Sony-Ericsson K300i
Telefony Sony-Ericsson Sony-Ericsson K300i

Sony-Ericsson K300i

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.28

Funkcje 4.69

Wydajność 4.69

Średnia ocena 5.22

A czy Ty...?

Mam

2

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Sony-Ericsson K300i

OGÓLNE
Nazwa Sony-Ericsson K300i
     znany także jako
Zaprezentowany marzec 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
99.9 x 45.2 x 19.4
Masa (g) 85
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, CSTN
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 128 pix
     wielkość 1.6 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 12 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 500
APARAT
Aparat główny VGA
zoom x4
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3
Odtwarzacz wideo Tak, MP4
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 670 mAh
(model: BST-30)
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 300
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 420
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.96
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 892
  • 0

    61. ~Aaron  2005-08-15 15:09:13  host: cke92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam juz ten telefonik i powiem jedno;/slabo trzyma bateria.....tzn krociutko :(w mojej noki 3410 starczala spokojnie na tydzien...a tu...naladowany w piatek...a dzis poniedzialek i bateria na wyczerpaniu...moze jak sie kilka razy ja poladuje to moze bedzie lepiej trzymac...jesli mam sie jeszcze o cos przyczepic:P to klawisze :Pwydaje mi sie ze latwiej z tej komorki korzystac kobietom ze wzgledu na male paluszki :)))a klawisze sa twarde :Ptu moja leciwa nokia 3410 wygrywa :)wyswietlacz super :)))aparat...lepszy niz w 6610i...porownywalny z Motka v200:)reszta idealna :D dzwieki a raczej polifonia kroluje :)))notatnik i takie tam to juz standard :)chyba :P jestem ogolnie mile zaskoczony bo dotad bylem wierny Nokii :)czasami dobrze zmienic zwlaszcz drogie przyzwyczajenia :))

  • 0

    140. ~Jaruss  2005-11-27 13:33:36  host: axt238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powiem tak telefon jest spoko mam go 3tyg. i spisuje się dobrze(od czasu do czasu lekkie zawiechy ale da się z tym żyć) po jego zakupie kupiłem do niego kondona ale, mając go w tym silikonowym pokrowcy naciskając jeden klawysz naciskamy 4:/ to jest dla mnie duza wada. Przy mocniejszym naświetleniu prawie nic nie widac na tym wyświetlaczu a co do pamieci i mp3 to ja mam 12całych piosenek wgranych(pomniejszyłem ich jakość w Nero wav) jakość jest słabsza ale i tak ładnie gra!!!ogólnie telefon ma bardzo dużo CIekawych funkcji wygląd ma ładny menu jak w k700 a co do zdjęć to k300, k500, k700 robia takie same zdjęcia po zgraniu ich na kompa wyglądaja identycznie!!IrDA też dobra filmy też ładnie nagrywa! i można sobie wgrać pare śmiesznych filmików w formacie 3gp:D to by było na tyle :P

  • 0

    216. ~sl@wek  2006-02-01 21:49:53  host: 82.160.42.61

    mam ten telefo, już dwa tygodnie... nawet mi się podoba, bateria trzyma bardzo dobrze(przynajmniej narazie), aparat przyzwoity, kamera też, ładne menu SE sprawiaja wrazenie dopracowanych w każdym calu... boli mnie jedynie mały wyświetlacz, dodatkowo kiepskiej jakości(gdy patrzymy z boku zmieniaja sie kolory, w innych komach tak nie ma), ciekawszy mógłby być design, bo fonik wygląda kiepsko,a i jeszcze jeden upierdliwy detal - ruszająca się klapka, napiszcie mi czy wam tez sie tak rusza. Wogóle SE wymyślił beznadziejne te klapki, te z guzikiem sa zdecydowanie lepsze(musze se silicon na niego kupic). Albo moja kumpela z klasy ma SE k700i polonista zauwazyl, że się nim bawi, podszedł i wyrwał jej ten telefon, a jej w ręcę została sama klapka...(no comment) a reszta w tym telefonie jest super, polecam! zdecydowanie lepszy od nokii 6610i i od Siemensa CX65

