DAJ CYNK

[Aktualizacja] Virgin Mobile jednak bez konieczności rejestracji wcześniej przeniesionych numerów

orson_dzi

Wydarzenia

Osoby, które przeniosły numer do Virgin Mobile przed 25 lipca muszą ponownie zarejestrować swój numer.

Osoby, które przeniosły numer do Virgin Mobile przed 25 lipca muszą ponownie zarejestrować swój numer.

Dotychczasowy proces przenoszenia numerów do Virgin Mobile był weryfikowany na podstawie PESEL-u klienta. Jeśli ten zgadzał się po stronie starego operatora z tym, co znajdowało się w dokumentach przeniesienia, to na tej podstawie proces był przeprowadzany. Po przeniesieniu numeru klient mógł wtedy uzupełnić swoje dane i zarejestrować się w klubie Virgin Mobile. Jak się okazuje, nie oznacza to, że numer był zarejestrowany.

Jak tłumaczy Virgin Mobile na swoim Facebooku, rejestracja w klubie Virgin Mobile nie spełnia wymogów nowej ustawy, a skan dowodu osobistego wymagany przy przenoszeniu służył tylko weryfikacji danych, niezbędnych do przeprowadzenia procesu. Teraz każdy, kto przeniósł numer do Virgin Mobile przed 25 lipca musi ponownie zarejestrować swój numer.

Zobacz: Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu

[Aktualizacja 14:10]

Virgin Mobile sprostowało kwestią ponownej rejestracji numerów przeniesionych przed datą 25 lipca - użytkownik nie musi ich rejestrować ponownie.

Drodzy - sprostowanie - w najbliższym czasie będziemy kontaktować się z osobami, które przeniosły numer do nas, aby w prosty sposób potwierdzić ich imię, nazwisko, pesel i zarejestrować numer na aktualne dane osobowe. Ze względu na różnice czasowe między procesem przenosin numeru do nas, a ustawowym obowiązkiem rejestracji kart SIM klienci będą mieli możliwość potwierdzenia swoich danych na wypadek, gdyby uległy zmianie. - napisał Virgin Mobile.

Skorygowaliśmy także tytuł, aby nie wprowadzał w błąd.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł