Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 1,07 mld mobilnych użytkowników Facebooka

1,07 mld mobilnych użytkowników Facebooka

LuiN 24 Lipca 2014 14:15

1 1
W II kwartale całość przychodów Facebooka wyniosła 2,9 miliarda dolarów. W porównaniu z analogicznym okresem 2013 roku wzrosły one o 61% z poziomu 1,8 miliarda dolarów.



Przychody z reklamy mobilnej zwiększyły się o 151% i stanowią obecnie 62% całości przychodów reklamowych. Całość przychodów reklamowych wyniosła 2,68 miliarda dolarów, jest to wzrost o 67% w skali roku.

Popularność Facebooka rośnie (wszystkie dane z 30. czerwca):
  • 829 milionów użytkowników aktywnych dziennie (DAUs) - wzrost o 19% rok do roku.
  • 1,32 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie (MAUs) - wzrost o 14% rok do roku. 63% z tych osób korzysta z Facebooka codziennie.
  • 1,07 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie (Mobile MAUs) korzysta z Facebooka za pomocą urządzeń mobilnych, wzrost o 31% rok do roku. Średnia użytkowników aktywnych dziennie za pomocą urz. mobilnych (Mobile DAUs) wynosiła w czerwcu 654 miliony - wzrost o 39% rok do roku.

    Źródło tekstu: Facebook     

Dodaj do:

Tagi: facebook | wyniki

w sumie: 11
  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    1. ~Antek  2014-07-24 14:35:13  host: ip-94-42-43-52.multimo.pl

    Miliardy opóźnionych w rozwoju ekshibicjonistów. I jak ten chory świąt ma istnieć.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    2. ~telekuku  2014-07-24 15:11:34  host: n15-04-04.opera-mini.net

    NIGDY nie odpalę FB w telefonie, choćby nie wiem co.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~Calm7  2014-07-24 15:14:26  host: n13-01-08.opera-mini.net

    2). No, ja też daję radę bez fakejsa :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    4. ~o Wy hipokryci!  2014-07-24 15:47:29  host: ip-194.28.49.228.iwacom.net.pl

    Ale na portalikach telpolis to juz sie siedzi i komenciki wystawia ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    5. ~pepe  2014-07-24 16:27:55  host: user-94-254-209-195.play-internet.pl

    Nie mam Facebooka, i żyje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~  2014-07-24 16:33:58  host: public-gprs640128.centertel.pl

    @5 W pleju nie masz zasięgu, to i po co ci fejzbuk...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~Cba  2014-07-24 16:37:02  host: n11-09-02.opera-mini.net

    A na CB RADIO CHAT na okrąlo moźna gadać na róźnych kanałach. Nie potrzeba nawet sie logować i podawać swoje dane!!!! - za darmo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~adi  2014-07-24 17:45:38  host: user-94-254-197-84.play-internet.pl

    Nie wiem co ludzie widza w tym srejbooku, ja sam nie mam i nie bede mial tam konta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~  2014-07-24 17:57:37  host: abtl12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jadę pociągiem, wchodzą jakieś małolaty i słyszę "słuchajcie, wbijam na fejsa!". Normalnie masakra jakaś. Ludziom najwyraźniej się nudzi. Muszą pokazywać na f co w danej chwili robią, obojętnie czy gotują obiad, sprzątają czy siedzą na kiblu. Telepolis to zupełnie co innego bo tu jest określona tematyka, również techniczna a wiedzy nigdy nie za wiele.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~pepe  2014-07-24 18:51:13  host: user-94-254-150-10.play-internet.pl

    ! Mam zasięg w play. Lepszy od plusa. he.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~koko  2014-07-31 02:17:59  host: 89-76-59-229.dynamic.chello.pl

    pier-dol-nięte ludziki

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-0-4.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.