DAJ CYNK

[Aktualizacja] Vectra zmienia regulaminy - można rozwiązać umowę

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Vectra rozpoczęła wysyłkę korespondencji z informacją o zmianie w regulaminach, która pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary.

Vectra rozpoczęła wysyłkę korespondencji z informacją o zmianie w regulaminach, która pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary.

Zmiany w regulaminach dla nowych klientów weszły w życie 17. kwietnia, teraz drugi największy w kraju operator kablowy planuje uruchomić je również dla klientów, którzy podpisali umowy przed tą datą. Wielkość miesięcznych zobowiązań nie ulega zmianie, jednak oprócz pakietu poprawek związanych ze zmianą Prawa Telekomunikacyjnego, Vectra zmienia też listę programów telewizyjnych.

To właśnie ta ostatnia kwestia pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary. Vectra nie wystosowała w tej sprawie oficjalnego komunikatu, a klienci komunikujący się z operatorem przez Facebooka są zdezorientowani. Zamieszanie nasila fakt rozłożenia w czasie przez Vectrę wysyłki korespondencji informującej abonentów o zmianach:

Wszyscy Abonenci zostaną poinformowani o zmianach. Postanowiliśmy rozłożyć proces dystrybucji korespondencji w czasie, gdyż zależy nam na skutecznym poinformowaniu każdego z naszych Klientów o wprowadzonych zmianach, jak i na przygotowaniu atrakcyjnych ofert promocyjnych, które będą dostosowane do potrzeb naszych Abonentów. Bardzo prosimy oczekiwać na dostarczenie przesyłki, gdyż w niej zostanie określony tryb wypowiedzenia, który dotyczy danej umowy - informuje Vectra na Facebooku.

W zacytowanym przez jednego z klientów piśmie pojawia się data 31. maja, jako termin ostateczny złożenia ewentualnej rezygnacji. Zmiany w regulaminie wchodzą 1. czerwca i zgodnie z Art. 60a Prawa Telekomunikacyjnego, klienci powinni być o nich pisemnie poinformowani w terminie nie krótszym niż jeden miesiąc przed ich wprowadzeniem.

[Aktualizacja 2014-05-15 12:20]

Otrzymaliśmy od Vectry komentarz w sprawie pism i terminów:
Vectra jest świadoma obowiązków wynikających z ustawy Prawo telekomunikacyjne i ich przestrzega. Korespondencję o zmianach regulaminów dostarczamy systematycznie i każdy z abonentów jest informowany z zachowaniem minimum 30 dni przed wejściem w życie zmian. Każdorazowo abonenci mogą złożyć rezygnację do dnia wejścia w życie zmian. Ze zmianami zapoznają się na podstawie załączonego do każdej korespondencji wykazu zmian oraz regulaminów i cenników. Jeśli któryś z abonentów nie otrzymał jeszcze od Vectry powiadomienia o zmianach, oznacza to, iż zmiany w danym okresie jeszcze go nie dotyczą. Vectra informuje, iż każdemu z abonentów, który otrzymuje lub otrzyma pisemne informacje o zmianach, zapewniony jest minimum 30 dniowy okres na zapoznanie się ze zmianami oraz informacja o przysługujących mu uprawnieniach. Zatem cytowana powyżej data 31 maja dotyczy tylko tych klientów, którzy otrzymali od nas informację w kwietniu. Pozostali otrzymają sukcesywnie, tym samym dla nich data będzie inna z jednomiesięcznym wypowiedzeniem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Vectra, wł

Tagi: vectra