Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 10 tys. klientów aktywowało usługę MyWallet w T-Mobile

10 tys. klientów aktywowało usługę MyWallet w T-Mobile

LuiN 26 Marca 2013 13:56

2 3

Usługa płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass telefonem NFC z usługą MyWallet przyciąga coraz liczniejsze grono odbiorców. Osiągnięcie liczby 10 tys. aktywacji zajęło T-Mobile mniej niż 5 miesięcy.

Usługa została komercyjnie wdrożona pod koniec października 2012 roku. Jest to pierwsze tak zaawansowane rozwiązanie pozwalające na oferowanie płatności i innych usług działających w oparciu o technologię NFC - przekonuje biuro prasowe T-Mobile.

Z usługi mogą korzystać klienci sieci T-Mobile, którzy posiadają jeden z 8 certyfikowanych modeli telefonów wyposażonych w technologię NFC, oraz odpowiednią kartę SIM. Obecnie klienci mogą instalować w swoich telefonach karty debetowe lub kredytowe czterech banków: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin i Noble.

W przeprowadzonym przez PTC badaniu 87% respondentów zadeklarowało, że słyszało o usługach płatności zbliżeniowych telefonem. Ponad połowa właściwie wskazała nazwę usługi MyWallet i oferującego ją operatora.




T-Mobile prowadzi w tej chwili rozmowy z kilkoma bankami nt. umieszczenia oferowanych przez nich kart debetowych i kredytowych. Jednocześnie trwają prace nad zaoferowaniem klientom usług poza finansowych.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: mywallet | t-mobile

w sumie: 14
  • 0

    1. ~Pulmo  2013-03-26 14:03:48  host: cmz20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10 tyś osób, które stało się tak jakby królikami doświadczalnymi tejże usługi (bo Polska jest jako jedna z pierwszych która dostała tą możliwość), wynik jest moim zdaniem dobry, udało się nakłonić sporą ilość osób do wypróbowania tego.

  • 0

    3. ~Nicky4  2013-03-26 14:46:20  host: 31-128-8-22.ip.xcore.pl

    Witam, sam korzystam z tego typu płatności zbliżeniowych. To bardzo fajna opcja, gdy nie mam przy sobie gotówki, a wszystko co muszę ze sobą mieć to smartfon.

  • 2

    4.  2013-03-26 15:07:10

    @3 Gdy nie mam przy sobie gotówki to używam karty od bankomatu, która też ma możliwość płacenia zbliżeniowego. W dodatku taką kartą mogę pobrać pieniądze z bankomatu, a telefonem nie. Dla mnie ten bajer z t-mobile to niepotrzebny gadżet ktory w jakis ekstremalnych przypadkach daje jakies duze profity.

  • -1

    6. ~maniek79  2013-03-26 15:57:23  host: v59-11.opera-mini.net

    Ta usługa ma 2 wady. Pierwsza to należy mieć tylko smartfony z nfc. Mam Nokię c5-02, więc odpadam. Po drugie mam konto w banku reklamowanym przez Chuca Norrisa, więc też odpadam, bo T-Mobile nie współpracuje z tym bankiem, tylko marginalnymi. Lipa !

  • 3

    7. ~kosma  2013-03-26 16:25:34  host: 77-253-140-144.adsl.inetia.pl

    SUPER , super wreszcie zapłacę za dwie kajzerki i jogurt telefonem. Trochę ta usługa dla bardzo bogatych, którzy nie mają 50 zł w kieszeni. Ale w sumie AMERYKA.

  • 2

    8. ~gdy  2013-03-26 16:25:55  host: user-46-113-157-131.play-internet.pl

    10.000 to chyba całkiem duzo

  • 0

    9. ~...  2013-03-26 16:44:31  host: 159-205-45-138.adsl.inetia.pl

    Obstawiam, że ci klienci to "dojrzała" rynkowo grupa 15-25 lat.

  • 0

    10. ~adam  2013-03-26 16:50:02  host: 178-37-104-124.adsl.inetia.pl

    Żal mi tych ludzi. 10 tys naiwniaków. Ameryka ktoś pisze ? Po co to i komu ? Coś wymyśla a ludzie jak potulne baranku, jak opetatni przez sekte. Zgub telefon - bedzie płacz i zgrzytanie zębów. Telefon to potencjalne źródlo ataków hackerskich.

  • 1

    11. ~kosma  2013-03-26 16:56:20  host: 77-253-140-144.adsl.inetia.pl

    Super dla panienki z reklamy T-mobile.

  • 1

    12. ~  2013-03-26 17:43:54  host: v47-13.opera-mini.net

    a co na to BIBA ?

  • 0

    16. ~Radomir  2013-03-26 20:57:31  host: doi205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W porównaniu z usługą IKO banku PKO BP usługa myWallet TMobile wygląda blado, nie tylko pod względem możliwości ale i dynamiki wzrostu osób z niej korzystających. TMobile aby dojść do 10 tys użytkowników potrzebowała aż 5 miesięcy a PKO BP z usługą IKO tylko 19 dni !!!. Usługa IKO wystartowała w dniu 7 marca 2013 roku. Dziś także PKO BP poinformował: "...ze ma już 10 tys. aktywnych aplikacji usługi IKO. IKO oficjalnie wystartowało 7 marca. PKO twierdzi, że z IKO można korzystać w 12 tys. punktów..." To co przede wszystkim wyróżnia usługę PKO BP to fakt usługa umożliwia wypłatę środków także z bankomatów. Tak więc dzisiejsza informacja biura prasowego Tmobile jest moim zdaniem próbą zagłuszenia informacji o dynamicznym rozwoju konkurencji.

  • -2

    17. ~  2013-03-26 20:59:14  host: v44-05.opera-mini.net

    bzdura ta usługa,jak z Waleta albo Waldka chcą korzystać to niech korzystają,ja nie mam zamiaru,od dawna płacę pieniędzmi albo zwykłą kartą od bankomatu i tyle wystarczy,nie potrzebuje sobie komplikować życia Waletem Mogiły.

  • 0

    18. ~  2013-03-27 01:27:49  host: ip-84-39-174-83.free.aero2.net.pl

    Podejrzewam, że z tą usługą będzie tak samo bezpiecznie jak z dostępem do danych za pomocą czytników linii papilarnych. Jacyś g*wniarze wrzucali na utube filmiki, gdzie zbierają odciski na żelu i odblokowują komputery za pomocą tych odcisków. Oczywiście nikt poważny nie powierza swoich prywatnych danych urządzeniu zabezpieczonemu odciskiem palca. Tak samo nikt poważny nie powierzy swojej kasy urządzeniu podatnemu na ataki z kilku stron (WiFi, GSM). Albo nie powierzy na długo :D Gratuluję 10 tysi idiotów.

  • 0

    19.  2013-03-27 12:52:26

    Byłoby więcej gdyby nie ograniczenia: telefonów NFC jest już trochę a działa garstka oraz konieczność uwiązania w postpaid.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-92-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.