Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja II] Fast50Club: nju mobile z rachunkiem, do 110 zł w gotówce i 50 zł w Diverse

[Aktualizacja II] Fast50Club: nju mobile z rachunkiem, do 110 zł w gotówce i 50 zł w Diverse

WitekT 12 Maja 2016 14:59 Aktualizacja: 19 Maja 2016 15:16

8 20

W ofercie Fast50Club pojawiła się limitowana oferta nju mobile z rachunkiem, za skorzystanie z której można otrzymać 110 zł w gotówce i 50 zł w postaci bonu do wykorzystania w sklepie Diverse.



Oferta limitowana jest do 400 sztuk i/lub do poniedziałku 16. maja do godziny 15:00. Korzystający z oferty otrzymają kod o wartości 50 zł na zakupy w sklepie Diverse, 60 zł za skorzystanie z oferty nju mobile z rachunkiem oraz 50 zł za rejestrację w klubie Fast50Club.




Aby skorzystać z oferty, wystarczy zarejestrować się i zalogować na stronie Fast50Club i wybrać odpowiednią promocję.

[Aktualizacja 13. maja 10:16] Limit 400 wniosków został wyczerpany. Oczekujcie wkrótce podobnie atrakcyjnych akcji!

[Aktualizacja 19. maja 15:16] Promocja jest organizowana przez Fast50Club, dlatego wszelkie pytania należy kierować nie do nju mobile (Orange), a do Fast50Club.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: nju mobile | fast50club

w sumie: 47
  • 0

    28. ~pabloki  2016-05-13 13:22:59  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    no nie wierze ze 400 wzięło. teraz będą sie wykłócać o swoje premie.
    kolejny raz czytam tu że coś poszło nie tak w rozliczeniach. ale pociesze wszystkich że to nie tylko tu trzeba sie wykłócać o premie czy tam rabat. dlaczego nikt nikomu nie idzie na rękę. a , wiem , przecież to polska.

  • 1

    29.  2016-05-13 13:46:18

    @ 27 -> Damianie, nie zaprzeczamy że podpisałeś umowę z NJU - nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Pozostaje kwestia potwierdzenia przez Nju, czy trafiłeś na formularz z naszego portalu oraz spełniłeś warunki promocji (posiadanie statusu nowego klienta, zawarcie umowy na abonament i utrzymanie umowy do momentu rozliczenia -> tego też nie jesteśmy w stanie sprawdzić, więc potwierdzamy to u partnera). W każdym systemie informatycznym zdarzają się błędy. Mam nadzieję, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i okaże się, że system bezpodstawnie zaliczył Twój wniosek do grupy odrzuconych.

  • 1

    30. ~damian  2016-05-13 14:56:45  host: public-gprs353365.centertel.pl

    Pani w Aniu to moja pierwsza aktywacja w nju dwa proces przeszedłes przez formularz fast50club do dzis oplacam 3 fakture spełniłem kazda wymieniona opcje wam sprawdzanie schodzi od 23 lutego a mi zajmuje tylko 1 dzien i nju potwierdza ze jestem w nju a punkty były w oczekujacych czyli przez Panstwa formularz no kurna gorzej jak do dziecka jest XXI wiek a komunikacja u Was z Nju jak w sreniowieczu ... boli Was przyznanie punktów ale dzięki temu ludzie dowiedza sie ile trzeba sie oprosic o punkty o ile wogole je przyznajecie !? dla gorszego sortu nie ma punktów :D

  • 0

    31. ~damian  2016-05-13 15:02:19  host: public-gprs353365.centertel.pl

    aaa ma Pani nadzieje Pani Aniu a nadzieja matką głupich fakt jestem głupi ze skorzystałem to przez Was formularz u konkurencji po 30 dniach przyznaja punkty wiem o tym bo znajomym odradzam fast50club a u konkurencji kazdy z nich zadowolony po miesiacu z punktow lojalnosciowych . Podpisałem umowe na rachunek z Waszego formularza do dzis mam numer aktywny bo oplacam 3 rachunek kartofel potwierdza jak długo ? pytam sie jak długo ta szopka będzie trwac ze udajecie ze od lutego nie potraficie zweryfikowac tego czemu Pani dzis nie działa nic w tej sprawie tylko odpisuje ?

  • 0

    32.  2016-05-13 16:01:00

    @ 31-> wysyłamy regularnie przypomnienie w sprawach naszych klientów. Nie mamy jednak wpływu na termin odpowiedzi / rozpatrywanie reklamacji.

  • 0

    33. ~damian  2016-05-13 16:35:46  host: public-gprs356931.centertel.pl

    tak to dziwne bo jak ja wysyłam do nich emaila to dostaje odpowiedz w ciagu 1 dnia ze Nju wyslał z moim numerem pozytywana weryfikacje do fast50club regularnie to kłamstwa Pani pisze

  • 0

    34. ~Poli  2016-05-14 19:34:51  host: public-gprs385558.centertel.pl

    @33: gościu to wyslij tym z Fast Klubu odpowiedź Orange i niech jej użyja w korespondencji wyjasniajacej sprawę.

  • 0

    35. ~damian  2016-05-15 09:22:55  host: public-gprs190258.centertel.pl

    gosciu wysyłał korespondencje ale to nic nie wzrusza tych z fast50club a pisze tu aby inni sie przekonali jaka to walka o punkty sciska Cię to ? czy pracujesz dla fast50club ?

  • 0

    36.  2016-05-15 11:41:30

    Przepraszam... A jakiś regulamin tego programu jest? Jestem pewien, że jest. I jestem pewien, że w regulaminie jest określona procedura reklamacyjna. Czy nie?
    Złożyłeś formalną reklamację?

  • 0

    37. ~Klient Nju  2016-05-15 21:38:53  host: host-89-230-105-61.dynamic.mm.pl

    Nigdy więcej przebranej pomarańczy ! Reklamacja = Orange = Nju. Aktywowałem numer w Nju, jak trwała promocja bonów Orlen. Do tej pory żaden bo Orlenu do mnie nie dotarł. Orange, a tym samym nju, NIE DAJE PROSTYCH ROZWIĄZAŃ, jak np. Play. Zawsze, trzeba tracić czas na wczytanie się regulamin... bo jeśli nie zawsze mam pewność, że otrzymam odpowiedz od ORANGE/NJU... POTWIERDZIŁ PAN/PANI ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM... i reklamacja zostaje rozpatrzona negatywnie. Proste rozwiązania, to rozwiązania, które nie wprowadzają w błąd np. reklamą czy brakiem wyraźnej informacji jak skorzystać z promocji. CZEMU TAKIE PROMOCJE NIE SĄ WYRAŹNIE KOMUNIKOWANE I NIE BIERZE SIĘ W NICH UDZIAŁU AUTOMATYCZNIE, TYLKO... ,,Aby skorzystać z oferty, wystarczy zarejestrować się i zalogować na stronie Fast50Club i wybrać odpowiednią promocję." .

  • 0

    38.  2016-05-15 22:13:28

    @37 Generalnie to bzdurzysz co do Orange/Nju, ja się spotkałem akurat z pozytywnym nastawieniem z ich strony, co do regulaminów to w każdej sieci i do każdej promocji być muszą, trzeba tyko do nich dotrzeć lub poprosić o przesłanie, potem przeczytać ze zrozumieniem. Nie trzeba kwiczeć na forum.

  • 0

    39. ~damian  2016-05-16 07:20:32  host: public-gprs377602.centertel.pl

    akurat nju nie jest niczego winne bo od 8 lat jestem w orange i zawsze potrafili wykazac sie na korzysc klienta . Nju odpisało mi w 1 dzien ze to przez firme zewnetrzna czyli fast50club nie odtrzymałem punktów . Reklamacje zlozyłem w fast50club i tak juz ponad 40 dni i odpisuja ze czekaja na odpowiedz od nju co jest nieprawda bo nju informowalo mnie ze juz dawno wysłało do nich info ze podpisałem umowe z rachunkiem .

  • 0

    40. ~damian  2016-05-16 15:49:26  host: public-gprs190258.centertel.pl

    Pani Ania juz umyła rączki i nie odpisze udaje ze nie ma sprawy ... tak własnie wyglada od nich reklamacja odpisza raz na 10 dni ze nju nie wyslało jeszcze do nich potwierdzenia ze podpisałem umowe na rachunek ciekawe moze wkoncu pokazą ze działają uczciwie

  • 0

    41. ~  2016-05-17 10:42:52  host: 217-67-214-154.itsa.net.pl

    @40 -> w sprawie szczegółów reklamacji proszę kontaktować się z nami bezpośrednio na adres kontakt@fast50club.pl lub poprzez wiadomość w panelu.

  • 0

    42.  2016-05-17 10:43:49

    @40 w sprawie szczegółów reklamacji proszę kontaktować się z nami bezpośrednio na adres kontakt@fast50club.pl lub poprzez wiadomość w panelu.

  • 0

    43. ~damian  2016-05-17 12:22:33  host: public-gprs190258.centertel.pl

    Pani Aniu ale tam nie odposujecie od 40 dni tylko non stop ze nju zawinił a oni wyslali wam ze podpisałem umowe z rachunkiem uwaza Pani ze inne osoby nie są ciekawe czy w koncu od lutego sprawa zakonczy sie pozytywnie ?

  • 0

    44.  2016-05-17 14:08:46

    @43 -> dążymy do tego, aby sprawa zakończyła się pozytywnie. Odpowiedź od nju zostanie przesłana drogą oficjalną (wiadomością w panelu lub na adres e-mail) - w zależności od tego, w jaki sposób doszło do złożenia reklamacji.

  • 1

    45.  2016-05-19 15:46:28

    Znowu ten spam.

  • -1

    46.  2016-05-19 21:02:49

    ...oddajcie mnie moje 110zł.... że o 50 w postaci bonu nie wspomnę.... :):):)

  • 0

    47. ~Plik  2016-05-20 01:05:28  host: ip-static-94-242-253-67.server.lu

    45: wyluzuj można zarobić a zrzedzisz

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-140-252.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet