Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Wstępne wyniki PTC po 1Q2009

[Aktualizacja] Wstępne wyniki PTC po 1Q2009

WitekT 21 Kwietnia 2009 17:06

0 0
W I kwartale 2009 roku PTC pozyskała 198 tys. abonamentowych kart SIM netto - o 8 tys. więcej niż I kwartale 2008 roku.

Oznacza to, że 31. marca w sieci PTC było aktywnych 6,525 mln abonamentowych kart SIM.

Szerzej o podziale polskiego rynku komórkowego przed I kwartałem pisaliśmy w tej wiadomości.

[Aktualizacja 18:30] W poprzedniej wersji wiadomości błędnie podaliśmy, że PTC pozyskała 198 tys. wszystkich kart SIM, a nie samych abonamentowych.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 52
  • 0

    33. ~  2009-04-21 21:29:59  host: f96-022.opera-mini.net

    Podsumowanie roku pokaze to samo.z ptc wielu abo/biznes nie odejdzie,chyba ze beda dawac tyle minut bez tela co w play z dobrym telem 3g.mirekb

  • 0

    34. ~dzetex  2009-04-21 21:55:23  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    Nie wiem czemu ludzie tak narzekaja, ja pomimo iz place smieszna kwote nie cale 50zl/mc dostaje zawsze jakies frykasy mimo. Ostatnio dostalem 2000minut do wszystkich w sieci po wyczerpaniu abonamentu na caly okres uzytkowania i nokie z 129 za 1zl. Jak dla mnie bomba biorac pod uwage ze mam cala rodzine w Erze. I nikt z niej nie rezygnuje. Teraz zamierzam sie przezucic na oferte bez telefonu z podpisac nowy aneks na 7mc przed koncem starego:)

  • 0

    35. ~piomark  2009-04-21 22:55:53  host: chello087206127074.chello.pl

    Ale Era już dawno zeszła na psy. Niestety podkusiło mnie coś by zakupić u nich Netkoma ED1 w otwartej ofercie za 299. Miał być bez simlocka. Okazało się że simlock jednak nie jest zdjęty. Cóż w salonie firmowym w Łodzi nie mogli mi go zdjąć od ręki bo kodu nie mieli od producenta. Następnie po prawie 2 tygodniach okazało się, że nie ma kodu bo rzekomo simlock został już zdjęty z tego aparatu. I teraz tylko pozostała mi interwencja u Rzecznika Praw Konsumenta. Kiedyś era to była firma a teraz...

  • 0

    36. ~ZICO  2009-04-21 22:56:31  host: 94.254.180.102

    #29WitekT:Priv:-) #32: Masz rację muzzy! Ty nie widząc mojej oferty wiesz oczywiście lepiej ode mnie jaka ona była. Śmieszą mnie takie wypowiedzi. To ty bzdury piszesz i to jeszcze jakie. Konsultant na BOA powiedział mi prosto, że korzystam ze standardowej oferty, która dostępna jest dla wszystkich stałych abonentów. Możesz sobie ją podglądnąć na era.pl. Rozmawiałem z wieloma konsultantami i to nie tylko w BOA i nikt mi nie zaproponował nic lepszego. Zaczęli pokrętnie mówić, że może jakbym miał średnią ze 20zł wyższą to dałoby się coś więcej zrobić. Mówili też, że gdybym miał więcej połączeń z obcych sieci to ta średnia nie musiałaby być wtedy taka wysoka itd. itp. Jednym słowem kręcili jak tylko mogli żeby mi nic więcej nie dać. Stwierdziłem więc, że o nic nie będę się ich prosił i bez wahania rozwiązałem umowę i wcale tego nie żałuję. Powiem więcej-uważam, że bardzo dobrze zrobiłem.

  • 0

    37.  2009-04-21 23:01:36

    Większośc moich znajomych ma też Erę i bardzo znaczną ich część (łącznie ze mną) nie przedłuży z nimi umowy, bo okazuje się ze obecnie będąc na karcie pre-paid jest znacznie taniej, więc po co przepłacać? Potrzebne są całkiem nowe i elastyczne taryfy abonamentowe. W Erze dobre warunki są dopiero od 85zł w górę. Poniżej tego to lipa straszna.

  • 0

    38. ~muzzy  2009-04-21 23:17:12  host: host-89-229-192-115.gizycko.mm.pl

    ~ZICO powiem Ci tylko że parę miechów temu sam osobiście przedstawiałem oferty czytaj byłem konsultantem i co nieco wiem na ten temat, a jeżeli coś się zmieniło w tym temacie to jakiś aktualny sprzedawca mnie poprawi i powiem jeszcze raz nie wierze Ci że przy średnich rachunkach 250 zł miałeś ofertę dla osób ze średnią rachunków 20 zł. a propos skąd wiesz jaką oni mają oferte? Aha i jeszcze jedno, 250 zł na jeden telefon czy na kilka? Bo to jest różnica.

  • 0

    39.  2009-04-21 23:29:10

    dzetex: ja by wolałem, żeby tobie jakieś ksionszki do nauki dali w ramach przedłużenia umowy lub możem lepiej by było gdyby rodzice internet wyłączyli i posyłali dalej do szkoły

  • 0

    40. ~ZICO  2009-04-21 23:41:51  host: 94.254.180.102

    #38:muzzy ty wogóle nie starasz się czytać tego co piszę albo kompletnie mnie nie rozumiesz. Napisałem, że przedstawiono mi ofertę kropka w kropkę z tą, która jest na era.pl. Oferta na era.pl jest standardem dla wszystkich stałych abonentów, więc jak możesz pisać skąd wiem jaką ofertę mają ci, którzy płacą 20zł miesięcznie? Mam nawet znajomego w salonie ERY i on również powiedział mi, że niczego więcej nie może mi zaoferować ponad to, co jest na era.pl. Napiszę jeszcze raz dużymi literami to może w końcu dotrze to do ciebie: KONSULTANCI POINFORMOWALI MNIE, ŻE OBOWIĄZUJE MNIE OFERTA ZE STRONY ERA.PL :-)

  • 0

    41. ~ZICO  2009-04-21 23:45:24  host: 94.254.180.102

    #38: A jeśli ty jak to napisałeś parę miechów temu zaproponowałbyś mi lepszą ofertę to pewnie mogę tylko żałować, że nie przedłużałem u ciebie tej umowy, choć pewnie nie chciałoby mi się tylko po to jechać do Giżycka bo to bardzo daleko ode mnie;-)

  • 0

    42. ~ZICO  2009-04-21 23:46:45  host: 94.254.180.102

    Te 250 zł było oczywiście na JEDEN telefon:-)

  • 0

    43. ~  2009-04-22 02:17:54  host: are64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do 39 // ja Ci "ksionszki" do nauki dam! mamusia nie mówiła, abyś tak długo na necie nie siedział? idź spać, bo jutro na w-f do szkoły się spóźnisz...

  • 0

    44. ~  2009-04-22 09:06:35  host: 94.246.135.29

    Napisałem w poscie 30 ! Smieje się jak to dzwonie do ery i mówie ,ze konczy mi się umowa.Wtedy Konsultanci mowia dla Pana zostanie przygotowana spacjlana oferta.Więc poprosze co to za specjalna oferta.Okazuje sie ,ze to sama oferta co na stronie era.pl Smiech na sali w Play na dzien dobry dostaje wiecej bez telefonu bo taka oferta mnie interesuje wiec po co podpisywac umowe jak w Play Frash mam wiecej niż w erze po 9 latch. Na koniec napisze jak rozwmawiam z kosultantami w erze pod numerem 602 900000 to wszyscy mówia to samo nie ma na co czekać prosze podpisać umowe !!! Kiedy bym nie dzwonił to kazdy to samo mówi,widać jak konsultanci ery sa przeszkoleni ,zeby nikt sie nie namyślał tylko trzeba nałapać abonentów ,na kiepsą bardzo drogą oferte dla stałych abonentów. Dziekuję erze po 9 latach z moimi 4 aktywacjami firmowymi, na szczęscie konkurencja nie spi - bo jako nowy abonent dostane więcej -mało tego jako nowy nie wiarygodny abonent.Widać ,że w erze liczą sie tylko zyski a nie wiarygodni stali abonenci.

  • 0

    45. ~derdak  2009-04-22 10:01:48  host: dpk42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    utrzymują dobry trend, wszak w 2008 pozyskali najwięcej klientów abo. skoro taką mają strategie, to dobry wynik

  • 0

    46. ~muzzy  2009-04-22 10:38:56  host: inet20908nh-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    ~ZICO Ok. Rozumiem. Poszedłeś do sklepu dali Ci to co na stronie, zadzwoniłeś do nich dali to co na stronie, ale to co tam jest to nie jest wszystko co mogą zaproponować. Niektórym sami proponują więcej a niektórzy muszą sobie sami to wyrwać( co oczywiście nie jest z ich strony fair). Mojemu kuzynowi kończyła się umowa, rachunki na swoim telefonie miał podobne do Twoich a przynajmniej raz w tygodniu dzwonił do niego ktoś z BOA z ofertą. Z tego co pamiętam dostał do standardowej oferty dodatkowe 50% upustu na 3 miesiące, sporą zniżkę na telefon i coś tam jeszcze. Różnica jest może taka że ma jeszcze 3 telefony w Erze ale tam raczej niskie rachunki od 30 do 50 zł. Nie polecam targować się w APS bo tam jest sztywna oferta i oni zmienić jej nie mogą, mogą tylko doradzić ( jeżeli konsultant ma system prowizyjny to będzie mu zależało ) i doradzi np ruch typu złożenie wypowiedzenia umowy co daje często rezultaty lub połączenie z sekcją utrzymania klienta. Czasami na BOA kłamią w żywe oczy że nie ma dodatkowych ofert do aneksu. Tym którzy mają telefony na firmy zalecam kontakt z doradcami biznesowymi ale sprawdzonymi najlepiej poleconymi przez znajomych, bo niestety mam przykre doświadczenia z niektórymi. Nie zawsze upust = się niższy rachunek, najważniejsze jest żeby konsultant dobrze dobrał Ci ofertę, np 10 nr za grosz. Pozdrawiam

  • 0

    47. ~  2009-04-22 10:45:11  host: ard2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    44 // telefon na firmę i play fresh... dobry biznesmen z Ciebie hehehe:) gorzej jak bedziesz musial zadzwonić a tu .... zasięgu zabraknie, co gorsza złotówek na koncie. Jak kontrachenci będą dzwonić do Ciebie trzymaj ich zawsze minimum 2 minuty, aby tę jedna mieć do wszystkich:)

  • 0

    48. ~  2009-04-22 11:15:18  host: inet20908nh-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @47. dobrym "biznesmenem" jest ten który potrafi liczyć. Nie każda firma potrzebuje 1000 minut miesięcznie, może jemu się tak opłaca? Ja też mam firmę i tak się składa że mam TT i moim zdaniem 14 gr za minute do ery i stacjonarnych 1gr za sms oraz podwójne doładowania to ciągle taniej niż 29 gr ( zdecydowana wiekszosc moich znajomych, kontrahentów i rodziny ma telefony w erze lub stacjonarne) mam też fresha i jak trzeba zadzwonić dłużej do playa to korzystam z niego. aha w TT nie muszę przetrzymywać nikogo do 2 minut wystarczą sekundy....

  • 0

    49. ~bvb  2009-04-22 11:31:48  host: dpm52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i całkiem dobre wyniki, nawet lepsze niż się można było spodziewać, a wiadomo , że łatwo o nowych klientów abo teraz nie jest łatwo

  • 0

    50. ~ZICO  2009-04-22 13:48:28  host: inet20908nh-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    #46: Widzisz muzzy-w tym sęk, że ja już próbowałem targować się najpierw o extra minuty w abonamencie i.... nic. Potem jak już widziałem, że nic nie wskóram zacząłem się tak dla zasady targować o droższy telefon za niższą cenę, po to aby ich po prostu sprawdzić i... również nic. Powiedzieli mi tylko, że cenę telefonu obniżyć sobie mogę punktami Era Premia i to w dodatku o max 100zł. Dodam tylko, że liczba moich punktów umożliwiłaby mi obniżkę nawet o 300zł, no ale zapewne PTC byłaby za bardzo stratna i wolno mi było wykorzystać tylko 1/3 punktów na obniżkę ceny telefonu. Właśnie tym przegięli sobie u mnie na max. Pytam więc konsultanta-po jakiego grzyba są mi te punkty skoro nie moge ich wykorzystać tak jak chce. Wtedy ten zaczął mi truć o gadżetach ze strony era.pl czym jeszcze bardziej mnie wkurzył i już definitywnie im podziękowałem. Nie wiem jak było tych "parę miechów" temu, bo nie przedłużałem umowy. Wiem natomiast jak jest teraz i napiszę to po raz kolejny. Jestem bardzo zadowolony z tego, że nie przedłużałem umowy.

  • 0

    51. ~  2009-04-22 14:50:36  host: ara52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    50 // targować się można na rynku, a nie z operatorem. Widzisz Ty jesteś zadowolony i konsultanci Ery również, jedna osoba mniej zawraca im głowę... natomiast gdybyś miał 7000 punktów to o 250zł obniżyłbyś sobie cenę telefonu, a Ty pewnie 3500 punktów posiadałeś...

  • 0

    52. ~dzetex  2009-04-22 19:36:55  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    To prawda, jezeli ma sie wszystkich w Erze to nie potrzebny zaden Play ani inna siec, przy obecnych stawkach, pakietach to naprawde kontakt jest za grosze.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-78-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet