Sony-Ericsson P910i
Telefony Sony-Ericsson Sony-Ericsson P910i

Sony-Ericsson P910i

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.01

Funkcje 6.36

Wydajność 5.65

Średnia ocena 6.01

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Sony-Ericsson P910i

OGÓLNE
Nazwa Sony-Ericsson P910i
     znany także jako
Zaprezentowany lipiec 2004
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Smartfon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
115 x 58 x 26
Masa (g) 150
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
dotykowy, oporowy
     kolory 256 kolorów
     rozdzielczość 208 x 320 pix
     wielkość 2.9 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System Symbian 7.0 UIQ
2.1
Aktualizacja
Procesor single-core, 32-bit Philips Nexperia PNX4000, 156 MHz
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 64 MB
karta pamięci Memory Stick Duo Pro
karta pamięci - max wielkość 2 GB
karta pamięci w zestawie 32 MB
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny VGA
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3
Odtwarzacz wideo Tak, MP4
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak synchronizacja SyncML
ZASILANIE
Akumulator Li-poly 1000 mAh
(model: BST-15)
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 400
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 780
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.88
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.5
SAR US (ciało) 0.97

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 97
  • 0

    13. ~Janki  2005-07-01 02:50:00  host: ve18.internetdsl.tpnet.pl

    Mam P900 I ślina mi cieknie jak na niego patrze. Szukam wszedzie jakiejś atrakcyjnenj ofertu cenowej. Kusi mnie możliwość załadowani akarty 1 GB a nie jak 128 mb w moim modelu, i szybsza pamięć telefonu.
    czatałem w angielskiej wersji testu tego telefonu dokładny opis co nowego zostało wprowadzone do tego telefonu. . Wiercie mi że nawet sami słąściciele nie mają pojecia co trzymają w ręku. To telefon na całe życie, :) Chyba że wprowadza niedługo P1000 :) Sprzedam Psa, samochód ale go kupie :)

  • 0

    15. ~vito  2005-08-16 21:30:25  host: ard72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon robi bardzo marne zdjęcia. A dodatkowo: wielkie halo i gówno nie urzadzenie - strasznie pokomplikowana obsługa aplikacji KONTAKTY, gówniany dostęp do skrzynki pocztowej, wieszanie się Symbiana po utracie sygnału, kiepściutki tor nadawczo odbiorczy (w porównaniu z najbardziej badziewną Nokią) i wiele innych 'ale...', które powodują, że zamiast sprawnego i profesjonalnego narzędzia otrzymujemy bardzo drogą zabawkę. Wcześniej korzystałem z trzech różnych modeli Nokii/Symbian. W porównaniu z Nokią 7200 (pod względem proporcji użyteczność/cena stawiam na Nokię). A tak poza tym bardzo fajna i zaawansowana technicznie zabawka (niestety!)

  • 0

    17. ~SE  2005-11-11 00:51:50  host: dxu143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zajefajna maszyna.Niestety zamieniłem na nią K750i i to był błąd.Bo miałem kombajn do robienia 2Mpix zdjęć z najlepszym na świecie dźwiękiem MP3, a teraz mam palma z dużymi możliwościami, które mi są potrzebne tak, jak plazmowy telewizor w wiejskim wychodku.Przecież na Symbiana i tak nie ma aż tylu free aplikacji by zrekompensować mi ten obraz i dżwięk z K750i.Wypada czekać na P990.Kupię go za każdą cenę.

  • 0

    25. ~A1000  2006-05-19 14:21:52  host: proxy.pse.pl

    Hmm, miałem ale równo rok temu zmieniłem na A1000. To dopiero telefonik (a cena na Allegro nawet niższa :) Za cenę braku klapki, którą i tak w SE odkręciłem bo mi przeszkadzała, mam cacko z kamerą 1,3 MPix (plus drugą VGA), UMTS-em (a mieszkam w Warszawie) i wbudowanym GPS-em, z którym przez ten rok objechałem już 1/2 Europy.
    Polecam

  • 0

    32. ~Tajemniczy x230  2007-01-21 10:03:31  host: dam.atol.com.pl

    będe miał se p910 na urodziny(22.05.2007) i już będe się z niego cieszył! bezprzewodowy internet www to dopiero bajer! i ta klapka,to bardzo bajerancka komórka!!! działa tak jak palmtop,super i ten symbian os 7.0s i aparat 1.3 mp to jest cudo świata!!! sony ericsson to moja ulubiona firma! a mam jedno pytanko - jak uruchomić aparat???

