Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] T-Mobile: Roczna ważność konta od marca będzie płatna

[Aktualizacja] T-Mobile: Roczna ważność konta od marca będzie płatna

LuiN 11 Lutego 2013 12:01 Aktualizacja: 11 Lutego 2013 15:02

57 8
Od 19. marca usługa Rok ważności konta po każdej rozmowie staje się płatna. Zmiana dotyczy klientów T-Mobile na kartę oraz Heyah.

Usługa polega na przedłużaniu ważności konta na rok po wykonaniu lub odebraniu połączenia, wysłaniu lub odebraniu wiadomości tekstowej albo multimedialnej oraz połączeniu z Internetem. Od teraz będzie można ją łączyć z wszystkimi promocjami i usługami dostępnymi w T-Mobile na kartę i Heyah, ale stanie się ona płatna.

Od 19. marca usługa kosztować będzie 3 zł miesięcznie. Koszt aktywacji usługi dla nowych klientów to 5 zł (wraz z abonamentem za pierwszy miesiąc). Dotychczasowi klienci będą mogli kontynuować korzystanie z usługi na nowych zasadach bez ponoszenia kosztów opłaty aktywacyjnej.

Usługę Rok ważności konta po każdej rozmowie można aktywować wysyłając SMS-a o treści TAK na numer 568 w Heyah oraz 668 w T-Mobile na kartę. Aktywną usługę będzie można wyłączyć w dowolnym momencie wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści NIE na numer 568 dla Heyah i 668 w T-Mobile na kartę. Wyłączenie usługi nie powoduje skrócenia terminu ważności konta.

Czy wykupiłbyś roczną ważność konta prepaid za 3 zł miesięcznie?

Zdecydowanie tak
5.20%
Raczej tak
3.05%
Raczej nie
8.91%
Zdecydowanie nie
81.48%
Nie mam zdania
1.36%

Wszystkich głosujących: 2133




[Aktualizacja 15:02] Na stronie Heyah można już odnaleźć opis zmian w regulaminie usługi, które od 19. marca wprowadzają płatność za roczną ważność konta.

Zobacz: opis zmian w regulaminie.
Zobacz: regulamin "T-Mobile - Rok ważności po każdej rozmowie"

Źródło tekstu: T-Mobile, wł     


Dodaj do:

Tagi: heyah | t-mobile

w sumie: 444
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    442. ~Calm7  2013-06-06 17:41:16  host: v55-13.opera-mini.net

    441). Chyba nie wszystkie .. * Ale rób jak chcesz, tylko pomyśl nad jednym: podatek - raz Cię zaboli, tak? A TakTAK co dzień będzie Ci grał na nerwach. I co lepsze? Hehe :-D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    443. ~www  2013-06-06 18:13:57  host: clq100.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @441 - na koncie mam teraz 140 PLN, więc teraz nie przejdę, coś jak Roczna Ważność Konta mnie ratuje, ale na TAKTAK FON tego nie ma

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    444.  2013-06-06 18:55:08

    Raczej Twoja rada powinna brzmieć: Tmobile - jesteś sam ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    445. ~zawiedziona  2013-06-11 21:42:02  host: 77-242-232-149.net.pbthawe.eu

    Ja również jestem bardzo zawiedziona t-mobile,nie dbają o swoich klientów ,a tylko z nas zdzierają wyłączyłam dziś ROK ważnści i jezeli nadal będą pobierać 3zł. to tego tak nie zostawię. Chodzi mi o sprawiedliwość. Dzis też doładowałam 25 zł. niby podwoili kwotę do 2.07.2013 r.a po tym okresie zabierają te niby podwojenie.Ponadto przed doładowaniem miałam ważność do 30.07.2014r.,a po doładowaniu zmiejszyli mi ważność do 11,06.2014 r.czyli zabrali mi ponad miesiąc.Dziękuję za takiego operatora.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    446. ~zamela  2013-06-12 09:29:38  host: static-ip-77-89-124-133.promax.media.pl

    Da sie jakos do *** wylaczyc zeby mi nie pobieralo zawsze 3zł przy ladowaniu konta ? toż to forma abonamentu co prawda malego ale jednak a tak cenilem heyah od poczatku pojawienia się sieci mialem 2 karty ale teraz juz szykam innej sieci gdzie nie ma takich cyrków .

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    447. ~  2013-06-12 14:42:08  host: 83.1.81.174

    wpiszcie Nie na mr568 i po sprawie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    448. ~olewnik pospolity  2013-06-14 13:52:57  host: v46-16.opera-mini.net

    Olac ta firme. Sciagneli mi za usługę której nie zamawiałem. Mam na koncie jeszcze 5 zeta. Jak wygadam to kupuje starter Plusa i niech mnie cmokna. Tak jak zawiedzionej skrócono mi waznośc konta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    449. ~Wronek  2013-06-16 17:34:15  host: ip-84-39-172-160.free.aero2.net.pl

