Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

LuiN 7 Września 2010 12:20

0 0

Podczas trzeciej edycji Orange Kina Letniego pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów.

Największą popularnością cieszyły się projekcje w kinie na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tys. osób. Kolejnych 30 tys. widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tys. zobaczyło filmy w jedynych na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK "Orange Kino Letnie".

By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina nawet dwie godziny wcześniej. W repertuarze Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2010 wyświetlono ponad 100 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat.




Podczas każdej podróży pociągiem TLK "Orange Kino Letnie", który codziennie przemierzał trasę między Sopotem i Zakopanem pasażerowie mogli oglądać te same filmy, co w kinach na Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów kinowych i seriali telewizji TVN. W lipcu i sierpniu wagony filmowe pokonały swoją trasę 124 razy.

Popularnością cieszyły się też towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

W obu miastach czynne były też punkty informacyjne, w których można było uzyskać informacje o repertuarze, zapisać się na zawody i skorzystać z wielu z dodatkowych atrakcji. W Sopocie przez całą dobę czynna była kawiarenka internetowa Wirtualnej Polski, działały też strefy XBOX, w których chętni grali w gry komputerowe. W ciągu dwóch miesięcy punkty informacyjne odwiedziło ponad 200 tys. osób.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1.  2010-09-07 14:37:51

    byłam, oglądnęłam jak co roku i polecam każdemu:))))

  • 0

    2. ~adam  2010-09-07 14:40:19  host: dow95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pogratulowac tylko ludziom z orange sukcesu promocyjnego. a przeciez kino, to tylko wierzcholek orangowej gory lodowej. 3 osatatnie miesiace, to jeszcze loteria, owf, nowe oferty i sporo innych rzeczy przeciez.

  • 0

    3. ~bagabons  2010-09-07 15:18:51  host: dov22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Orange w swoich akcjach idzie w zasięg, by jak największa liczba osób przyszła. Ma to oczywiście sens i stąd marketingowy sukces. Mi z kolei bardziej podoba się kinowe działanie Ery w ramach ENH, bo pokazuje kino inne od tego, które zapodają centra handlowe.

  • 0

    4.  2010-09-07 18:40:23

    byłem, oglądałem;) Z kawiarenki też korzystałem, świetny pomysł na promocję;]

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.