownie rejestrować przenoszonego numeru. Wystarczył kontakt z infolinią i potwierdzenie danych.

  • -1

    9.  2016-10-04 16:38:59

    A zniżek na prezerwatywy nadal nie ma w Virgin okazje.

  • 1

    10. ~Andrzej  2016-10-04 16:52:45  host: btg44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak nie zarejestruję ponieważ są to punkty w których nie chciałbym zostawiać swoich "danych wrażliwych". Co innego poczta, gdyby tam można było zarejestrować numer to bardzo chętnie. Mam dwa numery jeden w Virgine Mobile a drugi w NJU. Ten drugi już zarejestrowałem a ten z V.M. będzie może działać do 1 lutego 2017 a potem zostanie samoistnie wyłączony przez operatora.

  • -3

    11. ~Jarek  2016-10-04 17:06:30  host: apn-31-0-66-99.dynamic.gprs.plus.pl

    @ 4 Jakbym ja prowadził jakiś warzywniak lub coś i ty byś przyszedł i truł dupę jakąś rejestracją to bym Ci kopa w d... zasadził i tyle byś miał do gadania

  • -1

    12. ~Calm7  2016-10-04 17:07:09  host: n26-02-09.opera-mini.net

    Virgin Mobile dodake prezerwatywy do starterów, wezmę sobie ze 30 starterów i zarejestruję. startery wyrzuce sobie do klopa, a prezerwatywy sobie zostawie, poniewarz tylko one są mi potrzebne:-D

  • 0

    13. ~abc  2016-10-04 18:09:23  host: user-31-175-114-108.play-internet.pl

    A konkretnych bonusów za rejestrację karty brak.
    Łatwiej wyrzucić numer niż jeździć do miasta by zarejestrować

  • 1

    14. ~pabloki  2016-10-04 19:36:39  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    virgin ma szumne plany. ciekawe jak sie to skonczy.

  • 2

    15. ~  2016-10-04 20:42:05  host: mk31.telbeskid.com.pl

    Niektórzy tutaj to mają problemy, Ja zamówiłem kuriera, przyjechał, popatrzył na dowód (nic nie spisywał), coś tam wklepał w swoją maszynkę, dał mi od virgin pisemne potwierdzenie rejestracji i do 15 min od jego wizyty dostałem sms o rejestracji

  • 4

    16. ~bbb  2016-10-04 23:12:13  host: 89-66-1-12.dynamic.chello.pl

    Jezu ile troli :) nie dość, że wirtualny operator jako jedyny udostępnił rejestrację online z darmowych kurierem to jeszcze zorganizował 7 tys. punktów do rejestracji. dla mnie szacun...

  • 1

    17.  2016-10-05 07:43:47

    @`13: Po co komu klient, który rejestruje się tylko dla bonusu? Wiadomo, że za miesiąc i tak go już nie będzie.

  • 1

    18.  2016-10-05 09:06:40

    A ja czekam na punkt rejestracji karty sim KLUCZa i nie ma...
    :-(
    Wpis nr.12 nie należy do mnie.

  • 1

    19.  2016-10-05 09:26:53

    17@ W Virgin nie dostajesz bonusów za rejestracje tylko zwrotu 50% opłaty za pakiet #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER przez dwa miesiące więc i tak musisz jakieś pieniądze wydać

  • 1

    20. ~Seikooc  2016-10-05 09:54:23  host: static-81-219-25-66.devs.futuro.pl

    @sloneczny - http://tlp.is/bco - mniej więcej w połowie strony jest zniżka 25% na prezerwatywy SKYN. Tak trudno to znaleźć w Virgin OKazje??

  • 1

    21.  2016-10-05 11:21:36

    @20 Sorry kolego ale mam aplikacje VM i strona przekierowuje mnie na nią. Wcześniej tego nie było. Widocznie zaktualizowali.

  • -1

    22. ~Calm7  2016-10-05 14:29:46  host: n27-05-02.opera-mini.net

    Ha ha tylko trolle rejestruja karte

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-110-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.