Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 2 lata gwarancji na telefony SonyEricsson

2 lata gwarancji na telefony SonyEricsson

WitekT 1 Lipca 2005 14:03

0 0

Od 1. lipca ulega zmianie okres oferowanej gwarancji dla wszystkich telefonów marki SonyEricsson sprzedanych po tym terminie. Dotychczasowy okres 12 miesięcy zostaje wydłużony do 24 miesięcy.

Rozszerzony okres gwarancji dotyczy wyłącznie terminali sprzedanych po 1. lipca 2005 roku na terenie Unii Europejskiej i oddanych do naprawy gwarancyjnej na terenie Polski.

Okres gwarancji na wszystkie akcesoria Sony Ericsson pozostaje bez zmian i wynosi 12 miesięcy (dotyczy to zarówno akcesoriów sprzedawanych razem z terminalami w zestawach lub osobno takich jak baterie, zestawy słuchawkowe, zestawy Bluetooth, ładowarki, pokrywy baterii i inne).




Do wykonania usługi gwarancyjnej niezbędna jest prawidłowo wypełniona Karta Gwarancyjna oraz dowód zakupu z numerem IMEI.

Telefony zakupione w Polsce mogą nie mieć praw do rozszerzonego okresu gwarancji poza naszym krajem.

Pozostałe warunki gwarancji nie ulegają zmienie. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w Podręczniku Użytkownika lub w Karcie Gwarancyjnej.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~ksnar  2005-07-01 19:51:00  host: aji210.internetdsl.tpnet.pl

    ooo w mordę... kupiłem 25 czerwca! czy jest możliwe skorzystać jakoś z takiego prezenta???

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.