Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości [Aktualizacja] Awaria platformy Horizon w UPC

[Aktualizacja] Awaria platformy Horizon w UPC

WitekT 1 Lipca 2015 13:08 Aktualizacja: 1 Lipca 2015 14:48

12 1

Od dwóch dni klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważny problem z korzystaniem usług telewizyjnych. Urządzenie często się restartuje i wprowadza w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług.



Klienci operatora na profilu na Facebooku dość stanowczo wyrażają się o usługodawcy. Przedstawiciele UPC podają kolejne daty usunięcia awarii, które nie są dotrzymywane.




Liczbę dekoderów Horizon w polskim UPC można szacować na około 30 tys. sztuk.

[Aktualizacja 14:48]

Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie - powiedział TELEPOLIS.PL Michał Fura, rzecznik operatora.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: upc | horizon

w sumie: 44
  • 0

    26. ~  2015-07-01 20:02:26  host: 89-66-195-68.dynamic.chello.pl

    Koniec, miarka się przebrała. Rozstaję się na zawsze z *** UPC

  • 0

    27. ~xy  2015-07-01 20:40:46  host: 095160107123.warszawa.vectranet.pl

    Źródło nie dotyczy źródła. A to to dobre :-)

  • 0

    28. ~oLo  2015-07-01 20:54:33  host: 89-70-46-158.dynamic.chello.pl

    @12 WitekT Ja jestem jeszcze z pokolenia co do gimbazy nie uczęszczały.Generalnie o czym nie pisać ,ale pisać wtedy gdy jest tym zainteresowanie to dwie różne rzeczy.

  • 0

    29. ~  2015-07-01 21:45:16  host: 89-72-236-238.dynamic.chello.pl

    Ciekawe jak długo będą się jeszcze pierd...lić z tą awarią i ciekawe czy zwrócą koszty że przez "na razie" dwa dni nie mam telewizji. Co to za fachowcy że nie mogą tego naprawić.

  • 1

    30.  2015-07-01 21:49:07

    29).
    Zapraszam do sklepu po antenkę ze wzmacniaczem - i na dvb-t
    :-)

  • 0

    31. ~Misiek  2015-07-01 21:50:00  host: 89-70-96-78.dynamic.chello.pl

    Tak naprawdę to Horizon NIGDY nie działał dobrze. Pozbyłem się tego badziewia i udało mi się wrócić do starej opcji, z dekoderem Mediabox. Zresztą telewizję mam tylko dla rodzinki, dla mnie ogłupiacz nie istnieje.

  • 1

    32.  2015-07-01 21:53:17

    Misiek.
    to jak to tak; Ty się nie dajesz ogłupiać, ale rodzinkę - już tak..?
    ;-)

  • 0

    33. ~kaska  2015-07-01 22:06:25  host: 31-179-23-104.dynamic.chello.pl

    Czy mozna z tych powodów zerwac z nimi umowe z ich winny zebym nie ponosła ja innych kosztów

  • 0

    34. ~eg777  2015-07-01 22:44:57  host: 89-65-23-140.dynamic.chello.pl

    Dopiero dwa dni? To pikuś. Awarię tzw. ulubionych programów w dekoderze mediabox, mają od 2 miesięcy i obiecują ją usunąć we wrześniu. Taka do dziadowska kablówka.

  • 0

    35.  2015-07-01 23:38:21

    A jak z internetem przy tym Horizonie i tej awarii? Pytam bo ten dekoder to do wszystkiego czyli i telewizja i internet i telefon.

  • 0

    36. ~  2015-07-01 23:55:46  host: host-46-186-39-213.dynamic.mm.pl

    Niektórzy piszą tak jakby brak nSport+ HD w UPC był zaletą....

  • 1

    37. ~jarek  2015-07-02 00:36:57  host: ip-5-172-247-227.free.aero2.net.pl

    Mi to chcieli wcisnac ale po kilku naprawach tych dekoderow w mojej firmie.Dekodery od samego poczatku sie psuly jak to weszlo na rynek polski.Wada oprogramowania,wadliwy transformator i uklad chlodzenia.Po dluzszym uzytkowaniu dostaje czkawki wyswietla komunikaty i sie wiesza na byle czym.Pani az chciala wyjsc z siebie jak jej powiedzialem ze to szajs.I dzisiaj sa tego efekty powtorka z Cyfry + i Cyfrowego Polsatu te same problemy.Z karta DVB-C dziala poprawnie.

  • 0

    38. ~cHoj-rizon  2015-07-02 07:13:26  host: 89-70-183-174.dynamic.chello.pl

    http://tlp.is/6s4

  • 1

    39.  2015-07-02 09:12:05

    oLo: to może o Grecji też mamy pisać, bo to ważne i ludzie się tym interesują? Albo o wyborach? :-)

  • 1

    40.  2015-07-02 09:20:05

    Godzina usunięcia awarii jest ruchoma, jak schody na Centralnym w Warszawie. Była wpierw 18 ( dnia wczorajszego ), potem pierwsza w nocy, następnie ósma rano dziś, teraz już przesunięta na południe.
    Kosmos

  • 0

    41. ~david565  2015-07-02 10:33:39  host: 91-145-178-73.internetia.net.pl

    Aj tam aj tam. Nie ma co narzekać. :P

  • 1

    42. ~sroogle  2015-07-02 11:42:18  host: 185.13.106.84

    Awaria naprawiona, trzeba zrestartować teraz dekoder - wypadało by o tym napisać.

  • 0

    43. ~oLo  2015-07-02 12:08:23  host: 89-70-46-158.dynamic.chello.pl

    @WitekT. Oj nie rozpędzaj się tak , ale dogadajcie się między sobą o czym piszecie lub nie.Z drugiej strony za mycie rąk w Grecji płacili 420 Euro..."więc pewnie dobry marketingowiec z firmy xyz też czasem wam dobrze płaci za dobry artykuł nie promowany". Miłego dnia.

  • 1

    44. ~Wojtek  2015-07-02 12:54:41  host: 89-70-126-6.dynamic.chello.pl

    Nie tylko z Horizonem są problemy... Tradycyjny dekoder też przestał już zapamiętywać "ulubione" kanały... Biuro obsługi odpowiedziało mi, że problem rozwiążą... we wrześniu! Kpina!

  • 1

    45. ~Heh  2015-07-02 13:17:01  host: static-78-9-144-109.ssp.dialog.net.pl

    Jako klienci UPC Polska powinniście chyba wiedzieć że UPC to część Liberty Global i bez ich wiedzy nikt w Polskim oddziale nawet nie pierdnie. I awarie takie typu jak tak z horizonem jest rozwiązywana za oceanem więc jakoś mnie nie dziwi fakt że problem nie został rozwiązany.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-114-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.