Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 100 mln połączeń do "błękitnej linii tp 9393"

100 mln połączeń do "błękitnej linii tp 9393"

WitekT 13 Czerwca 2006 13:50

0 0

Ponad 100 mln połączeń na błękitną linię tp 9393 wykonali klienci od początku jej istnienia, czyli od października 2002 roku. Oznacza to, że każdy klient TP, średnio dziesięciokrotnie łączył się z tym bezpłatnym numerem, aby załatwić sprawy dotyczące korzystania z telefonu i dostępu do Internetu.

Dziennie doradcy błękitnej linii tp 9393 odbierają średnio 60 tys. połączeń. Zdecydowana większość tych połączeń odbierana jest przed upływem 20 sekund. Dzwoniąc na błękitną linię tp 9393 można załatwić ponad 80% wszystkich spraw w Telekomunikacji Polskiej. Przede wszystkim uzyskać informacje na temat produktów, usług i rachunków TP, zamówić usługi które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy. Można także zgłosić awarię telefonu, przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny oraz złożyć reklamację.




Dodatkowo wszyscy Klienci TP mogą korzystać z automatycznej obsługi (IVR) przez błękitną linię tp 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, można sprawdzić wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymać informacje o usługach i aktualnych promocjach. Każdego dnia z automatycznych informacji korzysta ponad 110 tys. klientów.

We wszystkich telecentrach TP pracuje 5,5 tys. osób.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 37
  • 0

    18.  2006-06-13 20:09:22

    napewno trochę prawdy w tym co mówi getITright jest...

  • 0

    19. ~robaas  2006-06-13 20:18:19  host: sg18.internetdsl.tpnet.pl

    getITright: sam jestes zalosny, skoro nie widzisz zwiazku miedzy przyczyna w postaci Dz.U. a skutkiem - zamowienie na pismie. i jakos nie przypominam sobie zebym Cie obrazal piszac odpowiedz na Twoje komentarze, ale widac to jest Twoja metoda do ktorej ja sie nie bede znizal...

  • 0

    20. ~  2006-06-13 20:19:38  host: sg18.internetdsl.tpnet.pl

    i jeszcze jedno taka forma zamawiania jest od dawna a nie od teraz kiedy biling jest za darmo wiec nie wiem o co ta dyskusja, i powtarzam jeszcze raz, wysylajcie faxy jest taniej a skutek ten sam.

  • 0

    21. ~  2006-06-13 23:27:37  host: nat01.rtk.net.pl

    polecam zamówienia na bilingi wysyłać faxem i wysyłać za darmo z puntów obsługi klienta &TP (bąź &TP i Orange) tam muszą to wysłać za darmo.

  • 0

    22. ~Spajder  2006-06-14 01:28:14  host: 213.230.130.53

    Byłem pracownikiem Blue Line przez półtorej roku. Mam dość, każdy pracownik jest makabrycznie obciążony kilkudziesięcioma zasadami prowadzenia rozmowy, z czego takie pierdoły jak "zwrot potwierdzający" potrafią zaważyć na jej ocenie. A jeżeli chodzi o statystyczną ilość połączeń na 8h, to jest w granicach 60 i więcej. Te wyliczone 12 jest dla mnie policzkiem. To była najcięższa i najbardziej niewdzięczna praca w moim życiu. Aczkolwiek ludzi pozdrawiam, są świetni. Aha, statystyczny pracownik BL wytrzymuje około roku.

  • 0

    23. ~ptok  2006-06-14 08:00:39  host: chello084010228125.chello.pl

    robaas!!! Zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem w dzienniku ustaw. Otóż rozporządzenie z dnia 22 stycznia 2004 o którym mówisz jest aktem prawnym UCHYLONYM. A oto co mówi ustawa "Prawo telekomunikacyjne" z dna 16 lipca 2004.Art.93 ust.5:
    5. Przedsiębiorca wyznaczony dostarcza na żądanie abonenta szczegółowy, bezpłatny wykaz wykonanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie uniemożliwiającej osobom trzecim bezpośredni dostęp do informacji w nich zawartych, tak aby abonent mógł weryfikować i kontrolować opłaty ponoszone z tytułu korzystania ze stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej.
    Nitgdzie tu nie pisze, że ma być to pisemnie. Telefranca robi tak jak jest jej wygodnie.

  • 0

    24. ~ptok  2006-06-14 08:09:17  host: chello084010228125.chello.pl

    roobas!!!"Twoja" ustawa.
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/rozporzadzenie;ministra;infrastruktury;z;dnia,dziennik,ustaw,2004,016,158.html
    "Moja" ustawa:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1800.htm

  • 0

    25. ~getITright  2006-06-14 12:49:15  host: phantom.teldom.pl

    heh, no to żeś się robaas ośmieszył, coś mi się wydaje że twój szef z TPsy nie będzie z ciebie zadowolony :D

  • 0

    26. ~robaas1  2006-06-14 21:29:22  host: 85.195.123.29

    ptok: nie sprawdzalem czy nadal obowiazuje ale to byl jedyny przepis ktory to regulowal ktory byl mi znany, dzieki za zwrocenie uwagi ze jest uchylony. getITright: widze ze Twoje lenistwo nie zna granic, sam sie osmieszyles bo nawet Ci sie nie chcialo ruszyc zasranej tlustej dupy i sprawdzic co jest w przepisach ktore Ci podalem, a ptok mial na tyle checi ze sprawdzil i udowodnil, gratuluje nieomylnosci pajacu, a nie myli sie ten co nic nie robi wiec w sam raz do ciebie pasuje, w pracy tez koledzy wszystko za Ciebie robia? w sumie to nie wiem w jakiej pracy...w gimnazjum gora...

  • 0

    27. ~getITright  2006-06-14 23:04:02  host: phantom.teldom.pl

    "jakos nie przypominam sobie zebym Cie obrazal piszac odpowiedz na Twoje komentarze, ale widac to jest Twoja metoda do ktorej ja sie nie bede znizal...", "nawet Ci sie nie chcialo ruszyc zasranej tlustej dupy i sprawdzic co jest w przepisach", "gratuluje nieomylnosci pajacu" cóż za zadziwiająca konsekwencja :D pozostawie to bez komentarza... a tak pozatym to z twojej wypowiedzi wynika że moich chyba nie zrozumiałeś, więc moze przeczytaj sobie jeszcze raz, na spokojnie, albo lepiej poproś kogoś dorosłego żeby ci wytłumaczył :) a nad uprawianiem propagandy sukcesu dla swojej kochanej TP to musisz jeszcze trochę popracować, bo coś ci nie idzie

  • 0

    28. ~ptok  2006-06-14 23:49:15  host: chello084010228125.chello.pl

    roobas!!! A skąd wiesz ,że getITright ma "zasraną tłustą dupę". Podglądałeś?

  • 0

    29. ~r  2006-06-15 13:24:20  host: sg18.internetdsl.tpnet.pl

    2006-06-13 16:23 wyraznie chodzi Ci o biling i o jego sposob zamawiania, to Ty zaczales ja sie dostosowalem do Twojego sposoby wypowiedzi. propogandy sukcesu nie uprawiam bo nie mam ku temu powodu, a biling tez sobie zamowilem bo skoro jest darmowy to chce go miec, i w internecie tez, i nie rozumiem tej dyskusji, nie pasuje Ci oferta - nie zamawiaj, nie chcesz zamawiac przez telefon - zamawiaj pisemnie. osobiscie mam 2 telefony jeden w TP jeden w Netii, na tym z TP mam DSLa i DWiW i jestem zadowolony z tej oferty, gdyby wszedl abonament ze wsyzstkimi polaczeniami darmowymi tez bym go wybral bo mi by sie oplacil, jezeli Tobie sie nie oplaca to wybierz opcje ktora Ci bedzie pasowala, bo nie ma super oferty uniwersalnej odpowiedniej dla wszystkich, i to nie ma zarowno w TP jak i w Netii, i u Dialogu i innych tez. I Netia tez nie ma takiej wspanialej oferty o ktorej bym zawsze marzyl...

  • 0

    30. ~getITright  2006-06-15 19:01:40  host: phantom.teldom.pl

    posłuchaj, gdybym miał alternatywe to bym nie korzystał z TP, ale nie mam, bo wspomniana Netia jest jeszcze 10 razy gorsza od TPsy, a pozatym nie wszędzie dostępna (delikatnie mówiąc) Cóż, billing sobie zamówie pisemnie BO NIE MAM WYBORU i jak już pisałem na początku, uważam to za działanie conajmniej utrudniające życie klientom i usatawa nie jest tu ŻADNYM argumentem (tym bardziej że przepis jest uchylony) a biorąc pod uwagę czas jaki z TPsą walczyły różne urzędy o ten billing, a teraz jeszcze pisemne zamawianie W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH USŁUG, dlatego nazywam to bandytyzmem, w każdym innym kraju za takie coś rzucił bym im umowe w pysk i tyle by mnie widzieli ale w Polsce NIE MAM ALTERNATYWY (tzn. znalazło by się coś, ale to wymaga za dużo kombinowania i wysiłku z mojej strony) więc trudno, ale kiedyś się to robienie wszystkim pod górę na TP zemści. Zresztą już teraz płacę TP ok 80zł/mc, a kiedyś poniżej 200zł/mc nie schodziłem, bo konkurencja (nie w postaci jakichś śmiesznych, egzotycznych firemek typu - netia, czy dialog) jednak staje coraz mocniej na nogi (np połączenia przez 0-708-1... na zagraniczne numery - 35gr za minutę, a jakość niezła i co najważniejsze BEZ PODPISYWANIA UMOWY) Więc powtarzam - trudno, ale przy pierwszej możliwości wbiję TP nóż w plecy, a narazie nadal pozostanę ich abonentem - bardzo, baaaaaaardzo niezadowolonym z ich usług... a to chyba nie jest celem żadnej firmy żeby jej klienci mieli do niej taki stosunek. Mówisz że jesteś zadowolony z ich usług, mam na to tylko taki komentarz: widocznie TY pogodziłeś się z tym że w Polsce nikomu nie jest znane powiedzenie: klient nasz pan, które jest dewizą każdej firmy w Niemczech, Francji, czy GB, za to nasze firmy wyznają raczej dewizę: klient to śmieć... i TPsa w tym przoduje i ja się z takim traktowaniem klienta nigdy nie pogodzę !

  • 0

    31. ~getITright  2006-06-15 19:08:54  host: phantom.teldom.pl

    a co do niezrozumienia moich wypowidzi to odnosiłem się do wypowioedzi: 2006-06-14 21:29, np. jakie lenistwo ??? przecież napisałem że znam ten paragraf (mimo że jako klient absolutnie nie mam obowiązku znania całej ustawy) i uważam ZNAJĄC TEN PRZEPIS że TPsa postępuje w sposób skandaliczny każąc składać podanie o billing na piśmie, bo przepis ten NIE NAKAZUJE tylko umożliwia firmie żądanie takiego podania na piśmie i TPsa nieomieszkała z tego skorzystać.

  • 0

    32. ~r  2006-06-15 19:15:26  host: sg18.internetdsl.tpnet.pl

    no i widzisz znalazles cos lepszego dla siebie i placisz mniej, ale nie wmawiaj innym ze np jak maja DWiW i sa zadowoleni z tego to sie godza z pogladami odnosnie traktowania klientow w TP, to 2 rozne sprawy, i przestan patrzec na wsyzstkich ze swojej perspektywy, bo ja powinienem teraz skomentowac Twoje dzwonienie przez 0708 bo ja np tego nie potrzebowalem jak do tej pory wiec dla mnie to jest zupelnie niepotrzebna i nieoplacalna usluga, a wiem ze tak nie jest. Wiec zacznij patrzec na oferte w ten sposob ze dla Ciebie ona nie jest dobra ale sa inni zadowoleni z niej. co do bilingu, to dla mnie wieksza bzdura niz koniecznosc wyslania pisma jest koniecznosc dostawania bilingu na papierze, mi by wystarczyl w internecie, ale samego elektronicznego nie mozna.... ale skoro chca drukowac i wysylac na swoj koszt papierowy to niech to robia...

  • 0

    33. ~ptok  2006-06-15 20:04:15  host: chello084010228125.chello.pl

    robaas! MOŻE NIE NA TEMAT, ALE: Ja też mam stacjonarny w telefrancy, choć uważam ,że dawno powinieniem zerwać z nimi umowę. Mam u nich telefon tylko ze względu na moją prawie 80-letnią mamę. Nie będe jej przymuszał do komórki. Ale to co wyprawia ta firma to zahacza czasami o przestępstwo. Ostatnio do druku na , którym zlecałem blokadę, dopisali mi zlecenie na droższy abonament. Zrobili to w sposób bezczelny, bo ja mam potwierdzoną kserokopię zlecenia. Oczywiście reklamację uznali, i piszą ,ze przywrócony mam poprzedni abonament. Gówno z tego, jak fakturę dostaję na ten droższy, i w systemie od trzech tygodni po uznaniu reklamacji mam dalej ten droższy. Rozmowa z nimi poprzez błękitną jest waleniem głową o ścianę. Na piśmie przyznają ci rację i pierdzielą o wysokiej jakości usług, a dalej robią swoje. Zamówiłem sobie ten biling. Wiesz jak wyglądała rozmowa w telepunkcie? "proszę pana ,nie moge przyjąć zlecenia , bo nie istnieje usługa bezpłatnego blingu" Takie gadki słyszą klienci. Mojej osoby tej pani się nie udało spławić , ale co ma znaczyć okłamywanie klienta? A dopisywanie do zlecenia nie zamawianych przeze mnie usług?
    To jest firma bez zasad. Życzę jej wszystkiego NAJGORSZEGO. O perypetiach sprzed kilku miesięcy napiszę w skrócie.
    Zablokowali mi bezpodstawnie telefon i przez DWA TYGODNIE odblokowywali mi wychodzące. Rozmowa wygladała mniej więcej tak: codziennie dzwonił ktoś i mówil mi ,że mam odblokowane. Oczywiście opowiadał bzury. I tak przez dwa tygodnie.
    Faaaaaaaajna firma.

  • 0

    34. ~robaas  2006-06-15 21:01:38  host: sg18.internetdsl.tpnet.pl

    no i masz racje, przeciez nie bede Ci pisal na Twoje przypdaki ze sa ok, bo tak nie jest, dopisanie do zamowienia bym zglosil do prokuratury, bo do momentu kiedy tacy jak Ty, czyli ludzie ktorych to dotknelo nie zabiora sie za to to sie nie skonczy. a pisma sa standardowe, bo co niby maja napisac? a i tak do tego co to zrobil czyli tego sprzedawcy - oszusta nic nie dotrze, Ty tylko sie denerwujesz. a punkty tp to inny temat, moj ulubiony to na polwiejskiej w poznaiu, polecam jak ktos bedzie obok, wejdzcie i zadajcie jakies pytanie z tych nietypowych i moge sie zalozyc ze nie udziela dobrej odpowiedzi. i tu musze przyznac racje, poziom wiedzy pracownikow (nie wyszystkich oczywiscie) jest skandaliczny, i najgorsze jest to ze nie umie sie przyznac ze nie albo ze musi sprawdzic...

  • 0

    35.  2006-06-19 10:59:06

    Czy ja dobrze rozumiem wypowiedzi przedmówców, że jeśli chcę mieć darmowy biling w internecie, to warunkiem jego zamówienia jest równoczesne zamówienie bilingu papierowego, również za darmo?!

    Dziwaczne to, ale cóż... Nie będę narzekać, papier przyda się do rozpalania w piecu.

    A co do kwestii pisemnego załatwiania. No cóż, siódmy raz z kolei zamówię sobie u nich druczek na polecenie zapłaty. A wtedy oni na swój koszt przyślą mi kopertę i ja w tej kopercie wyślę im zamówienie na biling (nie będę dopłacać do ich arogancji). A nawet gdy już korzystam z polecenia zapłaty, ich obowiazkiem jest wysłać mi kolejny druczek (bo ja np. mogę mieć kaprys zmiany banku, obsługującego polecenia zapłaty).

  • 0

    36. ~Amenhotep1  2006-06-19 22:04:44  host: coh128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *Jahu - weź pod uwagę, że 9393 pracuje całą dobe czyli te 5 tys. ludzi trzeba podzielić minimum na 4 zmiany i odliczyć od nich wszystkie osoby, które nie odbierają połączeń, ale odpisują na maile i/lub są kierownikami. Wtedy pozostanie nie tak wiele tych "na kablu".

  • 0

    37.  2006-06-23 23:30:01

    No prosze - czego ja sie tu dowiaduje ! - sukinsyny i zlodzieje! na szczęście juz od jakiegoś czasu na stacjonarne dzwonie z Gadu Gadu Nagłos - rewelacja:) i place o 8 groszy taniej za 3minutowa rozmowe :) NAGŁOS rzadzi:) tylko nie wiem dlaczego jak dzwonie do Dalogu to nie slysze rozmówcy a za połąćzenie kasuje??:(

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.