  • 0

    34. ~jozef1973  2007-01-29 14:16:24  host: host-89-229-135-246.chelm.mm.pl

    Nie ma wi-fi,nie ma aparatu 1.3mpx,tylko 0.3mpx ale to nieważne bo to nie jest telefon do robienia zdjęć.Miałem go przez rok,zmieniłem na P990i(tragedia),wróciłem znowu do P910i,nie ma sensu się rozpisywać się o jego zaletach.Nie spotkałem się o krytycznych opiniach na temat tego telefonu,za te pieniądze jest to super zabawka.Jak każdy telefon nie pozbawiony wad,ale czy jest telefon idealny?.Ktoś kiedyś napisał,że to nie jest telefon tylko przyjaciel,podpisuje się pod tym.

  • 0

    37. ~meerko  2007-03-04 18:48:52  host: abvn212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od 1.5 roku, dostalem za free z abonamentem orange w UK i jest to jeden z najlepszych telefonow typu smartphone jakie mialem przyjemnosc uzywac. Gdyby nie brak EDGE i WiFi nie myslalbym wcale o 990i, ale juz sie szykuje :) zajebiscie wielki ekran, dobrej jakosci zdjecia, word, excel, pdf, kombajn, soft symbianowy do sciagniecia i zainstalowania, slowem torpeda kieszonkowa, polecam ludziom, ktorzy szukaja duzej funkcjonalnosci, a nie "modnego" telefonu

  • 0

    42. ~KAMIL  2007-05-14 17:05:29  host: 212.160.172.70

    a wiec tak jeszeli chodz o A1000 fajny fonik nastepca A925 mam ten telefonik fajny funkcjonalny minus to bateria i brak mozliwosci albo znikoma mozliwosc konfiguracji MMS i przegladarki stron HTTP oraz brak dołączonej klawiaturki do normalnego urzytkowania natomiast SE co moge powiedziec dobry telefon mozliwosc konfiguracji MMS i HTTP dołaczana klawiatura bardziej futurystyczny moim zdaniem ale nie ma odtwrzacza plikow DVIX co posiada A1000, to wszystko zalez do czego chcesz urzywac tego telefonu :P

  • 0

    46.  2007-07-10 13:39:57

    mialem kiedys ten telefonik ale jedna rzecz mnie w nik denerwowala malo aplikacji na UIQ normalnie padaka moze tera to sie zmieniło a i jeszcze jedno klawiatura zlamala mi sie w drudi dzien ktos kto ma ten telefon i nie wie o co chodzi pewnie jej nawet nie zaklada :D ja to zauwazylem drugiego dnia jak kumpel mnie zapytal czy mam jeszcze cała klawiature bo widzial ze nosze go w kieszeni :P no i juz nie mialem a jak kupowalem wszystko było idealne nie zarysowane picus glancus normalnie i szczeze mowiac ciezko sie pisze na qwerty bo nie ma jak zlapac telefonu nie za wygodny szybciej juz ze zwyklej sie pisze wiadomosci

  • 0

    53. ~tom  2007-10-13 14:25:36  host: w3cache-tp.kopnet.pl

    ja nie rozumiem jak sie moze komus w tym fonie klapka ulamac od noszenia w kieszeni. Ja mam ten tel. od 1,5roku, klapki nawet nie odpinalem, nosze go w kieszeni, kilka razy ladowal na ziemi (obudowa wyglada jakby ktos nim otwieral sloiki - cala porysowana, podrapana, obita) a telefon dziala bez zarzutow. Moi kumple w tym samym czasie co ja kupilem mojego p910i kupili nokie 9300 - teoretycznie duzo lepsze phony. Po pol roku zmieniali je bo sie okazalo ze albo bateria do dupy, albo zawiasy sie urwaly. A u mnie nic. Bateria jak sie go intensywnie uzywa trzyma min. 3 dni, a jak mam luzniejszy czas (mniej dzwonie niz normalnie i nie gram w szachy) to nawet do tygodnia. Muszę go zmienic, bo wypycha mi kieszenie w marynarce i nie wykorzystuje wszystkich jego funkcji. Mialem wgrana nawigacje, ale uwazam, ze to nie program do telefonu tylko do klasycznego palmtopa. Tel. chodzil z tym wolno - przyznaje - ale wcale mnie to nie dziwi. Telefon jest cudowny i to, czego sie obawialem - ze jest delikatny - okazalo sie zupelna nieprawda. To po nokii 6310i najlepszy telefon jaki mialem kiedykolwiek (a kilka ich juz mialem - m.in. nokia 6600, nokia 6210, se k750i, siemens sl45i, i jeszcze kilka nokii, ericssonow, se i siemensow nrkow nawet nie pamietam) co wiecej, jedyny ktory godnie ja zastepuje (tzn po 2 miesiacach od kupienia nie myslalem o jego zmianie). btw, do ~dawcio - tel. nie sluzy do robienia zdjęć. nawet najlepszy se czy nokia nie dorowna najgorszej cyfrowce jaka mozna znalezc na rynku. Aparat faktycznie wtym phonie jest do d. mogli nad tym popracowac. z drugiej strony jak patrze na parametry nowych telefonow i to, jak dlugo chodza na baterii (co dla mnie jest kluczowe, bo zdarza sie ze gadam 5h dziennie) to tesknie za stara 6310i...

  • 0

    71. ~czmiel  2008-03-07 11:08:22  host: ip-83-238-13-37.netia.com.pl

    mialem ten telefon ponad dwa lata i bylem z niego zadowolony tak samo jak z 6310. Obecnie jest juz mocno przestarzaly technologicznie i zmienilem na P1i. P910i sa teraz bardzo tanie wiec jak kogos nie stac na wydanie 1000zl to P910i mozna kupic za 300-400zl w dobrym stanie. Przez okres 27 m-cy zawiesil mi sie moze ze 3-4 razy. Solidny, niezawodny, mocna bateria, intuicyjny, ogromny wyswietlacz. Minusy: gowniany aparat, 5-cio kierunkowy jog-dial musialem czyscic raz na pol roku, dosyc duzy i ciezki po 3 m-cach przecieral mi kieszen w kazdych nowych spodniach. Bede go mile wspominal i gdyby nie to, ze trzeba isc z czasem to pewnie bym go uzywal do momentu zlomowania. Polecam!

  • 0

    76. ~igortm  2008-04-21 14:49:54  host: dxi43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefonik od miesiąca. Jestem bardzo zadowolony,Oprogramowania jest do niego bardzo dużo używam go głownie jako nawigacji.Kolosalny wyświetlacz i bardzo precyzyjny ekran dotykowy pozwalają obsługiwać telefon szybko i pewnie. Standardowo ma wszystko o czym się pomyśli... a jak tego nie ma to się ściąga i instaluje. Brak mu wbudowanego GPS'a i Wi-Fi. Ma także bardzo słaby aparat (chociaż zrobione zdjęcia bardzo fajnie się prezentują na wyświetlaczu,po przekopiowaniu do kompa jest katastrofa) Nawet kilkuletni P910i jest bardziej wszechstronny i od wiekszości nowych telefonów. PODSUMOWANIE:P910i to kombajn multimedialny.

  • 0

    92. ~OpinieTel  2010-01-23 20:10:38  host: acuq107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie ten tel to zejefajna sprawa.. Kupiłem i poprostu cudo choć w tym 2010r to nic ale za mała kase i naprawde good tel. Kupiłem go za jedyne 250zł ale za taka cene trudno znalesć go w doskonałym stanie poniwearz te telefony już nie są troche stare i prwaie nieznajdzie się go w doskonalym stanie... (czy ktos moze podac link do jakiś fajnych aplikacji? z góry dziekuje ;) .

  • 0

    93. ~PoPak  2010-02-03 11:02:33  host: host98-89-206-25.limes.com.pl

    System to UIQ 2.1 pewnie ~simon ściągasz na UIQ 3.0

  • 0

    94. ~zadyma  2010-02-10 18:41:44  host: static-198-91.is.net.pl

    Jak już ktoś tu pisał, najlepszy telefon na świecie jeśli chodzi o obsługę, dzięki czterokierunkowemu jog-dialowi. To jest niesamowicie wygodne urządzenie. Miałem ten telefon od stycznia 2005 w Plusie i używałem przez 4 lata aż mi go ukradli. Wtedy kupiłem P990 ale po kilkunastu miesiącach spotkałem na Allegro prawie nowy P910 i wracam do niego!

  • 0

    95. ~Lola  2010-03-23 15:23:40  host: h82-143-190-17-static.e-wro.net.pl

    Czy ten telefon ma radio ?

  • 0

    98. ~  2010-05-30 23:13:28  host: 85.128.1.2

    Witam a ja ma mtakie pytranie czy jest mozliwosc zmiany tego symbiana

  • 0

    99. ~GUMBAS  2011-08-17 18:33:20  host: host-89-231-201-87.dynamic.mm.pl

    Najlepszy telefon jaki w życiu miałem, a miałem ich wiele. Kupiłem go w 2005 i przeżył ze mną 2 lata po czym złamałem mu wyświetlacz. Potem miałem wiele telefonów min. SE P1, SGH i780. Niedawno kupiłem używkę za grosze,wymieniłem wyświetlacz i dalej wiernie mi służy ( inne telefony poszły w kąt) :) gorąco polecam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-191-72.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet