Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości 0,25 zł w Mova - oficjalnie

0,25 zł w Mova - oficjalnie

WitekT 17 Sierpnia 2009 09:30

0 0

Carrefour Mobile Mova obniża opłaty za połączenia i SMSy Od 17 sierpnia minuta za połączenie do wszystkich sieci kosztować będzie 0,25 zł, poza Play gdzie wyniesie 0,49 zł. Cena za SMS-a zostaje obniżona do 0,13 zł.

Wchodząc na rynek telefonii komórkowej zapowiadaliśmy, że chcemy być najtańszą telefonią komórkową dla klientów Carrefour. Poprzez obniżenie stawek na połączenia i SMS-y staliśmy się jednym z najtańszych operatorów MVNO na polskim rynku. A w połączeniu z ofertą dodatkową jesteśmy najatrakcyjniejszą cenowo telefonią pre-paid w kraju - mówi Tomasz Gniewek, szef telefonii komórkowej Carrefour Mobile Mova.




Przypomnijmy, że od 17. sierpnia wchodzi też promocja Bony za doładowania, w której za doładowania można otrzymać bony na zakupy w Carrefourze. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Mova     

Dodaj do:
w sumie: 73
  • 0

    54.  2009-08-17 13:23:02

    Powiem tylko - nie interesuje mnie oferta Carrefour ;-)

  • 0

    55. ~  2009-08-17 13:42:23  host: chello087207224188.chello.pl

    Trzeba uczciwie przyznać,że oferta całkiem całkiem. Mogliby wydłużyć okresy na połączenia wychodzące i byłoby jeszcze ciekawiej. Play Fresh ma przewagę z pakietem w sieci i na stacjonarne a co by nie mówić liczba użytkowników Play rośnie.

  • 0

    56. ~bambo  2009-08-17 14:01:01  host: 94.254.250.43

    wlo: tak, stęskniłem się, zadowolony? ;) No ale cieszę się, że przyznałeś że oferta CM jest lepsza od tego co masz w biznesie bez słuchawki z podpisaną lojalką. To ogromny postęp. No i w sumie się dziwię, skoro interesujesz się tylko ofertą dla biznesu to czemu czytasz takie newsy jak ten? Z nudów? Może jakieś komiksy poczytaj, albo zagraj w tenisa :-D

  • 0

    57.  2009-08-17 15:05:22

    thonka (5) - bzdura. Mnie jako użytkownika Play Fresh ani ziębi a ni grzeje oferta Carrefour Mobile Mova. A to dla tego, że nie jest ona stworzona dla każdego. Pierwszy i zarazem podstawowy problem, to "banalne"... doładowania. Wybacz - nie mam zamiaru płacić kilkanaście zł za bilet, albo wsiadać w samochód i doliczać koszty paliwa po to, by tylko doładować konto. Niestety moje miasto to nie jest żądną "metropolią" i nie ma w nim Carrefour'a. Poza tym wciąż w PF do wszystkich jest te 29 gr, a nie 25 do niektórych, tak jak CM. Dochodzi do tego barak terminów doładowania i dość tanie minuty w sieci. Ale nawet jeżeli ktoś nie korzysta z minut w sieci, to i tak na start (za przeniesienie numeru, za jedyne 40 zł) ma liczne bonusy czego CM nie zapewnia. Także (jak dla mnie - jak na razie) nic specjalnego. ;-)

  • 0

    58. ~Simplusowiec  2009-08-17 15:08:14  host: 188.33.118.226

    a ja wam mówię że i tak Simplusz rządzi, i nie zmienią tego żadne Plej Fresze, Mobilkinksy, tuBiedronki czy inne Kerfór Mowy :)

  • 0

    59. ~Bartek  2009-08-17 15:34:20  host: ip-94-42-58-223.multimo.pl

    Dlaczego piszecie "do wszystkich sieci, poza Play.."? A czy nie można napisać "do prawie wszystkich sieci z wyjątkiem Play"?

  • 0

    60.  2009-08-17 15:54:58

    ~Bartek a jaka to różnica? Każdy wie o co chodzi.

  • 0

    61.  2009-08-17 15:56:41

    58. a ktoś ci każe przechodzić do innej sieci? Nie, mamy demokratyczny kraj, ludzie mogą przepłacać przecież świadomie, nikt im tego nie zabroni.

  • 0

    62.  2009-08-17 15:59:51

    @57 nikt przeciez Tobie nie kaze nic zmieniac, niemniej jednak patrzac po pierwszych wpisach mozna dojsc do wniosku, ze albo ktos nie moze przezyc, ze gdzies jest taniej i zaraz mu zylka peknie, albo onetowe trollowanie na tym portalu pomalu staje sie faktem... zastanawia mnie tylko czy nie szkoda takim osobom czasu. jak to gdzies ostatnio przeczytalem 'dzieci trzeba trzymac z dala od internetu, od dzieci internet glupieje'...

  • 0

    63. ~get  2009-08-17 16:30:10  host: host-81-190-84-109.gdynia.mm.pl

    no i brawo, kolejny op decyduje się na zdrową konkurencję cenową - no i wychodzi na to że orange, plus i era są najdroższymi operatorami w Polsce, z najgorszą jakością usług, obsługi itp. - czyli płacisz nie za jakość, tylko po to żeby france telekom, vodafone, czy t-mobile miał większą marżę na Polakach - ale widać ludziom to pasuje, nawet bronią operatorów z W3 - czyli przedkładają interes zagranicznych właścicieli marek takich jak plus, orange, czy era, NAD SWÓJ WŁASNY hehehheh na prawdę to jest nie tylko śmieszne ale i tak żałosne że to w sumie dobrze że klienci W3 "muszą" (dopóki nie zmienią operatora) tak dużo płacić za wszystko, np. minuty w abonamencie często są po 50-60gr - WTF ?! nich płacą, a niemieccy, brytyjscy i francuscy właściciele zacierają rączki i leją ze śmiechu jakimi frajerami są Polacy, że można na nich "trzepać" najwyższe w europie marże :D na szczęście ludzie tacy jak ja, którzy dbają o SWÓJ interes, a nie jakiegoś tam operatora, mają gdzie kupić tanie usługi, mbank, play i teraz mova, a jak reszta jest na tyle ciemna żeby przepłacać - no cóż... niech przepłacają :D

  • 0

    64. ~omega  2009-08-17 23:08:20  host: public65039.cdma.centertel.pl

    super oferta

  • 0

    65.  2009-08-18 00:13:49

    ~bambo - dajesz się podpuszczać jak dzieciak... 25 groszy to żadna rerwelacja - zerknij do newsa z zapowiedzią tej oferty - tam już mówiłem o tym ;-) Nie warta mojego zainteresowania. Tym bardziej, ze to TYLKo połączenia głosowe są. A mnie zupełnie nie interesuje tak słaba oferta usług. Cena może i taka sobie. Ale też nic super jak dla mnie. Powtarzałem nie raz - o 2 grosze za minutę Tobie może się opłaca zmieniać operatora. Ja kilka razy więcej daję kominiarzom roznoszącym kilka razy roku (już) kalendarze na rok następny ;-)

  • 0

    66.  2009-08-18 00:14:32

    co do komiksów... nie lubię, co do tenisa... także ;-)

  • 0

    67.  2009-08-18 00:15:25

    ~Bartek - bo tak jes po plsku. to co proponujesz co najwyżej po polskiemu jest ;-)

  • 0

    68.  2009-08-18 01:01:13

    @get - zdaje sie, ze twoj wielbiony play tez jest drozszy, a jakos po nim nie jedziesz... pozatym co jak co, ale BOKi i obsluge w salonach W3 ma napewno najlepsza czego nie mozna powiedziec o mbanku (oj duzo mozna poczytac jak to konsultanci krecili), play (a to jedna byla historia?), mova czy inne twory...

  • 0

    69. ~get  2009-08-18 15:23:39  host: host-81-190-84-109.gdynia.mm.pl

    @68 - a co mam jechać po play jeśli to jemu zawdzięczamy tak niskie ceny, gdyby nie rewolucja "29gr" to nie wiem czy widzielibyśmy tutaj 25gr... ale oczywiście play już też lepiej niech się bierze do roboty, bo net u nich to jest po prostu SKANDAL żeby nie było pakietów w PF/mix itp. po 5zł 100-200 mega, niech będzie tak jak w mbanku chociaż, to raz (swoją drogą dzisiejsze ceny w Polsce u WSZYSTKICH operatorów na internet w telefonie są dla mnie takie, jak bym przyszedł do sklepu spożywczego - chcąc kupić chleb - po czym dowiedział bym się że ten chleb kosztuje 100zł... za jedną kanapkę - bo uważam że tak zawyżone są ceny netu w Polsce, generalnie to 20zł to uważam jest maksymalna kwota za jaką się powinno mieć miesięcznie nielimitowany internet w telefonie!) druga sprawa z play - minuty wew. sieci za darmo, za 1gr albo coś takiego - w abo/mix/PF - to też mus, play nie ma żadnej taryfy ulgowej u mnie, ale też ciężko przeoczyć fakt że to dzięki temu opowi jest tak tanio teraz ! co do obsługi klienta, to daj spokój, powtarzasz te bajki które próbuje wytworzyć W3 - nie udało się zniechęcić ludzi że play jest chiński, nie udało się że rzekomo play prowadzi nieuczciwą konkurencję, nie udało się zniechęcić tym że W3 ma droższe połączenia do play, to teraz chwytają się ostatniej deski ratunku - próbują wmówić że ta ich KOSZMARNA, CHAMSKA I NIEKOMPETENTNA obsługa jest niby na wysokim poziomie (mówię o plusie i orange z W3 - w erze nigdy nie byłem) co dla mnie jest PRZEKOMICZNE, bo od roku jestem w play i uważam że tutaj obsługa klienta jest na ZDECYDOWANIE WYŻSZYM POZIOMIE - nie na takim samym tylko WYŻSZYM, więc jak ktoś mi mówi że jest na NIŻSZYM to ogarnia mnie śmiech, bo to jest powtarzanie (być może nieświadome) żałosnej propagandy W3 - czyli operatorów którzy nie potrafią walczyć cenami czy jakością, oni potrafią walczyć tylko czarnym PR-em i obrzucaniem błotem... co do mbanku też się nie wypowiadam, bo nie miałem do czynienia z obsługą tego opa

  • 0

    70. ~get  2009-08-18 15:31:23  host: host-81-190-84-109.gdynia.mm.pl

    ale wątpię żeby mogła być na niższym poziomie niż w plusie i orange, wątpię żeby to było w ogóle fizycznie możliwe, żeby gdzieś BOK był na niższym poziomie niż u tych operatorów i co najlepsze - UWAGA - połączenie na ten żałosny BOK z chamidłami pracującymi za minimalną krajową, jest PŁATNE (sic!!!) jak można sobie liczyć za takie połączenie ?!?!? wiem że już wszyscy to niestety wprowadzili, play też się skompromitował płatnością za BOK, ale wprowadził opłaty jako pierwszy plus i teraz PODNIÓSŁ OPŁATĘ O 150% - czym to niby jest uzasadnione, czym w ogóle opłata za BOK jest uzasadniona, przecież konsument dzwoni tam JAK MA JAKIŚ PROBLEM Z USŁUGĄ ZA KTÓRĄ !!!_PŁACI_!!! i za takie połączenie ma płacić horrendalną kwotę 1zł a teraz 2.5zł - co to jakieś połączenie premium ?!? czy połączenie z obsługą klienta ?!? sorry za dygresję, ale po prostu plus jest najgorszym polskim operatorem m.in. dla tego że konsument to w jego słowniku "szmata" i "frajer" i nie kryje się z tym np. wprowadzając płatność za BOK (sic!!!)

  • 0

    71. ~  2009-08-19 07:45:04  host: chello087207224188.chello.pl

    @70,- BOK tak naprawdę nie ma znaczenia dopóki nie przydarzą się nam problemy z usługami np. aktywowanie niezamawianej usługi, błędne naliczanie za połączenia itp. ale w takich wypadkach nauczony doświadczeniem staram się wybierać kontakt na e-mail. Przecież zanim połączymy się z konsultantem często odczekamy minim. 2min. a np. w Heyah opłata jest pobierana za każdą rozpoczętą minutę połączenia 1zł!! Fakt, że BOK w Heayah jest na wysokim poziomie ale jeżeli na maile odpowiadają w ciągu 24h, to po co wydawać niepotrzebnie kasę na dzwonienie? W Play spotkałem się z niekompetencją tzn. na zadanych 5pytań tylko na 2potrafił odpowiedzieć od razu a z innymi stwierdził konsultant, że "musi skonsultować się z kimś kto jest bardziej zorientowany" , bo sam nie wie ;)ale przy innym połączeniu trafiłem na konsultantkę, która bez problemu odpowiedziała na wszystkie pytania i sprawę szybko wyjaśniła. Jakość połączeń w GSM Play'a była u mnie słaba dlatego korzystałem z roamingu Plusa ale ostatnio sprawdzałem i jest już dużo lepiej czyli normalnie. Co do Carrefour Mova, to dobrze że MVNO mają coraz ciekawsze oferty ponieważ dla osób, które korzystają główni e lub tylko z połączeń głosowych może być to niezłą alternatywą. mBank w limitowanej ofercie z 19gr/min. i pakietem transmisji przebił wszystkich i myślę, że do kolejnej zniżki MTR, czyli chyba do lipca 2010r żaden z operatorów nie zejdzie ( chciałbym się mylić ;)), pomimo że MTR nie ma znaczenia dla cen detalicznych. Jeżeli w U.K Tesco mobile może mieć dobre oferty to dlaczego u nas Carrefour Mova nie może? Chociaż nadal nie można porównywać ofert z U.K. z tymi w Polsce.

  • 0

    72. ~Big G  2009-08-20 19:32:54  host: staticline50921.toya.net.pl

    Ja od 6 lat jestem w Idei (pre paid) i nawet nie interesuje się cenami bo mam to głeboko (uprzedzam pytania, nie jestem bogaty). Jak czytam niektóre komentarze to mam tu "Kabaret Nieodebranego Połączenia". Faktem jest że nie przepadam za Play bo to logiczne że jak ktoś proponuje nagle uslugi o 50 % (czy ponad?) taniej to musi to mieć jakiś haczyk (modne ostatnio słowo). Z tego powodu poświęciłem chwile na poszperanie w necie zanim skomentuje i przeczytałem na kilku forach, że umowa dzierżawy łączy przez sieć Play niedługo wygasa (ponoć z końcem roku). Ma się z tym wiązać wyrównanie cen pośród operatorów, każdy zainteresowany wie przecież skąd te wyższe ceny do Play. Nie podpisze się bezpośrednio pod powyższymi 2 zdaniami bowiem informacja nie musi być faktem, przytoczyłem tylko. Dziwne jest tylko że mimo spadku użytkowników "W3" (idiotyczna nazwa, może GTW?) a wzrostu posiadaczy Play, żadna sieć z W3 nie podjęła drastycznych kroków... Dla mnie ogółem to wszystko jedno bowiem jak ktoś napisał w komentarzach (chyba nie ten temat) "polak się przyzwyczaja i nie lubi zmian". Pozdrawiam (choć nie znam) Thonka, za odrobine sensu w tych wszystkich komentarzach, ktoś tu musi mieć przynajmniej troche wiedzy i obiektywności.

  • 0

    73. ~  2009-08-26 15:23:36  host: 87-205-81-5.adsl.inetia.pl

    zrobmy maly test, zadzwoncie z play do wszystkich sieci po 2 minuty do wlasnej 5 minut i wyslijcie po 10 sms do kazdej sieci, pozniej podobna czynnosc wykonajcie w CM. I policzcie gdzie was taniej wyjdzie buhahah

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-119-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet