DAJ CYNK

[Aktualizacja] Smartfon, pakiet #BEZLIMITU i karta kredytowa w wersji light z niską opłatą miesięczną

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Virgin Mobile, Samsung i Raiffeisen Polbank prezentują łączoną ofertę, w ramach której klienci otrzymują usługę telekomunikacyjną, telefon i kartę kredytową.

Virgin Mobile, Samsung i Raiffeisen Polbank prezentują łączoną ofertę, w ramach której klienci otrzymują usługę telekomunikacyjną, telefon i kartę kredytową.

W ramach oferty klient otrzymuje nielimitowane SMS-y i rozmowy do wszystkich sieci, 5 GB Internetu i smartfon Samsunga z niską opłatą miesięczną na karcie kredytowej Raiffeisen Polbank.

Okres kredytowania można ustalić na 12 lub 24 miesiące. Kwota całej usługi jest rozłożona na równą kwotę, spłacaną co miesiąc w zależności od wybranej długości zobowiązania. Prezentuje się to następująco (wariant 24-miesięczny i 12-miesięczny):


Umowę można zamówić przez stronę internetową Virgin Mobile lub podpisać ją w dowolnym oddziale Raiffeisen Polbanku. Tam za pomocą aplikacji Virgin Mobile można wybrać jeden ze smartfonów Samsunga i złożyć wniosek o wydanie karty kredytowej Mastercard. Jest to tzw. karta dla początkujących (wersja sola dostępna poza pakietem), płatna 5 zł miesięcznie za użytkowanie. Bez opłat można robić przelewy z konta karty i wypłacać gotówkę w bankomatach. Po podpisaniu umowy z bankiem telefon z pakietem Virgin Mobile i kartą kredytową zostaną przesłane na wskazany przez klienta adres.

Aktualizacja

Jak wynika z informacji TELEPOLIS.PL, karta kredytowa będzie miała limit od 1000, do 10 000 zł, a oprocentowanie będzie wynosiło 10%. Koszt wydania minikarty i karty dodatkowej, to 15 zł.

W ramach pakietu #BEZLIMITU dostępny będzie nielimitowany transfer danych w aplikacjach - Facebook, Ask.fm, Gadu-Gadu, Messenger i Twitter. Będzie również możliwość korzystania z pakietu #FREEMIUM oraz #PEŁENLUZ.

Dodatkowo zaktualizowaliśmy ceny zestawów o wariant 12-miesięczny.

Ankieta
7%
12%
14%
17%
38%
12%

Wszystkich głosujących: 388

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile; wł