Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 50 proc. gratis do doładowania dla klientów prepaid w Plusie

50 proc. gratis do doładowania dla klientów prepaid w Plusie

orson_dzi 11 Maja 2016 09:39

7 7

Przez dwa dni - 11 i 12 maja - użytkownicy usług na kartę w sieci Plus mogą otrzymać 50% więcej wartości zasilenia.



Aby skorzystać z promocji należy za pośrednictwem wskazanych stron internetowych zasilić swoje konto kwotą 50-99 zł. Otrzymany bonus można wykorzystać na wszystkie dostępne usługi telekomunikacyjne: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet.

Promocja trwa w dniach 11-12 maja, a bonus można otrzymać po dokonaniu zasilenia przez jedną ze stron: www.doladuj.plushbezlimitu.pl/, www.doladuj.plus.pl/, www.plusbank24.pl, www.facebook.com/plus.




Z promocji mogą skorzystać klienci wszystkich usług na kartę w sieci Plus: JA+ Na Kartę, Plus na Kartę, Plush na Kartę, Simplus, Sami Swoi, 36,6, JA+ Internet Na Kartę, Plus Internet Na Kartę.

Bonus zostanie aktywowany na koncie klienta automatycznie po dokonaniu zasilenia, natomiast nie przedłuża on okresu ważności dla usług wychodzących.

Zobacz: Regulamin promocji

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: plus | promocja doładowań

w sumie: 27
  • 1

    8. ~ja  2016-05-11 10:44:42  host: apn-46-76-24-222.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 i wlacz mamie 5 doładowanie gratis. I premie za starz a będzie jeszcze taniej

  • 2

    9. ~  2016-05-11 10:55:20  host: dxa32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 dotyczy wszystkich.

  • 1

    10. ~pabloki  2016-05-11 12:42:39  host: 188.146.74.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    promocja nastawiona na robienie skarbonki przed wakacjami by zatrzymac odpływ z plusa. nadchodzi czas gdy operatorzy beda dawać promocje na wyrwanie klienta konkurencji ale jak ktos bedzie miał skarbonke to zostanie w plusie.

  • 0

    11. ~pabloki  2016-05-11 12:44:19  host: 188.146.74.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4 ustawa jest juz przyjęta.

  • 0

    12.  2016-05-11 12:50:29

    @11 ale musi zostać jeszcze przegłosowana przez sejm , senat i podpisana przez prezia.

  • 0

    13. ~Piotrek  2016-05-11 14:24:24  host: apn-37-249-58-251.dynamic.gprs.plus.pl

    12 - a to nie problem - 2 noce przegłosują a notariusz wszystko podpisze bez czytania - było ACTA społeczeństwo ruszyło protestować teraz też mają cenzurować sieć i co? chwalą władzę że taka skuteczna - żąl.pl

  • 1

    14.  2016-05-11 15:20:49

    sylwekZolkusza - nie ma strachu... Samo zaprzestanie świadczenia usług nie wiąże się z utratą stanu konta. Szczególnie w tym przypadku, który nota bene wymusi zmianę regulaminów - a te jak powszechnie wiadomo muszą być "uzgodnione" z odpowiednimi organami ;-)

  • 1

    15.  2016-05-11 15:21:30

    11 - co rozumiesz przez "przyjęcie" ustawy?

  • 1

    16. ~a  2016-05-11 15:44:22  host: afoj202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ta promocja laczy się z promo do pierwszego doladowania?

  • 1

    17. ~ja  2016-05-11 16:55:57  host: apn-77-114-43-22.dynamic.gprs.plus.pl

    @17 jak niema nic w regulaminie to się łączy

  • 0

    18. ~dżefko  2016-05-11 18:18:41  host: 77-255-197-223.adsl.inetia.pl

    Nie to co Play. Musi spłacać kredyty i przez takie promocje im zabraknie.

  • 0

    19. ~Miliard  2016-05-11 21:55:51  host: apn-31-1-196-102.dynamic.gprs.plus.pl

    Minusiarze, o kant rozbić wasz system billingowy. Po każdej rozmowie dostaję sms, że mam na koncie ponad 25 zł. Sprawdzając kodem mam mniej niż 5 zł, a w eboku podobna kwota, ale też inna. Jak to możliwe że po prawie 20 latach działalności sieci nie można dostać jednej pewnej informacji? Można sprawdzić w PNK wykaz połączeń? Aż się boję o wiarygodność tych informacji.

  • 0

    20. ~Waldek  2016-05-11 23:07:39  host: 078088028105.dynamic-ra-5.vectranet.pl

    Można marudzić, że krótko, ale chyba nie ma co przesadzać. 50% - to sporo. Przez net - to wygodnie. No i na plus też częstotliwość promocji, jakimi nas raczy ten operator.

  • 0

    21.  2016-05-12 08:10:45

    19 - mniej negatywnych opinii wpłynęłoby w moim przypadku na zmianę operatora. Lubisz widzę się udręczać...

  • 1

    22. ~pytajnik  2016-05-12 08:31:09  host: r2.cirow.pl

    @wlo - jaka to jest negatywna opinia? IMO to stwierdzenie (że tak napiszę) faktu autentycznego. Jeżeli system jest nieprecyzyjny to winny jest operator, a nie użytkownik. Prowadzisz rozmowę w przekonaniu, że masz wystarczającą ilość kasy na koncie, po czym w najmniej oczekiwanym momencie zostajesz rozłączony. To jest Twoim zdaniem ok?

  • 0

    23.  2016-05-12 08:49:22

    22 - nie jest. I z tego powodu tylko bym zmienił operatora, zamiast mieć problem ;-)
    Korzystam z simplusa. Mam aktywne powiadamianie o koszcie połączenia, używam eboku... Dane o stanie konta - po rozmowie, na eboku i z zapytania *100# Zawsze są takie same.
    Naprawdę nie wiem co za pecha musi mieć, że Jemu wszędzie inaczej pokazuje ;-)

  • 1

    24.  2016-05-12 08:53:55

    Żebyście mieli co powtarzać, podam inny, ze ta napiszę, fakt autentyczny... Mimo deaktywacji poczty głosowej (i kodami i trzy razy przez konsultantów na infolinii, zgłasza się poczta kiedy telefon jest wyłączony albo nie jest odbierane połączenie.
    Proponuję dorzucić ten argument do koszyczka z negatywami dla Plusa, obok awarii platformy, okradania kont, braku wykazu połaczeń, podawania fałszywego stanu konta itd., itp. ;-)

  • 1

    25.  2016-05-12 16:37:51

    ad24 - w niecałą dobę od zgłoszenia reklamacji (właściwie przyjęcia przez ostatniego konsultanta, który poległ przy próbie definitywnego wyłączenia poczty) wszystko działa jak powinno. Zlecenie reklamacji zamknięte ;-)

  • 1

    26. ~Miliard  2016-05-12 19:52:08  host: apn-31-1-196-102.dynamic.gprs.plus.pl

    WLO, byłem dzisiaj wyjaśnić zaistniałą sytuację w punkcie. Konsultant był nieźle zdziwiony. Po rozmowie sms ze stanem konta prawie 25 zł, sprawdzenie kodem 3 z groszami. Reklamacja wysłana. Zygmunt by się nieźle zdziwił gdyby na koncie zamiast 20 miliardów miał ledwo 3.

  • 1

    27.  2016-05-13 08:05:47

    26 - daj znać o finale sprawy...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-8-87.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.