Siemens CT65
Telefony Siemens Siemens CT65

Siemens CT65

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 4.07

Funkcje 4.07

Wydajność 4.07

Średnia ocena 4.07

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat

Podstawowe funkcjonalności Siemens CT65

OGÓLNE
Nazwa Siemens CT65
     znany także jako
Zaprezentowany sierpień 2004
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
105 x 45 x 16
Masa (g) 86
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, CSTN
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 130 x 130 pix
     wielkość
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 10
EDGE Nie
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Tak
Bluetooth Nie
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Tak
typ USB niestandardowy
GPS Nie
Ładowanie przez USB Nie
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 10 MB
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 100
APARAT
Aparat główny CIF
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Nie
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Nie
Odtwarzacz wideo Nie
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Tak
MMS Tak
IM Nie
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Nie
System głośnomówiący Tak
Inne stoper: Tak minutnik: Tak synchronizacja SyncML
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 600 mAh
(model: EBA-670)
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 250
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 300
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 80
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~vocus  2004-11-15 12:13:00  host: 80.50.38.62

    DO: MarnLo

    Pare dni temu kupilem ct65 i powiem ci ze po sformatowaniu bateri telefon czuwa mi (jesli tylko dzwonie) 4 dni natomiast jesli jest uzywany do nagrywania, robienia zdiec czy grania w gry trzymie okolo 2 dni. Co do samego telefonu to jestem z niego zadowolony
    jedyne co jest dosc irytujace to zawieszanie sie telefonu podczas robienia zdiec (blad ten wystepuje sporadycznie, ale jednak).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~Carolinka  2005-01-08 20:23:00  host: 169-133.82-139.bia.tkb.net.pl

    Niedawno kupilam soebie telefonik ct65 i przyznam ze nie jest najgorszy latwu w obsludze ma dyktafon kolorowy wyswietlacz i mozna w nim robic zdjecia wogole wszystko jest spuer dopracowane ale jedyna wada tej komórki to to ze zacina sie podczas robienia lub kasowania zdjec ... i nie ma rady trzeba wyjac i wlozyc bateria szkoda

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~rYnDzJa  2005-01-11 21:54:00  host: ip-81-210-33-196.netia.com.pl

    elo! mam ten fonik. oczywiscie tak jak wiekszosc twierdze ze sie zacina przy robieniu fotosów(niestety). ale mialam tragiczny incydent! telefon wypadl mi z reki spadl na wystajacy kamien i zbil sie ekran. jest plama. bylam w serwisie a naprawa kosztuje ok. 200zł!! wiec lepiej nie tłuczcie swoich ct65 bo sa drogie w naprawie...pozdrox ryndzja PS jesli wam sie zdarzylo cos z tym fonkiem napiszcie TU i ile kosztuje napr. w serwisie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~whatever  2005-09-11 16:16:39  host: CLIENT-vectra1-2.zgora.dialog.net.pl

    Moim zdaniem telefonik I klasa! Jest bardzo wygodny i przejrzysty w obsłudze. Jestem wprost oczarowany tym modelem (oczywiście wiem że są lepsze telefony, ale...) jest zgrabny, malutki, ma wszystko to czego potrzebuję. Oczywiście, też miałem z nim kłopoty na początku, mianowicie zacinał się aparat (co dziwne tylko przy innych kartach, - na tej z którą był kupiony problemu nie było)zaniosłem na gwarancji na servis i wszystko jest OK tak wisienką na wierzchu. Sformatowali go, wgrali nowego softa (przy okazji mam nowe kodeki)no i glanc noje.
    Fon jest SUPER i nigdy go nie zmienie (chyba, że obudowę)
    Moim zdaniem te wszystkie problemy z zacinaniem to przez to że ERA lub inne sieci wgrywają w niego jakieś sieciowe PIERDOŁY - których nie umieją wgrywać, no i to przez to.

    A jeżeli komuś znudzi się ten fołn to na necie jest jescze mnóstwo programów i kodeków umożliwiających między innymi słuchanie mp3 i oglądanie gp3 (bajera nie?) i wtedy jedyne co nas ogranicza to pamięć...
    no i mógłby mieć trochę większy ekran, ale i tak jest extra.
    Co do baterii to jak ją dobrze sformatować to bez jakiegoś większego przemęczania telefonu, wytrzyma wam nawet tydzień, a jak nie to można kupić jeszcze baterie 750ke.
    NAPRAWDĘ, SERDECZNIE POLECAM!
    (jeżeli raz wrócicie z serwisu, to już więcej tam nie wrócicie, gdyż będzie on wam służył jeszcze przez wiele lat)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~wiciu  2005-12-29 19:36:18  host: aik250.internetdsl.tpnet.pl

    Ja mam takie pytanie czy ten telfon w porównianiu do Siemensa c65 jest lepszy, bo mialem c65 i telfon jest ogolnie spoko ale op pewniym czasie zaczął suie zawieszać, woniej chodzic, w sumie to mialem na nim kolo 40 gier:) ale nie powinno to rzutowac na jego funkcjonalnosc Prosze o odpowiedz na pytanie bo nie wiem czy kupic czy nie??:|

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~sympati  2006-07-25 19:22:28  host: 213.199.252.61

    Ja posiadam ten telefonik od przeszło 2 lat i niedługo go wymieniam, bo wiadomo teraz trzeba zaszpanować jakim fajnym, multimedialnym bajerem a CT65 nim niestety nie jest;) Powiem tak. Telefon przez kilka pierwszych dni jest cudowny (przynajmniej dla mnie gdy mialam telefon bez kolor. wysw. i aparatu), ale z czasem sie nudzi. Aparat słaby... Aby zdjecie ladnie wyszlo trzeba miec idealne oswietlenie a tak wychodzi przyciemnione. O zdjeciach w nocy nie ma mowy. Bateria u mnie na poczatku dzialala spokojnie kilka (do czterech) dni. Teraz ledwo wytrzymuje 2. Uciązliwe jest rowniez ulozenie klawiszy. Czesto przypadkowo, kiedy posluguje sie joystickiem, nacisne guzik przegladarki. Zaletami tego telefonu jest to ze dzwonki (m.in true ton) maja calkiem niezla jakosc. Tapety i loga tez, choc czasami loga sa za male na wyswietlacz CT65. Pamiec tez nie zawodzi. Ja mam wgrane ok. 85 zdjec i tapet, 34 dzwonkow, kilka gier i animacji. Zaleta jest rowniez mozliwosc wysylania i odbierania MMS-ów. A wiec u mnie zdanie podzielone, ale z pewnoscia mamy na rynku o wiele lepsze telefony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~gruby  2006-09-16 08:29:31  host: acwy51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    znam się troche na telefonach i moge powiedziec o tym telefonie tyle wiesza się z powodu starego softu mi sie wieszał bo mialem wersje softu 12 a najnowsza to 56!!!!!! telefon ma wymienne obudowy . Ogulnie jest spoko ma aparat fotograficzny i morzna wgrać program zeby odtwarzał filmy w formacie mpg ogulnie telefon jest spox podoba mi sie i po za tym ma irda co jest nie w karzdym telu telefon jest spox!!!!!!! i nie wiem co inni od niego chcą???????????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~~właścicielka  2006-12-27 14:02:46  host: 80.244.159.82.mielec159.tnp.pl

    Mam ten fonik już prawie 2 latka ( jak ten czas leci;) Jest spox. Zaraz po zakupie wrażenie było zajefajne. Teraz kiedy do komów wsadzają tyle bajerów że aż burtuje pozycja mojego fonika musze przyznać nieco się osłabiła. Ale, ale nadal jest przesliczny. Mogę wam wyznać, że mialam do wyboru jego i sony Ericsona z kamerką i innymi gadżetami.Ale wolalam mojego Siemensa, którego uroda mnie powaliła,przynajmniej w porownaniu do tego obrzydliwego ericsona. Fakt czasami się wiesza ale nadal wygląda efektownie;DPolecam!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67. ~Miqa  2007-01-28 18:37:23  host: chello084010120175.chello.pl

    kupiłam ten fonik 14 miesięcy temu, 1 mi go wymieniali bo się zepsuł, teraz chce się go pozbyć.... na poczatku było super extra byłam nim zafascynowana bo wcześniej miałam nokie 5110 ale na zimnie się wyłącza..... w chacie czasami też, zegar sie zawiesza.... do dupy z nim.... na wygląd nawet ładny jest ale nie polecam go bo wiecej z nim kłopotów niż dobroci.... aktualnie w skupach dają mu ok 80-90 zł więć... ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~bu  2007-04-09 20:34:01  host: chello087207015252.chello.pl

    Początkowo wszystko łądnie, pięknie. Po pewnym czasie zaczął mi znikać wyświetlacz. Tylko jakiś mały wstrząs, a ekran robił się granatowy:( Nie mogłam go nawet wrzucać do torebki albo kieszeni, bo od razu były problemy. Kłopoty z ekranem zaczęły się po około 3 latach od zakupu. Najpierw miał go mój tata, potem moja mama, która nie uważała i telefon wylądował w wannie. Już wtedy zaczeły się te 'niespodzianki'. A teraz mam go ja i powoli zaczynam mieć tego dosyć. Nie kupujcie tego telefonu. Z tego co wiem, to większość osób ma probelemy z wyświetlaczem. Zainwestujcie trochę więcej pieniędzy i kupcie coś z czego będziecie zadowoleni, bo przy tym telefonie satysfakcji z użytkowania nie gwarantuję.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    73. ~matiZ  2007-06-28 11:17:17  host: dhj250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dokładnie to samo co c65

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~Semigod  2007-08-06 18:39:00  host: ip-89-200-166-144.system-net.pl

    O tak...ten tel mialam przez pewien czas.Jakieś 2-3 lata temu. I powiem jedno, zawiesza się okropnie, ale zaletą przynajmniej wtedy był jego wygląd. I skąd ja znam pomyłkowe naciśnięcie na przeglądarke www. Ile mnie to nerwów kosztowało... ale i tak jakiś sentyment jest do tego modelu. Napewno miał świetne gry ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    75. ~karchen  2007-08-07 21:26:51  host: alj26.internetdsl.tpnet.pl

    "I skąd ja znam pomyłkowe naciśnięcie na przeglądarke www."święta racja ..amm go rok..wczesniej mial go rok moj tata chce sobie teraz kupic nokie 5200 moj dada ma e50[nokia]tak ten siemensik jest w porządku od czasu do czasu si.ę zawiesza..czaesm sam wyłacza ae jest ogólenie SUPER!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~MonikaA  2007-09-02 18:48:07  host: proxy1.tkdami.net

    Wdlug mnie ten telefon jest spox...Nie wiem czemu inni tak na niego narzekaja...;/ Jeśli im sie zawiesza to moze z tego powodu ze tak o niego dbaja.Moj ma 3 lata i mi sie nie zawiesza.Polecam go;))

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    77. ~Kara  2007-10-24 21:21:53  host: host-89-228-134-144.gorzow.mm.pl

    Właśnie brat przywiózł mi z Niemiec ten telefon.Nie mam do niego ładowarki,nigdy go nie miałam i nie wiem jak działa.Zastanawiam sie czy mam go od niego odkupic.Pomóżcie...?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78. ~Adamms  2008-03-20 11:12:53  host: 195.205.238.61

    Ja mam ten telefon rok ma dobry aparat ale bateria trzyma 2 dni . Zacina sie chociarz jest glupi.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    79. ~izaa  2008-05-02 22:30:48  host: 80.238.85.2.ip.airbites.pl

    jestem druga wlascicielka tego fonu. fakt czasem sie zacina ...ale i tak go nie zamienie. mam nadzieje ze bedzie mi sluzyl jeszcze dluuugo dlugggo =D po co mi jakies mp3 skoro mam payerka po co mi lepszy aparat jak sie kupi cyfrowke ...;/? na smsy i dzwonienie ok =D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    80.  2010-10-31 18:10:30

    Dla mnie po prostu LEGENDA - jedynie bateria jest słaba. Nowoczesny, elegancki, innowacyjny, i co najważniejsze wykonany z solidnych materiałów co pozwala na LATA użytkowania bez większych zarysowań !!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-238-178.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • siemens ct65

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 80
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~hh2004  2004-10-13 17:19:00  host: balas_t86.tauzen.net

    Mam ten model i w sumie przyznam,że jest nienajgorszy :):):) => dość duży wyświetlacz i dość niespotykana, orginalna obudowa i ten kolor - bordo... hehe coż każdy ma swój gust !! :):):)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~Vanclaw  2004-10-21 11:16:00  host: dial-1527.lodz.dialog.net.pl

    Dziwi mnie fakt, dlaczego M35 ma taką samą ilość punktów.
    Albo CT65 jest tak lichy, albo M35 jest tak dobry.
    Czy ktoś może to wyjaśnić.
    Osobiście używałem M35, nie jest zły,
    można przywyknąć do jego pracy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~MarnLo  2004-10-30 01:22:00  host: name.s-borg.pl

    hh2004 -> mozesz mi powiedziec ile trzyma ci batreia w CT 65. Ja go kupiłem i bateria mi trzyma ok. 2 niecałe dni, dawałem go 2 razy do serwisu i nic nie zrobili. Jak mozesz to odp. na maila: blazej@s-borg.pl

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~but  2004-11-08 17:51:00  host: dial-3929.lubin.dialog.net.pl

    prosze o pomoc...kupilem kabel usb i podlaczylem do telefonu, zainsstalowalem wszystko i jak mam pobrac zdjecie z telefonu na kompa???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~Czarna  2004-11-10 20:27:00  host: pe128.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Mam do Was pytanko.Czy siemens Ct65 dobrze robi zdjecia czy slabo? Mi chodzi o to jak wygladaja w telefonie nie w kompie.Odpiszcie Pozdro papa

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~vocus  2004-11-15 12:13:00  host: 80.50.38.62

    DO: MarnLo

    Pare dni temu kupilem ct65 i powiem ci ze po sformatowaniu bateri telefon czuwa mi (jesli tylko dzwonie) 4 dni natomiast jesli jest uzywany do nagrywania, robienia zdiec czy grania w gry trzymie okolo 2 dni. Co do samego telefonu to jestem z niego zadowolony
    jedyne co jest dosc irytujace to zawieszanie sie telefonu podczas robienia zdiec (blad ten wystepuje sporadycznie, ale jednak).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~Carolinka  2005-01-08 20:23:00  host: 169-133.82-139.bia.tkb.net.pl

    Niedawno kupilam soebie telefonik ct65 i przyznam ze nie jest najgorszy latwu w obsludze ma dyktafon kolorowy wyswietlacz i mozna w nim robic zdjecia wogole wszystko jest spuer dopracowane ale jedyna wada tej komórki to to ze zacina sie podczas robienia lub kasowania zdjec ... i nie ma rady trzeba wyjac i wlozyc bateria szkoda

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~Edd  2005-01-10 11:33:00  host: agw122.internetdsl.tpnet.pl

    Hej. Wiecie moze gdzie moge przez internet kupic kabel do siemensa CT65? Dzieki za pomoc i czekam na meile:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~rYnDzJa  2005-01-11 21:54:00  host: ip-81-210-33-196.netia.com.pl

    elo! mam ten fonik. oczywiscie tak jak wiekszosc twierdze ze sie zacina przy robieniu fotosów(niestety). ale mialam tragiczny incydent! telefon wypadl mi z reki spadl na wystajacy kamien i zbil sie ekran. jest plama. bylam w serwisie a naprawa kosztuje ok. 200zł!! wiec lepiej nie tłuczcie swoich ct65 bo sa drogie w naprawie...pozdrox ryndzja PS jesli wam sie zdarzylo cos z tym fonkiem napiszcie TU i ile kosztuje napr. w serwisie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~mechanik23  2005-02-26 09:35:00  host: theta.pikonet.pl

    moim zdaniem ten telefon to porażka!!!to zacinanie mnie dobija.bateria kicha.wogule słabiutki.miałem nokie 3510i i byłem bardziej zadowolony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~falco  2005-03-02 22:19:00  host: pchor.wsosp.int.pl

    ale jaja jak sie wie to bateria trzym 12 dni tluki ani sie nie zacina po co wam kabel skoro macie irde wystarczy pomyslec ustawic odpowiednio i chodzi bez zarzutów troche wiecej inteligencji

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~jo  2005-03-04 20:29:00  host: psz-40.mikolow.net

    też mam ten sprzęt, zawieszał sie nie tylko przy robieniu zdjeć- wymienili mi oprogramowanie i działa, ale bateria trzyma 1 dzień, znów bedę reklamować ha ha

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~dombel  2005-03-24 15:05:00  host: xdsl-794.lubin.dialog.net.pl

    Mam ten tel i nie jest najgorszy ale błąd to jest taki ze sie zacina

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~kapi  2005-04-06 19:50:00  host: w3cache1.swietochlowice.org

    falko co ty masz za baterie hyba r20 z latarki, mam fonik zacinał sie ale po servisie fonu i karty sim jest ok ,bateri jest do kitu jak był nowy hodził 4 dni teraz ma rok i hodzi 2 dni coś za mało tych mA dali huba go zamienie ale niewiem na co doradzcie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~joo  2005-04-10 11:19:00  host: pa168.belzec.sdi.tpnet.pl

    ile kosztuje Siemens Ct65???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~xyz  2005-04-22 19:20:00  host: alf150.internetdsl.tpnet.pl

    A jak długo trzyma wam bateria?? Czy jest naprawdę aż tak źle, że tylko 2 dni?????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~Arczi  2005-04-27 21:33:00  host: xm114.internetdsl.tpnet.pl

    Tel.super tylko ta bateria;)ale pozatym spox!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~Zuza  2005-06-04 16:04:00  host: cj114.internetdsl.tpnet.pl

    mam ten telefonik na poczatku bateria cieko ciagla ale terwaz jest znakomicie jestem bardzo zadowolona z tego telefonu i mi sie w niczym nie zacina chodzi idealnie i jest wytrzymaly kilka razy spad mi i dosc groznie wygladalo ale nic sie nie stalo polecam ten telefonik!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~konrad027  2005-06-05 17:11:00  host: edi103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sam telefon niejest taki zły wyświetlacz oki tylko bateria trzyma 2 dni i to właśnie jest jego minus,zdjęcia wychodzą całkiem dobrze.Polecam !!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~misiek  2005-06-10 16:24:00  host: as5.zetosa.com.pl

    ten telefon jest ciężki w obsłudze bateria trzyma dwa dni i zacina sie przy robieniu zdięć dziękuje za uwagę do widzenia.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~misiek  2005-06-10 16:40:00  host: as5.zetosa.com.pl

    ten telefon jest super troche trudny w obsłudze ale to nic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~misiek  2005-06-10 16:41:00  host: as5.zetosa.com.pl

    ie lubie was ten telefon jest bardzo fajny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~ruda  2005-06-20 20:00:00  host: chello083144118182.chello.pl

    nie jest taki zły, nic sie nie zacina tylko bateria jest do dupy, lekko mowiąc

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~BOB  2005-07-02 12:15:00  host: ev53.internetdsl.tpnet.pl

    Potwierdzam bateria trzyma 2 dni i nieraz sie zawiesza,ale obsluga i funkcje ma super, np; pamiec ma 10MB jets to bardzo dózo w porównaniu do innych telefonów.Bardzo wielka pojemnosc dyktafonu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~  2005-07-04 10:47:00  host: aob226.internetdsl.tpnet.pl

    ct65 to c65 ze zmienioną obudową. podobnie cxt65/70 to cx65/70

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~deber  2005-07-07 14:08:00  host: ip51cd8baa.speed.planet.nl

    Mam ten telrfon od prawie roku i bardzo mi sie podoba,zdjecia robi dobre ale napewno by mogl robic lepsze.
    Mam pytanie do wszystkich ktorzy odwiedzaja ta strone .
    Podajcie strone gdzie moza zakupic panel do CT65??,prosze o odpisywanie na moj e-mail.z gory THX

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~maro  2005-07-12 21:43:00  host: pc228.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Posiadam ten telefon prawie rok, moj model (fuksiarski) wogole sie nie zacina zdjecia wychodza całkiem całkiem a z fleszem to wogole bomba. Bateria trzyma mi 3-4 dni gdy dosyc czesto gam i dzwonie. Zapłaciłem za niego 400 zł (nowy), kupiłem we Wrocławiu, bardzo tani i dobr telefon polecam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~PaVeLl  2005-07-13 15:08:00  host: 80.240.162.158

    moja mama ma taki telefon jest on naprawde fajny a bateryjka trzyma 5 - 6 dni :D wiec chyba trafila na dobry model a zdjecia na komie wygladaja bardzo dobrze. Mam pytanko czym on sie rozni od C65?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~  2005-07-17 12:43:00  host: aiv74.internetdsl.tpnet.pl

    to to samo co c65 ale ma inna obudowe- myslalem ze jest lepszy, ale i tak nawet fajny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~OzoN  2005-08-22 13:55:01  host: nat1.daminet.pl

    telefonik zajebsity =) łatwy w obsudze, aparat bardzo dobry fajna klawiaturka do pisania eskow, bateria mi trzzyma 4 dn ... a juz go mam 7 miechow ... Dla mnie 10 na 10 =)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~Pytek  2005-09-04 21:51:12  host: 1.143.111.62.revers.nsm.pl

    Hmm... Ja własnie kupuje ten telefon od kumpeli, troche mnie zdenerwowalo ze nie ma w sobie radia, lubie jak cos gra:) .Telefon mi sie podoba

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~whatever  2005-09-11 16:16:39  host: CLIENT-vectra1-2.zgora.dialog.net.pl

    Moim zdaniem telefonik I klasa! Jest bardzo wygodny i przejrzysty w obsłudze. Jestem wprost oczarowany tym modelem (oczywiście wiem że są lepsze telefony, ale...) jest zgrabny, malutki, ma wszystko to czego potrzebuję. Oczywiście, też miałem z nim kłopoty na początku, mianowicie zacinał się aparat (co dziwne tylko przy innych kartach, - na tej z którą był kupiony problemu nie było)zaniosłem na gwarancji na servis i wszystko jest OK tak wisienką na wierzchu. Sformatowali go, wgrali nowego softa (przy okazji mam nowe kodeki)no i glanc noje.
    Fon jest SUPER i nigdy go nie zmienie (chyba, że obudowę)
    Moim zdaniem te wszystkie problemy z zacinaniem to przez to że ERA lub inne sieci wgrywają w niego jakieś sieciowe PIERDOŁY - których nie umieją wgrywać, no i to przez to.

    A jeżeli komuś znudzi się ten fołn to na necie jest jescze mnóstwo programów i kodeków umożliwiających między innymi słuchanie mp3 i oglądanie gp3 (bajera nie?) i wtedy jedyne co nas ogranicza to pamięć...
    no i mógłby mieć trochę większy ekran, ale i tak jest extra.
    Co do baterii to jak ją dobrze sformatować to bez jakiegoś większego przemęczania telefonu, wytrzyma wam nawet tydzień, a jak nie to można kupić jeszcze baterie 750ke.
    NAPRAWDĘ, SERDECZNIE POLECAM!
    (jeżeli raz wrócicie z serwisu, to już więcej tam nie wrócicie, gdyż będzie on wam służył jeszcze przez wiele lat)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~agusia=)  2005-09-27 23:55:43  host: dbg163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam chrapke na tego tela=P bardzo mi sie podoba. ile ten tel ma pamięci na fotki itp.?? bo raz czytałam że ma 3Mb a raz że 10Mb... prosze napiszcie! pozdóffka

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~dziamber007  2005-10-30 12:03:20  host: dfd178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi sie jakos nie zacina przy robieniu zdjec! Ale ta bateria jest cieniutka! Ogólnie tel jest spoko całkiem łatwy w obsłudze i ma true tony! Pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~iwa  2005-12-05 14:08:54  host: vanzan.bigserwis.pl

    mam pytanie jak można ściądnąć instrukcje obsługi do tego telefoniku

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~wiciu  2005-12-29 19:36:18  host: aik250.internetdsl.tpnet.pl

    Ja mam takie pytanie czy ten telfon w porównianiu do Siemensa c65 jest lepszy, bo mialem c65 i telfon jest ogolnie spoko ale op pewniym czasie zaczął suie zawieszać, woniej chodzic, w sumie to mialem na nim kolo 40 gier:) ale nie powinno to rzutowac na jego funkcjonalnosc Prosze o odpowiedz na pytanie bo nie wiem czy kupic czy nie??:|

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~r1o2b3o4  2006-01-07 11:12:58  host: buj162.internetdsl.tpnet.pl

    Ten telefon jest straszny nie kupójcie nie polecam ja go mam to dziadostwo Ciągle go mam w serwisie kupuje nowy aparat krytyczny Szkoda na to kasy naprawde nie kupować

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~felix  2006-01-26 22:16:48  host: proxy.prospect.pl

    Mam ten telefon 2 lata i nigdy mi sie nie zaciol a bateria trzyma 4 dni . telefon po prostu spoko .ale i tak wymieniam na nokie 8800.poprostu siemens ct 65 znudził mi sie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~zx  2006-01-28 18:37:07  host: nat-133.ghnet.pl

    pełna tragedia - zawiesza się ciągle, bateria trzyma góra dwa dni - a serwis autor. to nic nie zrobił.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~demo11  2006-02-04 23:38:20  host: taos.magma-net.pl

    mam ten fonik 1 dzien i troche charczy jak dam głośność na max i niedziała mi program photo editor ogólnie jest spox

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~pati  2006-02-09 08:44:04  host: 80.51.229.186

    ile on kosztuje?? i zacina sie cyz nie?? prosze mi powiedziec bo bym go zakupil i czy pateria moze wytrzymac 3 dni te info mi sie przydadza


    z gory dzieki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~  2006-03-04 16:44:12  host: adar133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    podobne funkcje do c65 inna tylko obudowa

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~marCINEK17  2006-03-09 16:09:11  host: caf29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uzywam tego modelu od 6 miesięcy,najgorsze jest zawieszanie sie telefonu przy robieniu zdjęć ale można się do tego przyzwyczaić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~Michu  2006-03-09 22:04:10  host: router.tvgawex.pl

    Mamten telefon i nie mam znim probemow w przciwienstwoe do k700i
    co kupilem i zaluje bo ciagle jezdzi po serwisach

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~pawlo  2006-04-13 12:41:21  host: dqh102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam w planach ten model i prosze mi doradzic czy jest dobry. Moim zdaniem bardzo dobry telefon:-0

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~  2006-04-28 22:34:18  host: host-81-190-108-81.gdynia.mm.pl

    Ja sobie jutro kupuje ct70 jest lepszy niz ct65 nie zacina sie i bateria trzyba jak sie normalnie dzwoni okolo 6-7 dni jak sie robi fatki itp 4-5 dni !!!! lepiej troche poczekac i kupic go a nie jakies badziewie ct65 ct65 odradzan ct70 polecam!!! wyjebany telefonik!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~  2006-05-11 10:37:24  host: aaob174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy można w tym tel wymieniać obudowę???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~marek  2006-05-18 15:58:32  host: abns218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon.. jest do dupy!!!! Nie kópujcie go bo non stop sie wiesza, są z nim same probnemy.... Mi sie juz 3 razy popsuł a teraz jak sie popsuł to go nie naprawiam i wymieniam na SE V600i

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~marek  2006-05-18 15:58:55  host: abns218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon.. jest do dupy!!!! Nie kópujcie go bo non stop sie wiesza, są z nim same probnemy.... Mi sie juz 3 razy popsuł a teraz jak sie popsuł to go nie naprawiam i wymieniam na SE V600i

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~kanus  2006-06-20 17:59:26  host: aczr52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajny telefonik mam go 3 lata i dalej jest nie zawodny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~pytanie  2006-06-27 11:03:51  host: 76-205.is.net.pl

    czym się różnie CT65 od CT70 bo nie mogę znależć na stronie siemensa nic o ct70 nie wiem czy to taki chłam że się do niego nie przyznają czy poprostu wszystko działa oprogramowanie i inne tak jak w ct65 i podobnie jak w c65

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~Ziomek  2006-06-30 13:45:48  host: chello084010225057.chello.pl

    W ct 65 to jest to samo co ct70 a c65 to jest co innego siemens ct 65 jest lepsz od c 65 pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~  2006-07-24 13:09:09  host: host-81-190-108-81.gdynia.mm.pl

    ja tez mam ct70 i tez mi sie bardzo podoba !! POLECAM !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~sympati  2006-07-25 19:22:28  host: 213.199.252.61

    Ja posiadam ten telefonik od przeszło 2 lat i niedługo go wymieniam, bo wiadomo teraz trzeba zaszpanować jakim fajnym, multimedialnym bajerem a CT65 nim niestety nie jest;) Powiem tak. Telefon przez kilka pierwszych dni jest cudowny (przynajmniej dla mnie gdy mialam telefon bez kolor. wysw. i aparatu), ale z czasem sie nudzi. Aparat słaby... Aby zdjecie ladnie wyszlo trzeba miec idealne oswietlenie a tak wychodzi przyciemnione. O zdjeciach w nocy nie ma mowy. Bateria u mnie na poczatku dzialala spokojnie kilka (do czterech) dni. Teraz ledwo wytrzymuje 2. Uciązliwe jest rowniez ulozenie klawiszy. Czesto przypadkowo, kiedy posluguje sie joystickiem, nacisne guzik przegladarki. Zaletami tego telefonu jest to ze dzwonki (m.in true ton) maja calkiem niezla jakosc. Tapety i loga tez, choc czasami loga sa za male na wyswietlacz CT65. Pamiec tez nie zawodzi. Ja mam wgrane ok. 85 zdjec i tapet, 34 dzwonkow, kilka gier i animacji. Zaleta jest rowniez mozliwosc wysylania i odbierania MMS-ów. A wiec u mnie zdanie podzielone, ale z pewnoscia mamy na rynku o wiele lepsze telefony.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~:-)  2006-07-28 01:09:59  host: abot9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon to KICHA!! Mam go 1.5 roku, wiesza sie wiesza sie i jeszcze raz sie wiesza!! A najgorsze jes jak sie nie wlacza.. bo i tak bywa... Trza pomyslec o czyms konkretnym typu sagem6-2 SE K600 :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~klwawa  2006-08-20 16:21:29  host: bej37.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon to szajs cały czas sie zawiesz i wplno chodzi żeby wejść do menu musze czekać 30sekud szajs kit gówno niepolecam teraz mam lg u8120 to jest dopieo telefon spox ale simens to kicha pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~Lulu  2006-08-25 13:53:39  host: ip-83-238-95-40.netia.com.pl

    Moja siostra ma ten fonik i nie narzeka.Mi tez ie on podoba.ma fajne dzwonki,a aparat nie jest takis straszny:p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~Wiśnia  2006-09-01 13:07:18  host: beethoven9.bronek.net.pl

    siemka:)) Według mnie ten fonik jest barrdzo fajny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~gruby  2006-09-16 08:29:31  host: acwy51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    znam się troche na telefonach i moge powiedziec o tym telefonie tyle wiesza się z powodu starego softu mi sie wieszał bo mialem wersje softu 12 a najnowsza to 56!!!!!! telefon ma wymienne obudowy . Ogulnie jest spoko ma aparat fotograficzny i morzna wgrać program zeby odtwarzał filmy w formacie mpg ogulnie telefon jest spox podoba mi sie i po za tym ma irda co jest nie w karzdym telu telefon jest spox!!!!!!! i nie wiem co inni od niego chcą???????????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~emu  2006-12-05 21:18:42  host: eki112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jesli ma sie wersje softu powyzej 21 to mozna odtwarzac filmy 3gp!!!!!! wchodzi sie w: menu-ustawienia-ust.aparatu-asystent pamięci

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    61. ~masli  2006-12-15 09:43:12  host: xdsl-6469.walbrzych.dialog.net.pl

    telefon fajny z wygladu ale w srodku juz gorzej na poczatku bylo zsjefajnie ale teraz po dwoch latach masakrycznie sie wkurzam. potrafi sie sam wylaczyc np. w srodku rozmowy:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~~właścicielka  2006-12-27 14:02:46  host: 80.244.159.82.mielec159.tnp.pl

    Mam ten fonik już prawie 2 latka ( jak ten czas leci;) Jest spox. Zaraz po zakupie wrażenie było zajefajne. Teraz kiedy do komów wsadzają tyle bajerów że aż burtuje pozycja mojego fonika musze przyznać nieco się osłabiła. Ale, ale nadal jest przesliczny. Mogę wam wyznać, że mialam do wyboru jego i sony Ericsona z kamerką i innymi gadżetami.Ale wolalam mojego Siemensa, którego uroda mnie powaliła,przynajmniej w porownaniu do tego obrzydliwego ericsona. Fakt czasami się wiesza ale nadal wygląda efektownie;DPolecam!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~Mery  2006-12-30 20:31:04  host: evz188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefonik juz 2 lata :) Wzielam na abonament i teraz wymieniam na inny ;) Ale telefon super. Fajny tylko czasem sie zawiesza :( Ale jest fajny i ma duzo opcji !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    64. ~kakunia  2007-01-24 13:07:40  host: cki143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam telefonik CT65 od września ubiegłego roku i naprawde jest super . jest to pierwszy telefon z którego jestem naprawde zadowolona

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65. ~rudy 1993  2007-01-24 19:15:14  host: chlor.stronie.pbsi.pl

    powiedzcie mi co lepiej kupić simensa ct65 czy se. k310i.bo niemoge sie zdecydowac

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    66. ~zzz  2007-01-24 19:19:43  host: chlor.stronie.pbsi.pl

    mam ten telefon prawie trzy lata i jedyne co moge o nim powiedziec to to ze jest do dupy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67. ~Miqa  2007-01-28 18:37:23  host: chello084010120175.chello.pl

    kupiłam ten fonik 14 miesięcy temu, 1 mi go wymieniali bo się zepsuł, teraz chce się go pozbyć.... na poczatku było super extra byłam nim zafascynowana bo wcześniej miałam nokie 5110 ale na zimnie się wyłącza..... w chacie czasami też, zegar sie zawiesza.... do dupy z nim.... na wygląd nawet ładny jest ale nie polecam go bo wiecej z nim kłopotów niż dobroci.... aktualnie w skupach dają mu ok 80-90 zł więć... ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    68. ~Nela  2007-02-20 11:39:45  host: abzl105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam tel telefon i właśnie próbuje go sprzedać... szczerze to jest do .... wyłącza się sam, zawiesza się... nie polecam POZDRO :)))

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    69. ~  2007-02-23 14:53:20  host: siedlce3-tp.sdl.vectranet.pl

    beznadzieja wpadl mi do nocnika i nie dziala ;p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~bu  2007-04-09 20:34:01  host: chello087207015252.chello.pl

    Początkowo wszystko łądnie, pięknie. Po pewnym czasie zaczął mi znikać wyświetlacz. Tylko jakiś mały wstrząs, a ekran robił się granatowy:( Nie mogłam go nawet wrzucać do torebki albo kieszeni, bo od razu były problemy. Kłopoty z ekranem zaczęły się po około 3 latach od zakupu. Najpierw miał go mój tata, potem moja mama, która nie uważała i telefon wylądował w wannie. Już wtedy zaczeły się te 'niespodzianki'. A teraz mam go ja i powoli zaczynam mieć tego dosyć. Nie kupujcie tego telefonu. Z tego co wiem, to większość osób ma probelemy z wyświetlaczem. Zainwestujcie trochę więcej pieniędzy i kupcie coś z czego będziecie zadowoleni, bo przy tym telefonie satysfakcji z użytkowania nie gwarantuję.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    71. ~Doniu  2007-05-31 11:20:55  host: aaxv44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tel jest nawet spoko ale naj pierw musze go zrobic....plytka od klawiszy do wymiany...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    72. ~XXXXXXXXX  2007-06-24 02:52:31  host: goq74.internetdsl.tpnet.pl

    mam sobie ten fonik i nie narzekam na niego jest fajny moim daniem:D:D:D:D:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    73. ~matiZ  2007-06-28 11:17:17  host: dhj250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dokładnie to samo co c65

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~Semigod  2007-08-06 18:39:00  host: ip-89-200-166-144.system-net.pl

    O tak...ten tel mialam przez pewien czas.Jakieś 2-3 lata temu. I powiem jedno, zawiesza się okropnie, ale zaletą przynajmniej wtedy był jego wygląd. I skąd ja znam pomyłkowe naciśnięcie na przeglądarke www. Ile mnie to nerwów kosztowało... ale i tak jakiś sentyment jest do tego modelu. Napewno miał świetne gry ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    75. ~karchen  2007-08-07 21:26:51  host: alj26.internetdsl.tpnet.pl

    "I skąd ja znam pomyłkowe naciśnięcie na przeglądarke www."święta racja ..amm go rok..wczesniej mial go rok moj tata chce sobie teraz kupic nokie 5200 moj dada ma e50[nokia]tak ten siemensik jest w porządku od czasu do czasu si.ę zawiesza..czaesm sam wyłacza ae jest ogólenie SUPER!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~MonikaA  2007-09-02 18:48:07  host: proxy1.tkdami.net

    Wdlug mnie ten telefon jest spox...Nie wiem czemu inni tak na niego narzekaja...;/ Jeśli im sie zawiesza to moze z tego powodu ze tak o niego dbaja.Moj ma 3 lata i mi sie nie zawiesza.Polecam go;))

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    77. ~Kara  2007-10-24 21:21:53  host: host-89-228-134-144.gorzow.mm.pl

    Właśnie brat przywiózł mi z Niemiec ten telefon.Nie mam do niego ładowarki,nigdy go nie miałam i nie wiem jak działa.Zastanawiam sie czy mam go od niego odkupic.Pomóżcie...?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78. ~Adamms  2008-03-20 11:12:53  host: 195.205.238.61

    Ja mam ten telefon rok ma dobry aparat ale bateria trzyma 2 dni . Zacina sie chociarz jest glupi.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    79. ~izaa  2008-05-02 22:30:48  host: 80.238.85.2.ip.airbites.pl

    jestem druga wlascicielka tego fonu. fakt czasem sie zacina ...ale i tak go nie zamienie. mam nadzieje ze bedzie mi sluzyl jeszcze dluuugo dlugggo =D po co mi jakies mp3 skoro mam payerka po co mi lepszy aparat jak sie kupi cyfrowke ...;/? na smsy i dzwonienie ok =D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    80.  2010-10-31 18:10:30

    Dla mnie po prostu LEGENDA - jedynie bateria jest słaba. Nowoczesny, elegancki, innowacyjny, i co najważniejsze wykonany z solidnych materiałów co pozwala na LATA użytkowania bez większych zarysowań !!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-238-178.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

TOP10 polskiego Germanosa

31 maja 2005 17:19 2

Polski oddział Germanosa opublikował listę najlepiej sprzedających się telefonów w jego sieci dealerskiej.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Siemens CT65
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania