DAJ CYNK

[Prima Aprilis] Polkomtel postawi na prestiż

WitekT

Wydarzenia

Polkomtel nie zamierza prowadzić walki cenowej w segmencie taryf no limit. Zamiast tego planuje mocno ograniczyć portfolio abonamentów poniżej 200 zł i skupić się na klientach o ARPU powyżej 300 zł - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Polkomtel nie zamierza prowadzić walki cenowej w segmencie taryf no limit. Zamiast tego planuje mocno ograniczyć portfolio abonamentów poniżej 200 zł i skupić się na klientach o ARPU powyżej 300 zł - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Doszliśmy do wniosku, że stawiamy na klientów, którzy są gotowi zapłacić za prestiż. Chcemy sprzedawać status, marzenia , tu widzimy swoje miejsce na rynku - mówi anonimowo TELEPOLIS.PL jeden z przedstawicieli operatora.

Jak wynika z informacji TELEPOLIS.PL, Polkomtel w najbliższym czasie planuje mocno przeorganizować portfolio swoich abonamentów. Pozostaną w nim dwa - za 100 zł netto bez pakietu minut, do sporadycznego wykorzystania np. przez dzieci, oraz za 300 zł netto z nielimitowanymi rozmowami. Prepaid, jako nie posiadający prestiżu z definicji, ma w ogóle zostać wycofany z oferty.

Od dłuższego czasu nie zmienialiśmy nic w ofercie abonamentowej. To było celowe działanie, które rozpoczęło proces selekcji klientów. Wprowadzenie taryfy za 300 zł netto dwa miesiące temu było pierwszym etapem zmian - dodaje przedstawiciel telekomu.

Nowa oferta Polkomtelu oznacza, że telekom chce mieć najwyższe ARPU na rynku, oscylujące wokół kwoty 200 zł. ARPU abonamentowe w Polsce wynosi około 65 zł, a dla całej bazy kart SIM - około 40 zł.

Przy takim ARPU jeden nasz klient będzie wart tyle, co pięciu klientów konkurencji - mówi przedstawiciel operatora i dodaje, ze firma oczekuje dzięki temu wzrostu przychodów o 20% oraz poprawy marży EBITDA.

Mniejsza liczba klientów ma oznaczać radykalną poprawę jakości obsługi. Każdy abonent będzie miał dedykowanego konsultanta. W ramach prestiżu, Polkomtel zmieni barwy marki plus. Zieleń zastąpi złoto. Priorytet w obsłudze będą mieli klienci posiadający platynowe i diamentowe karty kredytowe oraz ci, którzy płacą gotówką. W salonach pojawią się ekspresy do kawy, fotele masujące i dyskretne pokoiki, w których będą obsługiwani klienci. Planowanie jest także otwarcie kilku zagranicznych placówek.

Cały proces ma zakończyć się do wakacji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł