Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 100 tys. klientów easyCALL

100 tys. klientów easyCALL

WitekT 6 Grudnia 2005 13:01

0 0

easyCALL przekroczył liczbę 100 tys. klientów, potwierdzając tym samym pozycję największego polskiego dostawcy usług telefonii internetowej.

Tak duża rzesza klientów, to na pewno dowód zaufania do jakości naszych usług i ogromy powód do dumy. Myślę, że pozyskanie tylu klientów było możliwe dzięki konsekwentnemu prowadzeniu przez nas polityki najniższych cen - mówi Michał Jakubowski - prezes NEUTRON-IT.




Pierwsze konto w sieci zostało założone 22. sierpnia 2004 roku, w tym samym roku easyCALL jako pierwszy polski operator VoIP wprowadził przydzielanie numerów telefonicznych umożliwiających obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz wykonywanie połączeń za pomocą urządzeń będących całkowitym zamiennikiem tradycyjnego aparatu telefonicznego. Usługa easyCALL oferowana jest w modelu prepaid, w którym użytkownik może doładować konto kwotą 5, 15 lub 50 zł wybierając jeden z kilkunastu sposobów płatności. Usługa jest systematycznie udoskonalana w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.

Źródło tekstu: easyCALL     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~baś_baś  2005-12-06 15:50:48  host: zc58.internetdsl.tpnet.pl

    tylko dlaczego numery miejskie udostępniają zaledwie w strefach 022 i 058??

  • 0

    2.  2005-12-06 23:52:11

    ja uzywam halonet i tlenofonu, ze wskazaniem na halonet

  • 0

    3. ~ojciec dyrektor  2005-12-07 02:35:35  host: azn185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja Skype i uważam że to jest numer 1.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.