DAJ CYNK

[Aktualizacja II] Awaria w T-Mobile

Q!

Wydarzenia

Od godzin przedpołudniowych użytkownicy sieci T-Mobile informują o problemach z korzystaniem ze swoich telefonów. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta operatora potwierdza występowanie trudności.

Od godzin przedpołudniowych użytkownicy sieci T-Mobile informują o problemach z korzystaniem ze swoich telefonów. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta operatora potwierdza występowanie trudności.

Jak informują użytkownicy forum TELEPOLIS.PL, od godzin przedpołudniowych występują problemy z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi, a także z obsługą wiadomości. Sytuacja taka ma miejsce m.in. w Warszawie oraz Trójmieście.

O występujących problemach z siecią informuje również operator w swoim telefonicznym Biurze Obsługi Klienta. Według przekazywanych informacji, pracownicy sieci są w trakcie usuwania usterki. Bliższy termin zakończenia ich prac nie jest znany.

To już druga awaria sieci T-Mobile w ostatnich tygodniach. Wcześniejsza miała miejsce na początku listopada, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

[Aktualizacja 12:42] Awaria ma charakter przejściowy, dotyczący sieci 2G miejscowo w województwach mazowieckim i pomorskim - dowiaduje się TELEPOLIS.PL od biura prasowego PTC.

[Aktualizacja 12:58] Z informacji uzyskanych z biura prasowego PTC wynika, że problem został już zneutralizowany.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł