Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 18,7 mln sztuk sprzedanych tabletów w 3Q2011

18,7 mln sztuk sprzedanych tabletów w 3Q2011

LuiN 19 Października 2011 19:13

0 0

digitimes tabletyW III kwartale na rynek trafiło 18,7 mln sztuk tabletów - o 27,5% więcej niż w II kwartale tego roku. 13 mln sztuk z całej tej puli stanowiły iPady.



Dynamika całego rynku nieco się osłabiła - w II kwartale wzrost sprzedaży osiągnął pułap aż 60,9%. Sprzedaż tabletów nie będących produktami Apple'a wzrosła w stosunku do II kwartału o 10,1%, w przypadku iPadów wzrost sprzedaży wyniósł 36,8%.




Nvidia stała się drugim największym dostawcą procesorów dedykowanych tabletom, zrzucając Quanta Computer na miejsce piąte, a Texas Instruments na miejsce czwarte zestawieania.

Jako winowajcę spadku dynamiki sprzedaży wskazuje się szereg przesuniętych terminów premier. Trudno jest też konkurencji walczyć z dominacją iPadów - alternatywne rozwiązania, a w szczególności Android Honeycomb, w dalszym ciągu nie przekonują klientów.

Źródło tekstu: digitimes, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • -1

    1. ~  2011-10-19 20:10:37  host: 178.73.49.129

    Ten ipad to prawdziwa pad-aka. Wiem, bo mam. Aż niebywałe, że tyle milionów dało się na to naciągnąć.

  • 0

    2. ~  2011-10-19 21:12:23  host: z36-16.opera-mini.net

    W media markecie tylko tydzien byla mozliwosc testowania internetu,Dodalem kilka stron z flashem do ulubionych i obsluga sklepu wylaczyla wi-fi :) Jednak samsung galaxy tab 10.1 lepszy i tanszy!

  • 1

    3. ~  2011-10-19 21:34:31  host: public-gprs192951.centertel.pl

    Nie rozumie wojny co lepsze :) jeden woli brunetka a drugi blondynki, który mądrzejszy?

  • 1

    5. ~ministrant  2011-10-19 22:27:09  host: us201.boltbrowser.com

    a ja wolę kieszonkowe od księdza

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-249-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.