Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Nowe cenniki telefonów w Play

[Aktualizacja] Nowe cenniki telefonów w Play

sirmark 1 Lutego 2008 12:05

0 0
Od 1. lutego w Play we wsystkich ofertach dostępne są nowe cenniki telefonów.

Ze zmian, które udało sie zauważyć, to w ofercie abonamentowej obniżono cenę telefonu Samsung SGH-J400. Z Mixa zniknął Samsung SGH-J750 i pojawił się w ofercie Playfon.

Zobacz: cennik telefonów w ofercie abonamentowej i prepaid.
Zobacz: cennik telefonów w ofercie Abonament 40.
Zobacz: cennik telefonów w ofercie mix.
Zobacz: cennik telefonów w ofercie dla firm.
Zobacz: cennik telefonów w ofercie "Playfon".



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1. ~zzz  2008-02-01 12:21:00  host: adln83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://biznes.onet.pl/0,1684359,wiadomosci.html Pod rzadami POpaprancow pani Ania od razy do glowy zaczynaja przychodzic jakies dyktatorskie zapedy. Wiecej jak pewne ze to Tusek ja przyparl do sciany, zreszta juz od jakiegos czasu wspomina o zamachu na KRRiT wiec chyba wszystko jasne...

  • 0

    2. ~dumbo89  2008-02-01 12:31:12  host: eon114.internetdsl.tpnet.pl

    Czemu w ofercie mix nie ma Toshiby TS705 ? Z tego co wiem to ten telefon jest dostepny w mixie.

  • 0

    3. ~XXX  2008-02-01 12:54:43  host: 38.103.18.240

    1. ~zzz Chyba u Was to jakaś choroba wszędzie widzicie tylko jakieś układy i spiski. Nie zapomnij tylko niezwłocznie powiadomić o tym Lecha bo się znowu obrazi.

  • 0

    4. ~zzz  2008-02-01 13:12:26  host: adln83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    xxx- e tam spiski to zwyczajne dzialania nowego rzadu, jakby sie nie zgodzila to stracila by posade i za 2 miesiace dowiedzielibysmy sie od cwiakalskiego ze zostawila zepsuty laptop po czym tvn zrobilby o tym 10 min reportaz (ustami "obiektywnej" kolendy-zaleskiej) ale zeby nie bylo ze sa nieobiektywni to jednak na koncu wspomnieli cos pod nosem ze ten komputer to jednak jest w calkowicie sprawny... no i jeszcze te karty sim hmmm motloch moze sobie pomysli ze tam na tych kartach to wszystkie rozmowy byly i sie pozbywamy dowodow. Po prostu super rzad i obiektywna tv mamy. Udalo sie na chwile odwrocic uwage od obiecanych podwyzek budzetowce, a i przy okazji dokopalismy przeciwnika politycznym... mala inwigilacja nie zaszkodzi przeciez juz tak xx lat temu bylo wiec czemu nie powrocic do starych sprawdzonych metod... ;]]

  • 0

    5.  2008-02-01 13:15:10

    #2. jak moze byc, skoro ani w tym ani w poprzednich cennikach telefon ten nie wystepuje.

  • 0

    6. ~  2008-02-01 14:12:02  host: 72.46.130.23

    I znów Play (który rzondzi!!!!!!! po wsze czasy!!) wszystkich w Polsce zakasował!

  • 0

    7. ~plum  2008-02-01 14:14:08  host: host-05.crc-polska.com

    Chyba Portege G900 Toshiby zdrożał

  • 0

    8.  2008-02-01 14:20:02

    Ciekawe kiedy wejda do oferty Nokie N8*

  • 0

    9.  2008-02-01 14:34:23

    zzz - pomyliłeś fora. Powinieneś był to napisać na www.naszdziennik.pl/forum

  • 0

    10. ~mikio  2008-02-01 14:39:45  host: host-80-238-116-12.jmdi.pl

    ***zzz - niezłe podsumowanie

  • 0

    11. ~  2008-02-01 14:49:09  host: ip-89-174-127-202.multimo.gtsenergis.pl

    Jakoś ten Play strasznie drogo wychodzi..

  • 0

    12. ~n  2008-02-01 14:57:02  host: 80.51.91.252

    play=tania sensacja

  • 0

    13. ~  2008-02-01 15:41:08  host: hpr35.internetdsl.tpnet.pl

    Z cala pewnoscia Play "rzondzi! po wsze czasy!" LOL :D

  • 0

    14. ~dumbo89  2008-02-01 15:44:42  host: eon114.internetdsl.tpnet.pl

    #5 Myślałem, że ten telefon jest również w mixie.

  • 0

    15. ~Koval  2008-02-01 15:53:07  host: gmq162.internetdsl.tpnet.pl

    A Playfon to to samo co Zetafon lub Tak tak fon? Czyli podpisana umowa na 24 lub 36 doładowywania play karty?

  • 0

    16.  2008-02-01 16:07:08

    Mix w PLAY to jedna wielka porażka. Ludzie co maja w PLAY nic nie maja oprócz tych odebranych połączeń. A tak żadnych pakietów po prostu nic. I jeszcze za telefon na 36 miesięcy chcą 199zł, a na 24 miesiące 299zł i to ma być tanio to już wole w tak taku kupić na własność w200i.

  • 0

    17. ~  2008-02-01 16:08:40  host: 80.51.91.252

    plej= D N O

  • 0

    18. ~Rolland  2008-02-01 16:56:22  host: 92.85-237-189.tkchopin.pl

    Kiedy w koncu MIX w Play bedz

  • 0

    19. ~  2008-02-01 20:10:10  host: 80.51.91.252

    jak upadnie, będzie :>

  • 0

    20. ~  2008-02-01 22:41:49  host: 80.55.130.133

    Mix w Playu, jest na 24 lub 36 miesięcy ważności połączeń wychodzących. Jakimi kwotami to sobie zrealizujesz, to obojetne. Bez pakietów jest tanio - o ile dzwonisz do wielu. A nie w sieci. Bo 30 minut za 6zł, raz w miesiącu to mało. I jak każda usługa, produkt, operator itd - ma swoje plusy i minusy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-71-19.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.