Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Nokia N96 - dokładna, oficjalna specyfikacja

[Aktualizacja] Nokia N96 - dokładna, oficjalna specyfikacja

LuiN 8 Lutego 2008 14:47

0 0

n96Na niemieckiej witrynie Nokii pojawiła się oficjalna specyfikacja nowego smartfonu Nokia N96. Telefon będący hybrydą Nokii N95 i Nokii N81, kusi przede wszystkim bardzo dużą ilością pamięci wewnętrznej i tunerem TV, nie pozostawia jednak wiele do życzenia również gdy chodzi o pozostałe funkcje.

Nokia N96 to telefon o rozsuwanej obudowie, zaopatrzony w 2,8-calowy ekran, o rozdzielczości QVGA (320x240), wyświetlający 16 mln kolorów. Telefon pracuje pod kontrolą systemu Symbian S60 3rd Edition Feature Pack 2, dla stabilnej pracy systemu zaimplementowano 128 MB pamięci RAM. Producent zainstalował takie funkcje multimedialne jak tuner TV w standardzie DVB-H, zaawansowany odtwarzacz audio-video, czy radio. Funkcjonalność zwiększa gniazdo JACK 3,5mm, pracujące również jako wyjście TV. Do tego dołożono aparat o rozdzielczości 5Mpix z autofokusem (wspomagany lampą diodową), nagrywający wideo w rozdzielczości VGA, przy 30 klatkach na sekundę.

Telefon obsługuje takie standardy transmisji jak GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA (do 3,6 Mb/s), WiFi w standardach b i g, Bluetooth 2.0 i USB 2.0 (microUSB, w dalszym ciągu nieładujące baterii). Pominięto port podczerwieni. W aparacie zainstalowano nową wersję przeglądarki Safari, wspierającą Flash Lite 3 i tym samym, bez dodatkowego oprogramowania, telefon będzie radził sobie z wideo strumieniowym na stronach typu YouTube.

Nokia N96 posiada także moduł AGPS, którego mapy na pewno znajdą wolne miejsce dla siebie w pamięci wewnętrznej telefonu. Tej producent zamontował aż 16GB, nie zamykając drogi do jej dalszej rozbudowy, dzięki gniazdu kart MicroSDHC (dodatkowe maksimum 32GB).




Producent zmieścił wszystkie te funkcje w obudowie o wymiarach 103 x 55 x 18 mm i wadze 125g z baterią. Za zasilanie odpowiada bateria BL-5F o pojemności 950 mAh, ma ona wystarczyć na maksimum 220 min rozmowy, 220 h czuwania, 5 h o oglądania wideo, 14 h słuchania muzyki lub 4 h oglądania telewizji w standardzie DVB-H. Cena i data premiery telefonu nie są jeszcze znane.

Aktualizacja - dodatkowe zdjęcia telefonu z GSM Arena:

nokia n96 aktualizacja nokia n96 aktualizacja nokia n96 aktualizacja nokia n96 aktualizacja

Źródło tekstu: nokia.de, wł     

Dodaj do:
w sumie: 137
  • 0

    118. ~/Leo.M  2009-01-08 16:04:11  host: 87-205-34-206.adsl.inetia.pl

    przwie taka sama co n95 tylko tv ma

  • 0

    119. ~Prozman  2009-01-20 14:07:14  host: acfx53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie ma sie co podniecac tym tunerem w niej w polsce jest tylko kilka miejsc gdzie ona wystepuje a to i tak miejsca testowe moze w przyszlosci bedzie mozna ogladac ta tv ale w przyszlosci beda nowsze lepsze fony faktem jest ze jest zgrabniejsza od poprzedniczek n95 n82 brak lampy wielki - moze i ma lepszy dzwiek ale od tego sa domowe systemy grajace a nie telefon

  • 0

    120. ~Help ;p  2009-01-24 21:27:29  host: bwg90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Poradzcie mi czy kupic N96 czy SE C702 ? ;/ i czy Nokia N96 zmiesci sie do kieszeni?:PPP bo to pustak chyba nie ?

  • 0

    121. ~rfcd  2009-01-24 21:57:16  host: aamo2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grozman, w n96 jest tuer tv cyfrowej a nie analogowej...

  • 0

    122. ~DaXu91  2009-02-01 22:38:41  host: 77-253-194-84.adsl.inetia.pl

    co lepiej kupić Nokie N96 czy Samsunga omnie 16GB.......jak coś to piszcie na gadu 2512774 pozdrawiam i proszę o pomoc w wyborze.

  • 0

    124. ~Busska  2009-02-05 15:57:34  host: chello089074009218.chello.pl

    A ja mam narazie nokie 5300 i nie chce jej zamieniać xD Chociaż ojciec chce mi dac N95 i zastanawiam się czy warto?

  • 0

    125. ~pamparampampam  2009-02-14 02:54:49  host: router-91-202-229-18.backiel.com.pl

    Napiszcie czy slider ma luzy , bo mam zamiar zamienić rozklekotaną N95 na N96 i nie wiem czy warto ?

  • 0

    126. ~zerg  2009-02-16 00:55:18  host: aadb194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    N96 to slider "sprężynowy" = luzów nie ma ;]

  • 0

    127. ~diablo  2009-02-25 15:46:36  host: 77-253-128-19.adsl.inetia.pl

    nie wiem jak Was ale mnie wkurza ten środkowy przycisk który zaczął trzeszczeć po dwóch dniach, w serwisie usłyzałem,że one tak maja..teleon prawie za 2000tys zł i trzeszczy..i bateria,dzień to maximum i trzeba ładować,ogólnie średni

  • 0

    128. ~  2009-02-27 19:35:14  host: ip-107-105.ib.tcz.pl

    to prawda, po uruchomieniyu WLAN I TARCZA NAVI bateia trzyma ok 1 dnia

  • 0

    129. ~zerg  2009-03-11 22:54:32  host: aafq175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to wyłącz tarczę navi, przecież i tak jeszcze nie działa ;P czytałem gdzieś, że tarczę navi uaktywni dopiero nowy firmware, ale nie wiadomo czy pierwszy który wyjdzie, czy któryś następny.

  • 0

    130. ~  2009-04-26 16:46:45  host: 77.red-83-42-85.dynamicip.rima-tde.net

    w n95 2gb. uzywam 8gb.karte pamieci,masa aplikacji, muzy itd.. .Pracuje bez zarzutu.

  • 0

    131. ~a  2009-05-12 07:42:18  host: fcg52.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam 6500slide i nie wiem czy się przeżucić czy nie :D

  • 0

    132. ~NoBody  2009-07-01 18:32:15  host: bk121.osiedle.net.pl

    Mam ten telefon od grudnia 2008 szkoda mi słów tel już 2 raz pojechał do serwisu! Najpierw padła płyta główna, która została wymieniona na popsutą (nie działał mały głośniczek) od 16.06 telefon jest w serwisie

  • 0

    133. ~wisnia  2009-11-02 19:58:07  host: v06-16.opera-mini.net

    mam tą nokie i jest zajebista bateria trzyma 7-8 dni i cały czas dzwonie i nic się w nim nie psuje:D

  • 0

    134. ~ppp  2010-01-10 15:03:09  host: bzn90.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam lacznie ok 70, gb :D nie ma porownania z n95 xd

  • 0

    135. ~smulek77  2010-02-20 12:47:40  host: 94.254.131.108

    co to jest tarcza navi i oddychanie???

  • 0

    136. ~Jaro 666  2010-08-18 15:09:26  host: dynamic-78-8-64-18.ssp.dialog.net.pl

    Tarcza navi - to jest po prostu klawisze na krótszej części rozsuwanej obudowy Oddychanie - zapalanie się diody wokół klawisza nawigacyjnego menu gł.

  • 0

    137. ~xenia ********  2011-11-09 13:11:37  host: c128-121.icpnet.pl

    chce nokie n96 ale nigdzie nie moge jej dostac pomocy

  • 0

    138. ~qx ***  2011-11-09 13:15:01  host: c128-121.icpnet.pl

    mam samsunga corby od 2 lat ale caly czas sie zacina i psuje jest to denerwujace i chce kupic nokie n96 tylko problem w tym ze bylam juz w 10sklepach i nigdzie jej nie ma 000 jak byscie wiedzieli gdzie ja mozna kupic to piszcie oki ***

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-24-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.