Wygląda na to, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012. Do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP oraz informacje o neostradzie - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.
Logo TP oraz ma zniknąć zarówno z salonów sprzedaży, jak i punktów ajencyjnych. Na przykład biało-niebieskie plansze informacyjne opisane jako neostrada z telewizją w zostaną zastąpione przez czarno-białe Internet i TV z logo Orange.
Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, nie chciał skomentować TELEPOLIS.PL procesu zmian w punktach sprzedaży.
[Aktualizacja 11:35 9. marca]
W przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu Wojciech Jabczyński napisał, że już w 2008 roku TP podpisała umowę licencyjną na sprzedaż produktów i usług pod marką Orange. Zapowiadaliśmy wtedy rozszerzanie oferty właśnie pod marką Orange. Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Zakres i moment rebrendingu będzie decyzją czysto biznesową i podejmiemy ją w najlepszym dla spółki momencie. Dzisiaj jest za wcześnie na jakiekolwiek dywagacje na ten temat.
Źródło tekstu: wł