Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 10 mln dotykowych Samsungów

10 mln dotykowych Samsungów

LuiN 5 Stycznia 2009 21:19

0 0

W zeszłym roku Samsung poinformował, że sprzedał ponad 10 mln sztuk telefonów z aparatami fotograficznymi o matrycach 5 Mpix i większych. Dziś producent szczyci się kolejnym okrągłym wynikiem - sprzedaż telefonów Samsunga wyposażonych w dotykowe ekrany przekroczyła w 2008 roku 10 mln sztuk.






Firma Strategy Analytics oszacowała cały rynek telefonów z dotykowymi ekranami na około 37 mln sztuk. Oznacza to, że do Samsunga należała w 2008 roku blisko 1/3 rynku. Producent sprzedał ponad 4 mln sztuk takich telefonów w Europie, około 2,2 mln w USA, 1,12 mln w Korei Południowej i 0,91 mln w Chinach.

O poprzednim rekordzie Samsunga, dotyczącym wielkości sprzedaży telefonów z zaawansowanymi aparatami fotograficznymi, pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: chosun, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~demon  2009-01-05 21:41:50  host: dpz37.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem jak samsung to zrobil ale zapewne rynki azji sa tak chlonne na rodzima marke.do samsunga nic nie mam super telefon dotylkowe tez ale jjuz omnia z WM to telefon nie dla kazdego...osobiscie nie lubie WM bo wolno chodzi...niech samsung zrobi wlasny system do "dotykowcow" a bedzie mial jeszcze wiecej rynku bo jednak dla wielu ludzi jak i mnie liczy sie predkosc dzialania a w tym segmencie jego najwiekszy rywal-Nokia jest narazie daleko w tyle.narazie niestety wsrod dotykowcow rzadzi wg mnie powtarzam wg mnie(zaraz wyskocza ludzie ktorzy dostaja ataku wscieklosci na to slowo)jest iphone szybki dotykowy... . na koniec dobra rada dla samsunga zrobcie telefon dotykowy szybko dzialajacy posiadajacy wiele funkcji z WM i dajacy sie obslugiwac palcem nic wiecej nie chce.

  • 0

    2.  2009-01-05 22:26:47

    niedługo pojawi się masa fonów z androidem... zobaczymy... moim marzeniem jest telefon z dobrym hardware i dwusystemowością - na co dzień np. taki android, a do bardziej profesjonalnych zadan czy do nawigacji - winmo. Może jakaś wariacja nt htc touch hd?

  • 0

    3. ~  2009-01-05 23:21:40  host: f96-046.opera-mini.net

    Powoli opanowuja caly swiat.wierze ze pobija nokie.ericsson wiedzial co robi z sony..mirekb

  • 0

    4. ~  2009-01-06 05:43:19  host: f96-051.opera-mini.net

    Samsung ma swietne touche bez OS jak pixon czy olimpijka duze ladne widgety pozwalaja na personalizacje lepsza niz WM w standardzie. W dotykach nonOS Nokia sie nie liczy HTC tez se rowniez. Sa tylko LG Prady,Viewty,Renoir oraz samsungi swietna nisza 20mln bedzie dla takich modeli reszta pewnie wm i symbian v5

  • 0

    5. ~  2009-01-06 15:19:37  host: 94.254.254.175

    Nie kazdy lubi system operacyjny - zwlaszcza Windowsa w telefonie, ale prawda jest taka ze jak ktos pozna jego mozliwosci to juz nigdy nie bedzie chcial zwyklego telefonu, dlatego nie kupilbym juz niczego typu Pixion, Viewty, Renoir itd, bo mozliwosci tych sluchawek sa raczej mizerne. Co do WM to na Omni dziala bardzo szybko, w koncu ten PDA ma 624Mhz - moj pierwszy komp byl 3 razy wolniejszy ;) Tutaj moge odtwarzac divx bez konwersji.

  • 0

    6. ~luki  2009-01-07 11:45:06  host: public-gprs76972.centertel.pl

    to jest (był) cel sprzedażowy iPhone w 2008. iPhone 2G - sprzedano jakieś 5 mln. 3G - nie wiem - miał być środkiem do realizacji celu sprzedażowego. Samsungowi się więcej niż udało, co z Apple?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-249-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.