Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Duża awaria T-Mobile

[Aktualizacja] Duża awaria T-Mobile

LuiN 20 Grudnia 2016 16:31 Aktualizacja: 20 Grudnia 2016 17:20

14 3

Od godziny 14 klienci T-Mobile z całej Polski informują o problemach z działaniem sieci. W niektórych miejscach zupełnie zniknął zasięg, w innych nie działa część usług.

Problemy dotknęły głównie centralnej i zachodniej części kraju, w chwili publikacji tej wiadomości najwięcej problemów mieli mieszkańcy województwa śląskiego.

Około godziny 16:30 T-Mobile zaczął odpowiadać na wpisy na Facebooku informacją, że problem został już rozwiązany. Wciąż jednak pojawiają się nowe zgłoszenia klientów.




Aktualizacja:
O godzinie 16:42 pojawił się następujący wpis T-Mobile na Facebooku:

Szanowi Klienci,
z powodu krótkotrwałej awarii jednego ze światłowodów, zidentyfikowaliśmy utrudnienia w zestawianiu połączeń telefonicznych w kilku lokalizacjach na terenie kraju. Sytuacja została opanowana i pełna sprawność sieci została przywrócona. Za utrudnienia przepraszamy.

Źródło tekstu: T-Mobile, wł     

Dodaj do:

Tagi: awaria | t-mobile

w sumie: 63
  • 0

    44.  2016-12-20 21:32:35

    czy Kurski też zawiadomi ABW w zwiazku z ta awaria?

  • 2

    45. ~hadzio  2016-12-20 21:34:11  host: 89-66-124-21.dynamic.chello.pl

    ani ja ani nikt z moich znajomych ta awaria nie został dotkniety, wiec skala jej chyba była jakas marginalna?

  • 2

    46.  2016-12-20 21:41:11

    @45, hadzio - Na wschodzie kraju w ogóle nie było problemów; być może to kwestia regionu.

  • 2

    47. ~hadzio  2016-12-20 22:01:22  host: 89-66-124-21.dynamic.chello.pl

    @46 ja akurat w Warszawie jestem a wspominaliście o centrum Polski, ale przemieszczałem sie dziś po mieście sporo i nie miałem nigdzie problmeów

  • 1

    48. ~  2016-12-20 22:03:50  host: host-176-221-123-159.dynamic.mm.pl

    W przypadku awarii światłowzwodu zawsze powinien być jakiś "backup"...

  • 2

    49. ~Diabeł tasmanski  2016-12-20 22:27:26  host: public-gprs408259.centertel.pl

    @32 jakie miliony? Dotknęło to jakieś wąskiego grona użytkowników, ogarneli, naprawili.gdyby to nie był taki słaby dla niusow sezon, pewnie z łatwością byśmy o tym usłyszeli. Telekomy na ten rok już pospane i o prepaid sobie w styczniu przypomną

  • 1

    50.  2016-12-20 22:42:15

    to akurat prawda, wieje nudą u naszych operatorow ostatnio. wszyscy w kolejkach w marketach stoją?

  • 0

    51. ~Grubas  2016-12-20 22:50:08  host: 188.146.18.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To staszne przez tę awarie straciłem miliony zł... Hahaha

  • 0

    52. ~Balbin  2016-12-20 22:58:54  host: 188.146.81.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    LuIN: nie ściemniaj. W Lublinie były problemy.

  • 0

    53. ~Rasher  2016-12-20 23:20:52  host: ip-5-172-255-84.free.aero2.net.pl

    Jestem ciekaw co konkretnie spowodowało uszkodzenie światłowodu i w konsekwencji tę awarię.

  • -1

    54. ~xyz  2016-12-21 03:06:14  host: 89-64-40-103.dynamic.chello.pl

    Dzisiaj koło godziny 15 nie miałam w ogóle aktywnej karty Sim przez jakieś 3h (Trójmiasto). Dodatkowo do tej pory nie mogę zalogować się do "mój T-mobile"

  • 1

    55. ~ściopa  2016-12-21 08:26:02  host: user-94-254-129-38.play-internet.pl

    W większości firm telekomunikacyjnych pozwalniali inżynierów (cięcie kosztów) i siedzą tylko ludzie odpowiedzialny za kasę i biznes i przewalania papierów z kupy na kupę lub z pomieszczenia do pomieszczenia. A jak taki finansista ma mieć pojęcie o nadmiarowości, redundancji i patrzenia na rozwiązanie w dużo szerszym technicznie znaczeniu. W firmie w której pracuję projektujemy różne rzeczy związanie wprawdzie nie z telekomunikacją ale elektryką. Dość często jest taki, że inżynier techniczny z którym rozmawiamy i ustalamy pewnie kwestie zgadza się na wszystko ale na koniec dodaje "Prezes i dział finansowy na to nie pójdzie". Gadka się kończy. Potem jak coś nawali to on dostaje po łbie.Jest płacz i zgrzytanie zębów...

  • 0

    56. ~romano  2016-12-21 08:32:13  host: a12.net145.okay.pl

    Czy ktoś wie czy T-mobile stacjonarny też leżał?

  • 2

    57.  2016-12-21 09:15:45

    co to byłyby za darmaty jakby w swięta jakiejkolwiek sieci padły telefony i ludzie nagle musieliby przy stole ze sobą rozmawiać a nie gapić się w smartfona

  • -1

    58. ~  2016-12-21 11:45:19  host: public-gprs353708.centertel.pl

    Przypomniałem sobie jak pseudo siec PLAY miała awarię światłowodu, dwa dni nikt w biurze obsługi nie wiedział o awarii i niby wszystko działało, Nawet było na tvn24 po kilku godzinach a w PLAY nikt nic nie wiedział, że stracili swiatłowód bo most się zapalił :D to jest beka. 3 dni wtedy play nie miał internetu ;)

  • 1

    59. ~pko  2016-12-21 13:56:02  host: 89-65-70-36.dynamic.chello.pl

    @58 buraku,jak jestes w orange to siedz w orange co cie play obchodzi ze tak klapiesz dziobem,co cie tak boli lamo.

  • 0

    60. ~Jolka  2016-12-22 16:10:55  host: public716013.centertel.pl

    uwazajcie na siec T-mobile sprzedaja usluge nielitowane rozmowy w strefie TM ale w reguleminie promocji do regulaminu glownego jest zapis ze jest to 500 min!!! jesli ktos bedzie uzywal np 2 miesiace podrzad tej uslugi. wiec jakie to bezlimitu???? oszusci

  • 0

    61.  2016-12-23 09:29:48

    @60 ktos chyba przeczytal regulamin po fakcie :D

  • 0

    62. ~Jolka  2016-12-23 17:21:06  host: public716013.centertel.pl

    @61 ktos przeczytal przed podpisaniem umowy ;-)

  • 0

    63. ~Wolny  2016-12-23 20:13:47  host: 178.217.194.66

    Swiatlowody swiatlowody.......a gdzie backup na poziomie radiolinii...powinien byc chocby dla podtrzymania glosu...to jest kwestia bezpieczenstwa sieci.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-235-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.