DAJ CYNK

16-latek twórcą reklamy POP-a

WitekT

Wydarzenia

Ponad 1000 młodych ludzi, w wieku od 15 do 20 lat, wzięło udział w castingach na aktorów lub zaproponowało scenariusz do filmu promującego ofertę Orange. Zwyciężył 16-letni Marcin Stankiewicz, który przygotował kilka propozycji reklam z udziałem wykreowanego przez siebie bohatera - Stana Kievitza.

Ponad 1000 młodych ludzi, w wieku od 15 do 20 lat, wzięło udział w castingach na aktorów lub zaproponowało scenariusz do filmu promującego ofertę Orange. Zwyciężył 16-letni Marcin Stankiewicz, który przygotował kilka propozycji reklam z udziałem wykreowanego przez siebie bohatera - Stana Kievitza.

Jedna z nich stała się kanwą nakręconego filmu. Akcja rozgrywa się na dworcu przy kiosku i nawiązuje do charakterystycznych, starszych reklam POP-a. Główną rolę zagrał sam autor. Producentem jest stacja MTV. Film wyreżyserował Jan Hryniak, a za zdjęcia odpowiadał Marian Prokop. Poza Marcinem Stankiewiczem z castingu do ról drugoplanowych zostali wybrani: Marek Frudrysiak (16 lat) i Patrycja Kubicka (15 lat).

Ważnym elementem filmu jest muzyka. Ona również została wybrana na drodze konkursu, w którym wzięło udział ponad 150 młodych kompozytorów. Zwyciężył 25-letni Kuba Zielina (nick: Żmij), który gra na własnoręcznie skonstruowanej gitarze. Prócz wykorzystania jego muzyki w reklamie, stacja MTV wkrótce nakręci Kubie teledysk, w którym zagrają też aktorzy występujący w filmie.

Konkursy dla młodych ludzi były częścią kampanii Orange promująca ofertę POP-a - Ostatnia liczona. Partnerami konkursów byli Sony Ericsson, Cinema City, MTV, wrzuta.pl. Szerzej o konkursie pisaliśmy w tej wiadomości, a o usłudze Ostatnia liczona - w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange