Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 30% w POP przedłużone

30% w POP przedłużone

WitekT 12 Stycznia 2006 10:22

0 0

Do 15. lutego POP przedłużył promocję, w której każde doładowanie premiowane jest bonusem w wysokości 30%, który można wykorzystać na połączenia i SMS-y do sieci Orange.



O szczegółach promocji pisaliśmy w tej wiadomości.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1.  2006-01-12 12:37:28

    dla mnie ta promocja to szajs 10% jest na wszystkie sieci! z tego co wiem to za 30% to nawet pakietu nie mozna kupic

  • 0

    2. ~pitus  2006-01-12 12:53:30  host: 213.199.216.253

    to promocja powinna wygladac troche inaczej to znaczy ze do wszystkich sieci i bezgledu co ile dni doladowuje sie telefon

  • 0

    3. ~zawsze_anty  2006-01-12 15:15:28  host: dsj141.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pomysł ~pitys powienieneś złozyć własną sieć i rozdawać 100% zawsze i najlepiej za nic
    ...no i coś wiedzieć zanim sie wypowisz publicznie

  • 0

    4. ~pitus  2006-01-13 07:19:58  host: 213.199.216.253

    DO zawsze anty wiesz jak orange chce byc mumer 1 na polskim rynku to musi miec lepsze promocjebo oni nie sa sami

  • 0

    5. ~Mustafa  2006-01-16 20:13:58  host: tap.miecznet.pl

    Promocje w popie są typowo marketingowe, 30% po Orangutanie to żadna rewelacja ;) A może tak darmowe rozmowy?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-25-126.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.