Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Oświadczenie Samsung Polska w sprawie Note'ów 7

[Aktualizacja] Oświadczenie Samsung Polska w sprawie Note'ów 7

LuiN 2 Września 2016 17:19 Aktualizacja: 7 Września 2016 08:06

10 0

Samsung Polska przesłał nam oficjalne oświadczenie dotyczące problemów ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Firma odnotowała 35 przypadków zapalenia się ich w czasie ładowania.



Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7 - czytamy w komunikacie.

Zobacz: Wybuchające Note'y 7 powodem zatrzymania sprzedaży




Jednocześnie uruchomiony został program wymiany urządzeń. Klienci, którzy zakupili Note'y 7 w Polsce proszeni są o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią (0 801 672 678 lub +48 22 607 93 33).

Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzonym akumulatorem bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Aktualizacja
Jak przekazał na Twitterze Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska, nastąpiła zmiana w programie weryfikacji urządzeń. Wszystkie Note'y 7 sprzedane w Polsce zostaną wymienione na nowe.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:

Tagi: samsung galaxy note 7 | samsung

w sumie: 58
  • -3

    39.  2016-09-07 08:20:37

    Wszyscy myśleli że potężniejszej firmy od Apple być już nie może, a jednak dzięki konkurencji będzie jeszcze większa - Apple :) Dzisiaj zapraszam do oglądania prezentacji nowych iPhonów - te na pewno w rękach nie wybuchną ;)

  • -1

    40.  2016-09-07 08:29:48

    @10 a jak Ci się chata za kilkaset k PLN spali przy okazji zapłonu Samsunga to co zrobisz?

  • 1

    41.  2016-09-07 08:35:19

    Amator pisał to oświadczenie. Powinni zaznaczyć - 35 przypadków na całym świecie, bo ponieważ piszą jako Samsung Polska ktoś może pomyśleć, że tyle przypadków było w samej Polsce. Ponadto zastanowiłbym się nad dodaniem ogólnej liczby sprzedanych urządzeń - padała już w mediach, żeby te 35 przypadków utonęło pod tymi milionami działających.

  • 0

    42.  2016-09-07 08:37:13

    @36: Masz PLUS- mam telewizor LG- Gold Star- chyba 12 lat, taki z "tyłeczkiem" i bez naprawy- obraz jak nowy. To były piękne czasy. A sąsiad chyba 3 razy Samsunga naprawiał, w końcu nowy tv kupił.

  • 0

    43. ~  2016-09-07 08:53:32  host: 87-205-31-111.static.ip.netia.com.pl

    38, ja bym w to wszedł. Powiedzmy, w ciągu pół godziny od włączenia miałbyś działające HBO GO, a wcześniej formalizujemy sprawę np. u notariusza. Zainteresowany?

  • 0

    44. ~  2016-09-07 08:55:13  host: 62.244.157.82

    42, co to jest 12 lat. Mam Sony trynitron zakupiony w 1996 roku i ciągle plomba gwarancyjna nieruszona, miałem też Sanyo z 1992 roku, który oddałem do użytkowania też i miał 2 naprawy w całej swojej historii. Teraz takich sprzętów już się nie robi.
    Prawdą jest, że w latach 90-tych sprzęt Smasunga uchodził za dużo gorszy, teraz się zmieniło.

  • 0

    45.  2016-09-07 09:32:51

    @41, Sig - podobno cała ta akcja zwrotów dotyczy 2,5 mln sztuk sprzedanych telefonów.

  • 0

    46. ~Tomek  2016-09-07 09:38:36  host: static-62-233-217-22.devs.futuro.pl

    Jak ktos kupile przez internet i ma jeszcze mozliwosc zwrotu to bym sie nie zastanawial - przynajmniej kasa w kieszeni, pozniej mozna kupic jeszcze raz jak komus zalezy.

  • 1

    47. ~Pix  2016-09-07 09:42:43  host: 84-10-54-235.static.chello.pl

    TV Samsunga to akurat najgorszy sprzęt na rynku. Był o tym nawet program dokumentalny!!! Celowe i chamskie postarzanie produktu przez montaż kondensatorów przy elementach najbardziej nagrzewających się, aby kondensatory napuchły i telewizor zdechł po ok. 2 latach. Były nawet wywiady z serwisantami TV we Francji i faceci mówili, że zdecydowana większość TV u nich w serwisie to Samsungi. Pokazywali również gdzie są montowane te kondensatory i że mogły być zamontowane w innym miejscu. Obecnie Samsung utrudnia już nawet wymianę tych kondensatorów, przez takie składanie TV, aby dostanie się do nich, zajmowało dużo więcej czasu. Obecnie ten sam trend widać w dziale mobilnym, bowiem akumulatory montują w telefonach na stałe, niczym Apple (o którym zresztą był kolejny odcinek tego programu)!!!

