Telekomunikacja jak na dłoni
Virgin Mobile Darmowy starter od Virgin Mobile i aż 17 GB Internetu

Darmowy starter od Virgin Mobile i aż 17 GB Internetu

Virgin Mobile 10 Stycznia 2017 11:07

Drogi czytelniku serwisu TELEPOLIS.PL. Chcesz się upewnić, że będziesz miał zasięg, gdy przeniesiesz numer do Virgin Mobile? A może potrzebujesz dużej paczki netu? Proponujemy zamówienie darmowego starter i aktywację nawet 17 GB Internetu. Nową kartę SIM dostarczymy gdzie tylko chcesz (bezpłatnie) i jednocześnie zarejestrujemy Twój nowy numer. Sprawdź nas, jeśli chcesz.

Jak dostać od nas darmowy starter?

Zamów darmowy starter na naszej stronie virginmobile.pl, a kurier dostarczy go bezpłatnie i jednocześnie potwierdzi dane wpisane przez Ciebie w formularzu zamówienia, czyli imię, nazwisko i numer PESEL. Będzie to równoznaczne z rejestracją numeru. Po kilku godzinach będziesz mógł wykonać tzw. first call'a, który aktywuje kartę SIM. Na saldzie masz 5 zł, więc możesz wykonywać połączenia, wysyłać wiadomości SMS i surfować po Internecie. W ten sposób możesz sprawdzić, czy masz chociażby odpowiedni zasięg w miejscach, w których najczęściej bywasz (nie ukrywajmy żaden operator na polskim rynku nie dysponuje siecią o idealnym zasięgu).

Aż 17 GB Internetu

Jeżeli doładujesz konto kwotą minimum 25 zł, automatycznie aktywujemy Ci bonusowe 10 GB Internetu. Co możesz zrobić z 30 zł na koncie (5 zł przypisane do salda + 25 zł po doładowaniu)? Włącz pakiet #BEZLIMITU. Pamiętaj, żeby po aktywacji wpisać kod *222*333# - do standardowych 4 GB będziemy Ci dokładać co miesiąc dodatkowe 3 GB. Łącznie będziesz miał więc aż 17 GB szybkiego Internetu do wykorzystania przez miesiąc! Pamiętaj, że w ramach pakietów 3w1, transfer danych w aplikacjach Facebook, Messenger, Twitter, ask.fm, GG tradycyjnie jest za darmo.

Jednoczesna rejestracja numeru

To nie koniec rozpieszczania, bo zamawiając starter, jednocześnie go rejestrujesz. Należy się więc bonus za rejestrację! Po otrzymaniu wiadomości SMS z potwierdzeniem rejestracji, wpisz i potwierdź kod *222*50#, żeby przez dwa miesiące 50% wartości wybranego pakietu spośród #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER wracało na Twoje saldo. No, teraz to Cię już chyba namówiliśmy.

Promocja potrwa do odwołania bądź wyczerpania zapasów. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Advertisement
w sumie: 35
  • 0

    16. ~zulugula  2017-01-10 19:26:51  host: public-gprs384177.centertel.pl

    @6 co ty bredzisz. +50% jest cały czas aktywne tylko trzeba mieć starą taryfę.

  • 0

    17. ~17  2017-01-10 22:29:44  host: 195.116.111.176

    @15 Mam nr w VM i nolimit we freemium. Rozmawiam około 1100 minut i nigdy nie zablokowali. Musiałeś chyba wisieć na słuchawce powyżej kilku godzin dziennie. Można wtedy domniemać o sztucznym ruchu. Najgorzej VM ma rozwiązany wykaz bilingowy. Nie da się tego wrzucić do arkusza i ciężko policzyć.

  • 0

    18. ~Tomek  2017-01-10 23:55:45  host: no-reverse-dns-configured.com

    @17 ciężko powiedzieć dokładnie, ale w tym miesiącu kiedy zablokowali wydzwoniłem między 1000 a 1500 minut, z tym, że głównie to były połączenia poza sieć Play. Wysłałem około 150 smsów. Jeszcze od ciężkiej biedy mógłbym zrozumieć, gdyby zablokowali raz, ale po wyjaśnieniu, że jestem człowiekiem a nie maszyną i po prostu dużo gadam z rodziną, bo pracuje na wyjeździe poza miejscem zamieszkania, powiedzieli, że zostałem dodany na białą listę i że już blokowany nie będę. I co, i w następnym miesiącu znów blokada. Sorry, ale tak nie zachowuje się poważna i normalna firma, a ten ich no limit można między bajki włożyc, bo żadnego no limitu u nich nie ma, tylko jest jakaś tam pula minut/smsów, którą ich system przydziela według sobie tylko znanych kryteriów (pewnie w grę wchodzi między innymi liczba minut przychodzących), po przekroczeniu tej puli numer jest blokowany. Po drugiej blokadzie wkurzyłem się na tyle, że zabrałem od nich numer, przeniosłem do Vikingów i póki co odpukać jest spokój, ci mnie nie blokują, a wydzwaniam mniej więcej tyle samo.

  • 0

    19. ~Patts  2017-01-11 09:08:26  host: ablz65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co wam abonament? Pytam z ciekawości, bo jak macie za dużo kasy na wyrzucanie jej w błoto, to podam swój numer konta.
    Virgin, dzięki za super zasięg - w centrum wielkiego miasta prawie nigdy nie spada poniżej 2G!

  • 0

    20.  2017-01-11 11:05:58

    po co znowu kurier? Nie da sie jakos od razu zarejestrowac bez papierow nowej karty (przeciez Millenium Bank to robi)

  • -1

    21. ~SeT  2017-01-11 11:14:04  host: 91.188.125.204

    Grażka się odgrażała że "Od stycznia abonamenty" i co? I g···o???

  • 0

    22.  2017-01-11 11:15:16

    numery zlote niby za zero a chca 5 zl za nie

  • 0

    23. ~  2017-01-11 11:19:16  host: 192.241.98.156

    @21 no bo przecież mamy już luty...

  • 0

    24.  2017-01-11 11:39:32

    do dupy to VM. Pierwsze zamownie i od razu won:

    "
    Witamy w Virgin Mobile,
    Informujemy, że zamówienie nr ... nie spełnia warunków promocji, w związku z czym nie może być zrealizowane.
    W ramach promocji możliwe jest zamówienie wyłącznie jednego Darmowego Startera dla jednego adresu e-mail oraz złożenie maksymalnie jednego zamówienia przy podaniu jednego adresu dostawy. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie www.virginmobile.pl"

  • 0

    25.  2017-01-11 12:06:11

    @zakopane: no niestety, też zamawiałem 1 i dostałem i już prawie półtora roku używam bo 2 razy przedłużałem- ostatnio w listopadzie. Nie wiem jak jest w Zakopanem- daaawno nie byłem ale w większych miastach nawet w Centrach handlowych są punkty gdzie można starter kupić jeśli potrzebujesz więcej niż 1. Ja problemów nie mam z nimi- raz mi przysłali esa że kończy mi się pakiet chociaż był ledwie napoczęty ale to był błąd- w systemie wszystko się zgadzało. Mam już zarejestrowany- chyba w Teleacces czy tak jakoś a co będzie dalej to zobaczymy po 2 lutym. Zawsze można nożyczkami przeciąć na 4 i wyrzucić- nie będę się bawił w wyrejestrowanie.

  • 1

    26. ~draw  2017-01-13 20:20:18  host: staticline-31-183-106-172.toya.net.pl

    Mam od ponad roku VM, nigdy mnie nie wyłączono, a rozmawiam po 2000 minut i wysyłam kilkaset smsów.
    Fajnie się przełącza pomiędzy play i TM, naprawdę rzadko zrywało mi się połączenie.
    Nie żałuję. Prawie nie wysyłam mmsów, więc ten aspekt mi wisi. Jestem raczej mile zaskoczony.
    Żadnych reklam, żadnych info z sieci, nikt mi nie przeszkadza. Ja polecam.

  • 0

    27. ~Tomek  2017-01-14 13:28:06  host: 50-26-4-153.amrlcmtk01.res.dyn.suddenlink.net

    Jednych wyłączą, innych nie wyłączą, wszystko według sobie tylko znanych niejasnych kryteriów. I jaki z tego wniosek? Ano taki, że numer w Virgin nie nadaje się do żadnych poważniejszych zastosowań, bo nigdy nie wiesz czy nagle, w najmniej odpowiednim momencie (np. w podróży) nie zostaniesz wyłączony.

  • -1

    28. ~antyVirgina  2017-01-14 17:11:41  host: public-gprs197202.centertel.pl

    Wole już płacić 0,80 grosze za minute w oranzadzie niz przejsc do takiej pseudo sieci gdzie w gorach trzeba szukac zasiegu. Czapki z głów ale to tylko dla gimbazy i tych z mopsów ,kazdy normalny wybierze normalnego operatora.