  • 0

    566. ~Artek  2007-02-28 19:24:38  host: host-143-192.mcon.pl

    Nie polecam tego telefonu ! Mam go już rok. Na początku był spoko. Bajery jak aparat, mp3 czy duża pamięć mnie nie interesują. Używam go do wysyłania smsów i dzwonienia. I tu pojawia się problem... pamięć na esy jest bardzo mała... dżojstik już prawie padł - nie reaguje, a to jest bardzo wnerwiające(po co oni wymyślają taki badziew, nie można dać zwykłych klawiszy do sterowania????). Na dodatek gniazdo do podłączania ładowarki też szwankuje, czasami nie łączy jak należy i nici z ładowania, a to nie jest miłe zaskoczenie jak trzeba gdzieś zadzwonić. Bateria taka sobie - od konkurencji nie odstaje, ale po tak krótkim czasie użytkowania za bardzo się zużywa. Telefon zadbany, cały czas w pokrowcu, spadł mi może z dwa razy odkąd go mam, więc nawet nie miałem okazji go uszkodzić mechanicznie, a i tak nadaje się do wyrzucenia... PS. Podobno większość soniaków ma problemy z dżojstikami i gniazdami ładowarki... zwróćcie na to uwagę przy zakupie telefonów tej marki, ja już na pewno nie kupie od nich żadnego chłamu, a szkoda bo podobają mi się te telefony... chyba że zmienią te dżojstiki...

  • 0

    571. ~gonia  2007-03-12 12:39:30  host: ip-83-2-86-75.static.xcore.pl

    co do telefoniku mam go juz rok..po miesiacu zalałam go heh ale plytke wymieniłam bo pojawialy mi sie paski na ekranie i n ie raz sie nie dalo go wlaczyc...joystick do bani (jak mi inni mowili ze sie psuje nie wierzylam..a jednak musialam sie przekonac o tym)..z tym gniazdem do ładowarki to jest roznie raz nie ładuje raz ładuje (ale to sporadycznie)..co do pamieci na smsy fakt niby mala niby duza ja pisze dziennie ponad 100 eskow i co chwile kasuje bo mam pamiec zapelniona ale to tylko dlatego ze w samych szablonach mam około 30-40 eskow i w sumie to wychodzi ze sie miesci 180-190 to i tak jest duzo nie ma co :) jesli ktos chce kupic ten fonik nie powiem ze jest zly bo joystick w kazdym jednym po jakims czasie padnie i to zalezy jeszcze czy sie uwaza na tel czy nie ( w moim przypadku to 2) heh pozdrawiam :*

  • 0

    578. ~znana:):):)  2007-03-26 19:43:38  host: acia223.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej! mam ten telefon od niecalych 8 miechow i stanowczo go nie polecam...wszyscy ktorzy maja go kupic niech lepiej zdecyduja sie na nowszy i lepszy model bo ten to kompletny nie wypal...co z tego ze ma aparat ktory i tak jest slaby:(, pamieci tez nie ma za duzo kilka dluzszych mp3 i juz nie ma prawie miejsca, bateria szybko pada jak trzyma 4 dni to jest cud moj niestety 3 dni wystarczy ze posluch sie troche piosenek i siada na drugi dzien...nie polecam tego telefonu nikomu i wiem to po tym co mi zgotowal np sam potrafi sie wylaczyc i wlaczyc kilka razy dziennie, joystick sie zacina bardzo czesto albo wogole wysiada, potrafi czesto lapac zawiasa, czasami nie mozna wyslac esa mimo ze ma sie siec na max a przy wysylaniu pisze ze jest jej brak, czesto zdarza sie tez tak ze trzeszczy cos w sluchawce ni stad ni z owad...ja juz totalnie mam dosyc tego fonka najchetniej bym go sprzedala i kupila nowego jakiego lepszego bo ten nawet grosza nie jest wart i nie polecam go naprawde nikomu nie sluchajcie sie kolegowe czy kolezanek bo wszystkie te wady ujawnia sie z czasem i zazwyczaj po gwarancji hehe i to jest najlepsze a naprawa nie jest tania NIE KUPUJCIE GO BO ZROBICIE NAJGORSZY BLAD I BEDZIECIE POZNIEJ TEGO ZALOWAC....ale jak ktos chce bardzo to prosze przekona sie na wlasnej skorze

  • 0

    632. ~deska  2007-07-04 20:17:32  host: abga14.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefonik od 2 lat. dziala jak nalezy, niestety w ciagu okresu jego uzytkowania 2 razy oddawalem go do serwisu- raz z powodu JOY'a i raz z powodu klawiaturki (nie wytrzymuje 900 SMS-ow na miesiac). W koncu przy drugim serwisowaniu wymienili mi JOY'a na jakis nowy wytrzymalszy (dziala bez zarzutu juz 8 miesiecy i od tamtego czasu nigdy go nie czyscilem). Nie ma sensu polecac tego telefonu gdyz postep w dziedzinie elektroniki sprawil iz w porownaniu do produkowanych teraz telefonow staje sie on po prostu "przestazaly". Kazdy wybiera teraz telefony III generacji, a takie mobile jak K300i powoli odchodza do lamusa

  • 0

    647. ~Gesti  2007-07-22 13:18:20  host: bxz139.internetdsl.tpnet.pl

    Dostałam tego fona w spadku. Rozwalonego... Zrobiłam go sobie koszt wymiany wszystkiego co było rozwalone nie przekroczył 70zł.(bateria, obudowa,joystik, klawiatura) Spoko telefon. Po za tym jak się szanuje tak się ma. W tej chwili mam SE K300i oraz Samsunga SGH E700, oba te telefony nie cieszą się dobra opinią a ja na nie nie narzekam, robią ładne zdjęcia (jak się potrafi). Po za tym każdy teraz choruje na te "wysuwane telefony", nie polecam gdyż szybko się wyrabiają i potem się rozsuwają jak tego nie chcesz ;) Ogólnie SE są wytrzymałe, ja nie wiem co trzeba robić z telefonem żeby się rozwalił, ja do tej pory mam jeszcze działającą Nokie 6210.

  • 0

    701. ~Burstshot  2007-09-29 13:41:21  host: aso83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon to złom i syf. Mam go ponad dwa lata, kupiłem nówkę. Ciągle się zacina, w menu przeskakuje i popyla jak głupie, że wybór czegoś w menu to jak losowanie. Często też się zamula, baterie co chwile trzeba ładować, aparat badziewny, mało pamięci, nie da się zmienić dźwięku sms'a głośnik jest cichy, joystick się ciągle zacna, bardzo często nie da się wpisać pinu bo klawisze nie działają. Sam się włącza nieraz podczas wsuwania klapki od baterii. Wibracje raz są, raz ich nie ma. Po dokładnym wyczyszczeniu cały czas to samo. Jak by się nie skonfigurowało, to i tak w moim modelu nie da się wysłać maila bo się zawiesza komórka, albo jakiś błąd wyskakuje. Jednym słowem badziewie.

  • 0

    715. ~bartus  2007-10-25 23:32:26  host: grr178.internetdsl.tpnet.pl

    ten telefon był bajerancki 2 lata temu jak go kupowałem, ma duzo przydatnych funkcji ale aparat patrzac teraz na nowe modele jest nedzny zreszta i tak zadko go uzywam, no i przydalo by sie wiecej pamieci wtedy nie byl by taki zly, pomijajac fakt o joyu ktory sie zacina wiekszosci i klapa z tylu lata jak chce ale mysle ze jakbym mial do niego jakis ladny pokrowiec to teraz by byl w super stanie joy by chodzi klapa natomiast by przestala no i napisy by sie nie pozcieraly i nalepka nie odlepila. Reasumujac, ludzie kupujcie dobre pokrowce albo cus kijowo wygladaja ale po 2 latach wasz telefon bedzie jeszcze cos wart a nie jak moj teraz moze 5 dych :)

  • 0

    732. ~P.  2007-11-19 21:40:16  host: h237055.net.pulawy.pl

    Telefon mam od 2 lat, obecnie rozstaję się z nim - zmiana operatora = nowszy model. Jednak moje zdanie o k300i jest bardzo pozytywne. Przez cały okres użytkowania nie miałam z nim praktycznie ŻADNEGO problemu. Nic. Wszystko działa, jak na początku, a telefon wiele razy spadał,był zapiaszczony na plaży, zmarznięty na stoku itd. A nawet się nie zawiesił. Ładuje się ekspresowo - 2 godziny i ze zdychającej baterii jest pełna, trzyma spokojnie ok. 3-4 dni przy średnio intensywnym użytkowaniu. Obsługuje format mp3, ma aparat. Ma kilka wad, ale trzeba przyznać, ze to dosć stary model. To, co mi przeszkadzało, to głównie malutka pamieć bez mozliwości dołączenia karty. Co za tym idzie, nie bardzo da się posłuchać muzyki, bo wgramy tylko kilka piosenek, skrzynka wiadomości też niewielka. Rysuje się trochę,ja miałam wariant granatowy i gdzieniegdie widać zarysowania. No i nie ma kabla USB ani nic w zestawie. Ale generalnie polecam. ;)