  • 0

    48. ~Nmn  2016-09-07 09:44:49  host: 8.37.225.53

    To ja już widzę nową reklamę apple: kupuj naszą siódemkę, bo konkurencyjna spala się automatycznie.... :-o

  • 0

    49. ~lukas  2016-09-07 10:00:50  host: static-95-174-35-247.is.net.pl

    @47
    Nie żebym bronił Samsunga, ale mój poprzedni tv lcd działa już 7 lat bez żadnej awarii. 2 lata temu kupiłem inny, większy tv 3d, również samsung a tamten działa u rodziny. Serwisuje się może i dużo tv samsunga ale to wynika raczej z tego, że się ich najwięcej sprzedaje.

  • -2

    50. ~Olek  2016-09-07 10:18:40  host: mps.maqsimum.pl

    @47
    To nieprawda że Apple montuje w telefonach baterie na stałe. Można je wymieniać w serwisie albo posiadając odpowiednie narzędzia samemu.

  • 3

    51. ~Pix  2016-09-07 10:37:49  host: 84-10-54-235.static.chello.pl

    @50 - takim sposobem, to można powiedzieć, że i ekran mają wymienny a np. każda Nokia ma wymienną obudowę.

  • 1

    52. ~~~~  2016-09-07 10:39:25  host: apn-31-0-71-201.dynamic.gprs.plus.pl

    Kupujesz drogi telefon. Jest wadliwy. Wymieniają ci go na sprawny, ale musisz poczekać kilka tygodni. Haha

  • 0

    53.  2016-09-07 11:00:00

    @39 Nie żebym bronił samsunga , bo obydwie firmy (samsung i Jabłko) mam głęboko , ale chyba zapominasz o kilku wpadkach apple w historii smartfonów. Słynny "uchwyt śmierci" , żółknące ekrany , problemy z rozłączaniem rozmów, wyginające się obudowy czy ostatnio mrugające ekrany . Jak widać było tego trochę (a wymieniłem tylko te najbardziej znane) wiec czy będą wybuchać czy nie to dowiemy się w przyszłości.

  • 0

    54. ~jakol  2016-09-07 11:02:47  host: 89-67-165-92.dynamic.chello.pl

    Samsung robi wszystko by tylko gwarancje wytrwal a potem bujaj sie.Telewizor Samsung to wielkie nieporozumienie 5 razy w serwisie i problem ten sam.Wymiana ukladu zasilania i po 2mies. efekt sie powtarza.W miedzyczasie padl inwenter i tu klops bo czesci nie ma.Po przepychance zwrocili pieniadze.Kupilem tanszy telewizor i nie Samsunga i chodzi 7rok.

  • 1

    55.  2016-09-07 11:04:27

    @39 Ciekaw jestem jaką wtopę zaliczą tym razem, puchnące i płonące baterie, żółknące ekrany, uścisk śmierci, aktualizacja zabierająca całą pamięć urządzenia, czy może aktualizacja "uceglająca" telefon. No i zostają te serie znaków, które wyświetlone w dowolnej aplikacji powodowały reset telefonu (wszyscy z cydią to kochali). To wszystko przy średnio 1,5 nowego telefonu na rok, a zdziałali na rynku więcej niż cała reszta.
    P.S. Czy oni nie mogą sprawdzić numeru baterii programowo i porównać z bazą danych. Wystarczyłoby 5 minut by przejść taką weryfikację?

  • 0

    56. ~pabloki  2016-09-07 11:04:46  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    polska to taki rynek gdzie mozna wcisnąc refurbished (z wymienionymi wadliwymi częściami ale to prawdopodobnie tylko bateria) z innych krajów. polak uzna to za nowy . w korporacjach nic nie może sie zmarnować. najpierw w Polsce chcieli na testy serwsowe i wymiana wadliwych części co przy tej cenie telefonu juz wydawało sie śmieszne a teraz niby wymiana na nowy. dopiero teraz? widać że chodziło o zysk co naturalne . nagle zmianiają podejście .dziwne.

  • 0

    57. ~Diablo  2016-09-07 19:27:06  host: 77-253-95-150.adsl.inetia.pl

    Coś czuje że np. Bartek dostanie tel po Marcie,zmieni sie mu nr. Imei a dostanie tel. klejony recznie przez serwis jako nowy bo przecież nr imei bedzie inny i ciesz się Bartku bublem żekomo nowym bo jak to im udowodnic?

  • 0

    58. ~Marcin  2016-09-08 22:17:34  host: 178.183.75.229.umts.static.t-mobile.pl

    *55 - Warto też wspomnieć o całkowitej blokadzie ekranu przy aktualizacji S7 i S7 Edge (nie można przejść przez ekran blokady). Kiedy masz czytnik linii papilarnych i trafisz na wadliwą aktualizację, pozostają jedynie ustawienia fabryczne i to tylko w serwisie. Samsung ma niezły rok...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-17-16.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.