Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "1 Grosz za SMS" w pociągach

"1 Grosz za SMS" w pociągach

WitekT 6 Lipca 2005 10:09

0 0

1groszOd początku lipca trwa kampania plakatowa PTK Centertel w pociągach pospiesznych, kursujących do miejscowości nadmorskich i górskich.

Operator reklamuje ofertę - 1 Grosz za SMS-a. Kampanie realizuje agencja Begimo, specjalizująca się w działaniach reklamowych z wykorzystaniem kolei.

Do połowy wakacji prowadzona będzie ekspozycja plakatów reklamowych w 15 pociągach pospiesznych. Przekaz reklamowy, przybliżający najnowszą ofertę operatora, można spotkać podróżując pociągami dalekobieżnymi do Gdyni, Świnoujścia, Helu, Łeby, Kołobrzegu, Mikołajek, Suwałk, Zakopanego i Krynicy.




W wybranych do akcji pociągach, realizowana jest ekspozycja ponad 2300 plakatów reklamowych w formacie B3. Plakaty, wykonane z folii samoprzylepnej i naklejone na okiennej części drzwi do przedziałów pasażerskich, stanowią dodatkową atrakcję dla podróżnych.

Wakacyjna kampania plakatowa operatora jest drugą w tym roku realizowaną w pociągach. Podobnie, w czasie ferii zimowych eksponowano przekaz w pociągach regionalnych i dalekobieżnych, docierając głównie do młodzieży udającej się do najpopularniejszych, narciarskich miejscowości.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~jezior  2005-07-06 10:26:00  host: apv34.internetdsl.tpnet.pl

    mysle ze dobry pomysl z taka reklama.Jestem pewien ze te pociagi ktore jada przez wroclaw sa zawsze zawalone po dach wiec ktos sie skusi.Tak apropo skoro idzie taka reklama i zachecaja klientow do wysylania esemesow po 1 gr to musi sie to opowi oplacac

  • 0

    2. ~  2005-07-06 11:39:00  host: duc225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "stanowią dodatkową atrakcję dla podróżnych" w postaci zasłoniętego okna:]

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.