Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 10 mln Avili już sprzedanych

10 mln Avili już sprzedanych

sirmark 5 Listopada 2009 13:38

0 0

samsung s5230Samsung poinformował, że w ciągu sześciu miesięcy sprzedał na całym świecie ponad 10 mln sztuk modelu S5230 Avila. Jak dotąd w tak krótkim czasie żaden inny model sygnowany logo Samsunga nie osiągnął takiego rezultatu.

Avila to szósty z kolei telefon wyprodukowany przez Samsunga, którego sprzedaż przekroczyła 10 milionów sztuk. Dotychczas ten próg najszybciej osiągnął, wprowadzony na rynek w listopadzie 2006 roku, slider Samsung SGH-E250 - 10 milionów egzemplarzy kupiono w ciągu 10 miesięcy od daty premiery.

W samej Europie, gdzie zadebiutowała Avila, łączna sprzedaż wyniosła 5 mln egzemplarzy. Telefon cieszył się popularnością również w Ameryce Łacińskiej (1,6 mln telefonów), we Wspólnocie Niepodległych Państw (0,9 mln egzemplarzy) oraz w Chinach (0,8 mlnsztuk).




Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu Samsung S5230 Avila w katalogu.
Zobacz: dokładny test telefonu Samsung S5230 Avila w dziale artykuły.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:
w sumie: 34
  • 0

    15. ~Astro  2009-11-05 17:58:40  host: v02-06.opera-mini.net

    Sa niepisane zasady ,ze tak sie nie robi ,a on to robi z premedytacja.Niech pisze jako anonim a nie podszywa sie pod kogos jak nie ma odwagi sie swoim nickiem podpisywac.

  • 0

    16.  2009-11-05 18:01:39

    Astro: to zarejestruj nick - nie będzie problemu. Ja tu nikogo nie zamierzam piętnować za korzystanie z tego, z czego może.

  • 0

    17. ~astro  2009-11-05 20:52:53  host: 77-253-77-124.adsl.inetia.pl

    Niedługo będziesz miał pretensje że ktoś ma tak samo na imię ja ty ! Zbastuj człowieku i przestań się pienić. Pozdrawiam.

  • 0

    18. ~Astro  2009-11-05 21:19:24  host: v02-11.opera-mini.net

    A ty jak masz odrobine przyzwoitosci to zmien nick ,albo przynajmniej cos do tego astro dodaj jak ci sie tak strasznie podoba,zeby sie roznilo od mojego nicka nie tylko wielkoscia 1 litery.

  • 0

    19. ~Astro  2009-11-05 21:27:35  host: 188.33.216.2

    Avila to jednak bardzo fajny telefon :)

  • 0

    20. ~~Astro  2009-11-05 21:27:57  host: v02-11.opera-mini.net

    Moglbym zarejestrowac nick jak radzi WitekT,ale mam w zwyczaju nigdzie sie nie rejestrowac i na tym portalu tez tego nie zrobie.Nigdzie tez nikt mi nie kradl nicka.

  • 0

    21. ~Hose  2009-11-06 00:14:18  host: host81-158-100-187.range81-158.btcentralplus.com

    3@ pora odwiedzić lekarza, (stary lekarz ewidentnie cie oszukuje). Nawiasem mówiąc, pracujesz dla Nokii czy dla innego producenta telefonów? ;-)

  • 0

    22.  2009-11-06 00:37:54

    Avila jest niezla i tania, iwc niech sie dobrze sprzedaje. Dzieki niej dotyk wchodzi pod strzechy. Do pelni szczescia brakuje tylko 3G i WiFi. Chociaz juz wyszla nowa wersja z WLANem wlasnie

  • 0

    23.  2009-11-06 09:52:28

    ~astro masz klopot z paranoja w sieci, to nie placz ze ktos uzywa takiego samego nicku jak Twoj. Telefon slaby, ale tani, wrecz pionierski pod wzgledem ceny w stosunku do dotykowego ekranu, dlatego dobrze sie przedaje.

  • 0

    24. ~~~Astro  2009-11-06 10:14:06  host: v02-03.opera-mini.net

    Ty u gory widac Tobie zlodzieje nie przeszkadzaja ale mi tak ,tym bardziej ,ze w kwestii oceny komorek Samsunga mam diametralnie inne zdanie niz Ty i ow zlodziejaszek nicka.Paranoi nie mam ,nigdy sie nie rejestrowalem i nie mam zamiaru robic wyjatku.

  • 0

    25.  2009-11-06 10:22:42

    Nie rejestrujesz wiec kazdy moze sobie wpisac taki sam nick, jest to Twoja swiadomoa decyzja, wiec nie rozumiem czemu sie rzucasz jak g.. w betoniarce. I nie przypominam sobie zebysmy przechodzili na Ty! Co do samsungow, uwazam ze kazdy powinien swiadomie wybierac taki telefon jaki chce a nie jaki inni mu wciskaja:)

  • 0

    26. ~Astro  2009-11-06 10:35:10  host: v02-03.opera-mini.net

    Pewnie,ze kazdy moze wpisac taki nick ale nikt tego nie robi,bo to nieprzyzwoite.Malo jest wyrazow,ktorych mozna uzyc jako nick,musi akurat ten uzywany przez kogos?I to ,ze jest niezarejestrowany nie ma zadnego znaczenia,wazne ze ktos go juz uzywa.

  • 0

    27. ~Astro  2009-11-06 10:39:05  host: v02-03.opera-mini.net

    PS. porownujac mnie do g---a sam sobie wystawiles swiadectwo,wiec nie bede tego nawet komentowal.

  • 0

    28. ~PLANET  2009-11-06 17:48:25  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    W okolicach tematu: kumpel posiada Avile, dostal ilestam SMSow, po czym.. zapchala mu sie skrzynka odbiorcza (brak pamieci na dalsze wiadomosci) :P Probowal przerzucac do folderow, czy na karte - daremnie. Pozostalo jedynie kasowanie. Czy jest jakies proste remedium dla tego typu problemu ?

  • 0

    29.  2009-11-06 20:48:38

    wracając do tematu - muszę stwierdzić że Avila to jednak bardzo fajny telefon, żaden telefon który miałem do tej pory nie wytrzymywał blisko 2 tygodni bez ładowania :)

  • 0

    30.  2009-11-06 20:49:59

    do tego przy tak ogromnym wyświetlaczu - oczywiście używam tylko do rozmów, wiadomo że przy użyciu jako radia, aparatu, mptrójki, smsów tyle nie wytrzyma.

  • 0

    31. ~  2009-11-06 21:28:06  host: v01-06.opera-mini.net

    O widze ,ze moj byly nick cieszy sie popularnoscia i ktos go sobie zarejestrowal.Spodziewalem sie tego,ale dla mnie to nie problem ,bede sie wpisywal anonimowo ,bo nowy nick tez ktos by ukradl.a na tym forum nawet admin nie widzi w zlodziejstwie nic zlego.

  • 0

    32. ~George Jetson  2009-11-07 19:40:11  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    Ejj.. to Ty ukradłeś nika mojemu psu!!

  • 0

    33. ~PLANET  2009-11-08 19:58:35  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    @32: owned :D

  • 0

    34. ~Astro  2009-11-09 06:15:37  host: 188.33.212.64

    31. nie będę tego komentował.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-56-254.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet