mBank mobile ma 38 tys. użytkowników, teraz około jedna trzecia nowych klientów to ci przenoszący numer - mówi serwisowi rpkom.pl Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Banku.
Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że w pierwszym półroczu do mBank mobile przeniesiono niecałe 200 numerów, przez lipiec i połowę sierpnia - czyli w okresie pojawienia się nowej oferty i zniesienia opłaty za przeniesienie - dołączyło kolejne 300.
Uczciwie dzielimy się z naszymi klientami marżą jaką możemy wypracować. Nigdy nie zakładaliśmy wielkich zysków z telefonii komórkowej. mBank mobile jest i będzie szczególnego rodzaju programem lojalnościowym dla klientów banku. (…) Wszystko wskazuje na to, że tylko taki model MVNO - powiązany z innymi, niż telekomunikacyjne usługami - ma sens na polskim rynku. Ci, którzy myśleli inaczej wypadli już z rynku, albo są w poważnych tarapatach. - mówi Szelągowski.
W tej chwili nie jest planowane pojawienie się oferty abonamentowej, ale być może pojawi się dedykowana oferta mobilnego dostępu do Internetu.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Polkomtelem, który jakiś czas temu uporządkował wewnętrzne struktury z korzyścią dla nas. Wydaje się, że dobrze rozumiemy nawzajem swoje interesy. Widać, że dla Polkomtela współpraca z MVNO jest wysoko ulokowana w priorytetach - dodaje.
Źródło tekstu: rpkom.pl, wł