Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 57 salonów mPunktu wróciło do Polkomtela

57 salonów mPunktu wróciło do Polkomtela

WitekT 17 Sierpnia 2010 13:57

0 0

Cyfrowy Polsat sprzedał 57 z 203 punktów mPunktu Polkomtelowi - poinformował Zygmunt Solorz-Żak nie ujawniając kwoty transakcji.

W wyniku optymalizacji sieci sprzedaży usług, Cyfrowy Polsat zdecydował o sprzedaży 57 punktów należących do mPunktu Polkomtelowi - powiedział Solorz-Żak.




Do końca kwietnia usługi Polkomtela były sprzedawane w 195 salonach mPunktu, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. mPunkt oferuje obecnie produkty i usługi Cyfrowego Polsatu oraz karty prepaid Play, Orange i Plusa.

Cyfrowy Polsat kupił 45% udziałów w mPunkcie za 25 mln zł na początku listopada 2009 roku, a na początku marca 2010 roku dostał zgodę UOKiK na przejęcie całości. 21. grudnia 2009 roku Polkomtel wypowiedział umowę ajencyjną mPunktowi.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 1

    1. ~Xavi  2010-08-17 14:01:09  host: lu-77-223-207-232.hypnet.pl

    Ciekawe które punkty sprzedali i w jakich lokalizacjach?

  • -1

    2. ~ani  2010-08-17 14:55:41  host: ome138.internetdsl.tpnet.pl

    ale czy to nie mialo miejsca wczesniej? przeciez mPunkt nie zabrał wszystkich punktów - czesc została przy Polkomtelu juz w maju i czerwcu. Chyba macie opóxnienie...

  • 1

    3. ~koordynator z plusa  2010-08-17 17:34:07  host: anonymizer2.torservers.net

    Biedni pracownicy, przez jakiś czas byli pracownikami cyfrowego polsatu i poczuli co to normalność. Teraz znów powrót do nienormalnych standardów polkomtela typu wizyta cichego klienta.

  • 1

    4. ~ZawaL  2010-08-17 19:15:19  host: afc151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3 "Tajemniczego" Klienta chciałeś rzec :P Ale fakt, pomysł tragiczny oby coś z tym zmienili :)

  • -1

    5. ~przemek275  2010-08-17 19:17:05  host: 88.220.127.206

    do 2. tylko część punktów sprzedawała do końca czerwca, w lipcu już żaden nie sprzedawał. Wydaje mi się, że do sprzedaży anten, nie ma aż takiego popytu, na tyle punktów sprzedaży, bo nie ukrywając ich net dopiero raczkuje, a zasięg nie zawsze adekwatny do zasięgu z mapki ze strony.

  • 1

    6.  2010-08-17 19:40:51

    @3-tajemniczy klient jest we WSZYSTKICH sieciach wiec sie tym nie podniecaj....i fakt faktem-tez wspolczuje bylym kolezankom i kolegom konsultatom. ps. znajac zycie to pewnie ich nagrywaja w trakcie takiego "wywiadu"

  • 0

    7. ~  2010-08-17 20:14:14  host: dce248.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jak inaczej sprawdzić standard obsługi? "Tajemniczy klient" to świetna opcja.

  • 0

    8. ~Alcor  2010-08-17 21:58:37  host: gcd18.internetdsl.tpnet.pl

    No sam tajemniczy nie jest zly, ale gorzej jesli standardy wedle ktorych ocenia sa szegolowe do bou i czasem bez sensu wszyscy z POS-ów wiedzą co mam na mysli

  • 0

    9. ~re freg  2010-08-17 22:47:17  host: pub-195-222-101-177.welnowiec.net

    ad6. Tajemniczy tajemniczemu nie równy. W innych sieciach trzeba po prostu normalnie obsluzyc,a to co plus wymyslil to miazga po prostu. W polsacie cyfrowym nie ma audytow, gdyz polsat stwierdzil ze to tak naprawde tylko stresuje i demotywuje pracownika, wiem bo znajomi tam pracuja.

  • 0

    10. ~jimmi JOE  2010-08-18 12:54:06  host: 83.230.8.57.gl.digi.pl

    co........nie pasi tajemniczy klient......? a mi pasuje...przynajmniej te puste paniusie z tipsami i silikonem z salonów...nie będą dłubać w nosie i pić osiem kaw dziennie....a obsługiwać według standartów....to nie komuna ludki. jakby audytów nie było....to wogóle wątpie w jakośc obsługi...zbywali by ludzi w 2 zdaniach.

  • 0

    11. ~plus-era-orange-play-polsat  2010-08-18 13:06:19  host: host-212-67-150-58.cable.net-inotel.pl

    Ad 3 i 4Apropo tajemniczego to w każdej sieci jest obecny nawet w Polsacie. Pracownicy musieli podpisać zgody na video - nagrywanie wiec kwestia czasu kiedy Solorz przykręci śrube. Szkoda, ze Polsat organizacyjnie jest 100 lat za murzynami i musi amdinistracje podgonić a przejęcie Mpunktu to kolejnie niekompetętne osoby w załodze. Praca koordynatorów to mega porażka zero strategii zero pomysłów, wiec predzej czy pózniej i tak polecą!!!

  • 0

    12. ~plus-era-orange-play-polsat  2010-08-18 13:09:20  host: host-212-67-150-58.cable.net-inotel.pl

    A co do tajemniczego plusa to rzeczywiscie porażka. Firma audytorska jest beznadziejna a standardy wysrubowane. Z reszta jak pracownicy bedą obsługiwać według ich chorych standardów to ładnie stracą udział w rynku.

  • 0

    13. ~  2010-08-18 21:53:12  host: p09-01.opera-mini.net

    A jakie to standardy plusa?

  • 0

    14. ~ad 11  2010-08-19 12:56:40  host: 80.54.12.145

    Z tym ze polsat cyfrowy audyty to nie prawda, moja kumpela pracuje w m punkcie od czerwca, ktory przejal polsat. Nie maja audytów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-71-19.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.