Jeszcze w tym tygodniu Orange wystartuje z nową marką komórkową "nju mobile" - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Oferta będzie kierowana do bardziej wrażliwych na cenę klientów.
Zobacz: Orange wejdzie z "tanią banderą"?.
Prace nad ofertą trwały od początku roku. Ma być ona podobna do Sosh, taniej marki fracuskiego Orange. Główny nacisk ma być położony na oferty SIM-only i walkę z Play. Oferta - prepaid i postpaid - ma być dostępna tylko przez Internet.
Zobacz: "No limit" we francuskim Orange za 42 zł.
Ruszyła już strona internetowa operatora - njumobile.pl.
[Aktualizacja 14:00]
To marka dla klientów, którzy szukają tańszych alternatyw. Lepszej nie znajdą. Oferta nie będzie miała żadnych gwiazdek i haczyków - powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz z Orange dodając, że będzie to oferta tylko z podstawowymi usługami.
Wygląd startera:
Taki produkt trudno byłoby zrobić w ramach mainstreamowych ofert bez uszczerbku dla głównej marki. Mamy podstawy sądzić, że próba zrobienia "kserokopiarki" w ciągu 24 godzin jest nierealne - dodał Paschalis-Jakubowicz.
Będzie dostępna oferta prepaid i postpaid. Ma nie być żadnych długoterminowych umów.
Nju mobile to kolejny element realizacji strategii w latach 2013-16, której celem jest dostosowanie działań marketingowych Orange do aktualnej sytuacji na rynku i utrzymaniu pozycji lidera - powiedział Maciej Witucki, prezes telekomu.
Wszystkich głosujących: 1626
Źródło tekstu: wł