Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 112 w polskim VoIP

112 w polskim VoIP

WitekT 29 Września 2005 12:18

0 0

Sieć IPFON - jako pierwszy operator VoIP w Polsce - uruchomiła obsługę numeru alarmowego 112, zgodnie wytycznymi URTiP.

Każdemu klientowi IPFON przypisano lokalizację jego centrum alarmowego. Dodatkowo abonenci IPFON mogą samodzielnie zmienić wybór tej lokalizacji, dzięki czemu w każdym momencie mogą dodzwonić się do właściwej jednostki ratunkowej.

Dzięki wprowadzeniu połączeń na numer 112, nasi klienci mogą czuć się bezpiecznie. Mogą zrezygnować całkowicie z usług tradycyjnych operatorów stacjonarnych i korzystać tylko z VoIP - mówi Bartłomiej Mikołajczak, przedstawiciel sieci IPFON.




Numer 112 to uniwersalny bezpłatny numer, pod który można dzwonić w razie nagłego wypadku, zagrożenia zdrowia, życia, mienia oraz środowiska naturalnego. Obowiązek wprowadzenia telefonu 112 maja wszystkie kraje należące do Unii Europejskiej.

Więcej informacji o sieci IPFON jest dostępne na stronie www.ipfon.pl.

Źródło tekstu: Inotel     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2005-09-29 12:54:28  host: 193.69.116.42

    Co do numeru 112, to jego funkcjonowanie pozostawia bardzo wiele do życzenia, szybciej uzyskany pomoc dzwoniąc pod stare numery, bo system przekierowań pomiędzy służbami działa źle albo wcale:/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.