Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Awaria platformy prepaid w Polkomtelu

[Aktualizacja] Awaria platformy prepaid w Polkomtelu

WitekT 18 Listopada 2015 16:17 Aktualizacja: 19 Listopada 2015 10:42

16 14

Od wczesnych godzin porannych 17. listopada klienci prepaid Polkomtelu (Plus na Kartę, Plush) borykają się z problemami. Wielu z nich odkrywa ujemne saldo konta, a w związku z tym brak możliwości wykorzystania zakupionych pakietów minut, SMS-ów i transmisji danych.



Debet wynosi od kilku groszy do kilkuset złotych. Skargi docierają zarówno do redakcji TELEPOLIS.PL, jak i są - dość masowo - publikowane na fanpage'u Plusa na Facebooku.




Biuro prasowe Polkomtelu poinformowało, że trwają intensywne prace nad usunięciem awarii. Czytelników zachęcamy do dzielenia się w komentarzach swoimi przypadkami, najlepiej z terminem zauważenia awarii oraz powrotu salda konta do pierwotnego stanu.

Aktualizacja 19.11

Z informacji jakie uzyskaliśmy od Plusa wynika, że dział informatyczny operatora uporał się z awarią platformy. Zachęcamy do dzielenia się w komentarzach informacjami, czy problemy nadal występują.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: plus na kartę | polkomtel | plush

w sumie: 115
  • 0

    98. ~xcv  2015-11-19 10:37:42  host: 178.181.145.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @93 Plus musi w tym przypadku dopisać twój numer do bazy numerów przeniesionych do innej sieci, tutaj Play. Inaczej system sam próbuje zestawić połaczenie na twój numer ale w ramach sieci Plus, a przecież twojego numeru już tam nie ma.

  • 0

    99.  2015-11-19 11:45:35

    Jak dla mnie Plus przekombinowuje. Pakiety internetowe juz nie sa pakietami tylko promocjami. Reszta bangla.

  • -3

    100. ~LTE  2015-11-19 12:07:13  host: 188.146.1.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Polecam sieć Plus i Play stawiają salony i zaraz je likwidują w Biała Rawska i jak takim zaufać.

  • -2

    101. ~ja naj  2015-11-19 12:15:51  host: apn-5-60-38-186.dynamic.gprs.plus.pl

    Najlepiej to telefon z dual sim i plus z fakt mobile.

  • 0

    102. ~ufoki  2015-11-19 12:52:12  host: afsw213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja juz mialem dość plusa i przeniosłem trzy numery (mój, żony i mamy) do Virgin tu mamy po 30 minut i smsów za free a mi więcej na miesiąc nie potrzeba.

  • 0

    103.  2015-11-19 15:35:37

    @102. Wygląda na to że Plus stracił strategicznego klienta :-D

  • -1

    104. ~Tomek  2015-11-19 16:36:55  host: 093105178121.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    No i sprawnie to poszło. Choć może trochę długo, nie wiem, bo w sumie mnie nie dotykało. Plusa mam postpaid, nie świrowało mi więc nic. No ale do sieci się nie zrażam, toteż nie stracą kolejnego strategicznego klienta ;)

  • -1

    105. ~xcfly  2015-11-19 17:03:59  host: mars.teneg.com.pl

    Awarie zdarzają się u każdego operatora, jak dla kogoś to powód do kolejnych n-tych przenosin to ok, widocznie niektórzy lubią ten "sport" albo nie mają co z czasem robić.

  • 0

    106. ~bylypracownikCCPlus  2015-11-19 17:31:12  host: a83-163-207-153.adsl.xs4all.nl

    @91 wina jest po stronie Play, coś im nie pyknęło, jeśli nr został już przeniesiony problemy zgłaszasz u obecnego opa (Play) ;) Plus nie ma możliwości pomocy XD

  • 1

    107. ~  2015-11-19 19:22:56  host: user-94-254-147-45.play-internet.pl

    wczoraj lte w play działało słabo

  • 2

    108. ~wojak Szwejk  2015-11-19 22:02:54  host: host-77-236-222-98.edera.cz

    @100: Zaskoczę Cię Józiu - Biała Rawska nadal się odmienia. Tak więc "w Białej Rawskiej" należało napisać.

  • -1

    109.  2015-11-20 19:35:43

    No i co? Uwzględniają reklamacje? Oddają kasę? Czy do sądu ludzie będą zmuszeni iść?

  • 0

    110.  2015-11-20 21:36:36

    @109 Teoretycznie powinny być przywrócone stany kont sprzed awarii, jeśli nie to pewnie infolinia i poprzez zgłoszenie. Z tego co wiem problem dotyczył też niektórych użytkowników PlusMix i PlushMix.

  • -2

    111.  2015-11-21 11:16:36

    Gazo - teoretycznie to w Plej... W Plusie o każde 100 czy 1000 zł trzeba walczyć ;-) Nie czytałeś co 10 lat temu było?

  • 0

    112. ~mała  2015-11-21 19:34:20  host: n10-10-03.opera-mini.net

    Mi też zabrało kasę i czekam na zwrot. To jest najgorsza sieć jaka może być.

  • 0

    113. ~Faleo  2015-11-22 20:51:59  host: agsc124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tam żadnych problemów nie zauważyłem, ale dobrze, że szybko problem rozwiązali.

  • 0

    114. ~  2015-11-24 21:04:52  host: host-176-221-123-49.dynamic.mm.pl

    Dzień awarii telefonii? Niedopuszczalne. Plus pokazał w jak głębokim poważaniu ma tych, którzy nie płacą wygórowanych rat za s-markowe telefony, a mimo to korzystają z płatnych usług...

  • 0

    115. ~Maciek  2015-11-24 21:47:15  host: 088156128005.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    @114, już nie przesadzaj, jak się działa, to zawsze coś się może posypać. Kwestia tego, jak się wychodzi z wpadki, a Plus sobie z tym sprawnie poradził. Nie chował głowy w piasek, przyjął na klatę problem i rozwiązał.

  • 0

    116. ~  2015-11-25 04:42:23  host: host-176-221-123-49.dynamic.mm.pl

    @115, kiedy ostatnio słyszałeś o awarii platformy abonamentowej?

  • 0

    117. ~lukasz  2015-11-30 22:52:04  host: 178.252.7.57.internetia.net.pl

    Witam, problem chyba powrócił. Przynajmniej mnie dziś dotyczył. Miałem dodatni stan konta , doładowałem za 50zł a mam - 75zł :/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet