Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 15 mld pobrań z App Store

15 mld pobrań z App Store

Q! 7 Lipca 2011 18:56

0 0

Apple przedstawił statystyki dotyczące sklepu App Store oraz urządzeń pracujących pod kontrolą systemu iOS. Nie zabrakło wśród nich dużych liczb, m.in. milionów oraz miliardów.

Apple poinformował, że jego App Store zanotował już ponad 15 mld pobrań aplikacji ze swoich zasobów. Liczba ta została osiągnięta dzięki ponad 200 mln sprzedanych urządzeń z systemem iOS, wśród których znalazły się iPhone’y, iPady oraz iPody.




Obecnie użytkownicy iPhone’ów oraz iPodów mogą wybierać spośród ponad 325 tys. aplikacji znajdujących się w zasobach App Store. Kolejne 100 tys. przenaczone jest na tablet iPad. Daje to w sumie ponad 425 tys. aplikacji dostępnych na platformę iOS.

Jednocześnie Apple poinformował, że do tej pory programiści sprzedający swoje aplikacje w App Store zarobili z tego tytułu ponad 2,5 mld dolarów.

Źródło tekstu: DigitalTrends, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • -1

    1. ~  2011-07-07 19:08:36  host: ddx228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież iPod to odtwarzacz muzyki, to jakie produkty są na niego dostępne? Nawigacja?! A może hotspot Wi-Fi, co? :P

  • 0

    2.  2011-07-07 19:13:39

    Można zainstalować nawigacje na iPodzie i uzywac do przegladania map w trybie online. Reszta aplikacji działa jak na iPhonie, tylko wymagane jest WiFi.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-181-75.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.