  • 0

    745.  2007-12-13 09:40:36

    osobiście uważam, że K300i to bardzo fajny fonik! zdjęcia są bardzo ok. - zwłaszcza w dzień, ma odtwarzacz mp3 który można minimalizować, więc można słuchać muzyki i pisać sms-y albo grać przy muzyce... pamięć 10 MB dla mnie wystarcza, zwłaszcza że posiadam kabel USB i gdy zapcham pamięć (zdjęciami i nagraniami wideo) wrzucam wszystko na kompa ;-) bateria może krótko trzyma, ale za to szybko się ładuje! osobiście minusem SE dla mnie jest możliwość wyboru dźwięku sms-a tylko z kilku propozycji (mało ciekawych zresztą), klawiatura wyciera się szybko zwłaszcza jeśli ktoś głównie sms-uje! no i dżojstik! popsuł mi się po 1,5-rocznym użytkowaniu, plus za wytrzymałość spadł mi już kilka razy i poza kilkoma ryskami nic mu nie jest! dźwięk dzwonków mp3 zadowalający ogólnie telefon fajny i jeśli ktoś trafi na dobry dżoj... to na pewno będzie zadowolony, polecam

  • 0

    747. ~natti  2007-12-23 12:34:51  host: aciq224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witajcie! nie radze wam kupowac tego telefonu...mam go juz od 1.5 roku i nareszcie go wymieniam go juz mnie szlak trafia...czasto sie wiesza, potrafi sie sam wylaczyc i wlaczyc przed wczesniejszym samoczynnym wprowadzeniem pinu, gdy ma za duzo zdjec to sie wiesza jak chce sie je zobaczyc na pelnym ekranie, bateria w dodatku slabo trzyma, czesto nie moze zasiegu zlapac mimo ze mam w orange a przeciez ta siec ma dobry zasieg, zdarza sie tez czesto ze nimy pokazuje ze jest zasieg a wcale go nie ma bo esa nie da sie wyslac...jedyny plus to to ze jest odporny na wstrzasy moj juz nie raz upadl z duzych wysokosci i dalej dziala:) odradzam kupowania tego telefony jest to jeden z najbardziej wadliwych modeli SE (ja po tym czasie juz zdarzylam sie przyzwyczaic do tych wad ale naprawde bywa to denerwujace)

  • 0

    750. ~~~MICHU~~  2007-12-28 17:01:18  host: eom66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam k300i od 2 lat. Dla mnie brakuje w nim radia, slotu kart micro SD, radia, i lepszej jakości zdjęć. Dla osób początkujących polecam. Joystick po pół roku zaczął ciężko działać ale po tygodniu sie przyzwyczaiłem. bateria trzyma mi 2 tygodnie ( w mieście )gdy go nie używam. Lecz gdy gram, słucham muzyki czy z kimś rozmawiam to 1-1,5 tyg. Lecz trzeba pamiętać by formatować baterie co jakiś czas (tzn. nie doładowywać telefonu zbyt często gdy jeszcze działa, najlepiej ładować go w tedy gdy już bateria padnie). Gdy byłem na wsi gdzie nadajników jest mało i miałem słaby zasięg i momentami go traciłem bateria trzyma 0,5 - 1 tygodnia.

  • 0

    799. ~Magda  2008-03-26 16:11:05  host: 77-87-127-128.rev.masterkom.pl

    witam :) ja mam SE k300i od 22 miesięcy. kupiłam go w promocji mixplusa. spodobał mi się :) około przez 18 miesięcy było dobrze, teraz też jest, ale zdarza się, że joystick nie działa, telefon nie chce się włączyć i wyłączyć... i wg mnie jak na telefon z odtwarzaczem mp3 ma za mało pamięci. Brakuje mi w nim radia, Bluetooth... i aparat wg mnie za słaby zdjęcia strasznie śnieżą, a przy słabym świetle w ogóle nic nie widać. nie wiem jak wytrzymam te 14 miesięcy umowy jeszcze :| czarno to widzę.. teraz mało kto chciałby go kupić, ale odradzam tym, co chcą kupić używany. czekam wytrwale na koniec umowy. aha i nie kupiłabym go drugi raz :D

  • 0

    802. ~MONIKA  2008-03-31 19:56:14  host: 078088244103.tcz.vectranet.pl

    Telefon w porządku.W skali od 0 do 10 dałabym 8 punków.Dżojstik nigdy mi żadnych problemów nie sprawiał.Generalnie mały, lekki telefon o klasycznym wyglądzie.Podoba mi się wygląd,obrazkowe menu,ładne kolory wyświetlacza,12 mg pamięci.Z baterią było tak jak go często używałam doładowywałam co 3,4 dni jak rzadziej co 5,6 dni.Co do funkcji nie narzekam spełniał dobrze swoje zadanie.Minusy to szybko niszcząca się obudowa oraz standarowe dzwonki sms których nie możemy zmienić. Wszyscy krytykują ten telefon.Macie pecha i nie potraficie szanować tego co macie.Wasze wypowiedzi nie powinny się znależć bo nie wnoszą niczego sensownego i są pisane przez osoby które nie znają ortografii.Moja rada idź do szkoły i naucz się poprawnie pisać a nie porównuj telefonu który jest z 2005 r z najnowszymi generacjami

  • 0

    817. ~Nieznana  2008-05-19 14:40:06  host: gks126.internetdsl.tpnet.pl

    Telefon jest ok. Niestety nie mozna dokupic pamiec i to jest najwiekszy minus. Zdjęcia nie wychodzą ciekawie, ale jest mozliwosc minimalizowania co jest duym + poniewaz nawet w niektorych najnowszych modelach telefonow(nie chodzi mi o SE) nie ma tej opci. Z joystickiem nie ma zbyt duzych problemow. Raz mi sie zaciąl ale znalazlam sposob jak przywrocic go do poprawnego dzialania. Są zmienne obudowy,ale sa gorsze niz oryginalna i dosc szybko sie scieraja, ale mozna przeciez je wymienic bo nie sa zbyt drogie. Dla mnie problemem jest kurz ktory dostal sie pod ekran. Nieco przeszkadza on w korzystaniu z telefonu, poniewaz kiedy patrzymy na wyswietlacz w sloncu slabo widac. Ogolnie polecam telefon.

  • 0

    827. ~olasia99  2008-06-25 16:18:48  host: csknet-84-234-33-90.csk.pl

    Taki sobie. Mam go dwa i pół lata. Na szczescie za pól roku zmieniam. Po co mi mp3 skoro i tak 12 MB tylko ? Nawet karty nie mozna włozyć. Jak się dostroi to od dnia zakupy do powiedzmy roku aparat robi zdjęcia cud miód, potem całe w jakichś .. kwadratach . Kiedyś ten telefon, ho ho. Miało 8 osób w mojej klasie xD ale co skoro teraz jest on warty góra 80 zł ? Jego największa wadą jest dżojstik - obecnie działa mi tylko w górę, przy wiekszym wysiłku w boki ;P muszę sobie radzić klawiszami 1-9 . Granatowa obudowa szybko złazi, tj. oboja się bez kontaktu z podłogą itp .. słaby lakier, albo to tylko u mnie .? W każdym razie polecam jako telefonik tymczasowy, najlepiej żeby go dawali w zamian na czas reklamacji ;P Acha, i jeszcze jedno zakupiłam USB i nie działa i to nie wada USB a komórki , żeden nie pasował, porzyczałam, kupiłam itp . Jeszcze portu podczerwieni iRda spróbuję .

  • 0

    871. ~sassetkaaaa  2009-06-21 14:06:59  host: ase145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od ponad 3 lat. Jak na tamte lata telefon bajeczny ...Dosłownie co druga osoba miała go... Bateria długo trzymała, aparat dobry i w ogóle... Po 1,5 roku joystick sie zacinał, a już po 2 latach nie działał wcale... Pozostała mi obsługa telefonu za pomocą klawiszy 1-9...Troche mnie to wkurzało...Ma też za małą pamięć. Pod ekranem zbiera sie kurz. Teraz bateria trzyma zaledwie jeden dzien, więc stale jest podpięty do kontaktu...Wiele razy zaliczył bliski kontak z asfaltem, betonem...kilka razy był rzucony o scianę, wylądował w polu...jednym słowem niezniszczalny...lekkie zarysowania na rogach...Obecnie mam też drugi telefon SE w910i...powiem szczerze, że jesli chodzi o ekran to w tym nowym juz ma lekkie rysy, a w k300i żadnej...ekran niczym wprost z serwisu... Na dłuższą metę ten telefon nadaje się tylko na telefon zastępczy, lub na użytkowanie go przez najwyzej pół roku.

  • 0

    890. ~Karol Łyskawa  2011-02-05 09:32:18  host: iim226.internetdsl.tpnet.pl

    Witam was Jestem kolejnym uczestnikiem telefonu sony ericssona K300i. Pierwszy telefon był Philips 362. A drugi Telefon to Sony Ericsson K300i, który ten telefon to fajna rzecz ponieważ K300i wpadł mi do kibla i dobrze że go umyłem pod prysznicem mydłem w płynie. Od razu po kąpieli telefonu podłączyłem Sony Ericsson k300i do ładowarki i wszystkie przyciski wraz dżojstikiem działa potem było mi z nim dobrze ponieważ nawet bez baterii działa. bateri nie nyło więc podłączyłem ładowarkę no i się włączył bo tylko w ten sposób mogłem sprawdzić czy działa. i tak się ucieszyłem że go włączyłem bez bateri przy podłączeniu Ładowarki. Pozdrawiam was to ja Karol Łyskawa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet