Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Zmiany w zarządzie T-Mobile

[Aktualizacja] Zmiany w zarządzie T-Mobile

orson_dzi 20 Września 2017 17:34 Aktualizacja: 21 Września 2017 18:46

4 3

t mobile

Jak informuje serwis Telko.in, T-Mobile czekają zmiany w strukturze oraz na stanowiskach zarządzających.

Miejsce w zarządzie T-Mobie znalazła Dorota Kuprianowicz-Legutko, która obejmie stanowiska dyrektora HR w grudniu 2017 roku. Ma ona doświadczenie na stanowisku dyrektora personalnego w innogy/RWE Polska oraz UPS Polska i Makro.

T-Mobile pozyskuje również dwóch kierowników. Dział sprzedaży dla klientów korporacyjnych obejmie, przechodzący z Exatela, Marci Drażan, a dział cyfryzacji obsługi wpadnie w ręce Austriaka Herberta Schoeberla, który do T-Mobile przejdzie z Telenor Srbija.

Dział obsługi klientów B2C oraz B2B (czyli indywidualnych i biznesowych) zostanie połączony pod kierownictwem Agnieszki Mironowicz. Obsługą małych i mikro firm zajmie się Daniel Łopata, a działem customer experience. Agnieszka Dudek.

Aktualizacja




T-Mobile potwierdza doniesienia. Poniżej zamieszczamy informację prasową na ten temat.

T-Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T-Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.

Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T-Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.

Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska oraz dodał - Do naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.

Zmiany organizacyjne w T-Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.

Źródło tekstu: telko.in     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | zarząd

w sumie: 23
  • 0

    4. ~moved  2017-09-20 17:56:49  host: ip-37-248-253-161.a2mobile.pl

    Telanor to też lokalnie?

  • 1

    6. ~bregović  2017-09-20 18:23:40  host: a24-06-08.opera-mini.net

    hahahaha orson z językiem polskim sobie nie radzi, za to z serbskim się uratował ;D

  • 0

    7. ~r  2017-09-20 18:28:36  host: 89-66-10-113.dynamic.chello.pl

    W trzech firmach się nie sprawdziła na tym stanowisku to bo co ją było brać do tbombaja?

  • 0

    8. ~Piotr  2017-09-20 20:04:49  host: dur3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zamiast dać po ludzku RWK, odświeżyć pakiety internetowe, zamówić system informatyczny z XXI wieku, to Niemcy uważają pomoże im kolejna zmiana zarządu.

  • -1

    9. ~Pablosox123  2017-09-20 20:34:01  host: 89-64-10-194.dynamic.chello.pl

    Zmiana zarzadu to jedno ale technogoicznie i konfiguracyjnie sa najlepsi.Ok infolinia kuleje ale szczerze to infolinia mi nie jest do niczego potrzebna,przez 15 lat zadzwonilem tylko 2 rqzy.Pytanie czy po zmianie zarzadu odbuduja pozycje lidera.

  • 0

    10.  2017-09-20 21:58:20

    Nie znam się na ich polityce, ale widzę, że coś zmieniają, bo wyrosły mi ich 2 punkty w ciągu miesiąca. Po owocach ich poznamy.

  • 1

    11. ~  2017-09-20 22:01:45  host: 188.146.130.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nic nie odbuduja bo ludzie pamietaja jak sie przez lata zachowywali i robia to dalej. A technologicznie to ja miedzy nimi a np orange roznicy nie widze. A ze sie sami mianuja najlepsza siecia...... maja w tym doswiadczenie. Kiedys klasyk mawial klamstwo powtarzane tysiac razy staje sie prawda.

  • 0

    12. ~Bolo  2017-09-20 22:35:23  host: ip-37-248-253-41.a2mobile.pl

    Zmiana czyli kolejne zwolnienia, a Ci co zostaną dostaną dodatkowe obowiązki. Mylę się?

  • 2

    13.  2017-09-20 22:39:49

    TM dwa lata temu rozwalił swoją sieć sprzedaży, a teraz ją na nowo buduje. Widocznie nie wszystko ludzie przez Internet załatwiają i czasami z żywym człowiekiem chcą pogadać.

  • -1

    14. ~Pablosox123  2017-09-20 23:05:53  host: 89-64-10-194.dynamic.chello.pl

    Ludzie pamietaja co tmobile robil a inne sieco to niby nie robia i sa czysci??Żartujesz chyba.Technologicznie bija orange konfiguracyjnie.Orange co chwila maja awarie i jeszcze teraz podczepionego playa.Sorry ale myslisz sie we wszystkim.

  • 1

    15. ~  2017-09-21 00:04:07  host: a10-05-05.opera-mini.net

    w T.M. nawet jak nie ma awarii to nic nie działa normalnie. jedyne działa bez zarzutu to znikanie kasy z konta bez powodu.

  • 1

    16. ~  2017-09-21 00:09:34  host: a10-05-05.opera-mini.net

    @9 próbujesz sobie ironizować. bez dzwonienia do boku nic nie załatwisz bo normalny system nie działa a regularnie kilka razy w roku trzeba dzwonić bo jakaś usługa się zepsuje. Jeżeli nie dzwoniles do bok 15 lat to znaczy że nie używasz numer w ogóle.

  • 0

    17. ~mk  2017-09-21 00:14:15  host: ip-37-248-253-221.a2mobile.pl

    14@ Kwestia miejsca,bo np. u mnie między orange a t mobile zero różnic,ba nawet awarie(te głośne) jakoś szczególnie nie przeszkadzają.Ale t-mobile ma inne wady za uszami np. włączanie niezamówionych usług albo niewłączanie lub wyłączanie tych zamówionych .Posiadacze pre paida w t-mobile nie znają dnia ani godziny czy właśnie system się na nich nie wypnie i wysypie.Co nie znaczy że np. orange to ideał, bo to nie prawda i też ma mnóstwo różnych wad.ale zdecydowanie są przyjemniejsi we współpracy od t-mobile.

  • 0

    18.  2017-09-21 00:41:16

    Jakość jest potrzebna przede wszystkim biznesowi. Reszta ma ogólnie gdzieś jakość. Czy to będzie 5 czy 500 mega, facebook się otworzy tak samo. :)

  • -1

    19. ~pablosox123  2017-09-21 00:43:10  host: 89-64-10-194.dynamic.chello.pl

    wiem ze orange lubi nabijac i zawyżać rachunki bardziej jak tmobile.Ja jestem w play to lte nie mam infolinia jest ok dodzwonic sie można ale ludzie bez kompetencji.Zasieg jak to w wydmuszce jest słaby.@17 piszesz o orange a czemu wybrałeś a2mobile??

  • 0

    20. ~Pl  2017-09-21 09:13:32  host: apn-46-215-103-209.dynamic.gprs.plus.pl

    Od czasów Ery GSM odbywają się ”roszady personalne” w tej ”instytucji”. Ten szit po prostu nie ma szczęścia na rynku telekomunikacyjnym. Warto by sprzedać Plusowi tą byłą Erę - w końcu była walka o Erę pomiędzy obozem Kulczyka, a obozem Solorza (Plus) co w ostateczności to Kulczyk wygrał i sprzedał Niemcom. Szkoda. Dobrze, że Plus trafił do Solorza, a ten nie sprzedał go „obcemu” tylko działa dalej. Orange i Tonie-Mobajl to dno.

  • 0

    21. ~  2017-09-21 10:05:54  host: host-n3-87-1.telpol.net.pl

    @19 wez chlopie naucz sie pisac bo z tego belkotu to nic nie mozna zrozumiec. No chyba, ze jestes z t-mobile..... tam to norma

  • 0

    22. ~Marcin  2017-09-21 20:41:04  host: 89-79-190-2.dynamic.chello.pl

    @20 I co z tego, że jest w "polskich" rękach płacących podatki poza PL ale najgorszym zasięgiem? Przykład Krakow ul.Przenna/Heila gdzie zasięg w budynku to 1-2 kreski 3G bo o LTE można zapomnieć? Orange, TM prędkość około 70Mb/s a Plus jak się uda to 3Mb/s.. "Wybieram polskie bo lepsze" w tym przypadku nie działa..

  • 0

    23. ~Gery  2017-09-22 09:10:58  host: 188.146.168.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @20 Twoja historia jest w całości nieprawdziwa.. Solorz wygrał z Vivendi i sprzedał do DT. Vivendi dostało na koniec "odszkodowanie" od DT. Kulczyk w Erze mial kilka procent, wiele lat wcześniej i była to inna historia.

  • 0

    24.  2017-09-22 13:27:45

    @16 może za młody jestem ale jeszcze nie mia łem przypadku, żebym musiał dzwonić do boku a telefonu używam.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.