Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 2 mln aktywacji w biznesowym Orange

2 mln aktywacji w biznesowym Orange

sirmark 3 Kwietnia 2008 18:28

0 0
PTK Centertel poinformował, że udało mu się osiągnąć liczbę dwóch milionów kart SIM sprzedanych w ofertach dla klientów biznesowych.

Klientem, który kupił dwumilionową kartę jest firma Nexbau z Karpicka koło Wolsztyna (woj. wielkopolskie), korzystająca ogółem z 45 aktywacji w ofercie Orange dla Firm. Dwumilionowemu użytkownikowi operator nieodpłatnie zaoferował bezterminowe Nielimitowane Rozmowy w Orange.

Orange podaje, że jego udział w rynku usług komórkowych dla firm w tym rynku wynosi około 37,8%.

O wynikach operatorów na koniec 2007 roku można przeczytać w tej wiadomości.


Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 38
  • 0

    19.  2008-04-03 22:02:32

    Napisze tak ! niech maja wawet najtansze połaczenia,ale dla mnie Orange+TPSA=TELEKOMUNA Pamiętam jak złożyłem wniosek na telefon stacjonarny i miałem czekać 25 lat,dziś nie wiem czy do-Żyje jutra... Taka prawda !!!

  • 0

    20. ~dechomenon  2008-04-03 22:15:36  host: eum106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ściema, orange dopiero teraz widzii jakie ma braki w biznesie, i robi przenoszenia numerów, sam podbiera handlowców z innych sieci

  • 0

    21.  2008-04-03 22:25:59

    #17: dla jednego lepsza dla innego gorsza :)

  • 0

    22. ~mirekb  2008-04-03 22:30:10  host: apn-77-112-118-247.gprs.plus.pl

    jak dla mnie ten wynik jest wiarygodny,przy pewnych zalozeniach,z bok owszem bywaja przejscia ale co do oferty nie jest taka zla,zalezy czy wiemy czego chcemy w erze troche to zakrecone w plusie tez ale profil dzwonienia wazniejszy niz siec(z zasiegiem)

  • 0

    23.  2008-04-03 23:04:28

    piepszenie o szopenie typu oferta znośna. Przeliczcie sobie stawki minutowe i porównajcie usługi dodane to wam wyjdzie, że wstyd wam się przyznać do tego, że orange ma b.dobrą ofertę. Może ktoś mieć wiecej osób w innej sieci wiec nie dla niego ta oferta, ale biorąc pod uwagę stawki minutowe to wam glupio co?? Nie lubicie orange????? ale jakimś sposobem pobija rynek, ma najwięcej klientów ogółem, ma najwięcej biznesowych (dochodowych), najwięcej zarabia i największe prowizje wypłaca, ma dobrą oferę (np biznes), będzie miało CDMA. Boli was sukces orange co??

  • 0

    24. ~  2008-04-03 23:19:18  host: f142-154.opera-mini.net

    I największa kasę z ludzi (frajerów) ściąga :-D

  • 0

    25.  2008-04-03 23:36:46

    S!D: jesteś pewien czy głupiś tylko?

  • 0

    26. ~mariusz9a  2008-04-03 23:43:34  host: apn-77-114-76-27.gprs.plus.pl

    @S!D:Sukces Orange nas nie boli;) dla mnie to porazkowa siec ktora ma pelno awari... co do cen... powchodz sobie na oferty ery i plusa ale zobacz tez uslugi dodatkowe tak jak to w przypadku orange ujales;) szczerze to nie znam nikogo kto ma oferte biznesowa orange. wszyscy u mnie maja telefony sluzbowe z plusa (10 numerow) i 1 z ery.

  • 0

    27. ~arek94  2008-04-04 00:08:35  host: host-ip194-90.crowley.pl

    ~~biotyt.Nawiazując do mojego wcześniejszego postu i twojej odpowiedzi. Niby twoje rozumowanie jest słuszne. Ale po pierwsze nie miałem wyboru wybrać innej wersji umowy. A po drugie w zasadzie wymuszona Cesja zawarta w tej umowie to już zagranie poniżej pasa (telefon który otrzymałem to Nokia 2610 warty ok.150.-. Masz rację w tym że winny takiej kostrukcji umowy jest pracodawca, który bez zastanowienia zgodził sie na ofertę przedstawiaoną mu przez doradcę biznesowego z Orange.

  • 0

    28.  2008-04-04 06:20:40

    No to moze ja wtrace swoje trzy grosze. Po pierwsze, kiedy pracowalem w Orange i mialem sluzbowke (fakt, ze mialem szczescie i dostalem 6300 - przewaznie dostaje sie low-endy niestety), to jakos do samego Orange mialem bezplatne telefony, natomiast tak naprawde nikt nie chcial, zeby dzwonic poza Orange :) I tak tez czynilem, zreszta nie bylo problemu z realizacja takiego profilu... Po drugie, Orange ma bardzo dobra oferte biznesowa - wystarczy troche pomyslec, a nie brac wszystko to, co nam wcisna i do tego jeszcze moze np. nie korzystac z pierwszego stopnia negocjacji ;) Tyle razy juz tutaj pisalem, dlaczego mamy SIMy w biznesowce tej sieci, a nie innej, ze juz mi sie nawet nie chce tego walkowac po raz kolejny :) A ze KKB wciskaja poczatkowo kiepskie oferty, to wie kazdy myslacy czlowiek. Tyle, ze tak samo jest i w innych sieciach. BTW - tak bardzo, jak lubie Play Karte i Play Abo 150 - tak uwazam, ze firmowki mowiac kolokwialnie spieprzyli... Po trzecie - co do niektorych wypowiedzi - @S!D: przesadzasz, bo przeceniasz Orange w czesci Twojej wypowiedzi, @piotrM - Ty z kolei zauwaz, ze spora czesc rzeczy, ktore mowi S!D _jest_ prawda, @arek94: renegocjuj umowe korzystania ze sluzbowki... choc to nie bedzie latwe. Najlepiej zastosowac metode wspomagajaca a'la post #16 :) @mariusz9a: porazkowa ? A jest takie slowo w naszym jezyku ? :) Pelno awarii to ma Play ze wzgledu na priorytet w sieci Plusa drogie dziecko... A to, ze nie znasz osobiscie nikogo, kto ma biznesowke Orange o NICZYM nie swiadczy. Mozesz uwazac siebie za pepek swiata, ale wokol ciebie swiat sie nie kreci. Tymbardziej, ze jak widze spektrum twoich znajomych w firmach jest tez male i poprzez to masz ograniczony poglada na sprawe - o ile w ogole nie wymysliles tego zestawienia :)

  • 0

    29.  2008-04-04 08:03:27

    piotrm,mariusz9a- jesteście dowodem na to, ze mam racje. dla was orange to najgorsza siec, bo jej nie lubicie. daremne tłumaczenia typu dla mnie jest to porażka. siec osiąga sukces w ilości klientów, jakości i w przychodach- czyli globalnie jest liderem- dalej uważam, ze polowe z was to boli i zaprzecie sie rekami i nogami przed faktami. nie robie tu propagandy, tylko chce zauważyć mylność w rozumowaniu większości forumowiczow. nie da sie ukryć, ze co post to krytykantów orange jest najwięcej. gdyby słuchać zarozumiałych postów to Orange nie powinni już być, a jakoś lideruje na rynku.

  • 0

    30. ~gre  2008-04-04 09:27:05  host: w3cache.zetosa.krakow.pl

    Orange - lideruje??? Ach ten wpływ reklam. Ludzie ogladajcie reklamy,patrzcie na statystyki nie tylko operatorów ale tez i UKE i dopiero potem wyciagajcie wnioski.

  • 0

    31.  2008-04-04 10:54:12

    @29: No to mnie pojechałeś "drogie dziecko";) Nic nie wymyśliłem a nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję bo widzę że masz pewne "ograniczenia". To ze Orange jest beznadziejne wiem na podstawie doświadczeń z tą siecią (5 lat miałem abonament w Orange, zrezygnowałem w styczniu). Zresztą nie wiem po cholerę się tłumacze ze swojej wypowiedzi...

  • 0

    32.  2008-04-04 12:12:40

    #32: jesli nie wymysliles - dobrze dla Ciebie. Bynajmniej nie mam ograniczen i jestem otwarty na dyskusje - byle byly w niej uzywane ARGUMENTY, a nie wylacznie subiektywne stwierdzenia. Prosze jedynie o konkretne fakt :) Nie kazdy ma zle doswiadczenia z Idea/Orange i nie kazdy jest tak niezadowolony jak Ty - wiesz, jesli dostaje Kaisera za niewiele wiecej, niz 500 zl, a do tego znizke 40 % na abonament na pierwszy rok (OdF 320) i tanie polaczenia za 1 zl miast 5 zl na caly okres umowy, a oprocz tego mam wlaczone Rowne Stawki, to NAPRAWDE nie mam na co narzekac. Rowniez na obsluge klienta. Faktycznie, obsluga _indwidualna_ jest gorsza i mniej elastyczna, mozna mniej rzeczy zalatwic od polnocy nastepnego dnia (a raczej od poczatku nowego okresu rozl.), a czesci w ogole, ale nie wyglada to wcale tak zle, jak niektorzy opisuja. Awarie ? Zapewne chodzi Ci o 'wirtualny zasieg', ktory jest, a faktycznie go nie ma. Powiem tak... bedac w terenie zdarzylo mi sie to pare razy (moglbym policzyc wszystkie przypadki na palcach dwoch rak) na ladnych pare lat stazu w sieci (pierwsze aktywacje firmowe byly dokonywane, kiedy na dobre zadomowily sie plany Meritum (czyli gdzies w pierwszym kwartale 2002) - realnie bedzie tego okolo 6 lat). W miescie nigdy. Faktycznie czesc uzytkownikow na to narzeka, a ja jak na zlosc - nie mam z tym praktycznie zadnych problemow! Czesc osob narzeka na slabe transfery - a ja nie moge sobie przypomniec czasow, kiedy lapek polaczony przez BT (nie przez kabel!) do telefonu w EDGE/3G sciagal mniej, niz odpowiednio 20/40 kB/s (no, chyba ze mowimy o stronie, ktora zapewnia slaby upload), a po wejsciu HSDPA naprawde nie mam na co narzekac, bo z rapidshare transfery jakie da sie osignac na Kajzerce sa ponad 300 kB/s. I zwaz, ze to jest HSDPA do 3,6 Mbps... oczywiscie, wiem ze 7,2 Mbps jest fikcja marketingowa - ale tak samo jest u innych opow. 'Boje' sie jednak pomyslec, jak przyjemne bylyby uplinki na HSUPA.

  • 0

    33.  2008-04-04 12:28:31

    Wracajac do Twojej poprzedniej wypowiedzi - jesli piszesz, ze masz (ZALEDWIE) 11 znajomych posiadajacych telefony firmowe, to jaka - nazwijmy to - sonde spoleczna na podstawie tego chcesz przeprowadzac ? :) Wycinek jest tak maly, ze nie ma w ogole znaczenia. Tak sie sklada, ze ubezpieczam takze firmy (wszystko oprocz zyciowek, glownie komunikacyjne i mieszkania) - i orientuje sie z rozmow jak wyglada tam mniej-wiecej struktura telefonow. Przewaznie jest to Plus badz Orange (najczesciej te dwie firmy), nieco rzadziej Era (ktora skadinad wg. mnie ma takze dobra oferte firmowa, dziwi mnie wiec nieco ta pozycja), z Playem o dziwo sie jeszcze nie spotkalem - na dobre paredziesiat firm, bynajmniej nie glownie rodzinnych (jest ich z pewnoscia ponizej setki - ale jednak jest to 'troche' wiecej pracownikow, niz 11 ;). Oczywiscie tylko w przypadku, kiedy firma ma homogeniczna strukture telefonow - bo najczesciej tak nie jest. Ale widac, ze trojca dominuje i ma sie dobrze... Mam na przyszlosc prosbe - jesli Ty wybrales jakas siec, a z innej zrezygnowales - nie oczekuj, ze wszyscy beda myslec tak samo jak Ty. Tylko i wylacznie Ty masz takie zdanie - niech kazdy inny mowi za siebie. A tymczasem, jesli mamy rozmawiac racjonalnie, oczekuje, ze jakos uzasadnisz swoja wypowiedz (argumenty?), a nie stwierdzisz, ze miales 5 lat abo w tej sieci i bedziesz uwazal, ze to argument ;) A jesli chcesz wchodzic na prywate i insynuowac pewne rzeczy, to tez poprzyj to jakimis sensowymi stwierdzeniami - jesli nie zamierzasz i wolisz poprzestac na 'bo tak', to dla mnie EOT (bo w takim wypadku tylko udowodnisz, ze moja pierwsza ocena Twojej osoby nie byla bledna :P).

  • 0

    34.  2008-04-04 14:22:21

    PLANET: Skoro chcesz to wymienię awarie Orange/Idei jakie mnie spotkały przez 5 lat w tej sieci. O zasięg też się mogę doczepić, no ale to w zasadzie nie jest awaryjność a po prostu zaniedbania samego operatora (tak samo transmisja danych - bardziej związana z przeciążeniem sieci). To tak: błędy w naliczaniu opłat, brak możliwości aktywacji niektórych usług (lub czas aktywacji kilkakrotnie dłuższy niż to gwarantuje zapis regulaminowy), wysyłane smsy potrafiły dochodzić do odbiorcy po kilkadziesiąt razy mimo iż były wysłane tylko raz (całe szczęście opłata pobrana za 1 wiadomość), do mnie smsy również dochodziły po 30 razy te same w ciągu doby, błędy w odbieraniu mmsów (błędne "składanie" obrazków, zdjęć), ciągłe przeciążenia sieci (brak możliwości wykonania połączenia). To tylko niektóre, części już nie pamiętam. Problem nie występował tylko u mnie, u wszystkich moich znajomych będących w Orange a kiedyś było ich całkiem sporo. Wiem że niektóre te rzeczy to tylko regionalny problem operatora, niemniej jednak nie powinny mieć wcale miejsca w sieci która ma się jako lider jakościowy, chociaż ja go za takiego nie uważam. Nie jestem zwolennikiem żadnej sieci, w każdej są błędy, ale to co wyrabiało się w Orange to czasem przebija nawet Playa który jest nowym operatorem i niejako wpadki u niego to normalka. Co do oferty już nie będę komentował - każdemu pasuje co innego. Co do mojego zestawienia osób z taryfami biznesowymi to nie żadna sonda i nie obrazuje całego rynku i to chyba każdy tak odebrał więc nie musisz tego tłumaczyć całemu społeczeństwu bo nikt tępy nie jest, przynajmniej tak zakładam. To tak jakby ktoś napisał że ma 90% znajomych w jednej sieci, a to przecież wcale nie znaczy że ta sieć ma najwięcej klientów:| Co do obsługi klienta to miałem do czynienia z tym we wszystkich sieciach (ale jako klient indywidualny oraz z wykluczeniem Play) i w Orange to fatalnie wygląda. Najlepszą obsługę klienta ma Era.

  • 0

    35.  2008-04-04 14:22:40

    I masz rację, jestem niezadowolony (a raczej byłem) z Orange, ale znam też wiele osób które są bardzo zadowolone (niektóre do tego stopnia że czasami pewne rzeczy im się sypią a i tak złego słowa w życiu nie powiedzą na Orange) i wcale się tego nie czepiam.

  • 0

    36.  2008-04-04 16:50:23

    No i tak mozemy rozmawiac :) Racja, slyszalem od wielu osob o tego typu bledach i faktycznie, czesc znajomych przeszla przez to samemu. U mnie akurat nie bylo bledow z naliczaniem oplat - ale u dziewczyny w indywidualnym (promo Co Za Numer) najpierw blednie przypisano jej numer do SIMa (nawet chcielismy tamten, bo byl ladniejszy, znalezlismy kontakt do goscia, ktory zamawial tamten numer na firme (sic!) i facet takze powiedzial, ze nie ma rozszczen i chetnie nam go odda, no ale w koncu przypisali oryginalny) ; a pozniej w pierwszy okresie nie naliczyli podwojnego pakietu kwotowego - jednak po reklamacji (niestety dlugo to trwalo i byla dwukrotna) aktywowali pakiet minut do wszystkich normalnie warty 30 zl na 3m za darmo. Jak na razie minely te 3m i dalej jest darmo, ale sza ;) Czas aktywacji czesto wynika z duzej ilosci aktywacji w systemie w danym momencie (czesto np. w piatki przed dlugim weekendem) - osobiscie tylko raz mnie ktos ostrzegl w firmowce - ale i tak terminowo wlaczyli usluge (chodzilo o BEP). W indywidualnym jest o tyle gorzej, ze konsultant wydaje sie czesto nic nie moc zrobic - ratuje mnie znajomy w salonie :) Najbardziej absurdalne jest wlaczanie/wylaczanie uslug dopiero w nastepnym okresie rozliczeniowym, jak dla mnie przynajmniej :P SMSy - faktycznie to mi sie zdarzylo pare razy i zirytowalo mnie mocno, ale wine zrzucilem na WM, nastepnym razem bede to w takim razie reklamowal. Nie odbieralem duzych ilosci, ale wysylki 'hurtowe' po pare sztuk (czy parenascie) zdarzyly sie pare ladnych razy. Co do MMSow - zadnych problemow, ani odbior, ani wysylanie. Przeciazenia sieci - chwilowe, zwykle wystarczylo ponownie wybrac numer. Innych takze nie pomne, moze dlatego ze to sa dla mnie najczesciej nieistotne detale nie zaklocajace pracy/zycia. Lider jakosciowy to Plus, przynajmniej z hasel, pamietaj ;) Z obsluga powiem tak... mialem sporo doswiadczenia z Plusem i Idea/Orange i oceniam to tak, ze indywidualnie lepiej wyglada Plus, firmowo - Orange.

  • 0

    37.  2008-04-04 16:58:11

    Choc roznice nie sa miazdzace. Planuje potestowac Ere, jesli zaproponuja cos ciekawego w kwestii internetu (flat rate data plan). Co do tego, ze nie masz znajomych z biznesowym Orange - napisales to tak, jakbys chcial mocno i dobitnie uswiadczyc, ze jest ich tak malo ;) Przynajmniej ja to tak odebralem i stad sie do tego odnioslem w taki, a nie inny sposob. Glownie dlatego, ze uzyles paru 'totalitarnych' slow (typu "wszyscy", "nikt"... tego typu okreslenia sa raczej nie z tej epoki ;) Ja jestem cholernie zadowolony z Orange - ale to nie zmienia faktu, ze potrafie byc wobec tej sieci krytyczny, jesli istnieje sytuacja, ktora mnie drazni - no i oczywiscie nie jest blaha, bo wtedy nie ma po prostu sensu sie irytowac. Pozdrawiam :)

  • 0

    38. ~  2008-07-20 13:31:16  host: vlan.efekt.net.pl

    nooooooooooooooooooo 3 pomyłka to orencz

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-129-35.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.