    Pobieranie opłat za rok ważności to przesada. Teraz jest mnóstwo operatorów, którzy mają rok ważności bez opłat i niedługo zmienię kartę. W Heyah można zrezygnować z tej funkcji wystarczy wysłać sms NIE na 568. Po chwili przyjdzie potwierdzenie de-aktywacji usługi. Można też wyłączyć przez stronę https://selfcare.heyah.pl/chili/auth/auth.html Dziwię się, że są z tym problemy. U mnie SMS od razu zadziałał i po kłopocie. Nie muszę płacić co miesiąc za nic.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    450. ~ciekawy  2013-06-17 18:11:05  host: 212-106-27-234.adsl.inetia.pl

    ok czyli co w przypadku gdy: 1.Dziś aktywuje rok ważności konta za 5zł i mam do 16.07.2014 2.Wyłączam usługę rwk wysyłając smsa"NIE" na nr 568 3.Po miesiącu tj 16.07.13 doładuje np. za 30zł więc mam przedłużenie o 1miesiąć do 16.08.13 (ale wcześniej o rok) I TERAZ CO..? a)nadal mam ważność do 16.07.2014? b)przedłużą o miesiąc za doładowanie 30zl czyli do 17.08.13 anulując tym samym rok ważności konta? c)inna opcja? jeśli odpowiedz (b) to nie ma sensu płacić 5zł i aktywowac RWK skoro nie płacąc 3zl/m nam to anulują prosze o odpowiedz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    451. ~  2013-06-19 14:44:06  host: 91-207-68-95.ip.euro.net.pl

    oszuści

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    452. ~paolo  2013-06-21 14:46:05  host: oxl214.internetdsl.tpnet.pl

    a mi "zdechło" juz pewnie z 20 kart heyah i taktak przez ta roczna waznośc konta, zobaczymy jak będa wyglądać statystyki t-mobile za 3 i 4 kwartał jak zniknie im z 50-100tys kart które do tej pory zalegały w szyfladach?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    453. ~Ilona R.  2013-06-28 17:40:06  host: host892517861.cemoosnet.3s.pl

    Z strony T-mobile to nieuczciwe zagranie. Mi też potrącali po te 3 zł. Teraz muszę zmienić operatora, bo skoro klient z 15 letnim stażem w Erze- T-mobile jest dla nich nikim to niech szukają innych naiwniaków.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    454. ~Ilona R  2013-06-28 17:45:48  host: host892517861.cemoosnet.3s.pl

    Ja również jestem bardzo zawiedziona T-mobile. Zupełnie nie dbają o swoich klientów ,a tylko z nas zdzierają pieniądze. Chodzi o sprawiedliwość. Jestem coraz bardziej zirytowana ich chamskimi trikami. Najpierw ta usługa była darmowa, całkiem nieuczciwie w moim odczuciu, nie poinformowano mnie o tym, że jest już płatna. Posłano jakiegoś smsa w lutym, ale z niego nic nie wskazywało na opłatę a odsyłano do regulaminu. Jakbym miała wszystkie ich sms-y sprawdzać i czytać te regulaminy to głowa mała. Moim zdaniem takie „ oferty” to świadome wyłudzanie pieniędzy od nieświadomych klientów. Nie ma co się dziwić, że ludzie uciekają z T-mobile….i ja też uciekam, skoro po 15 latach korzystania z ich ofert tak mnie traktują.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    455. ~Arcanuss  2013-06-29 00:01:37  host: user-164-127-88-136.play-internet.pl

    Jestem bardzo lojalnym klientem. W Erze byłem od swojej pierwszej komórki, przez ponad 10 lat. Ale T-Mobile doprowadza mnie do granicy wytrzymałości i aż się prosi o moją rezygnację. Nieustanne natrętne telefony, nieprofesjonalni ludzie w biurze obsługi (z pewnością z jacyś zewnętrznej firmy), a już szczytem bezczelności jest system kiedy to ty czekasz na konsultanta, po tym jak ich komputer wylosował twój numer i automatycznie do ciebie wydzwania. Ostatecznie kilka dni temu czara goryczy została przelana. Zadzwoniła pani, że ma dla mnie 1000 minut w prezencie. Nie wierzę w prezenty, nawet za taki staż jak mój, więc zacząłem się wypytywać jaką to ofertę chce mi wcisnąć, jaką usługę, co chce żebym kupił. Absolutnie nic! To prezent przecież. Jak już się zgodziłem zostałem szybko poinformowany, że zostaje mi włączona usługa, która po miesiącu będzie płatna. I koniec rozmowy. Powzdychałem, ale mówię trudno, wyłączę przez neta, walę ją. Wchodzę na neta i jest napis, że dopiero w płatnym okresie tej usługi, możesz ją wyłączyć. Czyli zostałem oskubany na żywca. Pytanie czy w ogóle opłaca się tracić na znaczki do ich centrali i UOKiK. Niemniej jednak już współczuję następnemu konsultantowi, który odważy się do mnie zadzwonić, ewentualnie osobie w salonie, gdzie jutro robię wejście smoka.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    456. ~Żulek  2013-07-01 23:52:10  host: CMPC-089-239-066-061.CNet.Gawex.PL

    Żegnaj heyah witaj Play :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    457. ~tenthousandfists  2013-07-26 14:20:53  host: 178.180.50.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jestem klientem heyah od dawna a zzeralo mi zawsze 5 a nie 3 , dopóki sobie nie wylaczylem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    458. ~tenthousandfists  2013-07-29 10:54:10  host: 178.182.106.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    I ktos mi zwróci dziesięć złotych ? Nie .

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    459. ~CAT  2013-09-12 22:55:42  host: 178.180.208.140.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    CO ZA DZIADY!!! NA KAŻDYM KROKU WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE OD KLIENTÓW!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    460. ~Piotr  2013-09-20 11:40:13  host: 81.210.15.170

    T- mobile sama aktywowała mi tą niezamówioną usługę i bez mojej zgody zaczęła naliczać kasę. Przy składaniu reklamacji będzie żądają zarejestrowania karty SIM - a to też jest niezgodne z prawem ( nie ma obowiązku rejestracji karty ) . Teraz co tydzień będę sprawdzał konto czy czasem nie wcisnęli mi jakiegoś płatnego goowna

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    461. ~edi  2014-02-10 23:23:31  host: 188.146.228.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To się nazywa TERROR!!! a rząd w Polsce to Du...a! albo dostają z tego działkę!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-9-5.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Który telekom prowadzi najlepiej swojego bloga?

Zobacz wynik | Opinie (3)

Archiwum Ankiet