  • 1

    29. ~Liwiusz  2017-01-14 21:09:44  host: user-46-113-83-186.play-internet.pl

    @28 - w górach każdego operatora trzeba "szukać", a Virgin korzysta z t-mobila także, więc jeśli radzisz, aby Virgina przejść na t-m na przykład, z uwagi na zasięg, to marnie świadczy o twojej inteligencji.

  • 0

    30.  2017-01-15 19:44:50

    Tragedia, nie wiem z jakiej sieci korzystają ale zasięgu trzeba szukać z lampą naftową. Co z tego, że oferują pakiet, skoro z tego pakietu nie da się skorzystać.

  • 0

    31.  2017-01-17 17:43:28

    @15 Tomku, nie zakładamy żadnych ograniczeń jeśli chodzi o nielimitowane pakiety rozmów czy SMS-ów. Faktem jest, że funkcjonuje u nas (jak u każdego operatora) system monitorujący sztuczny ruch. Zdarza się, że klienci o dużej ilości połaczeń i SMS-ów wpadają na tzw. "black listę". Prosimy o kontakt z obsługą (na fanpagu lub telefon do CMOK: *222), jeśli problem by się powtórzył. Dokładamy wszelkich starań, aby do takich sytuacji nie dochodziło i uczciwi klienci nie odczuwali konsekwencji wprowadzenia zabezpieczeń antyfraudowych.

  • 0

    32.  2017-01-17 17:47:14

    @11 Promocja z darmowym złotym numerem cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego te najlepsze złote numery szybko znikają. Łatwo sprawdzisz, gdzie trafiają nasze najłatwiejsze numery każdego poranka - wystarczy wpisać w dr Googla "Złote Numery Virgin Mobile" ;). Żeby dać każdemu szansę na ładny numer sukcesywnie uzupełniamy pulę numerów o te najbardziej atrakcyjne. Zachęcamy do sprawdzania listy numerów raz na jakiś czas.

  • 0

    33.  2017-01-17 17:48:01

    @13 Maksymalna prędność internetu jest uzależniona od wielu czynników, a korzystająć z sieci Play nie ma żadnych ograniczeń. Jak na razie nie odnotowaliśmy reklamacji ze strony naszych klientów na zmiany prędkości Internetu w roamingu krajowym.

  • 0

    34. ~  2017-01-17 17:57:27  host: 89-64-0-121.dynamic.chello.pl

    33, prosze nie robcie z abonentow idiotow. Wiadomo ze od miesiąca w zasięgu roamingowym jest nalozone ograniczenie do 3Mb podobnie jak na kartach Play i Viking a wy dalej sciemniacie ze wszystko dziala jak powinno.
    Wstyd

  • 0

    35. ~Tomek  2017-01-17 20:38:44  host: bigtor.tor.in.net

    @VirginMobilePolska nie odwracajcie kota ogonem i czytajcie ze zrozumieniem. Albo można rozmawiać do woli i to jest "no limit", albo nie można i powinniście dostać karę od UOKiK za kłamliwe reklamy. U was nie można. Po zablokowaniu numeru skontaktowałem się z infolinią, zostałem odblokowany i równocześnie poinformowany, że numer został dodany na białą listę i ponownie blokowany nie będzię. Mimo to po wydzwonieniu skromnych 1000-1500 minut zostałem zablokowany ponownie. Na Facebooku czytam, że wiele osób ma ten sam problem, są bezpodstawnie blokowani. Także na Facebooku odpowiadacie, że numer po odblokowaniu zostaje dodany na białą listę i nie będzie ponownie blokowany. Mijacie się z prawdą, bo w rzeczywistości blokujecie numery kolejne razy (na FB można o tym przeczytać, rekordzista był blokowany 5 razy), żadna biała lista nie istnieje i rozmawiać do woli u was nie można. Nawiasem mówiąc często kasujecie/ukrywacie na FB dyskusje ludzi, którzy o tym piszą, na waszym profilu panuje cenzura. Takie są fakty, dlaczego więc kłamiecie tu i na FB? Po co odsyłacie na infolinię, jak oni nic nie mogą z tym zrobić poza wciskaniem kitu? No limitu u was po prostu nie ma. Kontaktować się z wami ponownie nie zamierzam, bo tak jak już pisałem, nie lubię jak ktoś wciska mi kit, więc po drugiej blokadzie przeniosłem numer do Mobile Vikings, rozmawiam tyle samo co u was i mam spokój, nikt mnie tam (przynajmniej póki co) nie blokuje. Odpuście więc sobie ten marketingowy bełkot, bo tu on nie przejdzie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.