Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 1 zł dla zwierząt za każdego fana Kota Ryśka

1 zł dla zwierząt za każdego fana Kota Ryśka

WitekT 1 Czerwca 2010 14:25

0 0

Heyah rozpoczęła inicjatywę wsparcia dla zwierząt osadzoną w społecznościach internetowych. Akcja Zbierz się z nami na zwierzaki polega na… lubieniu kota Ryśka na Facebooku. Reguły akcji są niezwykle proste - za każdego nowego fana na Facebooku Heyah zobowiązuje się wpłacić 1 zł na rzecz schroniska dla zwierząt w Bydgoszczy.

Jaką kwotą zostaną wsparte zwierzaki zależy od samych Internautów - Heyah jest gotowa przekazać nawet 100 tys. zł. Wspólne działanie Fanów i Heyah daje okazję niesienia pomocy czworonogom. Zebrane pieniądze zostaną przekazane na poprawę warunków życia zwierzaków, jedzenie i lekarstwa.




Na początek zostało wybrane jedno miejsce, w którym dzięki wspólnemu zaangażowaniu będzie można dokonać zmiany na lepsze. Schronisko dla zwierząt z Bydgoszczy zostało komisyjnie wylosowane spośród schronisk dla zwierząt z całego kraju, które spełniają określone kryteria. Przez bydgoski ośrodek przewija się rocznie aż 3,5 tys. zwierząt, a 350 przebywa tu na stałe. Jeśli przedsięwzięcie się uda i Internauci zaangażują się w akcję to powstanie społeczność, która w przyszłości będzie mogła pomóc następnym schroniskom i potrzebującym zwierzętom.

Akcja dostępna pod adresem: facebook.com/heyah.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 31
  • 2

    12.  2010-06-01 16:28:21

    Ciekawe czy będzie reklama w tv. Jeśli tak to te 100 tyś. uda się uzbierać napewno.

  • 1

    13. ~Antek  2010-06-01 17:22:46  host: 213-238-69-66.adsl.inetia.pl

    Tak a przy okazji Play ośmiesza się w swoich reklamach i reklamuje się na krzywdzie. Też uważam że karma od Play to żeby podreperować wizerunek po mega wtopie. Tutaj wielki plus dla Heyah.

  • 0

    14. ~w  2010-06-01 17:40:20  host: 77-253-59-132.adsl.inetia.pl

    karma to tez wymierna korzysc...pieniadze mozna wtedy przeznaczyc na cokolwiek innego gdy jedna z potrzeb jest zaspokojona..no ale...to my polacy...to my polacy :]

  • 0

    15.  2010-06-01 18:49:01

    niestety znajac polskie realia to lepiej dac kupiona karme niz pieniadze ktore pozniej zostana uplynnione nie koniecznie na pomoc zwierzakom...

  • 0

    16. ~  2010-06-01 18:51:19  host: nat2-72.ghnet.pl

    @14, ty może jesteś polakiem ale my jesteśmy Polakami

  • 0

    17. ~iurek  2010-06-01 19:06:46  host: 178.56.23.58

    Heyah daje okazję niesienia pomocy czworonogom. Wczesniej jakos nie starczalo czasu na wymyslenie takiej akcji, tu nagle bach i wyskakuja z kotkiem Ryskiem w roli wielkiego przyjeciala zwierzat w schroniskach. Nie uwazacie ze to troche naciagane.

  • 0

    18. ~  2010-06-01 20:18:14  host: t11-04.opera-mini.net

    Orange daje pieniądze na piłkę nożną, Plus wspiera siatkówkę, a Era i Play ? Nic nie pomagają sportowi czy kulturze ? Sawicki

  • 0

    19.  2010-06-01 20:44:00

    @18 tu się mylisz kolego. Play może nie, ale Era Nowe Horyzonty i internet dla Politechniki to kto funduje ? Era. Teraz jeszcze schroniska. Na Facebooku dużo takich akcji jest i dobrze.

  • 0

    20.  2010-06-01 21:25:40

    @17 sądzisz że jest jakiś dobry czas na takie akcje i akurat nie jest to teraz? Wszystkie akcje tego typu mają na celu wywołać jakiś efekt medialny a jeżeli przy okazji mają pomóc- co w tym złego?

  • 0

    21.  2010-06-02 18:43:20

    Akcja dobra. Zostanie fanem na FB nic nie kosztuje, a przy okazji jakieś wsparcie dla zwierzaków.

  • 0

    22.  2010-06-02 18:46:25

    A w reklamach Heyah oprócz kota występuje chyba pies ;-)

  • 0

    23.  2010-06-02 20:24:50

    iurek, a dlaczego naciągane? Rysiek i Winston od dawna są przecież tematem reklam Heyah. Co złego w tym, że ruszają z akcją charytatywną? w końcu coś ktoś robi z korzyścią dla innych a nie tylko dla szumu i komerchy.

  • 0

    24.  2010-06-03 00:50:25

    Kliknięcie to żaden problem, fajnie, że można w tak prosty sposób wesprzeć schronisko.

  • 0

    25.  2010-06-07 18:31:33

    :-) bardzo dobre zagranie PR'owe to jest swoją drogą. Fajnie pasuje do koncepcji komunikacyjnej marki z kotem i psem Winstonem. Cel jest szczytny i zdecydowanie zasługuje na poparcie.

  • 0

    26.  2010-06-30 11:01:30

    I to poparcie jest całkiem spore, bo liczba fanów przekroczyła już 40 tys.

  • 0

    27.  2010-06-30 16:18:36

    Akcja się jeszcze nie kończy. Coś czuję, że jak to się skończy to będzie naprawdę pokaźna suma do przekazania na zwierzaki. Może dobiją tych założonych 100 tysięcy :)

  • 0

    28.  2010-07-16 21:47:20

    Sądzę, że bez większego problemu. A na pomoc czekają już kolejne schroniska:)

  • 0

    29.  2010-07-23 16:54:33

    No własnie wyczytałam, ze na tym nie koniec akcji. Muszę przyznać, ze widziałam bydgoskie schronisko i naprawdę lepszego miejsca na spożytkowanie tych 100 tysięcy nie mogli znaleźc.

  • 0

    30. ~Sasaa  2010-07-26 15:46:22  host: abit1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja już się przyłączyłam ! Nie Tylko karma jest ważna ! wiele psów umiera w schroniskach na różne choroby ! Heyah może przeznaczyć pieniądze na szczepienia itd ;] PooOzdrO ; *

  • 0

    31.  2010-07-28 19:08:56

    Szczepienia, sterylizację wszystkich zwierzaków - to się zawsze robi, ale na pewno brakuje na to kasy, nie ma cudów. Można zrobić jakąś kampanię szukania domów no i kontrolne wizyty u weterynarza też kosztują. Higiena, też ważna rzecz, bo w syfie się bakterie rozwijają. Można odpchlić też całe schronisko z tej kasy. Można wymieniać i wymieniać, naprawdę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-141-4.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.