Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Vectra zmienia zapisy w umowach i regulamin usług

[Aktualizacja] Vectra zmienia zapisy w umowach i regulamin usług

sirmark 3 Lipca 2015 11:54 Aktualizacja: 9 Lipca 2015 11:20

13 4

Vectra poinformowała, że uaktualnia dotychczas obowiązujące zapisy umów użytkowników, regulamin świadczenia usług oraz cennik. Zmiany będą obowiązywać od 1 sierpnia.

Przygotowany został dla użytkowników list przewodni, w którym opisane są wprowadzane zmiany. Operator informuje, ze zmiany wynikają w szczególności z zaleceń otrzymanych od UOKiK, mających na celu dostosowanie całości stosowanej przez Vectrę dokumentacji do obowiązujących obecnie przepisów prawa oraz obejmują zmiany niezależne do operatora, wdrażane przez nadawców programowych.
Od 1 sierpnia zmianie ulega także wykaz programów tv gwarantowanych i niegwarantowanych. Nie spowoduje to jednak braku dostępności programów, które są obecnie oferowane użytkownikom.

Użytkownik może nie zaakceptować wprowadzanych zmian, przysługuje mu wtedy prawo do wypowiedzenie umowy z Vectrą bez ponoszenia odszkodowania i zwrotu ulgi. Pisemne oświadczenie powinno zostać dostarczone do operatora do 1 sierpnia.




Zobacz: Vectra - list przewodni
Zobacz: regulamin główny Vectry
Zobacz: Vectra - cennik główny Dtv

[Aktualizacja 9.07.2015 11:20]

W pierwszej wersji wiadomości na podstawie otrzymanych informacji napisaliśmy, że "Wprowadzane zmiany nie powodują zmian opłat abonamentowych za posiadane usługi". Jak nam jednak uszczegóławia Vectra:
Dla większości Abonentów wprowadzane przez Vectrę zmiany dokumentacji nie skutkują zmianą wysokości abonamentu. Natomiast w pozostałych przypadkach zmiany cen są spowodowane koniecznością ujednolicenia i korekty i cennika, w celu dostosowania do obecnych realiów rynkowych w branży telekomunikacyjnej..

Tym sam załączony w wiadomości list przewodni nie trafi do wszystkich abonentów. Informacje na temat zmian są dostosowywane i mogą być wysyłane w różnej formie.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: vectra

w sumie: 47
  • 0

    29.  2015-07-09 16:14:32

    a z ciekawości negocjujecie w lokalnym oddziale, przez infolinie czy jak?

  • 0

    30. ~okut  2015-07-09 17:56:48  host: n19-03-04.opera-mini.net

    I mnie za pakiet złoty + dekoder SD + 15 Mbps obniżyli po wypowiedzeniu cenę z 72 na 50 zł.

  • 0

    31. ~Pytam  2015-07-09 20:01:30  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    Zlozenie wypowiedzenia nie skutkuje tym ze zrywaja umowa tylko proponuja mniejsza cene za aktualne uslugi ?

  • 0

    32. ~Pytam  2015-07-09 20:31:04  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    I podbijam pytanie uzytkownika 29. Pi0trek.

  • -1

    33.  2015-07-10 10:22:55

    Czy ktoś wczoraj popołudniu i wieczorem miał problemy z internetem w Vectrze?

  • 0

    34. ~sylvia  2015-07-10 10:33:04  host: h4F629742.cli.nitronet.pl

    no dobra to jaką oferte wziąc zamiast vectry? netia?

  • 0

    35. ~Pytam  2015-07-10 21:37:07  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    Czyta ktos jeszcze te komentarze i jest w stanie odpowiedziec na moje pytania ktore sa wyzej ?

  • 0

    36. ~Okut  2015-07-11 12:09:24  host: 088156150190.stargardszczecinski.vectranet.pl

    @Pytam: Zawsze jak składasz wypowiedzenie to dzwoni najpierw bok z lepszą ofertą albo niższą ceną za to samo albo coś ekstra za nieco więcej. Jak się nie zgadzasz i dobrze negocjujesz to do akcji wkracza dział utrzymania klientów i wtedy jest szansa na jeszcze lepsze warunki. Ja nie wymagam miliona kanałów w tv i net 10-15 Mbps mi starcza więc celowalem w niższą cenę.

  • 0

    37. ~Pytam  2015-07-11 14:23:04  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    A jak wysle do nich listem odstapienie od umowy i poprostu je przyjma bez oddzwonienia ? Jest takie ryzyko ?

  • 0

    38. ~RM  2015-07-11 21:53:05  host: 109241212010.gdansk.vectranet.pl

    Wynegocjowałem z Działem Utrzymania TV Platynowy z PVR + internet 150 MB/s + Telefon Bez limitu za 115 zł

  • 0

    39. ~Pytam  2015-07-12 12:30:19  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    Dzial utrzymania klienta kontaktuje sie dopiero po wyslaniu listem poleconym odstapienia od umowy ?

  • 0

    40. ~RM  2015-07-12 20:54:19  host: 109241212010.gdansk.vectranet.pl

    Ja zadzwoniłem na infolinię Vectry z pytaniem o warunki wypowiedzenia. Powiedziałem, że myślę nad rozwiązaniem umowy i zapytałem czy będą w stanie zaproponować lepsze warunki. Zostałem połączony do Działu utrzymania. Nie wysyłałem wypowiedzenia.

  • 0

    41. ~Pytam  2015-07-12 21:58:27  host: 095160047001.rzeszow.vectranet.pl

    Podobno dzial utrzymania dzwoni tylko w przypadku wyslania wypowiedzenia.

  • 0

    42. ~deisy24  2015-07-13 09:29:09  host: h4F629742.cli.nitronet.pl

    @sylvia nooo pomysl nad tym bo maja spoko korzystne oferty :))

  • 0

    43.  2015-07-16 10:41:59

    W Vectra opłaca się brać umowy 24 m,bo co rok można z niej zrezygnować ,tzn wystarczy tylko wypowiedzenie, zrobiłem tak 2 razy , teraz dalej mam Vectre i płacie za 3 pełne usługi ,125 kanałów tv,net 150,tel nolimit 59,90 zł

  • 0

    44. ~automacik1  2015-07-22 19:19:42  host: 178235249072.warszawa.vectranet.pl

    Ja wynegocjowałem umowę na 12 mcy telefon 50,net 50 i tv platynę + router wifi za free i multiroom za free za 50 zł

  • 0

    45.  2015-07-23 12:25:25

    Nie wiem jak to mozliwe ze placicie tak malo za takie uslugi ? Moze to zalezy tez od lokalizacji ? Kolega widze ze mieszka w Warszawie wiec pewnie wybor operatorow duzy. U mnie w bloku jest zaledwie tylko dwoch. Vectra i Multimedia. Mozna tez coprawda Netie ale internet tylko 20 mb/s wiec jak widac nie sa wcale konkurencyjni. UPC ma byc ale dopiero od wrzesnia. Ja place duzo wiecej niz wy za podobne uslugi.

  • 0

    46. ~daryia  2015-07-28 13:40:50  host: h4F629742.cli.nitronet.pl

    ostatnie dni na zerwanie umowy... :D ja teraz juz rezygnuje z tv i chce sam internet. gdzie najlepsza oferta?

  • 0

    47. ~były klient  2015-11-02 20:21:29  host: 78-11-173-154.static.ip.netia.com.pl

    Vectra to dziadowski dostawca usług. Przed zawarciem umowy zapoznajcie się z opiniami osób, które miały okazję być klientem i sprawdźcie jakie praktyki są codziennością tej firmy - wyroki UOKiK, aktualnie też toczy się postępowanie
    http://tlp.is/826

  • 0

    48. ~  2015-11-02 20:25:39  host: hth77.internetdsl.tpnet.pl

    Vectra jest awaryjna. Stwierdzono nie tylko na podstawie jednej lokalizacji :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-175-236.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.